SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Veel plezierquote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef .Cake. het volgende:
Wat is dat Escaflowne waar ik iedereen opeens over hoor?
Vanavond Akagi afkijken!Tis vet spannend!!
Nu speel ik zelf vrij fanatiek Mahjong, maar om er nu naar te kijken?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef .Cake. het volgende:
Wat is dat Escaflowne waar ik iedereen opeens over hoor?
Vanavond Akagi afkijken!Tis vet spannend!!
Geloof me, het is vet uitgewerkt in de serie. Als je geen fuck van de serie snapt is het spannender dan wat voor potje poker dan ookquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nu speel ik zelf vrij fanatiek Mahjong, maar om er nu naar te kijken?
En wat voor Mahjong speel je? De solitaire versie of de 4speler versie die ze in de serie spelen? Grooooot verschilquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Nu speel ik zelf vrij fanatiek Mahjong, maar om er nu naar te kijken?
Dat solitaire is geen mahjong.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En wat voor Mahjong speel je? De solitaire versie of de 4speler versie die ze in de serie spelen? Grooooot verschil
Ok, ja dan gaat het om die Mahjong. En het is zeker wel een goeie serie!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat solitaire is geen mahjong.
Ik speel het met 3 of 4 muren (afhankelijk of er inderdaad 3 of 4 spelers zijn).
Hoezo ik vond het wel cool, ze hebben niets gehaast, je kon zelf nog het een en het ander invullen en je wist ook echt wel hoe het is afgelopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ok, ja dan gaat het om die Mahjong. En het is zeker wel een goeie serie!
Alleen het einde... ik had enigszins last van een anti-climax.
En R.I.P. mijn laptopquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef Frag_adder het volgende:
Ga je ook een mooie afscheids ceremonie organiseren met genodigden en een koffietafel?
R.I.P. Externe HD van Xaryna
Even serieus... leg die schijf maar een uurtje in de diepvrieskist.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Xaryna het volgende:
Arg, al mijn anime is gekopieerd maar mijn films/muziek nog niet... en het getik wordt steeds erger. Ik hoop dat hij het redt
Ik wil wel genodigden doen maar ik vrees dat hij nooit veel vrinden heeft gemaakt. Hij was meer een huismus. Maar ik ga wel zo'n altaartje maken in de hoek van de kamer, met een foto en kaarsjes.
als hij echt aan het tikken is, niet meer op gokken maar gewoon weggooien...quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:10 schreef Xaryna het volgende:
Hij lijkt het te overleven, en zodra alles is overgezet ga ik hem formatteren. Alsie dan nog leeft. En anders magnetiseren ofzo.Maar hij lijkt het te redden
Tikken = weggooien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:10 schreef Xaryna het volgende:
Hij lijkt het te overleven, en zodra alles is overgezet ga ik hem formatteren. Alsie dan nog leeft. En anders magnetiseren ofzo.Maar hij lijkt het te redden
je bent bang dat men ziet dat je anime kijkt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:18 schreef Xaryna het volgende:
Jamaar, ik bedoel, redden om alles over te zetten en dan keurig leeg te halen. Niet om hem vol te gooien met anime en dan nog een jaartje gebruiken.
Nee, maar ik zat echt nog wel te wachten op de laatste twee ronden! Je weet idd wel hoe het is afgelopen, maar op mij kwam het eerder over dat ze geen inspiratie/tijd/budget/whatevah hadden en het dus maar op deze makkelijke manier hebben gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:00 schreef Frag_adder het volgende:
Hoezo ik vond het wel cool, ze hebben niets gehaast, je kon zelf nog het een en het ander invullen en je wist ook echt wel hoe het is afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |