Sinds je het jubileum verpestte heb ik geen vertrouwen meer in jequote:
Klopt je bent een mietje.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Alsof studeren zin heeft bij jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef .Cake. het volgende:
Ik dacht dat naamtopics voor mietjes waren volgens jou Asc?
De hoofdpersoon anders ook!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:33 schreef TheThirdMark het volgende:
Eindelijk eens de tijd genomen om NGE te kijken. Wat een kutserie(de laatste 2 afleveringen verneuken echt alles).
Jij hebt je kans gehad en gefaalt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wel lief blijven, verzuurde papa
Als je het hernieuwde einde kijkt dan snap je het iig iets beter. Dat is geloof ik End of Evangelion (en niet Death & Rebirth), waarin ze dus in feite die laatste twee afleveringen beter hebben uitgewerkt. Blijft nog steeds vaag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:33 schreef TheThirdMark het volgende:
Eindelijk eens de tijd genomen om NGE te kijken. Wat een kutserie(de laatste 2 afleveringen verneuken echt alles).
Zal die eens opzoeken bedankt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je het hernieuwde einde kijkt dan snap je het iig iets beter. Dat is geloof ik End of Evangelion (en niet Death & Rebirth), waarin ze dus in feite die laatste twee afleveringen beter hebben uitgewerkt. Blijft nog steeds vaag.
Ik snap wel wat je bedoeld, vond het ook tegenvallen. Heb daarna op aanraden van iemand Rah'Xephon gekeken, die is wel iets beter moet ik zeggen en lijkt verdacht veel op NGE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je het hernieuwde einde kijkt dan snap je het iig iets beter. Dat is geloof ik End of Evangelion (en niet Death & Rebirth), waarin ze dus in feite die laatste twee afleveringen beter hebben uitgewerkt. Blijft nog steeds vaag.
Ik snap wel wat je bedoeld, vond het ook tegenvallen. Heb daarna op aanraden van iemand Rah'Xephon gekeken, die is wel iets beter moet ik zeggen en lijkt verdacht veel op NGE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Wow, jij hebt Iron Man afgekeken? Die serie was zo ontiegelijk slecht...quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Hmn Iron Man afgekeken (ok, ok, ik wacht op de sub van 12). Dan komt Wolverine.
Maar geen flauw idee wat ik in de tussentijd moet kijken
Soul Eater, Darker than Black, Katanagatari of misschien Sword of the Stranger.quote:Nog andere goede shonen/seinen? Mogen ook films zijn ed.
Dank uquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wow, jij hebt Iron Man afgekeken? Die serie was zo ontiegelijk slecht...
[..]
Soul Eater, Darker than Black, Katanagatari of misschien Sword of the Stranger.
Darker than black en sword of the stranger (film) zijn briljant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Soul Eater, Darker than Black, Katanagatari of misschien Sword of the Stranger.
Die ben ik nu ook aan het kijken... het enige probleem dat ik er mee heb is dat het een shoujo is.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gezien, Wolverine's klauwen zijn samoeraizwaarden geworden.quote:
Wolverine on steroids!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gezien, Wolverine's klauwen zijn samoeraizwaarden geworden.
. . . maak jezelf van kant voor het te laat is. Voordat je een van hen wordt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vind het best wel een vermakelijke verstand op 0 serie
Valt wel mee, ik loop ook niet rond met een head protector en een shinigami maskerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
. . . maak jezelf van kant voor het te laat is. Voordat je een van hen wordt.
Ik ben wel van plan om m binnenkort te gaan zien, maar dus nog niet gedaan dus kan er nog geen oordeel over vellen. Als ik m gezien heb (zal waarschijnlijk pas ná oud & nieuw worden) dan laat ik wel weten wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heeft iemand hier verder nog The Disappearance of Haruhi Suzumiya gezien? Imho, zal het verhaal vast en zeker beter geweest zijn in boekvorm, maar de manier om spanning op te bouwen die gebruikt werd werkt gewoon minder in een anime vooral in een film die bijna drie uur duurt. Er waren momenten dat hij me begon te vervelen ondanks de geweldige animatie ... zal wel komen omdat, zoals de titel al suggereert, Haruhi er minder in voor komt dan gewoonlijk.
The Melancholy of Haruhi Suzumiya. Ja, dat is een reeks boeken die in een anime zijn gemaakt. Uit die reeks zijn een aantal dus anime (de boeken The Melancholy of Haruhi Suzumiya, The Sigh of Haruhi Suzumiya, The Boredom of Haruhi Suzumiya iig, vast nog wel andere) en het boek The Disappearance of Haruhi Suzumiya is dus in een film getransformeerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Frag_adder het volgende:
Hmm toen ik die titel las ging ik er vanuit dat het een vervolg was op een anime serie met een vergelijkbare naam erin. Melanchony of haruhi of zo iets was het. Is het een opzichzelfstaande film die hier los van staat? Dan zal ik hem eens kijken en mijn oordeel vellen
Dit was toch die vage serie waarbij de volgorde nergens op sloeg? Ik heb hem gekeken en daar is dan ook alles mee gezegt ja. Dus aan de film beginnen heeft ook geen nut dan neem ik aanquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om m binnenkort te gaan zien, maar dus nog niet gedaan dus kan er nog geen oordeel over vellen. Als ik m gezien heb (zal waarschijnlijk pas ná oud & nieuw worden) dan laat ik wel weten wat ik er van vind.
Bovendien is Haruhi idd wel belangrijk in de serie, maar ik voor mij keek de serie vooral vanwege Kyon. De narration van die gast is gewoon goed
[..]
The Melancholy of Haruhi Suzumiya. Ja, dat is een reeks boeken die in een anime zijn gemaakt. Uit die reeks zijn een aantal dus anime (de boeken The Melancholy of Haruhi Suzumiya, The Sigh of Haruhi Suzumiya, The Boredom of Haruhi Suzumiya iig, vast nog wel andere) en het boek The Disappearance of Haruhi Suzumiya is dus in een film getransformeerd.
Het is een beetje een aparte serie, zo'n één die je óf heel goed/leuk vindt óf je haat m. Zelf vond ik m best gaaf, heb zelfs alle "Endless Eight" afleveringen gekeken!Aangezien jij Welcome to the N.H.K. niet zo heel erg tof vond begin ik te twijfelen of The Melancholy of Haruhi Suzumiya wel iets voor jou is.
Daar zijn oplossingen voorquote:
Je had het met haar over de laatste mode kunnen hebben, over hoe je je haar gaat doen, hoe je je nagels bewerkt en wie de lekkerste kerel is uit anime.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:08 schreef Xaryna het volgende:
Ik was wakker! Ik was alleen moe en afgeleid en had niks boeiends te zeggen. Net als nu dus, eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Dat kan hier! Het anime/games hunks topicquote:Op woensdag 22 december 2010 08:22 schreef Xaryna het volgende:
Haha, helaas weet ik van de eerste onderwerpen zelf zo bijzonder weinig dat er al snel ongemakkelijke stiltes gaan vallen. En als we het over de lekkere kerels in anime gaan hebben, dan holt de rest die eventueel nog op was heel hard weg en wordt het nóg stiller.
Dat daar een topic van is!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat kan hier! Het anime/games hunks topic
Ja, in het eerste seizoen hebben ze de chronologische volgorde door de wc gespoeld, maar op zich vond ik dat ook wel weer iets hebben. Het was weer eens iets anders en het zorgde ervoor dat je met dezelfde serie toch een ander eind kreeg. Want ik heb daarna het "tweede" seizoen erbij gekeken. "Tweede" omdat dit een heruitzending was van het eerste seizoen met extra afleveringen erbij, op chronologische volgorde deze keer. Daar zijn wel playlists van te vinden op internet. En dan is het prima te volgen hoor! En dan snap je ook een paar van die acties uit het eerste seizoen wat beterquote:Op woensdag 22 december 2010 08:00 schreef Frag_adder het volgende:
Dit was toch die vage serie waarbij de volgorde nergens op sloeg? Ik heb hem gekeken en daar is dan ook alles mee gezegt ja. Dus aan de film beginnen heeft ook geen nut dan neem ik aan
Ik las dat iemand van plan was Dragonaut te gaan kijken. Diegene mag zich ook voorbereiden op flink wat boobs en pantyshots!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef Foxgod het volgende:
Ik stel voor dat we een lijst maken van upcoming Animes, die de meeste pantyshots bevatten....
Ikke ook de subs van Mazui gezien!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:19 schreef .Cake. het volgende:
@Repelsteeltju:
Welke sub heb jij gezien? Ben op dit moment bezig om de 1080 versie van Mazui binnen te halen
Het werd erg negatief ontvangen vanwege de te grote boobsquote:Op woensdag 22 december 2010 16:55 schreef Foxgod het volgende:
Ik d8 dat Dragonaut een gedrocht van een serie was.....
Althans, ik heb er niet veel goeds over gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Veel plezierquote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef .Cake. het volgende:
Wat is dat Escaflowne waar ik iedereen opeens over hoor?
Vanavond Akagi afkijken!Tis vet spannend!!
Nu speel ik zelf vrij fanatiek Mahjong, maar om er nu naar te kijken?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef .Cake. het volgende:
Wat is dat Escaflowne waar ik iedereen opeens over hoor?
Vanavond Akagi afkijken!Tis vet spannend!!
Geloof me, het is vet uitgewerkt in de serie. Als je geen fuck van de serie snapt is het spannender dan wat voor potje poker dan ookquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nu speel ik zelf vrij fanatiek Mahjong, maar om er nu naar te kijken?
En wat voor Mahjong speel je? De solitaire versie of de 4speler versie die ze in de serie spelen? Grooooot verschilquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Nu speel ik zelf vrij fanatiek Mahjong, maar om er nu naar te kijken?
Dat solitaire is geen mahjong.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En wat voor Mahjong speel je? De solitaire versie of de 4speler versie die ze in de serie spelen? Grooooot verschil
Ok, ja dan gaat het om die Mahjong. En het is zeker wel een goeie serie!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat solitaire is geen mahjong.
Ik speel het met 3 of 4 muren (afhankelijk of er inderdaad 3 of 4 spelers zijn).
Hoezo ik vond het wel cool, ze hebben niets gehaast, je kon zelf nog het een en het ander invullen en je wist ook echt wel hoe het is afgelopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ok, ja dan gaat het om die Mahjong. En het is zeker wel een goeie serie!
Alleen het einde... ik had enigszins last van een anti-climax.
En R.I.P. mijn laptopquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef Frag_adder het volgende:
Ga je ook een mooie afscheids ceremonie organiseren met genodigden en een koffietafel?
R.I.P. Externe HD van Xaryna
Even serieus... leg die schijf maar een uurtje in de diepvrieskist.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Xaryna het volgende:
Arg, al mijn anime is gekopieerd maar mijn films/muziek nog niet... en het getik wordt steeds erger. Ik hoop dat hij het redt
Ik wil wel genodigden doen maar ik vrees dat hij nooit veel vrinden heeft gemaakt. Hij was meer een huismus. Maar ik ga wel zo'n altaartje maken in de hoek van de kamer, met een foto en kaarsjes.
als hij echt aan het tikken is, niet meer op gokken maar gewoon weggooien...quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:10 schreef Xaryna het volgende:
Hij lijkt het te overleven, en zodra alles is overgezet ga ik hem formatteren. Alsie dan nog leeft. En anders magnetiseren ofzo.Maar hij lijkt het te redden
Tikken = weggooien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:10 schreef Xaryna het volgende:
Hij lijkt het te overleven, en zodra alles is overgezet ga ik hem formatteren. Alsie dan nog leeft. En anders magnetiseren ofzo.Maar hij lijkt het te redden
je bent bang dat men ziet dat je anime kijkt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:18 schreef Xaryna het volgende:
Jamaar, ik bedoel, redden om alles over te zetten en dan keurig leeg te halen. Niet om hem vol te gooien met anime en dan nog een jaartje gebruiken.
Nee, maar ik zat echt nog wel te wachten op de laatste twee ronden! Je weet idd wel hoe het is afgelopen, maar op mij kwam het eerder over dat ze geen inspiratie/tijd/budget/whatevah hadden en het dus maar op deze makkelijke manier hebben gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:00 schreef Frag_adder het volgende:
Hoezo ik vond het wel cool, ze hebben niets gehaast, je kon zelf nog het een en het ander invullen en je wist ook echt wel hoe het is afgelopen
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |