Dus we hebben zo een huilende ShiningStar hier?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef dynamiet het volgende:
Ook weer thuis mijn tentamen was jammergenoeg lastiger dan verwacht.
Denk het wel. Ik ben wel aardig goed in die berekeningen (bedrijfseconomie) die heb ik wel allemaal goed. Er waren alleen zo veel van de twijfel vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus we hebben zo een huilende ShiningStar hier?
Balen, wel gehaald denk je?
Denk het wel, je hebt het gehaald of denk het wel, ShiningStar gaat huilen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik ben wel aardig goed in die berekeningen (bedrijfseconomie) die heb ik wel allemaal goed. Er waren alleen zo veel van de twijfel vragen
Even wachten tot 5 uur dan weet ik of ik het gehaald heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Denk het wel, je hebt het gehaald of denk het wel, ShiningStar gaat huilen?
Dure telefoon?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Slaif het volgende:
Net een bob. actie... Mn telefoon in de douche laten flikkeren... Nu branden er allemaal lampjes terwijl ie uit staat...
Nee. Is al meer dan 3,5 jaar oud.quote:
quote:Uw voorlopige cijfer voor SJVH6EUR1: Europees Recht op 28-01-2011
is een 5.5
Erg mooi cijferquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:48 schreef joppie_saus het volgende:
Haha mijn telefoon ging alleen maar trillen toen ik hem van de bodem van het zwembad viste
Trouwens, ik ben blij
[..]
Ik maakte het tentamen voor de vijfde keer, dus dan ben ik zeer tevreden met een 5,5quote:
Hé!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Slaif het volgende:
Net een bob. actie... Mn telefoon in de douche laten flikkeren... Nu branden er allemaal lampjes terwijl ie uit staat...
Ik leef nog!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus we hebben zo een huilende ShiningStar hier?
Balen, wel gehaald denk je?
Oh balen dat ie tegen viel! Mij viel het juist mee, maar het kan ook maar zijn dat mijn gevoel me hier gruwelijk bedriegt...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef dynamiet het volgende:
Ook weer thuis mijn tentamen was jammergenoeg lastiger dan verwacht.
Staat jammer genoeg nog niet op nestor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik leef nog!En ik ga nu op nestor kijken of ik reden heb om te gaan huilen.
[..]
Oh balen dat ie tegen viel! Mij viel het juist mee, maar het kan ook maar zijn dat mijn gevoel me hier gruwelijk bedriegt...
Vdorie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Staat jammer genoeg nog niet op nestor.
Moest TM wel alle vragen maken? Dat wist ik niet eens.. Ik had versie 1.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Vdorie.
Je had wel geluk, het deel wat jij niet hoefde te maken was het moeilijkst vond ik.![]()
Welke versie had je? Kunnen we antwoorden vergelijken!
Nee, alleen BDK.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Moest TM wel alle vragen maken? Dat wist ik niet eens.. Ik had versie 1.
Waarom neem je je telefoon dan ook mee onder de douche?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Slaif het volgende:
Jammer, maar ik dacht dat jij TM deed?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef ShiningStar het volgende:
37 van de 62 goed
Niet genoeg voor een 6.2![]()
![]()
Huil. Heel hard.
Goed gedaan dynamiet!
Balen... Wanneer is de her?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef ShiningStar het volgende:
37 van de 62 goed
![]()
Huil. Heel hard.
Goed gedaan dynamiet!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef ShiningStar het volgende:
Volgend blok.
Mijn eerste tentamen heb ik waarschijnlijk ook niet gehaald en statistiek donderdag zie ik ook somber in.
![]()
Ik zit net te denken, heb jij die berekening wel goed gedaan. Als ik namelijk zijn document goed begrijp zijn er voor sommige vragen 2 punten te krijgen ipv 1.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef ShiningStar het volgende:
37 van de 62 goed
![]()
Huil. Heel hard.
Goed gedaan dynamiet!
Aaaah...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef ShiningStar het volgende:
37 van de 62 goed
![]()
Huil. Heel hard.
[...]
Oh, maar dan mis je er ook weinig aan - reclame, irritante banners in beeld, slechte vertaling,... ik kan me niet heugen wanneer ik voor 't laatst een hele film op een commerciele zender heb gezien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:32 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Het zou die film op rtl7 worden, maar ik had veel te veel afleiding op msn.
Indeed, dying to hear that one..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Waarom neem je je telefoon dan ook mee onder de douche?
Ik hoop het niet, dan spreekt iedereen in Amsterdam over een half jaar Groningsquote:
Hallo, ik spreek helemaal niet Gronings! -talktothehandsmiliewantikweetdienietuitmnhoofd.-quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan spreekt iedereen in Amsterdam over een half jaar Gronings
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef Luco het volgende:
Maar als alle mensen die in Groningen wonen die kant op gaan wel!
En die prachtige grachtengordel, Paleis en Jordaan opgeven?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef Oneself het volgende:
True. Maar dan verhuizen alle Amsterdammers toch gewoon naar Grunn? Easy does it, soort van ruil.
[..]
Ja zeg, het is het een of het ander hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:51 schreef Luco het volgende:
[..]
En die prachtige grachtengordel, Paleis en Jordaan opgeven?
Da's lekker op tijd.quote:
Haha dankje, uitzoomen was de manier...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef dynamiet het volgende:
Goedemorgen fokkers
@ShiningStar komt dat omdat het bericht veel te groot is waardoor een gedeelte niet op je scherm past? Je kan eventueel met "Ctrl & -" uitzoomen en anders modje vragen.
Zwart-wit-film met of zonder stemmen? Ik had laatst een zeer oude dvd gedownload bleek dat ze toen nog geen stemmen hadden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:54 schreef Oneself het volgende:
Woa, mijn chill-tv-hoek is geinstalleerd, ik denk dat ik vanmiddag mijn net gekregen verjaardagsdvd ga kijken. Zwart-wit-film.![]()
Goedemorgen btw en studeerze, die-hards!
Haha, welke was dat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Zwart-wit-film met of zonder stemmen? Ik had laatst een zeer oude dvd gedownload bleek dat ze toen nog geen stemmen hadden.
Ik weet niet meer welke het was, wat ik wel op imdb zie dat ze vanaf 1930 ongeveer geluid kregen die daarvoor hadden nog geen geluid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:03 schreef Oneself het volgende:
Hoi Nietz.
[..]
Haha, welke was dat?
En nei, deze;
Waarschijnlijk de eerste en laatste horrorfilm die ik ooit zal kijken.
Een Meesterwerk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:03 schreef Oneself het volgende:
Hoi Nietz.
[..]
Waarschijnlijk de eerste en laatste horrorfilm die ik ooit zal kijken.
Kan ik helaars niks mee doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef dynamiet het volgende:
Goedemorgen fokkers
@ShiningStar komt dat omdat het bericht veel te groot is waardoor een gedeelte niet op je scherm past? Je kan eventueel met "Ctrl & -" uitzoomen en anders modje vragen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Da's lekker op tijd.![]()
Nog even scheren, pak aan, de affecties van m'n kat die me op de een of andere manier altijd extra veel kopjes wil geven als ik in pak ben zodat ik niet met grijze schenen ter burele verschijn (de trut), en dan ga ik ook die kant op.
Niceeeeequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:49 schreef Oneself het volgende:
Ooeeeeh.
As we speak worden de katjes van mijn mam gecastreerd.
Verstandig. De asielen zitten al overvol.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:49 schreef Oneself het volgende:
Ooeeeeh.
As we speak worden de katjes van mijn mam gecastreerd.
Ach ja, nog helemaal niet aan gedacht. Bedankt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef Telecaster het volgende:
Als je geen bezwaar hebt tegen een tweedehandsje: Mamamini.
Ja, eigenlijk wel ja.quote:
Met je portemonnee heb je dus geluk gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef Bob. het volgende:
En chaos hier, ik ben echt alles kwijt. Mijn telefoon is nog steeds spoorloos, en mijn portemonnee blijk ik gister in de Pathé achter gelaten te hebben.Maar iemand had hem gevonden en ingeleverd, met zelfs al m'n geld er nog in.
Hoe dronken was je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef Bob. het volgende:
Spannend hoor MM, boodschappen doen.![]()
En chaos hier, ik ben echt alles kwijt. Mijn telefoon is nog steeds spoorloos, en mijn portemonnee blijk ik gister in de Pathé achter gelaten te hebben.Maar iemand had hem gevonden en ingeleverd, met zelfs al m'n geld er nog in.
In koop witgoed gewoon altijd via internet, erg goedkoop en gemakkelijke qua levering!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef MaxMark het volgende:
Vanavond weer voor het eerst in bijna 3 maanden boodschapjes doen in de stad
Als iemand btw nog weet waar ik een goedkope koelkast kan krijgen, hoor ik dat graag [ afbeelding ]
Waar kan ik die winkel vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef dynamiet het volgende:
[..]
In koop witgoed gewoon altijd via internet, erg goedkoop en gemakkelijke qua levering!
't Is voor een tijdelijke plek, dus een tweedehandsje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef dynamiet het volgende:
[..]
In koop witgoed gewoon altijd via internet, erg goedkoop en gemakkelijke qua levering!
Euh, ergens in huis hoop ik. Ik zal hem binnenkort wel ergens terug vinden achterin de koelkast ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met je portemonnee heb je dus geluk gehad.
Enig idee waar je je telefoon achtergelaten hebt of zelfs dat niet?
Compleet nuchter.quote:
En hij staat uiteraard (inmiddels) uit of op stille stand?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Euh, ergens in huis hoop ik. Ik zal hem binnenkort wel ergens terug vinden achterin de koelkast ofzo.![]()
Als hij niet op de trilstand of uit staat dan kun je eens overwegen om te bellen. Bij een trilstand kan het eventueel ook, maar dan moet het helemaal stil in je kamer zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Euh, ergens in huis hoop ik. Ik zal hem binnenkort wel ergens terug vinden achterin de koelkast ofzo.![]()
Een prestatie van formaat!quote:
Hij staat altijd op stil. (heel practisch voor iemand die haar telefoon wekelijks kwijt is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En hij staat uiteraard (inmiddels) uit of op stille stand?
Al geprobeerd, hoor hem inderdaad niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij niet op de trilstand of uit staat dan kun je eens overwegen om te bellen. Bij een trilstand kan het eventueel ook, maar dan moet het helemaal stil in je kamer zijn.
Dank je.quote:
Mijn vader heeft het ook zo vaak, gelukkig kan je die via internet opsporen en geforceerd een geluid afspelen(al staat het geluid uit) Laatst was hij hem ook kwijt bleek hij buiten ergens te liggen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij staat altijd op stil. (heel practisch voor iemand die haar telefoon wekelijks kwijt is.)
[..]
Al geprobeerd, hoor hem inderdaad niet.![]()
[..]
Dank je.
Het stomste wat je kan zeggen natuurlijk, dan kan je er gewoonweg op wachten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Luco het volgende:
Zei Bob. van de week niet nog dat haar niks stoms is overkomen de afgelopen tijd?
Ach welnee, ik vind hem vast wel weer terug, en anders wilde ik toch al graag eens een nieuwe!quote:
Ben ik straks master of Law danwel Meester in de Rechten na mijn HBO? Dan stop ik straks acuut met leren na mijn diploma HBO.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:13 schreef Luco het volgende:
Verschil hbo- en academische titel verdwijnt
Jesse_, kom er maar in.
Als dat zo is schrijf ik me nu in bij de Hanze.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:13 schreef Luco het volgende:
Verschil hbo- en academische titel verdwijnt
Jesse_, kom er maar in.
Mr. dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Luco het volgende:
Gelukkig mogen HBO-leerlingen niet de drs. of ir. titels voeren, dus die kan je gewoon blijven gebruiken.
Weet niet welke titel jullie nu mogen voeren?quote:
Meester in de Rechten is dat. Mr.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Weet niet welke titel jullie nu mogen voeren?
mrmrquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Oneself het volgende:
Jongens, ga gewoon voor ds.
Mijn voorletters zijn al M.R., werkt vast ook wel.
Meeh, ik heb niet zoveel met een wit boordje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Oneself het volgende:
Dus jij wordt Drs. MR?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Oneself het volgende:
Jij ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef joppie_saus het volgende:
Haha, nou slaap lekker dan zo, One!
Ik duik zo ook mijn bedje in. Morgen weer een lange werkdag. 7 uur in de bus...
Ik wil niet meer. De laatste loodjes wegen het zwaarst, wat een marathon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:09 schreef Fems het volgende:
Goedemorgen!
Gefeliciteerd!![]()
En jopsel! Nog 1 dagje studeren!
Je kan het!:) Echt! Ik duim voor je, hup, hup, hup!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik wil niet meer. De laatste loodjes wegen het zwaarst, wat een marathon.
Dat zou eigenlijk wel pure win zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:41 schreef Bob. het volgende:
Bob. heeft een bob.![]()
als in het kapsel, ik heb geen kerel genaamd Bob aan de haak geslagen.![]()
Een Bob-kerel? Zó waar. Bob. & Bob.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel pure win zijn.
Hele dag leren, morgen het moeilijkste tentamen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:42 schreef Bob. het volgende:
En gooo Jopsel, nog heul even vol houden, morgen is het klaaaar.![]()
Oh en gefeliciteerd Dynamiet natuurlijk! Ga je nog wat leuks doen?
Lag er gister ook om half 3 ofzo in. Was nog even bij vriend langsgegaan, biertjes enzulksquote:
Jammer dat je tentamen net na je verjaardag is! Maar wel goed dat je dan nog even aan de slag gaat vandaag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Hele dag leren, morgen het moeilijkste tentamen.Vanavond alleen even eten met vrienden.
Waar komt de naam Bob. eigenlijk vandaan?
SEXY! Ik wil foto's!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:41 schreef Bob. het volgende:
Bob. heeft een bob.![]()
als in het kapsel, ik heb geen kerel genaamd Bob aan de haak geslagen.![]()
Met puntje is toch altijd beter.quote:
Duidelijk niet op de hoogte van trends en hipheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef Jesse_ het volgende:
Een bob kan toch al sinds de jaren '30 niet meer?
You say that like it's a bad thing.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Duidelijk niet op de hoogte van trends en hipheid.
Nah het is eigenlijk geen echte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
SEXY! Ik wil foto's!
Ik vind bobs over het algemeen zeer classy.
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
You say that like it's a bad thing.
Meer zoiets?:quote:
Ah. Kruinen staan een Echte Pony in de weg...?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat zou ik nog best willen.Maar ik kan geen echte pony. Kruinen.
Wel als ze aan de voorkant zitten, dan krijg je zo'n mooie jaren 90 kuif.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:17 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah. Kruinen staan een Echte Pony in de weg...?
Weer iets geleerd vandaag!
Oh en dat is natuurlijk ook wel waar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met puntje is toch altijd beter.
Oy vey.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wel als ze aan de voorkant zitten, dan krijg je zo'n mooie jaren 90 kuif.
Ah, dan is het goed.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:02 schreef Luco het volgende:
Dit soort discussies zijn een stuk leuker met foto's van kapsels die er niet uitzien!
Tele in zijn jongere jaren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:05 schreef Telecaster het volgende:
Goed idee, Luco.
Mag ik nomineren?:
[ afbeelding ]
Haha, nee zeg. Google Images + "mullet".quote:
Ik kwam van de week ook iemand tegen met het meest geniale matje ooit. De achterkant was minimaal 40 cm lang en had pijpenkrullen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Haha, nee zeg. Google Images + "mullet".
En, heb je 'm aangeraakt a la Mullethunter?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik kwam van de week ook iemand tegen met het meest geniale matje ooit. De achterkant was minimaal 40 cm lang en had pijpenkrullen.![]()
Ik ben niet helder ofzo, wasbak van mijn WCquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik kwam van de week ook iemand tegen met het meest geniale matje ooit. De achterkant was minimaal 40 cm lang en had pijpenkrullen.![]()
En whut, de wasbak van je tv Dynamiet?
Ah dat is al een stuk duidelijker! Maarem, hoe krijg je dat voor elkaar zonder door te hebben dat hij er in was gevallen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik ben niet helder ofzo, wasbak van mijn WC
...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die van mij is trouwens ook weer terecht! Hij lag in mijn bed! Wat ook gelijk verklaard dat ik de trilstand niet hoorde, door alle dekens er op.
Geen trilfunctie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef Telecaster het volgende:
![]()
Desondanks: mooi dat je 'm terughebt.
Dat was toch wel weer een van de voordelen van de vaste lijn.
Ik gebruik hem als wekker, dus als ik hem dan uit zet en mijn bed uit spring blijft hij wel eens achter. Vandaar dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef Telecaster het volgende:
![]()
Desondanks: mooi dat je 'm terughebt.
Dat was toch wel weer een van de voordelen van de vaste lijn.
Neehee, hij ligt er inderdaad gewoon naast.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Luco het volgende:
Je telefoon ligt bij je in bed? Niet naast je bed ofzo?
In mij bed had ik als eerste al gekeken, maar ik ben vanochtend naar de wc gegaan met mijn telefoon in mijn handen en toen heb ik hem even in de wasbak gelegd, en niet meer aan gedacht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah dat is al een stuk duidelijker! Maarem, hoe krijg je dat voor elkaar zonder door te hebben dat hij er in was gevallen?En hij werkt dus nog?
Die van mij is trouwens ook weer terecht! Hij lag in mijn bed! Wat ook gelijk verklaard dat ik de trilstand niet hoorde, door alle dekens er op.
Zo ingewikkeld is het niet toch.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:49 schreef Luco het volgende:
En dan gaat hij af als wekker, je springt je bed uit en je wekker/telefoon springt je bed in
Waarom leg je je telefoon niet gewoon weer naast je bed neer dan? Ik heb m'n telefoon nog nooit in m'n bed gelegd bij het wakker wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het niet toch.Hij ligt op de grond naast mijn bed. Wekker gaat af -> ik pak mijn telefoon. Ik lig in bed dus telefoon dan ook. Ik stap uit bed, en vergeet mijn telefoon.
Ik ook, ik slaap altijd met mijn telefoon in bed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef MaxMark het volgende:
Ik leg em dan altijd op het kussen naast me neer, nog ff doorsnoozen [ afbeelding ]
Ik lig dan alleen maar de hele tijd te wachten tot hij weer af gaat omdat ik het geluid zo irritant vind.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef MaxMark het volgende:
Ik leg em dan altijd op het kussen naast me neer, nog ff doorsnoozen [ afbeelding ]
Niet heel praktisch als je ergens op tijd moet zijn, overigens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik lig dan alleen maar de hele tijd te wachten tot hij weer af gaat omdat ik het geluid zo irritant vind.Dus ik zet hem meestal maar gewoon uit en val dan weer een paar uur in slaap.
In je slaapkamer een tweede wekker verstoppen wil wel eens helpenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet heel praktisch als je ergens op tijd moet zijn, overigens.
Bob. kennende raakt ze die net voor het weekend kwijt of vergeet ze 'm uit te zetten en wordt ze op zaterdag, als ze uit kan slapen, veel te vroeg gewekt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In je slaapkamer een tweede wekker verstoppen wil wel eens helpen
Dat is nog altijd beter dan het missen van een belangrijke afspraakquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Bob. kennende raakt ze die net voor het weekend kwijt of vergeet ze 'm uit te zetten en wordt ze op zaterdag, als ze uit kan slapen, veel te vroeg gewekt.
Kom op, er heeft ooit een zwerver voor je deur gestaan die je je tas die je vergeten was terug probeerde te verkopen waarna je hem lege statiegeldkratten hebt gegeven!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:04 schreef Bob. het volgende:
Wat voor beeld hebben jullie allemaal van mij.
Whaha:Dquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Kom op, er heeft ooit een zwerver voor je deur gestaan die je je tas die je vergeten was terug probeerde te verkopen waarna je hem lege statiegeldkratten hebt gegeven!
Ofzoiets
Oja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Kom op, er heeft ooit een zwerver voor je deur gestaan die je je tas die je vergeten was terug probeerde te verkopen waarna je hem lege statiegeldkratten hebt gegeven!
Ofzoiets
'Bitchen' over dingen die goéd gaan is een beetje raar, vind je niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oja.![]()
Maar weet je, er gaan ook heel vaak dingen wél goed! Maar daar kom ik hier niet over bitchen dus dat merken jullie niet.
"Ik ben vandaag alweer m'n tas niet vergeten, stomme zonnige dagquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
'Bitchen' over dingen die goéd gaan is een beetje raar, vind je niet?
Goed punt. Daar kom ik hier niet over juichen dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
'Bitchen' over dingen die goéd gaan is een beetje raar, vind je niet?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooo...!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:33 schreef dynamiet het volgende:
Bellen mijn ouders dat ze zo even langskomen, moet ik nu eerst alles snel gaan schoonmaken.
Valt wel mee, maar ik zou het netjes houden. Dus dan wil ik graag dat het ook erg netjes is als ze komen. Dus snel even gestofzuigd en gedweild en de was van de waslijn gehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Goed punt. Daar kom ik hier niet over juichen dan?
En handig Dyna.Was het zo vies?
quote:
Doodop! Half 3 vannacht abrupt gewekt door de thuiszorg; oma gevallen en ze konden er niet inquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef ShiningStar het volgende:
TENTAMENS KLAAR!
Vanavond gaan we slapen
Mja het gaat redelijk maar ze kan niet echt wat. Niet dat ze daarvoor veel kon [bedlegerig] maargoed. Ze houden haar sowieso tot 't weekend en proberen een plekje in een verpleeghuis te krijgen. En wij gaan proberen haar daar te houden, ook nadat haar arm weer wat beter is. Hij is raar gebroken en ze moesten overleggen of ze geopereerd kon/moest worden, maar ze is te zwak. Enige is nu wel dat hij gewoon aan elkaar moet groeien maar dat zal wel langzaam gaan [oud, zwak & max. 35 kilo] en dat ze pijn zal houden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Bob. het volgende:
Ah Chips, naar van van je oma, hoe gaat het nu met haar?
En kan me voorstellen dat je daarna niet lekker meer kunt slapen. Hoe is je tentamen uiteindelijk gegaan?
En vanavond dan inderdaad maar op tijd naar bed.
Ik wil ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef ShiningStar het volgende:
TENTAMENS KLAAR!
Vanavond gaan we lossssssssssss
Protip: studieadviseur bellen voor extra stufi.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doodop! Half 3 vannacht abrupt gewekt door de thuiszorg; oma gevallen en ze konden er niet in.
Moeders erheen --> ambulance want arm hing raar --> ziekenhuis --> schouder raar gebroken --> ziekenhuis blijven.
Boh. En sinds ik wakker was geworden om half 3 van die telefoon en later nog een telefoontje van mn moeder om te zeggen dat ze naar het ziekenhuis moest kon ik niet meer slapen,.
En had om 9u tentamen,. Daarna de hele dag nog allemaal dingen moeten doen en na het eten nog bij oma op bezoek geweest, pas sinds een uurtje thuis.
Dag lief dagboek.
Wat een slecht idee, Stadjerspartij zekerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef MaxMark het volgende:
Fietsers voorrang bij regen. Hier praatten ze al jaren over, nu komt het er eindelijk aan
Hebben ze een beetje een leuke koffiejuffrouw daar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:44 schreef JH87 het volgende:
Maar ik ben de enige student op de vierde verdieping vd UB momenteel, ook wat waard.
't Is te merken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:10 schreef dynamiet het volgende:
Zo laatste tentamen dagje en dan zit het er weer op, jammer genoeg gister wegens mijn verjaardag wat te veel gezopen maar daar verandert ik nu toch niks meer aan.
Ghe. Ik kon erop wachten natuurlijk.quote:
Ja, buitengewoon. Ochtendje vrij wegens niet goed functionerende douche en een monteur die daartoe om 8 uur reeds op de stoep stond en binnen 10 minuten klaar was, nu doet m'n douche het weer naar behoren.quote:Hoe is het met jou deze mooie ochtend?
Mjawel, maar toen heb ik heel veel schoongemaakt in huis en gestofzuigd. Maar in rap tempo zodat het klaar zou zijn voor mijn moeder thuiskwam. Dus nu ben ik eigenlijk weer moe,quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:50 schreef Bob. het volgende:
Weer een beetje bijgeslapen Chipsel?
En goedemorgen iedereen.
Fijn dat hij nu al gemaakt is, kapotte douches zijn vervelend. En klinkt wel als een relaxed dagje verder zoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ghe. Ik kon erop wachten natuurlijk.
Ach, ik ben allang blij dat je er geen TelSell van gemaakt hebt.
[..]
Ja, buitengewoon. Ochtendje vrij wegens niet goed functionerende douche en een monteur die daartoe om 8 uur reeds op de stoep stond en binnen 10 minuten klaar was, nu doet m'n douche het weer naar behoren.
Zometeen nog even lekker een uurtje sporten, nu ik toch nog de ochtend aan mezelf heb, vanmiddag nog eventjes werken en dan: weekend!
Daar dan?
Naaah, jij hebt toch nog gewerkt een dezer dagen togquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen maandag om een uurtje of 12 al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |