Oei, hotlinking disabled!quote:
Pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:10 schreef kahaarin het volgende:
Sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte Piet.
Komt omdat 'ie op jouw pc nog in je cache zal zitten.quote:
IMG-tags weggehaald, kun je hem nu bekijken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:15 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Komt omdat 'ie op jouw pc nog in je cache zal zitten.
Linkje werkt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
IMG-tags weggehaald, kun je hem nu bekijken?
Wil hem nog gaan zien denk ik, als ik durf.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Linkje werkt.
Gister in de bios gezien overigens. Niet onaardig.
't Hangt een beetje af van je filmervaring, maar ik vond 'm in elk geval geen moment eng.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wil hem nog gaan zien denk ik, als ik durf.
Die films zijn ook beter voor thuis in je eentje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vond Paranormal Activity 2 ook totaal niet eng, alleen een paar wijven gilden omdat het zo nodig moest ofzo
Ben geen puber meer dus moet lukken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
't Hangt een beetje af van je filmervaring, maar ik vond 'm in elk geval geen moment eng.
Al krijsten de pubers in de zaal wat af. Mietjes.
Waarvoor hulde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben geen puber meer dus moet lukken.![]()
Succes! En bevries niet.quote:Dusss, moet nu toch maar eens richting winkel.
Haha, laatst nog gekeken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Die films zijn ook beter voor thuis in je eentje.
Sfeer? Zei iemand sfeer?:
"Langs het randje, Edgar, langs het randje."quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha, laatst nog gekeken.
'Als Sinterklaas teleurgesteld is, moet Sinterklaas getroost worden. En dat kan op heel veel manier, Edgar'
De kaarten zijn hier ook binnenquote:
Haha, lui zwijn.quote:
Nou, ik ben net terug en ik kan je melden: de winter heeft niet op je gewacht.quote:Zo ff boodschapjes doen en dan kan de winter losbarsten
moet kunnen ^^quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Haha, lui zwijn.
[..]
Nou, ik ben net terug en ik kan je melden: de winter heeft niet op je gewacht.
It's a valid lifestyle option.quote:
quote:nu eerst een dikke joint en zometeen die-hard zingend over straat
Thnx!quote:
Niet bevroren, wel ontdekt dat ABS werkt.quote:Succes! En bevries niet.
We aim to please. :-)quote:
Hoe Lang Het Was, En Hoe Ver!quote:Niet bevroren, wel ontdekt dat ABS werkt.
quote:
Winkelcentrum Vinkhuizen, klein stukje en we hebben er +/- 10 min over gedaan, probleem is echter dat er niet is gestrooid op de fietspaden hier, in de wijk ook al niet (de Held) duhuss waren we met de auto, bochtje om, auto slippen en allemaal lampjes aan op het dashboard, cwl!quote:Hoe Lang Het Was, En Hoe Ver!![]()
Ik was gewoon maar op de fiets gegaan - ik zou er waarschijnlijk langer over hebben gedaan om m'nn auto uit te graven.
Ja, spannend is 't wel!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Winkelcentrum Vinkhuizen, klein stukje en we hebben er +/- 10 min over gedaan, probleem is echter dat er niet is gestrooid op de fietspaden hier, in de wijk ook al niet (de Held) duhuss waren we met de auto, bochtje om, auto slippen en allemaal lampjes aan op het dashboard, cwl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |