He?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:50 schreef Jesse_ het volgende:
Met poepvingers in je ogen wrijven Rene
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:55 schreef Fems het volgende:
! Moet dit.. Wil iemand hem even veranderen?
Afgelopen week was het helaas twee fout, maar nu is het wel weer primaquote:
terecht dat je het eist, want de #511 staat veel te ver vooraanquote:
quote:
Heb je daar nog echt de moeite voor genomen om dat uit te leggen?quote:
Im waitinkkkkkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:38 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt er van af welke oorzaak jij bedoeld
Inderdaad Bobs. Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:51 schreef Bobs. het volgende:
Nou Joppie, hou ons niet langer in spanning.
Alleen een samenvatting, een op een mag niet. Dat heet lekken. Dat mag niet! HOOR!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef Luco het volgende:
Dan moet ShiningStar ons maar verlichten met een omschrijving van de inhoud van de PM.
je mag dat ook wel PMen hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef ShiningStar het volgende:
Samenvatting? Dan heb ik wel eerst toestemming van joppie nodig hoor!
Oh en Slaif wat een schattig neefje!
Oi.Geen idee hoe het werkt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:13 schreef Fems het volgende:
Goedemorgen!
De TT mag nog steeds veranderd worden..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:14 schreef JH87 het volgende:
Puik. Alweer een productieve koffie-afspraak in Stad gehad en zo richting college en daarna werk en daarna een afscheidsetentje.
Jij al aan de augurken?
Ik ook! Milaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef Fems het volgende:
Nog een nachtje slapen en dan ga ik een weekendje weg! padadadaaa
*schuift virtueel glaasje roosvicee toe*quote:
Nou. *Yay*.quote:
Ai.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:41 schreef moemoe het volgende:
Men, mijn neus is zo rood he... Nog even en ik kan voor de kerstman als rendier gaan werken.
Ha ik ook! Gezellig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef Oneself het volgende:
Waar thuis ben je?
Ik ga zo uit etennn.
Over het algemeen wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:54 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe, René, wat slecht!
Trouwens, in Italië hebben ze toch dezelfde stekkers als hier?
Haha, dat maak ik echt de helft van de tijd als club hier is.quote:
Iets met pasta is afgezaagd, maar doet het altijd goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Haha, dat maak ik echt de helft van de tijd als club hier is.Maar blijft lekker, dus wie weet.
Risotto!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Haha, dat maak ik echt de helft van de tijd als club hier is.Maar blijft lekker, dus wie weet.
Hier is de farfalle net al dente.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Iets met pasta is afgezaagd, maar doet het altijd goed [ afbeelding ]
Ik moet een beetje in de winterstemming blijven...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef ShiningStar het volgende:
Neeeeeee Luco,
ik begin net het voorjaar in mijn hoofd te krijgen!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik moet een beetje in de winterstemming blijven...
Hoi Jelmer.quote:
Nou, was leuk he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef JH87 het volgende:
Oh nee, nu denkt iedereen hier natuurlijk dat wij samen gaan eten maar volgens mij was je geen collega van me.
Ik gebruik geen muisquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef nietzman het volgende:
Muisknop ingedrukt houden tijden het booten. [s][/s
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef nietzman het volgende:
Nou vooral niet die van je trackpad heldere Henkie.
Jazeker!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Smartass, jij ontvlucht mooi de sneeuw!
Hoiie hequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jazeker!
Veel plezier in stadje, hoii
Moeten meer mensen ineens denken aan het onvolprezen "Top Secret"?quote:
Hoe laat was dat? Ligt nog best wat nu.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:20 schreef ShiningStar het volgende:
Te kort nachtje.![]()
Kwam vannacht in een dikke sneeuwstorm terecht!
Spanning en sensatie op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, dat is nieuw!
Moet nog afwassen, moest nog wat voor mijn opdracht doen, nog tas pakken!:)
Ah, GoogleAd-bingo!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef JH87 het volgende:
Goeie google ads ook door die TT van dit topic.
Patser.quote:
Ik moet het in dit topic doen met ads van Bambix, Libresse en Slimcellquote:
Maar dan wel in combinatie met een graadje of 15, 20 erbij.quote:
Hm. En wat zegt dat over je surfgedrag..?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik moet het in dit topic doen met ads van Bambix, Libresse en Slimcell
Zegt alleen dat ik dit topic bezoekquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. En wat zegt dat over je surfgedrag..?
Ouwe bok.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:51 schreef Luco het volgende:
Owh wacht, ik heb er nu 1 van een pensioenfonds
Uurtje of half vijf.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Ligt nog best wat nu.
Envoor bussen die perfect op elkaar aansluiten!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:54 schreef MaxMark het volgende:
Roemert bij ons in de studio. Zijn er nog SP-erts hier?
Nope, maar ik vraag me wel af waar hij zijn zogenaamde humor vandaag haaltquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:54 schreef MaxMark het volgende:
Roemert bij ons in de studio. Zijn er nog SP-erts hier?
Die doen toch alleen mee aan de gemeenteraadsverkiezingen van Groningen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef ShiningStar het volgende:
Volgens de kieswijzer moet ik op Student & Stad stemmen.
Wa's da?!
Klopt, daarom ga ik er ook niet op stemmenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die doen toch alleen mee aan de gemeenteraadsverkiezingen van Groningen?
Bij de gemeenteraadsverkiezingen heb ik de vorige keer op de stadspartij gestemd, puur om de Karin Dekker-express af te remmen. Mocht alleen niet baten, want de partijen konden gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:02 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Klopt, daarom ga ik er ook niet op stemmen
Ah shit, ik mis de affiniteit met duiken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef Renesite het volgende:
http://vacature.monsterbo(...)erland-96768910.aspx
Ja te laat...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef Renesite het volgende:
http://vacature.monsterbo(...)erland-96768910.aspx
Hank icon.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef StarGazer het volgende:
Grunn, mooie, fijne stad. Ik mis je.
Tsk. De jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:51 schreef Luco het volgende:
Is die Hank die vent uit X-Files? Dacht 'm al ergens van te herkennen
Maar dat maakt het toch alleen maar spannender om het dan juist wel te gaan kijken..?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef Luco het volgende:
Ik mocht dat vroeger nooit kijken van m'n ouders.
Je mag kiezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef einschtein het volgende:
Mensen, dat Kardinge, he. En dan dat zwembad.
Hebben ze aparte pashokjes voor 1 persoon, of moet je je omkleden in zo'n grote kamer met meerdere mensen? Ben ik even benieuwd naar. (Mij lijkt het logisch dat ze aparte hokjes hebben, maar ik wil even weten of dat echt zo is.)
WAT GA JE KIEZENquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, zo'n gevoel had ik al. Thanks!
Wat denk je zelf? Andere mensen hoeven mijn schwans niet te zien.quote:
Gutteguttegut. Mevrouw heeft gewerkt hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:45 schreef Oneself het volgende:
Zooooooooooooo, ik ben nog nooit zo ontzettend toe geweest aan het weekend.
Naaaaaaaaaaaaaaaah, lullo!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Gutteguttegut. Mevrouw heeft gewerkt hoor
Vrouwen hebben het patent op zeuren aangevraagd, dan moeten ze dat ook gebruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:50 schreef Oneself het volgende:
Ja pf echt niet. Mag ik ook eens miepen.
Ohja, gaan we die kant weer op. Toch gek dat de helft van de mieperds hier toch echt man schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het patent op zeuren aangevraagd, dan moeten ze dat ook gebruiken natuurlijk.
Hier ook al. Wat is dat toch.quote:
Werkte in Vinkhuizen en beide 2go's die NIET op het station zitten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Andere mensen hoeven mijn schwans niet te zien.
(En Offtopic, Renesite: in welk filiaal in Groningen werk je eigenlijk? Van de AH.)
Ach, ga op café! Daar heb je in ek geval even een avondje geen hinder van je gebrek aan afstandsbediening.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
En zo niet, dan kom ik hier weer lekker zeuren.
Gave winkel, Vinkhuizen. Maar gut-o-gut, lopen echt sjompies qua medewerkers rond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Werkte in Vinkhuizen en beide 2go's die NIET op het station zitten.
Hmmm, okay.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gave winkel, Vinkhuizen. Maar gut-o-gut, lopen echt sjompies qua medewerkers rond.
Ik was er een keer, flesje drinken halen. Scande 'Artikel Onbekend' bij de kassa. Goed, kan gebeuren. Kwam er iemand aan, die nota bene een HT bij zich had. T-Correctie en klaar. Paar dag later, zelfde flesje. Zelfde probleem bij de kassa. Dan snap ik het echt niet allemaal.. Laat ik over de andere dingen maar zwijgen.
Anywayssss.
Welke had je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:07 schreef Oneself het volgende:
Wheu?
En de soep was niet lekker. Pas na het toevoegen van tomaat, wat kaas en kruiden.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Inkomen
Dat is lang geleden
Wat heb je allemaal gekocht?quote:
tjunk.com , 22¤ inc. verzendkosten.quote:
Laat hem lekker achter!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:36 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, een van de vriendjes ziek van de kebab...dat wordt geen san siro vandaag.
Achterlaten!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:36 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, een van de vriendjes ziek van de kebab...dat wordt geen san siro vandaag.
Hmm... Fiftysix, Vila, WE, Sting, H&M en Invito geloof ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:40 schreef Oneself het volgende:
Oeh leuk SS, welke winkels?
En 22tracks is sws tof.![]()
Ik ga nu badderen, heerlijke avond achter de rug
Ojee, malle. Waarom ben je dan ook al wakker op zulke tijdstippen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 06:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja goed, het is tenslotte ook nog maar 06.50Hoe gaat het met jou?
Simbaquote:
Nou...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:46 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ojee, malle. Waarom ben je dan ook al wakker op zulke tijdstippen?![]()
Dat dus, maar nu alweer klaar, nu 2,5 dag weekend, eerst even deze verschrikkelijke puinzooi in de kamer opruimenquote:
Oeh, weekend is dan nu wel lekker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:10 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nou...
[..]
Dat dus, maar nu alweer klaar, nu 2,5 dag weekend, eerst even deze verschrikkelijke puinzooi in de kamer opruimen
ik ga alleen heen omdat jelmer heen gaat...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef Luco het volgende:
Vanavond, 20:30 in de Oosterpoort. Er zijn nog kaarten. Had er graag heen gewild maar ik moet naar Zoetermeer toe...
En wat ben jij dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:50 schreef JH87 het volgende:
Mijn werkdag zit er ook op. Grafdag. Incompetent kutvolk.
jazeker! Gisteren geshopt en rondgelopen door Milaan, vandaag naar Monza grand prix geweest. Zieke boy is weer beter, dus we gaan morgen naar San Siro, en maandag baar Bergamo en dan einde van de dag weer naar huis... Helaas!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Mooi zo!Al veel gezien zeker?
Haha, 'zieke boy'?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
jazeker! Gisteren geshopt en rondgelopen door Milaan, vandaag naar Monza grand prix geweest. Zieke boy is weer beter, dus we gaan morgen naar San Siro, en maandag baar Bergamo en dan einde van de dag weer naar huis... Helaas!
Ik zou 'm slaan, Jop.quote:
Komt nogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:02 schreef ShiningStar het volgende:
Moeten die geen carnaval vieren dan?
Hmm, dat klinkt goed! Maar mijn pizza calzone van daarnet was ook zeer goed te doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef ShiningStar het volgende:
Lagen pannekoek op elkaar met daartussen (om en om)
- ui, paprika, prei, spekjes, oregano, knoflook en kaas
- tomaat en geraspte kaas
30 minuutjes in de oven en klaar!
Dattes!
Ie. Bah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |