Ja, in het eerste seizoen hebben ze de chronologische volgorde door de wc gespoeld, maar op zich vond ik dat ook wel weer iets hebben. Het was weer eens iets anders en het zorgde ervoor dat je met dezelfde serie toch een ander eind kreeg. Want ik heb daarna het "tweede" seizoen erbij gekeken. "Tweede" omdat dit een heruitzending was van het eerste seizoen met extra afleveringen erbij, op chronologische volgorde deze keer. Daar zijn wel playlists van te vinden op internet. En dan is het prima te volgen hoor! En dan snap je ook een paar van die acties uit het eerste seizoen wat beterquote:Op woensdag 22 december 2010 08:00 schreef Frag_adder het volgende:
Dit was toch die vage serie waarbij de volgorde nergens op sloeg? Ik heb hem gekeken en daar is dan ook alles mee gezegt ja. Dus aan de film beginnen heeft ook geen nut dan neem ik aan
Ik las dat iemand van plan was Dragonaut te gaan kijken. Diegene mag zich ook voorbereiden op flink wat boobs en pantyshots!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef Foxgod het volgende:
Ik stel voor dat we een lijst maken van upcoming Animes, die de meeste pantyshots bevatten....
Ikke ook de subs van Mazui gezien!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:19 schreef .Cake. het volgende:
@Repelsteeltju:
Welke sub heb jij gezien? Ben op dit moment bezig om de 1080 versie van Mazui binnen te halen
Het werd erg negatief ontvangen vanwege de te grote boobsquote:Op woensdag 22 december 2010 16:55 schreef Foxgod het volgende:
Ik d8 dat Dragonaut een gedrocht van een serie was.....
Althans, ik heb er niet veel goeds over gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Veel plezierquote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef .Cake. het volgende:
Wat is dat Escaflowne waar ik iedereen opeens over hoor?
Vanavond Akagi afkijken!Tis vet spannend!!
Nu speel ik zelf vrij fanatiek Mahjong, maar om er nu naar te kijken?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef .Cake. het volgende:
Wat is dat Escaflowne waar ik iedereen opeens over hoor?
Vanavond Akagi afkijken!Tis vet spannend!!
Geloof me, het is vet uitgewerkt in de serie. Als je geen fuck van de serie snapt is het spannender dan wat voor potje poker dan ookquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nu speel ik zelf vrij fanatiek Mahjong, maar om er nu naar te kijken?
En wat voor Mahjong speel je? De solitaire versie of de 4speler versie die ze in de serie spelen? Grooooot verschilquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Nu speel ik zelf vrij fanatiek Mahjong, maar om er nu naar te kijken?
Dat solitaire is geen mahjong.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En wat voor Mahjong speel je? De solitaire versie of de 4speler versie die ze in de serie spelen? Grooooot verschil
Ok, ja dan gaat het om die Mahjong. En het is zeker wel een goeie serie!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat solitaire is geen mahjong.
Ik speel het met 3 of 4 muren (afhankelijk of er inderdaad 3 of 4 spelers zijn).
Hoezo ik vond het wel cool, ze hebben niets gehaast, je kon zelf nog het een en het ander invullen en je wist ook echt wel hoe het is afgelopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ok, ja dan gaat het om die Mahjong. En het is zeker wel een goeie serie!
Alleen het einde... ik had enigszins last van een anti-climax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |