Dus we hebben zo een huilende ShiningStar hier?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef dynamiet het volgende:
Ook weer thuis mijn tentamen was jammergenoeg lastiger dan verwacht.
Denk het wel. Ik ben wel aardig goed in die berekeningen (bedrijfseconomie) die heb ik wel allemaal goed. Er waren alleen zo veel van de twijfel vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus we hebben zo een huilende ShiningStar hier?
Balen, wel gehaald denk je?
Denk het wel, je hebt het gehaald of denk het wel, ShiningStar gaat huilen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik ben wel aardig goed in die berekeningen (bedrijfseconomie) die heb ik wel allemaal goed. Er waren alleen zo veel van de twijfel vragen
Even wachten tot 5 uur dan weet ik of ik het gehaald heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Denk het wel, je hebt het gehaald of denk het wel, ShiningStar gaat huilen?
Dure telefoon?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Slaif het volgende:
Net een bob. actie... Mn telefoon in de douche laten flikkeren... Nu branden er allemaal lampjes terwijl ie uit staat...
Nee. Is al meer dan 3,5 jaar oud.quote:
quote:Uw voorlopige cijfer voor SJVH6EUR1: Europees Recht op 28-01-2011
is een 5.5
Erg mooi cijferquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:48 schreef joppie_saus het volgende:
Haha mijn telefoon ging alleen maar trillen toen ik hem van de bodem van het zwembad viste
Trouwens, ik ben blij
[..]
Ik maakte het tentamen voor de vijfde keer, dus dan ben ik zeer tevreden met een 5,5quote:
Hé!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Slaif het volgende:
Net een bob. actie... Mn telefoon in de douche laten flikkeren... Nu branden er allemaal lampjes terwijl ie uit staat...
Ik leef nog!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus we hebben zo een huilende ShiningStar hier?
Balen, wel gehaald denk je?
Oh balen dat ie tegen viel! Mij viel het juist mee, maar het kan ook maar zijn dat mijn gevoel me hier gruwelijk bedriegt...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef dynamiet het volgende:
Ook weer thuis mijn tentamen was jammergenoeg lastiger dan verwacht.
Staat jammer genoeg nog niet op nestor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik leef nog!En ik ga nu op nestor kijken of ik reden heb om te gaan huilen.
[..]
Oh balen dat ie tegen viel! Mij viel het juist mee, maar het kan ook maar zijn dat mijn gevoel me hier gruwelijk bedriegt...
Vdorie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Staat jammer genoeg nog niet op nestor.
Moest TM wel alle vragen maken? Dat wist ik niet eens.. Ik had versie 1.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Vdorie.
Je had wel geluk, het deel wat jij niet hoefde te maken was het moeilijkst vond ik.![]()
Welke versie had je? Kunnen we antwoorden vergelijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |