Oi oi oi! Waarom maak je 'm dan ook stuk?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:24 schreef Luco het volgende:
Telefoon stukgemaakt. Nu druk bezig met nieuwe firmware erop zetten enzo. Gaat nachtwerk worden.
Ik wilde een ander lettertype installeren en toen ging het foutquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oi oi oi! Waarom maak je 'm dan ook stuk?
Aii, je hele telefoon overhoop door een lettertype verkeerd te installeren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:32 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik wilde een ander lettertype installeren en toen ging het fout. Had vervolgens helemala geen toetsenbord meer (touchscreen), dus ik kon niks. Ben nu dus bezig met de nieuwste firmware, gaat tot nu toe goed. Daarna komt weer het eindeloze tweaken en aanpassen tot het weer is zoals ik het wil.
Heb een Samsung Galaxy S. Android, dus heel veel mogelijkheden. Alleen ging ik nog meer dingen ontdekken die je eigenlijk niet hoort te ontdekken, en daarbij ging het foutquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Oneself het volgende:
[..]
Aii, je hele telefoon overhoop door een lettertype verkeerd te installeren?
Welke foon hedde gij?
En 'tweaken'.. Weer wat geleerd.
Nee, was zo'n oerkreet van SUCCES! GELUKT! JAAA!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:41 schreef Oneself het volgende:
Haha, wens je jezelf nu succes toe?
Maar hee: succes!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |