Ja maar ja maar ik ben nu ook zonder wekker wakker. Heb vanmorgen wat afspraken en moet vanmiddag aan de kerstdinervoorbereidingen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:09 schreef Fems het volgende:
[..]
dacht dat jij de hele week uit zou slapen..
Klinkt goed! Ik ga vanmiddag mijn kamer waar een bom ontploft in is maar eens opruimen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:19 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik ben nu ook zonder wekker wakker. Heb vanmorgen war afspraken en moet vanmiddag aan de kerstdinervoorbereidingen.
Lijkt me wel verstandig, en anders, lekker in de troep laten zitten:)quote:Op donderdag 23 december 2010 08:21 schreef JH87 het volgende:
Ja ik moet mijn kamer ook nog wat opknappen voor er om 10u volk voor de deur staat dus zo maar eens opstaan.
Ik kijk Sawfilms altijd vanwege het verhaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja, je moet bij deze wel meer opletten dan bij de andere films, omdat het verhaal an sich best ingewikkeld wordt als je even je gedachten er niet bij hebt.
Eh... negeren?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef Bob. het volgende:
Oja, rommelige kamers. Daar moest ik ook nog wat mee.
In tegenstelling tot vorig jaar, bedoel je?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:48 schreef mac_this het volgende:
NEEEH, Dit jaar eindelijk eens een witte kerst?
Geen idee. Toen was ik dronken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vorig jaar, bedoel je?
Cool man.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Geen idee. Toen was ik dronken.
toen was het net niet... xD. ahha!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vorig jaar, bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |