Wil niet zeggen dat je dan per definitie nutteloos bezig bent.quote:
Ja, maar dat was toen ook anders dan nu he. Tegenwoordig kom je bijna nergens meer zonder diploma.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik in februari 1999 ook... inmiddels zijn we 12 jaar verder
quote:
Dat was ik aan het testen, 3 sollicitaties uitgestuurd en de 2e was raak. vrijdag op gesprek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je dan per definitie nutteloos bezig bent.
[..]
Ja, maar dat was toen ook anders dan nu he. Tegenwoordig kom je bijna nergens meer zonder diploma.
Maar wel nepquote:
Nee want ze wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
werd je weer betrapt met je jonge vriendinnetje bdh?
Dan haal je 'm eruit en doe je er een van je ballen in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Frankii het volgende:
Mijn scrollballetje piept en ik word er gek van
Zolang je eigen ballen niet piepen is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Frankii het volgende:
Mijn scrollballetje piept en ik word er gek van
Dan heeft ie geen tuintje in zijn hart, maar een muisje in zijn zak.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zolang je eigen ballen niet piepen is er niks aan de hand.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen tuintje in zijn hart, maar een muisje in zijn zak.
Ja tegenwoordig moet je vaak je diploma laten zien, daarom kom je bijna nergens met alleen een middelbare school diploma. Maar jij hebt dan, wat je zelf ook al zegt, al jaren aantoonbare werkervaring en dat scheelt ook. Als ik nu ga werken, kom ik niet verder dan een supermarkt of thuiszorg of in een winkel. Daar kan je later niet veel mee, tenzij je graag bedrijfsleider wordt ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat was ik aan het testen, 3 sollicitaties uitgestuurd en de 2e was raak. vrijdag op gesprek.
Ligt een beetje aan je vakgebied... alhoewel ze bij mij nog wel eens om een HBO of Universitair diploma vragen om het werk/denkniveau aan te geven.
Aan de andere kant heb ik bijna 7 jaar aantoonbare werkervaring op dat niveau dus dat heeft met nog niet dwarsgezeten eigenlijk.
Behalve dan bij de bank omdat ik een risico zou zijn
Typte ik balletje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan haal je 'm eruit en doe je er een van je ballen in.
Ik dacht dat je zo de onderkant van de muis bedoelde.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Frankii het volgende:
[..]
Typte ik balletje?
Moet wieltje zijn.
Kheb nun echte Razer gaming muis jonge!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo de onderkant van de muis bedoelde.
pc gaming.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kheb nun echte Razr gaming muis jonge!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen tuintje in zijn hart, maar een muisje in zijn zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |