*zwaai*quote:
Die zag ik, heerlijkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:54 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]
De topics gaan veel te hard trouwens.
Ai. Dat wordt een Limburgeringscursus.quote:
dankuquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:56 schreef Telecaster het volgende:
WIS, special voor jou:
http://www.verzekervoorde(...)ing_hoe_zit_dat.aspx
Omdat ik zo'n aardige jongen ben.
Terecht. Het zijn niet voor niets Duitsersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:54 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]
De topics gaan veel te hard trouwens.
een deel van het hekquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:14 schreef joppie_saus het volgende:
Wat heeft die gejat uit de tuin dan?
Zei de fries.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Terecht. Het zijn niet voor niets Duitsers
quote:Och, een uurtje moet je toch wel uittrekken als je online bestelt.Op woensdag 20 oktober 2010 16:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wees blij, ik word er helemaal gek van![]()
had om 4 uur besteld
quote:mwah geen eten...Op woensdag 20 oktober 2010 16:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Och, een uurtje moet je toch wel uittrekken als je online bestelt.
quote:Ik kwak elke maand voor 300 in de tank. Ach, baas betaald...Op woensdag 20 oktober 2010 17:03 schreef Renesite het volgende:
Zo, weer voor 40 ekkies in de tank gemikt. Buuuuh benzine kost duur
quote:Die luxe heeft een stagiaire niet.Op woensdag 20 oktober 2010 17:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik kwak elke maand voor 300 in de tank. Ach, baas betaald...
quote:je vrouwelijke kant doet je stage voor je?Op woensdag 20 oktober 2010 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die luxe heeft een stagiaire niet.
quote:Moet inderdaad veel communiceren.Op woensdag 20 oktober 2010 17:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je vrouwelijke kant doet je stage voor je?
quote:Kende ik al
quote:2 TB is gewoon vetOp woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef Renesite het volgende:
Moet je in vredesnaam met zoveel gb?
[..]
Kende ik al
quote:Nietz heeft volgens mij al bijna 6 TB staan. Ik ben nog wel even zoet met 2,5 hier.
quote:Veel bezig met opnames maken en editen he. 5 Minuten opname staat ongeveer gelijk aan 1GB, dus dat gaat snel.Op woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef Renesite het volgende:
Moet je in vredesnaam met zoveel gb?
quote:Yep. En op het werk een drobo met 9TB. Maar die is puur voor backups.Op woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nietz heeft volgens mij al bijna 6 TB staan. Ik ben nog wel even zoet met 2,5 hier.
quote:Wat voor commissie doe je? Of vergadering van iets anders?Op donderdag 21 oktober 2010 02:20 schreef Oneself het volgende:
Vergadering net afgelopen.![]()
Maar was wel leuk! Hoewel frikkin' laat.
quote:Ze zeggen toch ook: blowen is slecht? Nou, dat blijkt wel!Op donderdag 21 oktober 2010 09:17 schreef welkominspace het volgende:
14 minuten om m'n joint op te roken en op de fiets te springen
quote:ik heb het niet zo op wachtkamers als adhd'er.Op donderdag 21 oktober 2010 09:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook: blowen is slecht? Nou, dat blijkt wel!
quote:Nee, iets anders. Is wel langste vergadering ooit trouwens, sodemieters.Op donderdag 21 oktober 2010 08:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat voor commissie doe je? Of vergadering van iets anders?
En goedemorgen.
quote:Als je na 1 glas al wat voelt drink je echt iets te weinig om er tegen te kunnen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:07 schreef joppie_saus het volgende:
Goedemorgen stad!
Meer alcohol drinken is zo erg toch niet, One?
quote:Hmm, ja dan moet je meer drinken inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 09:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, iets anders. Is wel langste vergadering ooit trouwens, sodemieters.
[..]
Als je na 1 glas al wat voelt drink je echt iets te weinig om er tegen te kunnen.
Hoi trouwens. Lange dag. En jullie?
quote:Dat denk ik elke keer als ik een nieuwe en grotere HD tot m'n beschikking hebt, maar het lukt me toch telkens weer.Op donderdag 21 oktober 2010 00:41 schreef Bob. het volgende:
Ik heb 1 TB, en ik denk niet dat ik die ooit vol krijg.
quote:Nogal. Hopelijk is 't uitgeregend als ik om half zes weer naar huis mag...
quote:vanmorgen heeft het 5 minuten ofzo geregend.Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nogal. Hopelijk is 't uitgeregend als ik om half zes weer naar huis mag...
quote:euh, welkomOp donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef Bettina345 het volgende:
Hooi mensen,
ik ben een Duitse student die sinds zomer dit jaar in Groningen studeert. Ik ben nog niet helemaal achtergekomen waar ik hier de beste Party locations kan vinden. Misschien kunnen jullie een paar tips geven.
quote:http://partyflock.nl/city/6:Groningen.htmlOp donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef Bettina345 het volgende:
Hooi mensen,
ik ben een Duitse student die sinds zomer dit jaar in Groningen studeert. Ik ben nog niet helemaal achtergekomen waar ik hier de beste Party locations kan vinden. Misschien kunnen jullie een paar tips geven.
quote:Student met de naam Bettina.Op donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef Bettina345 het volgende:
Hooi mensen,
quote:ik dacht dat het aan mij lagOp donderdag 21 oktober 2010 13:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Student met de naam Bettina.
quote:Ging inderdaad over STUG. Heb het ook gelezen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef moemoe het volgende:
Ja, ik las een stukje over OOGtv in de UK. Een aantal topics geleden ging het daar ook over. Is dit het?
(Ik heb niet gelezen, maar gescand. Geen idee wat er stond, vandaar mijn vage omschrijving.)
quote:Ging totaal niet over het programma, maar was alleen een verslagje van vijf minuten in de redactieruimte zittenOp donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Ging inderdaad over STUG. Heb het ook gelezen.
quote:Iets met STUG danOp donderdag 21 oktober 2010 20:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ging totaal niet over het programma, maar was alleen een verslagje van vijf minuten in de redactieruimte zitten
quote:Kan jij me vertellen wat een dmg bestand is en hoe ik het bruikbaar maak?Op donderdag 21 oktober 2010 20:45 schreef Renesite het volgende:
Vond die Facebook film zonder ondertiteling pretty hard to get...
quote:DMG is een installatiebestand voor een Apple OSX dinges.Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan jij me vertellen wat een dmg bestand is en hoe ik het bruikbaar maak?
quote:Dank jeOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
DMG is een installatiebestand voor een Apple OSX dinges.
quote:Hmm, hendig hoorOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef joppie_saus het volgende:
En dan rek je je enkelbanden op, kutzooi.
quote:Gewoon meer op je engels oefenen dan!Op donderdag 21 oktober 2010 20:45 schreef Renesite het volgende:
Vond die Facebook film zonder ondertiteling pretty hard to get...
quote:Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=95658Groningen krijgt putdeksels met Martinitoren
Je hoeft straks niet meer omhoog te kijken om de Martinitoren te zien. In de binnenstad liggen vanaf volgende maand 120 putdeksels met een afbeelding van d'Olle Grieze. De bijzondere deksels worden geplaatst, omdat de renovatie van het riool onder de binnenstad is afgerond.
De putdeksels zijn gemaakt bij ijzergieterij Rademakers in Klazienaveen. Die verwacht niet dat de pronkstukjes roofgoed worden: de deksels zijn enorm zwaar en worden goed vergrendeld.
quote:Welkom.
quote:'t Is er inderdaad weer weer voor. Dammit.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haihai!
Het is koud, brr. Waar zijn m'n handschoenen.
quote:Hangt er natuurlijk vanaf. Als je dingen als warme kleren, openhaardhout, bokbier en brandewijn gaat scoren is het natuurlijk verklaarbaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:36 schreef moemoe het volgende:
Op de een of andere manier heb ik afgesproken om te gaan winkelen. Wat bezielt me in dit weer?
quote:En al het te-veel wat erna kwam.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:58 schreef JH87 het volgende:
Nietz is brakjes van de karaokebar gister.
quote:Levert dat dorp tenminste nog iets nuttigs af.
quote:Heel, heel vet. Mijn favoriete Vera-concert van dit jaar tot nu toeOp donderdag 21 oktober 2010 22:40 schreef Mistaken het volgende:
Ik ben niet naar No Age geweest!
Mensen die wel gingen; hoe was ut?![]()
quote:Houd het gesprek simpel en kies onderwerpen uit die niet zo snel zorgen dat een gesprek snel vastloopt. Heb het bijvoorbeeld over het weer
quote:Ballentent, vreselijke bediening.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:53 schreef welkominspace het volgende:
morgen koffiedrinken bij news cafe.
kijken of dat nou echt zo'n goeie tent is
quote:Wij hebben nog een donkergroene.. maar nu ik dit zeg weet ik niet 100% zeker of 'ie nog helemaal goed is.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:12 schreef JH87 het volgende:
RIP fiets.Als iemand er nog eentje heeft..
quote:maar je schijnt er als homo toch wel goed te zittenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ballentent, vreselijke bediening.
quote:Ah, dat zal dan ongetwijfeld volkomen aan mij voorbijgaan als hetero.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar je schijnt er als homo toch wel goed te zitten![]()
die tent schijnt klasse te hebben ofzo
quote:Hahah idd,Op vrijdag 22 oktober 2010 17:29 schreef Bob. het volgende:
Hm, dat zou wel moeten hè?Maar ik ben zo onrustig, kan nog geen pagina uitlezen voor ik weer naar de wc/kantine/computers vlucht als ik in de UB zit.
![]()
Jij morgen wel goed bezig?
quote:als ik niet snel bediend wordt,word ik altijd heel vervelend ,dus dan komen ze vrij snelOp vrijdag 22 oktober 2010 18:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah, dat zal dan ongetwijfeld volkomen aan mij voorbijgaan als hetero.![]()
De laatste keer dat ik er was duurde het ongeveer een kwartier voor iemand van het personeel zich eindelijk verwaardigde met de grootst mogelijke tegenzin m'n bestelling op te nemen... afrekenen duurde ook ongeveer zo lang. Ik ga wel ergens heen waar 't personeel beseft dat zij er voor de klant zijn, en niet andersom.
quote:ook een keer zoiets gehad ja.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:36 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een aantekening bij ebay omdat een klapjosti bij zijn aanbod had staan 'creditcard' zonder Paypal (heb nogal een grafhekel aan paypal). Opeens kon dit niet meer volgens meneer. Is niet goed geannuleerd!
quote:Nou ja, maar een mailtje gestuurd om die aantekening te verwijderen.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ook een keer zoiets gehad ja.
vind het maar een baggersysteem met al die geschillen enzo
quote:Bij mij moet ik nu ook studeren voor een extra vakje wat ik eigenlijk niet hoef te halen. Dus dan is de motivatie niet zo hoog.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahah idd,.
En ik hoop het, want anders faal ik wel heel hard op mijn tentamens,.
quote:Ben niet anders gewend dan damesfiets maar een terugtraprem zou m'n dood betekenen.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wij hebben nog een donkergroene.. maar nu ik dit zeg weet ik niet 100% zeker of 'ie nog helemaal goed is.
'T is trouwens wel een damesfiets met terugtraprem,.
quote:Oke, haha dan kan ik helaas niets voor je betekenen,Op vrijdag 22 oktober 2010 18:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend dan damesfiets maar een terugtraprem zou m'n dood betekenen.
quote:Ah begrijpelijk,Op vrijdag 22 oktober 2010 18:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij mij moet ik nu ook studeren voor een extra vakje wat ik eigenlijk niet hoef te halen. Dus dan is de motivatie niet zo hoog.![]()
Wanneer heb je tentamen?
quote:whehe, das kut he?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:22 schreef Renesite het volgende:
Lig ik lekker met Jack Johnson te relaksen op de bank komt eerst mijn schoonzuske binnen, daarna mijn moeder en daarna broer. Wraaah ik wil relaksenStraks verjaardag
quote:En, hoe ging het met Jack?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:22 schreef Renesite het volgende:
Lig ik lekker met Jack Johnson te relaksen op de bank
quote:Tijd om maar eens de laptop af te sluiten. Ik word wel erg vervelend
quote:Jongens, jongens, wel lief zijn voor elkaar.
quote:Ik wens je er, uiteraard, veel plezier. Maar ik stem wat dat betreft met m'n portemonnaie.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik niet snel bediend wordt,word ik altijd heel vervelend ,dus dan komen ze vrij snel
niet eens expres ofzo maar ik kan gewoon niet braaf (rustig) wachten![]()
tis ook niet bepaald mijn soort tent maar het werd me aangeraden
quote:Jong, wat weet jij nouOp vrijdag 22 oktober 2010 12:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Levert dat dorp tenminste nog iets nuttigs af.
quote:Wat voor band speel je in? Hoe heten jullie?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:21 schreef Telecaster het volgende:
Ha, zo voor 't eerst in tijden weer eens repeteren met de band, ik hep er sin an.
quote:Haha, dat.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef Luco het volgende:
Het is dat Bradley er niet bij is, anders hadden we helemaal een hoog niveau gehaald gok ik zo.
quote:Ja, maar dit is fonetisch geschreven. Re LAK sen. Niet releksenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Mistaken het volgende:
relaksen is toch met een x?![]()
goedenavond trouwens.
quote:Ik moest dwars de stad door, heul ver, vanwege stukke fiets!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:00 schreef Oneself het volgende:
Ohai, waar?
Ik zou nu wel over het strand willen wandelen.
quote:Ja
quote:Ik niet. Ik wil een chille gelijkvloerswoning, ergens dichtbij centrum.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!
Ow, hier wil ik wonen: http://www.funda.nl/koop/groningen/huis-47849274-annastraat-7/
quote:Nadeel daar van: je bovenburen hangen de was te drogen boven je tuin (te vaak gezien)Op zaterdag 23 oktober 2010 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil een chille gelijkvloerswoning, ergens dichtbij centrum.
quote:Daar heb je toch ook nauwelijks last van? En als het je wel stoort vraag je ze het niet te doen?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nadeel daar van: je bovenburen hangen de was te drogen boven je tuin (te vaak gezien)
quote:Weet iedereen het inmiddels?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:53 schreef welkominspace het volgende:
tot 6 uur in de kroeg gezeten![]()
net nog ff koffie gedronken in de coffeeshop om bij te komen.![]()
Topavond gehad gister
quote:Nou, die laatste twee komen dan vanzelf wel, als iedereen anders het wel al weetOp zaterdag 23 oktober 2010 11:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nope, m'n moeder en m'n zus nog niet![]()
verder de meeste mensen wel geloof ik
quote:dat idee had ik ook jaOp zaterdag 23 oktober 2010 12:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, die laatste twee komen dan vanzelf wel, als iedereen anders het wel al weet
quote:The stage?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat idee had ik ook ja![]()
Tis trouwens zaterdag!![]()
ben nog steeds van de kaart geloof ik
verdomd leuk kroegje trouwens
quote:nee, was vrij laat de deur uit gegaan( uur of 12 ofzo)
quote:dat dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:17 schreef Renesite het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)legale-rookcafe.html<< de Balk
quote:# Ik zag een treurig gezicht langzaam voorbij zweven, toen sloeg de man met een harde klap op het dak van mijn auto.
quote:dingen?
quote:Hoezo spoor je dan niet? Heerlijk toch; rangschikken?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:26 schreef Renesite het volgende:
Heb net mijn boekenkast wat gerangschikt. Ik spoort niet.
quote:Naaah, vind/vond het gewoon een dom werkje, waar je je vroege zaterdagmiddag wel niet mee kunt vermakenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Oneself het volgende:
Haha, ja, altijd!
[..]
Hoezo spoor je dan niet? Heerlijk toch; rangschikken?
quote:...Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Oneself het volgende:
Hoezo spoor je dan niet? Heerlijk toch; rangschikken?
quote:Ik heb al jaren mijn dvd's op alfabetische volgorde staan op de plank.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:26 schreef Renesite het volgende:
Heb net mijn boekenkast wat gerangschikt. Ik spoort niet.
quote:boeken enzo heb ik altijd in dozenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:23 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een plank met MBO boeken, plank HBO boeken, plank dvd/cd, plank leesboeken en een volle plank disney boeken!
quote:Voorop, bij je doorgestreepte eigen adres.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:31 schreef welkominspace het volgende:
retour afzender, moet je dat voor of achterop de brief zetten?
quote:teamgenoot van mij deed het een keer tijdens een wedstrijd bij een doorgebroken speler. Die miste, maar de tegenstander kreeg er wel een vrije trap voor die er helaas voor ons wel in ging.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:05 schreef joppie_saus het volgende:
Ja goed, daar heb ik al eens geel voor gehad. Had misschien niet neger naar een albino moeten schreeuwen
quote:haha ik zie het helemaal voor meOp zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
teamgenoot van mij deed het een keer tijdens een wedstrijd bij een doorgebroken speler. Die miste, maar de tegenstander kreeg er wel een vrije trap voor die er helaas voor ons wel in ging.
quote:tis wel mooi
quote:maandag meteen die makelaar bellenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Nou simpel toch? Keuze 1.
Trusten, stad!
quote:omdat ik eerst een halfjaar ofzo wil huren en dan het huis kopen.Op zondag 24 oktober 2010 00:57 schreef Renesite het volgende:
Nergens om hoor, maar als je 1250 kunt betalen voor een huurhok, waarom koop je dan niet een goedkoop huisje?
Uberhaupt: waarom ging je ook al weer naar Biddinghuizen?
quote:Ja wat bedoel je zoal? Slenteren door de stratenOp zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef Vragende het volgende:
Is er doordeweeks iets in Groningen te beleven? wil volgende week is met de trein naar toe
quote:KFC bij de Ikea.Op zondag 24 oktober 2010 14:33 schreef Vragende het volgende:
ook een KFC?![]()
Ik wil eigenlijk alleen een beetje de stad verkennen omdat ik er volgend jaar ga studeren
quote:dat dus.Op zondag 24 oktober 2010 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Wow Jopje!
Overigens, ik zou voor huis 2 gaan. Meer ruimte, open haard en tuin. Huis 1 is dus minder praktisch en minder ruimte. Wie weet heb je ooit meer ruimte nodig en dan kan je weer op zoek naar iets nieuws. Bovendien lijkt t mij kouder aan t water maar dat weet ik niet zeker.
Ik ga in april misschien naar Londen,.
quote:10Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef joppie_saus het volgende:
PSV - Feyenoord inmiddels 10-0. Waar houdt het op?
quote:Tja, je moet doen wat je zelf wilt ofc en waar jij denkt je het meest thuis te voelen. Op mij komt het alleen een beetje over dat je dat eerste huis wil vanwege dat water [wat ofc ook prachtig is] en dan de nadelen te snel wegstreept en probeert weg te relativeren.Op zondag 24 oktober 2010 15:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat dus.
maar als ik een grotere woning heb dan gebruik ik die ruimte aan dingen als een pooltafel en een spelkamer ofzo
dus met huis 1 kan ik het nog een beetje stijlvol houden![]()
en lijkt mij idd ook iets frisser bij het water maar daar is de CV voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |