Kijk maar in fotoboek, eerste foto is er een van.quote:
Mijn origine ligt in Schijndelquote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef VulpesVulpes het volgende:
Had ook gekund dat je gewoon wat wou weten van db.. je weet maar nooit he
je bent 16, wat weet jij.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef bijdehand het volgende:
Plein is wat het was en daarom is het betreurenswaardig
Volgens mij had ik net het Elde College, in 2000.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef VulpesVulpes het volgende:
Schijndel?? lolz, uit de tijd van 't skinle of t elde?
Plein dat verpaupert is.quote:
Niet de stereotype Helmonderquote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kijk maar in fotoboek, eerste foto is er een van.
Mocht je willen.quote:
Is dat betreurenswaardig?quote:
Wel voor mijn beeldvorming. Voor jou is het positiefquote:
Zou voor jouw beeldvorming ook positief moeten zijn, dan weet je dat er ook nog normale Helmonders rondlopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel voor mijn beeldvorming. Voor jou is het positief
Inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, rare smaak heb je als je op stereotype helmonders valt
Je kan er zulke coole grappen mee maken. Op het werk zeggen we altijd, als een klant in trainingspak komt, 'Daar komt er weer een aan in een Helmonds kostuum'quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zou voor jouw beeldvorming ook positief moeten zijn, dan weet je dat er ook nog normale Helmonders rondlopen.
Wat voor werk doe je dat er zoveel mensen met trainingspakken komen dat het raar is?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan er zulke coole grappen mee maken. Op het werk zeggen we altijd, als een klant in trainingspak komt, 'Daar komt er weer een aan in een Helmonds kostuum'
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan er zulke coole grappen mee maken. Op het werk zeggen we altijd, als een klant in trainingspak komt, 'Daar komt er weer een aan in een Helmonds kostuum'
Kijk kijk, alleen is 2000 alweer te lang weg voor mijquote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij had ik net het Elde College, in 2000.
[..]
Plein dat verpaupert is.
Als er 1 iemand komt in die zooi dan is het al raar.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dat er zoveel mensen met trainingspakken komen dat het raar is?
Ik zou me ook schamen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik erger me daar ook mateloos aan. Echt. Als je hier door de stad loopt op een zaterdag, ik schaam me gewoon voor deze plaats met al die tokkies.
Ik ook. Al dat gegeneraliseer jegens studentenquote:
Mij ookquote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Kijk kijk, alleen is 2000 alweer te lang weg voor mij
Ik woon gelukkig nog in een van de weinige niet-tokkie-wijken, dat scheelt.quote:
Oh, omdat in je zin " Altijd " stond, ging er van uit dat er op dagelijkse basis mensen in trainingspak kwamen. Vroeg me af welk werk je veel mensen in trainingspak krijgt en er dan toch raar van opkijkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als er 1 iemand komt in die zooi dan is het al raar.
Het is niet algemeen bekend dat Helmond ook een normaal gedeelte heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig nog in een van de weinige niet-tokkie-wijken, dat scheelt.
Jupz, aantal jaren nadat jij erop zatquote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mij ook, de tijden van onschuld en naïviteit. Heb je er ook op gezeten dan?
Bij deze weet je het.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is niet algemeen bekend dat Helmond ook een normaal gedeelte heeft
Ik werk niet in een sportschool ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, omdat in je zin " Altijd " stond, ging er van uit dat er op dagelijkse basis mensen in trainingspak kwamen. Vroeg me af welk werk je veel mensen in trainingspak krijgt en er dan toch raar van opkijkt.
Of komt het werk verhaaltje uit het duimpje?
quote:
VMBO/Havo?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Jupz, aantal jaren nadat jij erop zat
Elke avond zul je langzaam van binnen sterven en jezelf in slaap huilen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik werk niet in een sportschool ofzo![]()
En als je me niet geloofd, tsja, ik zal er geen seconde om treuren
Ik verbreed je kennis en ik verbeter je beeld van Helmond.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn beeld van Helmond, wat doe je!
Dat doe ik al jaren.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Elke avond zul je langzaam van binnen sterven en jezelf in slaap huilen.
Dat mag nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik verbreed je kennis en ik verbeter je beeld van Helmond.
Ik bedoel het goed, ik probeer je op te voeden man. :squote:
Ik ben al opgevoedquote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed, ik probeer je op te voeden man. :s
Niet goed genoeg, want dan had je dat geweten over Helmond.quote:
Door Dr. Cox jaquote:
Juist niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, want dan had je dat geweten over Helmond.
Hee hee hee. Doe eens lief tegen mij.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist niet.Helmond is publiek geheim
Is neppe haat, ik wil niet dat hij weet dat ik stiekem verliefd op hem ben. Dus niet doorvertellen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Gridlok het volgende:
Tactiek van meisjes plagen kusjes vragen?
Het werkt dus gewoon?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is neppe haat, ik wil niet dat hij weet dat ik stiekem verliefd op hem ben. Dus niet doorvertellen.
Nee want ik ben al veel langer verliefd op bdh dan vandaag.quote:
Ik beloof dat het binnen den bosch blijft.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is neppe haat, ik wil niet dat hij weet dat ik stiekem verliefd op hem ben. Dus niet doorvertellen.
Ik heb al een (geheime) relatie met Barrie. Niet doorvertellen he, mocht eigenlijk nix zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nix.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al een (geheime) relatie met Barrie. Niet doorvertellen he, mocht eigenlijk nix zeggen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik beloof dat het binnen den bosch blijft.
Ja hee, en ik dan. Ik verklaar hier mijn liefde en dan krijg je dit.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al een (geheime) relatie met Barrie. Niet doorvertellen he, mocht eigenlijk nix zeggen.
quote:
Daten?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Ja hee, en ik dan. Ik verklaar hier mijn liefde en dan krijg je dit.
Word dat nog steeds bij die manege gehouden?quote:
Yep, en is alweer groter gemaakt volgens mijquote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Word dat nog steeds bij die manege gehouden?
Kan ik me wat van voorstellen.quote:
Gewoon een kut tijd voor een festival, was het maar in hartje zomer ;_;quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan ik me wat van voorstellen.Wou vorig jaar gaan maar toen ik mensen met paraplu's, regenjassen en regenlaarzen zag lopen was het over.
Ik zou gaan, maar geen geld.quote:
Nee, je gebruikt me als rebound.quote:
Ja, het is een grote aidslijerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef kutkabouter het volgende:
Hallo hallo hallo het is de kerstman weer met een mooi pakje voor kk dit keer. Hij krijgt een mooi pakje pure kanker, gewoon, omdat ie toch al genoeg aids had.
Ik zit tegenwoordig om 3 uur 's nachts niet meer achter laptop, moet iedere dag werken om half 9 man.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef kutkabouter het volgende:
FTS, ik ben blij dat je terug bent.En nu niet meer weggaan he.
Ik mis die 3 uur 's-nachts gesprekken met jou.
BDH is een leugenaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig om 3 uur 's nachts niet meer achter laptop, moet iedere dag werken om half 9 man.
Maar leuk dat je me gemist hebt, bijdehand kon ook al niet zonder me.
BDH is playertje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
BDH is een leugenaar.
Ik zit dus nog wel tot 3 uur 's-nachts te studeren soms tegenwoordig, en dan is het wel chill om een mattie te hebben die nog fokt.Moet je 7 dagen per week werken?
Jij was verliefd op mij!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig om 3 uur 's nachts niet meer achter laptop, moet iedere dag werken om half 9 man.
Maar leuk dat je me gemist hebt, bijdehand kon ook al niet zonder me.
Dat is goed genoeg, gaan we hier op vrijdag chillen als ik moet studeren en een nacht moet doorhalen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
BDH is playertje.
Ehm nee 5 dagen in de week, alleen op vrijdag ben ik hier nog wel laat en op zaterdag na 4 uur een keer.
Klopt, maar jij zei: Je leeft nogquote:
Ik ben geen gezelschapsdame.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is goed genoeg, gaan we hier op vrijdag chillen als ik moet studeren en een nacht moet doorhalen.
Ik was ook blij ja! Jij niet zekerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt, maar jij zei: Je leeft nog![]()
Dus dan ben je blij.
quote:
Wel, ik had je best gemist.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was ook blij ja! Jij niet zeker
Maar eerst wel willen stappen he.quote:
Was grapje heb jou kk hard gedisst.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar eerst wel willen stappen he.
Daten?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Was grapje heb jou kk hard gedisst.
Ik wist het.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Was grapje heb jou kk hard gedisst.
quote:
quote:
Ik wil wel maar ik vind het niet leuk dat je alleen wilt nu Barrie je niet meer moet.quote:
Ik betaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik vind het niet leuk dat je alleen wilt nu Barrie je niet meer moet.![]()
Ik betaal meer. Ik wed dat jij geen 30000 op je rekening hebt.quote:
Ok wanneer gaan we daten?quote:
Ik wil apologies.quote:
Ik wil zoveel dingen die ik niet krijg.quote:
Zaterdag?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil zoveel dingen die ik niet krijg.
Dan heb ik feestje, dan die week erna. Gaan we onze relatie inluiden.quote:
Huh, wat?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar waren wel hyven en msn dan?
Wil je mee naar de Halvevastenfeesten in Zeeland dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan heb ik feestje, dan die week erna. Gaan we onze relatie inluiden.
Wat is dat?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je mee naar de Halvevastenfeesten in Zeeland dan?
Je bedoelt al die dronken foto's die ik 5 minuten te laat verwijdert had.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef fairytalessuck het volgende:
Euhw.
Nou.
Omdat.
Hyves foto's.
Msn weet ik niet want daar zit ik nooit op eigenlijk.
Weet ik ook niet. Ik ga er heen, zie vanzelf wel wat het precies isquote:
Denk je dat dat de reden is dat dat stappen niet door is gegaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je bedoelt al die dronken foto's die ik 5 minuten te laat verwijdert had.
Je hebt vast wel een of andere vage omschrijving toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Ik ga er heen, zie vanzelf wel wat het precies is
Nee. Maar het was wel voorschut.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Denk je dat dat de reden is dat dat stappen niet door is gegaan?
Zeeland.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je mee naar de Halvevastenfeesten in Zeeland dan?
Mwjah.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee. Maar het was wel voorschut.
Boeren/bier/slechte muziek/gezelligheid/etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een of andere vage omschrijving toch?
Alleen echte bazen wonen buiten zeeland!quote:
Klinkt wel leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Boeren/bier/slechte muziek/gezelligheid/etc.
Wel jammer. Jij hebt mij veel harder geprankt dan ik jou.quote:
Zaterdag 2 april. Ga met een klein groepje waarvan ik maar 1 iemand kenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk.
Wanneer is dat dan? En met wie ga je daarheen?
Daar kan je een avond van zuipen man.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zaterdag 2 april. Ga met een klein groepje waarvan ik maar 1 iemand kenToegang is wel 20 keiharde euro's
Jaja, onderschat dit meisje niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wel jammer. Jij hebt mij veel harder geprankt dan ik jou.
Ik weet nu ook niks om terug te doen.
http://instantrimshot.com/quote:Op zondag 20 maart 2011 23:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Daar kan je een avond van zuipen man.
Ik ga even wat googlen, lijkt me wel leuk en misschien krijg ik wel mensen mee. We hadden het er namelijk gisteren nog over dat we een keer met z'n allen ergens ver weg op stap moeten.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zaterdag 2 april. Ga met een klein groepje waarvan ik maar 1 iemand kenToegang is wel 20 keiharde euro's
Man, het was onderhand al rond, die afspraak. En dan kom je met een of ander kutsmoesje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaja, onderschat dit meisje niet.
Mocht je gaan, dan krijg je een biertje van mequote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga even wat googlen, lijkt me wel leuk en misschien krijg ik wel mensen mee. We hadden het er namelijk gisteren nog over dat we een keer met z'n allen ergens ver weg op stap moeten.
Je kan beter een breezer kopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mocht je gaan, dan krijg je een biertje van me
Het was geen smoesje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Man, het was onderhand al rond, die afspraak. En dan kom je met een of ander kutsmoesje.
Maar wacht maar. Ooit kom ik je tegen in de kroeg en dan prank ik je keihard. Al duurt het 30 jaar.
20 euro is 30 bier.quote:
Ahw is je ego gekrenkt?quote:
Haha is goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mocht je gaan, dan krijg je een biertje van me
Kijk naar de pi.quote:
Had je het anders wel gedaan dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het was geen smoesje.
Ik had echt diner van oma want 75 blabla die vrijdag.
Doe ik een were is waldo shirt aan, en dan moet jij mij zoeken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ga dus zaterdagquote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Die zondag is wel vette line up. Partysquad, Vato Gonzalez.
Ja dat snap ik, ik zeg het alleen maar.quote:
Ja maar straks loop je een gratis biertje misquote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik zeg het alleen maar.
Alsof ze die niet krijgt van elke boer die ze lief aankijkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar straks loop je een gratis biertje mis
Kans dat ik daadwerkelijk ga, acht ik klein. Want vriendengroep.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar straks loop je een gratis biertje mis
En dat.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze die niet krijgt van elke boer die ze lief aankijkt.
Van mij is gegarandeerd 100% GHB-vrij!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze die niet krijgt van elke boer die ze lief aankijkt.
Zegt onze Hedikluizenaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef kutkabouter het volgende:
Van de rest ook. Die lui daar in Zeeland weten niet eens wat GHB is.
Ooit drugs gebruikt?quote:
mmmmmmmmkayquote:
Je laat het klinken alsof je dat gedaan hebt.quote:
Nee. Ik wil nog een keer gaan blowen met maten maar dat zoek ik nooitquote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je dat gedaan hebt.
Wats mis met ooit drugs gebruiken?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je dat gedaan hebt.
haha weet je zeker dat je geen 16 bent? :3quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Ik wil nog een keer gaan blowen met maten maar dat zoek ik nooitKomt er nooit meer van denk ik
Ik ben 12 wat is 16?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha weet je zeker dat je geen 16 bent? :3
Loop gewoon naar de pistache toe en ga halen. Fuck je vrienden alleen met MP3 is 10x relaxter.quote:
Niks, ik heb het vaak zat gedaan. Maar het is gewoon iets dat ik niet achter BDH zou zoeken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wats mis met ooit drugs gebruiken?
zo vroeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:01 schreef bijdehand het volgende:
Nouja, ik ga slapen. Morgen om kwart voor 6 op tentamen xD
Ja ik weet niet, ken hem niet zo goed dusja.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niks, ik heb het vaak zat gedaan. Maar het is gewoon iets dat ik niet achter BDH zou zoeken.
Ik heb hem ook al een jaar ofzo niet gezien, maar ik neem aan dat hij in een jaar niet zoveel verandert.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ken hem niet zo goed dusja.
Niet veel, ik weiger meer te doen dan hasj/wiet.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al een jaar ofzo niet gezien, maar ik neem aan dat hij in een jaar niet zoveel verandert.
Maar vertel. Waar heb jij allemaal aan gezeten.
Verstandig. Vergeet alleen de harddrugs drank niet he.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet veel, ik weiger meer te doen dan hasj/wiet.
Dus tot dusver alleen blowen, binnenkort misschien een keer spacecake maar verder raak ik het met geen vinger aan.
Dat valt bij mij niet onder drugs, maar onder eerste levensbehoeften.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Verstandig. Vergeet alleen de harddrugs drank niet he.Maargoed, daar doet iedereen aan mee.
Als ik op een onbewoond eiland zat en ik mocht kiezen tussen een biertje of een pakje sigaretten dan zou ik het anders wel weten.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat valt bij mij niet onder drugs, maar onder eerste levensbehoeften.
Ja dan zou ik voor sigaretten gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ik op een onbewoond eiland zat en ik mocht kiezen tussen een biertje of een pakje sigaretten dan zou ik het anders wel weten.
Ja toch.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dan zou ik voor sigaretten gaan.
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja toch.En dan elke week uitkijken naar dat ene peukje wat ik mezelf zou gunnen.
![]()
Wil je op kamers? Neem aan van wel he?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
ja ik ga in september weer opnieuw rechten doen, ditmaal in Amsterdam.
En ja klopt, heb die eerste foto erbij gezet.
Klopt. Je kan het aan augustus_thijs vragen. Die heeft in Amsterdam gewoond. Misschien kent hij nog wel mensen. Maar de beste periode is gewoon het begin van de zomervakantie. Als iedereen weg gaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef fairytalessuck het volgende:
Ben al aan het kijken trouwens, maar schiet tot dusver niet heel erg op. Als ik daar op school zit krijg je toch meer contacten dus dan zal het allemaal ook wel sneller gaan.
DUWO is inderdaad prima, en die bezit eigenlijk het grootste deel van de studenten-huisvesting-markt(mn spelling is niet zo best op dit tijdstip) van amsterdam. Variërend van een flat op uilenstede(wat overigens dikke prima is met een supergroot balkon en eigen badkamer), tot studio's in het centrum en spotgoedkope containerwoningen bij amstel.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het aan augustus_thijs vragen. Die heeft in Amsterdam gewoond. Misschien kent hij nog wel mensen. Maar de beste periode is gewoon het begin van de zomervakantie. Als iedereen weg gaat.
http://www.duwo.nl/smartsite.dws?id=1537
Kijk daar maar eens. Dat is een studentenhuisvester. Alle huizen die zij bezitten, kan je relatief goedkoop wonen. Het zijn namelijk geen huisjesmelkers. Bovendien kan je dan ook een leuk huis vinden. Gewoon reageren op die advertenties en vooral gewoon even bellen en als die studenten denken dat je leuk bent dan mag ja langskomen.En dan gaan ze uit een groep kiezen wie de leukste is. Het is heel kut, het is gewoon een vleeskeuring, maar zo kom je uiteindelijk wel in een leuk huis dat bij je past.
VU of uva?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
ja ik ga in september weer opnieuw rechten doen, ditmaal in Amsterdam.
En ja klopt, heb die eerste foto erbij gezet.
Eerst een jaar HvA, moet eerst m'n P hebben. Daarna UvA.quote:
Goeie plannen in ieder geval.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Eerst een jaar HvA, moet eerst m'n P hebben. Daarna UvA.
Klopt, nu hopen dat het dit keer wel lukt.quote:
Ga je nog ergens bij?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt, nu hopen dat het dit keer wel lukt.
Waar zie jij mij voor aan?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga je nog ergens bij?
Het corps![]()
![]()
bijvoorbeeld?
ASCquote:Op maandag 21 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga je nog ergens bij?
Het corps![]()
![]()
bijvoorbeeld?
Lekker jezelf omhoog neuken.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ASC
Lekker de rest van je studentenleven matras zijn als dame
Het was maar een grapje.quote:
Moggel. Hoe gaat het met jou/je oma's/je vader?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 07:14 schreef VulpesVulpes het volgende:
Damn ik ga niet eens de moeite doen dit bij te lezen op mijn mobiel, je kunt ook niet gaan slapen he
Goedemorgen iig allemaal, tijd voor een nieuwe drukke week..
1 oma nog druk doende in het ziekenhuis, die mag iig niet terug naar huis dus die ligt daar goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 06:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moggel. Hoe gaat het met jou/je oma's/je vader?
newbie.quote:
quote:SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Niks voor jou dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuke reclame zeg in dit topic
[..]
Kan je'm zien?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuke reclame zeg in dit topic
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je'm zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
~Si vis amari, ama~
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je'm zien?Gast, ik zit op school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Vandaar de spoilerquote:
Je kan ook zelf een lapje eraf snijden en naar de shoarmaboer brengen. Dan krijg je er zelfs geld voor.quote:
Ik ga nu al naar huis lopen en ondertussen lekker een sigaretje roken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef fairytalessuck het volgende:
Nog een uurrrtjeee. Maar eerst even sigaret roken in het zonnetje.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ga nu al naar huis lopen en ondertussen lekker een sigaretje roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Neuh is niet nodig hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een lapje eraf snijden en naar de shoarmaboer brengen. Dan krijg je er zelfs geld voor.
Ik vind jou maar gemeenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ga nu al naar huis lopen en ondertussen lekker een sigaretje roken.
De pot verwijt de ketel...quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent wel afgevallen, of niet?
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Hoezo datquote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
Je bent wel afgevallen, of niet?
Vroeger was je een uitgezakte peer zonder conditie. Nu heb je in ieder geval bredere schouders dan je buik dik is.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vroeger was je een uitgezakte peer zonder conditie. Nu heb je in ieder geval bredere schouders dan je buik dik is.
En hoezo die foto's van arma's huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net even grote schoonmaak gehouden. Een vuilniszak van 60 liter vol met shit uit m'n kamer, gestofzuigd en gepoetst. Godverdomme wat was mijn kamer nasty.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
_!
Ja arma zit op kamers en die heeft nu een awesome huisZo smerig dat wil je niet weten
Muhahaha (6)quote:
Dat herken ikquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net even grote schoonmaak gehouden. Een vuilniszak van 60 liter vol met shit uit m'n kamer, gestofzuigd en gepoetst. Godverdomme wat was mijn kamer nasty.
Ouders komen dit weekend langs dus vandaar.
Da kan heul nie.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Muhahaha (6)
Tevens is die Toyota grap al net zo oud als mijn opa
Schaamlipcorrectiequote:
Ik vind trouwens dat deze post van tuxxx in de OP moet.quote:
Misschien is mijn opa pas 1,5 week oud, weet jij veel.quote:
Dan ben jij dus ook maximaal een week ofzo oud. Lekker strak.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Misschien is mijn opa pas 1,5 week oud, weet jij veel.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan ben jij dus ook maximaal een week ofzo oud. Lekker strak.
Ik weet het niet.quote:
Wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
Om daar even op terug te komen.
[..]
Ik vind trouwens dat deze post van tuxxx in de OP moet.__!
Ach, rekt het niet scheurt het welquote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan ben jij dus ook maximaal een week ofzo oud. Lekker strak.
Precies.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, rekt het niet scheurt het wel
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godver ik heb me weer eens laten uitscheuren.![]()
Ja incl die flappen.quote:
Ja, ik zei nog zo, doe nou rustig aan tuxxx..quote:Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godver ik heb me weer eens laten uitscheuren.![]()
Oh was jij dat.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog zo, doe nou rustig aan tuxxx..
die grote Schwanz van mij past er nooit helemaal in..
Maar nee hoor, onverzadigbaar zoals altijd
Mijn woord voor jongeheer stelen en gebruiken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog zo, doe nou rustig aan tuxxx..
die grote Schwanz van mij past er nooit helemaal in..
Maar nee hoor, onverzadigbaar zoals altijd
Bij jou om de hoek woont geen pietje. Daar woont alleen achmed en mohamed.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh was jij dat.Ik dacht Pietje van hier om de hoek.
Hoe kan je mij nou verwarren met een anderquote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh was jij dat.Ik dacht Pietje van hier om de hoek.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoe kan je mij nou verwarren met een ander
Jouw woord, omg. Da's hetzelfde als de 'ej Duitser geef me fiets trug kut' grap. Te oud om te claimen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mijn woord voor jongeheer stelen en gebruiken.
Nou, ik zal onze tedere nachten nooit vergetenquote:
Niet huilen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik zal onze tedere nachten nooit vergeten![]()
Voor jou ben ik blijkbaar echter niet meer dan een nummer
Kappen met janken, feutmans.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik zal onze tedere nachten nooit vergeten![]()
Voor jou ben ik blijkbaar echter niet meer dan een nummer
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij de HvA.![]()
Welke opleiding ga je doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij de HvA.![]()
Opnieuw rechten.quote:
Jij had toch een hekel aan studeren en alle studenten?quote:
Ja ik heb ook wel zin om naar Amsterdam te gaan.quote:
Feut? moet je horen wie het zegt, net student en nou al een grote bekquote:
Niet alle studenten natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij had toch een hekel aan studeren en alle studenten?
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij had toch een hekel aan studeren en alle studenten?
Ze heeft dus gewoon een hekel aan jou, kk.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet alle studenten natuurlijk.
Logisch.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel zin om naar Amsterdam te gaan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft dus gewoon een hekel aan jou, kk.
Ik blijf in het begin gewoon thuiswonen. Heb wel gekeken voor kamers, tijdje terug al, maar er is niks fatsoenlijks te vinden. Dus ik heb nu m'n hoop gevestigd op contacten die ik daar leg en die dan misschien iets weten.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Logisch.
Ga je nu serieus voor een kamer kijken?Heb het vannacht wel meegekregen maar misschien zijn de plannen gewijzigd.
Trololo.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Feut? moet je horen wie het zegt, net student en nou al een grote bek
Heul nie.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft dus gewoon een hekel aan jou, kk.
Dat was trouwens tuxxx he.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet alle studenten natuurlijk.
Hopelijk kom je via via dan wel een leuke kamer tegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik blijf in het begin gewoon thuiswonen. Heb wel gekeken voor kamers, tijdje terug al, maar er is niks fatsoenlijks te vinden. Dus ik heb nu m'n hoop gevestigd op contacten die ik daar leg en die dan misschien iets weten.
Jaa klopt ik weet het. Maarja ik ken sowieso wel wat mensen in en rondom Amsterdam, dus ik kijk het even aan. Zal vast wel goedkomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hopelijk kom je via via dan wel een leuke kamer tegen.Al zullen evast heel veel studenten zo een kamer proberen te regelen.
Ja. Al ben ik het wel met dr eens. Alleen dan 99% i.p.v. 100% van de studenten.quote:
Tuurlijk. Duurt alleen nog wel even voordat het nieuwe jaar weer begint.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaa klopt ik weet het. Maarja ik ken sowieso wel wat mensen in en rondom Amsterdam, dus ik kijk het even aan. Zal vast wel goedkomen.
Dat klopt, misschien dat ik voor die tijd alsnog wat heb, maar dat denk ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk. Duurt alleen nog wel even voordat het nieuwe jaar weer begint.
Nee gij.quote:
Mij niet dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Al ben ik het wel met dr eens. Alleen dan 99% i.p.v. 100% van de studenten.
Moggel Rosmalen!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef bijdehand het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooodmorning Den Bosch!
WHY DO YOU KEEP REMINDING MEquote:
Was niet de bedoeling.quote:
Ik voel me geliefdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling.![]()
BIJDEHAND BOSSCHENAAAAAAAAR
Sowieso niet.quote:
Omdat jij voor me opkomtquote:
Moet niet hoor. Mag wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat jij voor me opkomt![]()
Waarom die? Moet ik me ellendig voelen?
Waarom zou ik dat willenquote:
Jij toont mij geen blijk van jouw liefdequote:
Ik heb beloofd later je rolator voor te duwen. En je as uit te strooien. Toont dat niet een beetje liefde?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij toont mij geen blijk van jouw liefde
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb beloofd later je rolator voor te duwen. En je as uit te strooien. Toont dat niet een beetje liefde?
Wil je geen kusje van me?quote:
FTSquote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
IK GROETTE JULLIE MAAR JULLIE HEBBEN HET WEER TE DRUK MET ELKAAR JA NATUURLIJK DOE MAAR ZO NEGEER MIJ MAAR IK LEEF WEER NA AL DIE JAREN EN DAN DIT :S :S:S
IK NEGEER JE NIET MAAR IK HEB HET DRUK EN KAN MAAR OP EEN BEPERKT AANTAL MENSEN REAGEREN WANT IK BEN BELANGRIJK WEETJEquote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
IK GROETTE JULLIE MAAR JULLIE HEBBEN HET WEER TE DRUK MET ELKAAR JA NATUURLIJK DOE MAAR ZO NEGEER MIJ MAAR IK LEEF WEER NA AL DIE JAREN EN DAN DIT :S :S:S
Wat spontaan.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
IK NEGEER JE NIET MAAR IK HEB HET DRUK EN KAN MAAR OP EEN BEPERKT AANTAL MENSEN REAGEREN WANT IK BEN BELANGRIJK WEETJEEn dat wil dan met mij op date. Je date vergeten kan echt niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Bagger in je doos, doosquote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer bijna een topic vol, stel baggersletjes van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |