Hmm, dit doet me ergens aan denken...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:18 schreef Frankii het volgende:
Gitaar spelen en doen alsof je kan zingen doet wonderen.
quote:Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof ik die niet heb. Niet dat die goed is of iets dergelijks.Alhoewel, hier in Delft wel.
Mijn ouders komen elke week mijn was halen en vers bier brengen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef fairytalessuck het volgende:
Geen ouders hebben die de was voor je doen.
Goed geregeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mijn ouders komen elke week mijn was halen en vers bier brengen.![]()
Ooit moet je het toch zelf doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mijn ouders komen elke week mijn was halen en vers bier brengen.![]()
Dat duurt nog zolang joh, dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ooit moet je het toch zelf doen.En ik kan het ook door m'n ma laten doen, maar ik zoek het niet om telkens een koffer kleren mee naar m'n ouders te nemen.
En FTS. Jij moet ook je kleren gaan wassen als je in Amsterdam woont.
Het is niet heel moeilijk, en het duurt ook niet lang. Maar als je het vergeet en het om half 1 moet gaan doen is het gewoon kut.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat duurt nog zolang joh, dat zien we dan wel weer.
Dat wassen niet moeilijk is dat weet ik, ik werk in de thuiszorg knul.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk, en het duurt ook niet lang. Maar als je het vergeet en het om half 1 moet gaan doen is het gewoon kut.
Ja maar dat is anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat wassen niet moeilijk is dat weet ik, ik werk in de thuiszorg knul.
DAT ZEI JE MOEDER GISTER OOK KNUL!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef FedExpress het volgende:
wajowajowajowajowajowajowatgaanjulliehard
Hoort wie 't zegtquote:
Wat nou weer.quote:
quote:
Oh dat.quote:
Ik ga morgenavond ook naar Eindhovuh jonguh.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:01 schreef FedExpress het volgende:
wtf
goedenmorgen! wat een prachtig weer. onderweg naar Eindhovuuuuuh!
cool! ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond ook naar Eindhovuh jonguh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |