quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:37 schreef nietzman het volgende:
Maar onze troetel-WIS is dus een multiseksueeltje, grappig. Krijgen we nou nog meer subsidie voor 'm?
een gat van 17 milljoenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zit gelukkig een gat in de begroting van de regiotram
yupquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoiets zie je van mijlenver aankomen
Precies. En in Istanbul is bijvoorbeeld ook gekozen om een traject met bussen uit te voeren ipv trams. Wel iets meer ruimte dan in Groningen, maar een frequentie van 1 bus per 20 seconden kan primaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup
natuurlijk zal de aanleg uiteindelijk veel soepeler gaan dan we gewend zijn van bijv het damsterdiep, om maar wat te noemen![]()
ik hou van de busquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. En in Istanbul is bijvoorbeeld ook gekozen om een traject met bussen uit te voeren ipv trams. Wel iets meer ruimte dan in Groningen, maar een frequentie van 1 bus per 20 seconden kan prima
Bussen stinken en veroorzaken asthma, longkanker, etc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. En in Istanbul is bijvoorbeeld ook gekozen om een traject met bussen uit te voeren ipv trams. Wel iets meer ruimte dan in Groningen, maar een frequentie van 1 bus per 20 seconden kan prima
Nuj, make me!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef JH87 het volgende:
Doe nou eens stoppen met je dingen Oneself!
Wie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wil iemand de groetjes aan fritsvanegters doen?
Die is hier ook al heul lang niet meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wil iemand de groetjes aan fritsvanegters doen?
Mwa, 't is wel eens beter geweest. Maar niks onoverkomelijks.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou, latelijk?
Met mij gaat het wel redelijk. Ik overkom ook dingenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mwa, 't is wel eens beter geweest. Maar niks onoverkomelijks.![]()
En met jou?
Fietsen met parapluquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef Oneself het volgende:
Het is gewoon vals spelen als je zelfs na 1 minuut fietsen MET paraplu nog zeiknat wordt.
Renésite komt uit de provincie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:15 schreef mac_this het volgende:
Komt iedereen hier trouwens uit Stad groningen? of gewoon uit de gehele provincie?!
Oh, groningen.
mooi groningen!
Keukenbrand in bovenwoning met mógelijk iemand binnen. Indien belangrijk genoeg kom het straks live in het nieuws van 13:30.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:16 schreef Khalein het volgende:
Staat een huisje een beetje boel in de fik, volgens mij in de FruitstraatGoede rookontwikkeling, het leek in het Noorderplantsoen enigszins mistig
Hmmmkay danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef MaxMark het volgende:
Keukenbrand in bovenwoning met mógelijk iemand binnen. Indien belangrijk genoeg kom het straks live in het nieuws van 13:30.
Maar niet uit het gedeelte dat Westerwolde heet! Renesite komt toch uit de Stad?!(centrumgroningen)quote:
hij woont nu ergens buiten de stad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:56 schreef mac_this het volgende:
[..]
Maar niet uit het gedeelte dat Westerwolde heet! Renesite komt toch uit de Stad?!(centrumgroningen)
Zuid-Oosten ja. omennabij Stadskanaal dus! (drentse grens!)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hij woont nu ergens buiten de stad.
oosten was het toch?
maffe dialect daarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:59 schreef mac_this het volgende:
[..]
Zuid-Oosten ja. omennabij Stadskanaal dus! (drentse grens!)
Yup. Kan ik een rit naar huis krijgen van iemand?quote:
Pak de bus?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef Khalein het volgende:
[..]
Yup. Kan ik een rit naar huis krijgen van iemand?Heb echt to-taal geen zin om zometeen op de fiets te moeten...
Teveel tijd kwijt aan wachten, nog los van het gegeven dat ik het voorlopig wel even heb gehad met de lieve mensen van QBuzz.quote:
Wacht tot het droog is? En anders, gewoon bikkelen en jezelf vanavond belonen met een warme kop theequote:
Go get 'em!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:38 schreef welkominspace het volgende:
ik ga naar m'n vrienden toe zo
kreeg aan de telefoon al de vraag wat er nou zo belangrijk was en wat ik nou moest vertellen
naja we zien wel hoe het loopt
Haha, ja. we praten hier westwolds (of hoe dat ook heetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maffe dialect daar
ik ken veel mensen uit de stad die daar geen reet van vertaan
Hij komt toch uit Hoogkerkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:59 schreef mac_this het volgende:
[..]
Zuid-Oosten ja. omennabij Stadskanaal dus! (drentse grens!)
Ik moet bij je naam telkens aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:06 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha, ja. we praten hier westwolds (of hoe dat ook heet).
En the people out town, die praten iets meer naar het nederlands. wij knauwen hier meer. in principe verstaan we heel nederland(als ze met dialect praten!), behalve de friesen verstaan we niet!
dat is echt een rot-taaltje vind ik. dat is het enige wat we hier niet verstaan!
Wat zielig voor je.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:11 schreef mac_this het volgende:
[..]
Oh, dat zal kunnen. verkeerd begrepen. ik kokm daar vandaan!
Dan kunnen we je niet meer bij de AH lastig vallenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:36 schreef Renesite het volgende:
Maar stage loop ik tegenwoordig in Veendam dus!
Men wat ben ik dood... ik ben blij dat ik straks ''''''afgestudeerd''''' of volgens velen in het bezit ben van een oorkonde van de Hogere Mongolenschool of zo. Geen bijbaantje meer
Komen jullie steeds? Niemand zegt hoi tegen mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan kunnen we je niet meer bij de AH lastig vallen?!
Nah, het was eigenlijk wel prima. Ging goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Wacht tot het droog is? En anders, gewoon bikkelen en jezelf vanavond belonen met een warme kop thee.
Wie niet?quote:
eerder een goeie manier om het te brengenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:05 schreef nietzman het volgende:
Moeten we je even over je drempelvrees heen helpen knullie?
Mijn huisgenoot had hetzelfde probleem, die bleef het maar uitstellen. Uiteindelijk is er toch geen beter advies dan 'gewoon doen'. En je zult achteraf zien dat het allemaal best wel meeviel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
eerder een goeie manier om het te brengen
ja, in principe is het net als zeggen dat het lekker weer is ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot had hetzelfde probleem, die bleef het maar uitstellen. Uiteindelijk is er toch geen beter advies dan 'gewoon doen'. En je zult achteraf zien dat het allemaal best wel meeviel.
zo slecht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:59 schreef joppie_saus het volgende:
Jezus, kutweer onderweg terug van Cambuur Leeuwarden. Dacht bij Drachten even dat ik van de weg af ging schieten, toen ik een haarspeldbocht met 100 nam
Waarom raakte je van slag?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, in principe is het net als zeggen dat het lekker weer is ofzo.
maar ik kwam ook vol zelfvertrouwen binnen maar toen ik die foto van m'n oude "gezinnetje" zag raakte ik een beetje van slag
ik weet niet waaromquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waarom raakte je van slag?
En ik denk dat het idd zoals MM zegt, een kwestie van 'gewoon doen' is. Of schrijf eens op hoe je 't zou willen brengen.
ik heb het anderen wel eens zien doen en dat ik dan zei"zat je je hiervoor nou zo aan te stellen?".quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:39 schreef JH87 het volgende:
Gewoon een keer eruitflappen toch? Ik weet 't eigenlijk niet, nog nooit zoiets meegemaakt in een vriendengroep ofzo.
Zonder regen is die bocht met 100kmph al een dramaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:59 schreef joppie_saus het volgende:
Jezus, kutweer onderweg terug van Cambuur Leeuwarden. Dacht bij Drachten even dat ik van de weg af ging schieten, toen ik een haarspeldbocht met 100 nam
Heeft ze lekker weer bij!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vanaf vandaag woont mijn zus dan eindelijk in Groningen. Vandaag helpen met verhuizen.
Waait flink zo nu en danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is het lekker weer in Groningen? Hier is het namelijk droog, maar zeer bewolkt.
quote:
Kun je nagaan hoe ik in mijn stoel zat, ghehequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zonder regen is die bocht met 100kmph al een drama!
DTP krijg in Nederland toch sowieso?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:53 schreef JH87 het volgende:
Wat voor spuitjes heb jij eigenlijk gehad Oneself! Gele koorts en Hepatitis/DTP ofzo?
Veendam?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:10 schreef JH87 het volgende:
Ja, maar als je na je 18e richting gekke oorden gaat heb je 'm overnieuw nodig hoor.
Hou oip, schei uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:58 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, alles buiten de stad Groningen de provincie in, is al een ver oord
F*ck! Da's 1000x vervroegde herfstvakantiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:46 schreef Renesite het volgende:
Basisschool verderop is op het moment aan het uitbranden. Hoorde al veel brandweer voorbij komen vannacht om een uurtje of wat.
Azië, Afrika, etc. Veendam zou ik rabiës er ook maar bijdoen.quote:
"Vraag 6. Waarom bent u nog steeds niet uit de kast gekomen, ouwe schijtert?"quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:18 schreef welkominspace het volgende:
ik schrik me helemaal de tering, krijg ik opeens een brief van justitie binnen.
Ik dacht eerst dat het een schikking was ofzo omdat ik een tijdje terug met de motor aan de kant was gezet.
Bleek het gewoon een vragenlijstje te zijn
Polio, TBC..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Azië, Afrika, etc. Veendam zou ik rabiës er ook maar bijdoen.
Casco is stevig blijkbaar, staat een uitgebrand skelet. Ik woon er hemelsbreed 100 m vanaf.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:12 schreef Renesite het volgende:
Net ff gaan kijken:
[ afbeelding ]
http://www.112groningen.n(...)uw-in-groningen.html
Wat een brand, zo buiten de stad. Helemaal uitgefikt, zal straks wel inelkaar vallen
waar zijn de antwoorden?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
"Vraag 6. Waarom bent u nog steeds niet uit de kast gekomen, ouwe schijtert?"
Vraag 16 dan, ik ben ook de beroerdste niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waar zijn de antwoorden?
vraag 10 t/m 15 zijn open vragen.
6 niet
heb denk ik wel een goeie zin om te starten gevondenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Vraag 16 dan, ik ben ook de beroerdste niet.
Baas.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb denk ik wel een goeie zin om te starten gevonden![]()
"zeg,jullie denken toch dat ik jullie niet meer kan verbazen?"
whehe, die is wel goed
mwah, zo naar m'n zus en d'r vriend.quote:
Gewoon als je weer weggaat in de deuropening "ohjatrouwensikbenhomo" zeggen en er dan als een haas vandoorgaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mwah, zo naar m'n zus en d'r vriend.
Die wachten nog maar een weekje met het nieuws hoor
die vraagt altijd zo door en wil steeds overal over praten enzo
whehe, en dan kom ik thuis hangt ze met m'n moeder aan de lijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Gewoon als je weer weggaat in de deuropening "ohjatrouwensikbenhomo" zeggen en er dan als een haas vandoorgaan.
Want dat doet je zus na een sms'je niet, wilde je zeggen..?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
whehe, en dan kom ik thuis hangt ze met m'n moeder aan de lijn
neuh, mss een smsje ofzo
tja...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:25 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Want dat doet je zus na een sms'je niet, wilde je zeggen..?
Klopt: http://wiki.ovinnederland(...)gkerk_Jan_Ensinglaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tja...
daar heb je een punt
lijn 8 stopt toch ook bij de schildersbuurt?
tussen de aweg en het hoendiep zeg maar
wtf zegt routeplanner dan van nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt: http://wiki.ovinnederland(...)gkerk_Jan_Ensinglaan
Klopt. Het heet daar Ruysdaallaan geloof ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tja...
daar heb je een punt
lijn 8 stopt toch ook bij de schildersbuurt?
tussen de aweg en het hoendiep zeg maar
3,3 km routeplannertechnischquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Casco is stevig blijkbaar, staat een uitgebrand skelet. Ik woon er hemelsbreed 100 m vanaf.![]()
Inderdaad midden in het weiland een school, misschien maar goed ook, dit was een beste brand.
*tig brandweerwagens langs je huis zo vroeg zaterdagochtend is niet grappig.*
Huh? Ow geen idee...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wtf zegt routeplanner dan van niet
9292ov spaced wel vakerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ow geen idee...![]()
Is er geen werk aan de weg oid?
http://viewer.ltc.falk.nl/index.html?uid=groningen
Lol, ik woon aan de andere kant van het water, hemelsbreed dus vlakbij maar via routeplanner kan dat wel kloppen, dan moet je helemaal buitenom idd.quote:
Ik denk ANWB-paddo's...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
9292ov spaced wel vaker
ben weer helemaal verslaafd aan m'n spelletje
bendes.nlquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk ANWB-paddo's...
Welk spel?
Lol, dat heb ik gemist...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
bendes.nl
ik zal m'n persoonlijke linkje maar niet weer neerzetten
Was vanochtend ook nog ff aan de 'kade'quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik woon aan de andere kant van het water, hemelsbreed dus vlakbij maar via routeplanner kan dat wel kloppen, dan moet je helemaal buitenom idd.
Er wordt nog geblust, dit is vanaf de hoek van onze straat: http://tinypic.com/player.php?v=2o900&s=7
Er wordt trouwens gefluisterd dat het is aangestoken. De brandweer kon het ook eerst niet goed vinden, die stonden dus eerst ook aan deze kant van het water....
Er zijn jongens gezien vlak voordat het in de hens ging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, wel kk hard hoekenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef nietzman het volgende:
Kun je eigenlijk een beetje pijpen, wis?
Ik niet, reed er langs om boodschappen te gaan doen, was ff schrikken. Toen we terug waren maar ff met de buren gebabbeld, die kwamen ook met het verhaal dat het aangestoken zou zijn, staat nu ook op RTVNoord:quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was vanochtend ook nog ff aan de 'kade'
Het is natuurlijk niet gezegd dat de jongens die gezien zijn door (lach niet) de kennis van mijn buurman het ook gedaan hebben. Maar goed, hier zijn ze er helemaal van overtuigd dat de jongens die altijd bij de voetbalkooi hangen en bier drinken/roken het gedaan hebben.quote:Politie zoekt getuigen
Omdat de politie niet uitsluit dat er mogelijk sprake is van brandstichting stelt de politie in de omgeving een buurtonderzoek in. De politie is op zoek naar mensen die getuige zijn geweest van dit incident of mogelijk meer weten over deze brand. Zij kunnen bellen op het telefoonnummer 0900-8844 of met Meld Misdaad Anoniem op 0800-7000.
Wil je er over praten...?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:26 schreef welkominspace het volgende:
weer zo eentje die doorvraagt
dacht ff een lesbisch meisje om advies te vragen![]()
Beetje uitgebreider bericht:quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:45 schreef welkominspace het volgende:
Politie slaags met driehonderd feestgangers
winschoten
blij dat ik daar niet meer woon zeg
quote:Toegesnelde dienders hadden de handen vol om de knaap tot bedaren te krijgen. Agenten besloten de jongen voor zijn eigen veiligheid aan te houden. Hierbij ontstond er een grimmige sfeer. Een groep van ongeveer 300 omstanders bemoeiden zich met het optreden van de agenten. Zij bekogelden de politieagenten met stenen en glaswerk.
Een politieagente raakte door een rondvliegende steen gewond aan haar oog. Agenten vorderden de groep om zich van het Marktplein te verwijderen. Toen de groep weigerde om weg te gaan voerden ongeveer 20 agenten een aantal charges uit met de wapenstok. Hierbij werd ook een politiehond ingezet. Bij de schermutselingen raakten een aantal personen gewond. Sommigen moesten zich met bijtwonden laten behandelen in het ziekenhuis. Ook de politieagente moest zich met een oogwond in het ziekenhuis laten behandelen. Alle gewonden konden na behandeling het ziekenhuis weer verlaten.
_________________________knip_________________________________________________
De politie is dan ook op zoek naar mensen die getuige zijn geweest van dit geweldsincident en/of weten welke personen met stenen en glaswerk naar de politie hebben gegooid.
Zij kunnen bellen op het telefoonnummer 0900-8844 (lokaal tarief) of met Meld Misdaad Anoniem op 0800-7000.
MSN sucks dude.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:36 schreef welkominspace het volgende:
En moemoe, als je dit leest kom eens op msn ofzo
ik wil echt naar die karaokebar
Ik voorzie een shitload aan PM's..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:32 schreef Studente18 het volgende:
Groningen! Studeer zelf in Groningen en woon natuurlijk ook in de provincie Grunn!
FoBo = fotoboekquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:52 schreef Studente18 het volgende:
Haha, sorry ik ben hier nieuw wat is een fobo?![]()
Ik doe gewoon een hbo studie dus erg slim ben ik ook weer niet
Misschien kun je het haar IRL even komen uitleggen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:07 schreef joppie_saus het volgende:
Juh, PM verzonden, weet je wel hoe je die moet openen dan?
Nounou, zo onintelligent ben ik ook weer nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Misschien kun je het haar IRL even komen uitleggen.
Safety first.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:30 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Nounou, zo onintelligent ben ik ook weer niet
Erg goed, maar ik heb vorig jaar ook al hbo-v gedaan maar helaas beviel me dit niet zo. Mijn huidige studie bevalt me veel beter. Groningen bevalt me natuurlijk ook erg goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Safety first.![]()
Evenzogoed, hoe bevalt 't tot dusver in Groningen?
Verstandig, anders word je natuurlijk subiet met pek & veren dit topic uitgezet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:37 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Erg goed, maar ik heb vorig jaar ook al hbo-v gedaan maar helaas beviel me dit niet zo. Mijn huidige studie bevalt me veel beter. Groningen bevalt me natuurlijk ook erg goed
Ik pas wel op, maar ik houd heel erg van Groningen hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Verstandig, anders word je natuurlijk subiet met pek & veren dit topic uitgezet.
wilde ik eerst ook doen HBO-Vquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:37 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Erg goed, maar ik heb vorig jaar ook al hbo-v gedaan maar helaas beviel me dit niet zo. Mijn huidige studie bevalt me veel beter. Groningen bevalt me natuurlijk ook erg goed
Toen ik klein was of gister?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:53 schreef JH87 het volgende:
Wat voor spuitjes heb jij eigenlijk gehad Oneself! Gele koorts en Hepatitis/DTP ofzo?
whehe, ik wilde in de zomer ook naar afrika gaan maar idd dat gezeik eromheen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Toen ik klein was of gister?
Heb inderdaad DTP en Hepatitis B gehad en iets in m'n been. Moet nog twee keer terug. Men moet wat over hebben voor gekke oorden.. We mogen eenmaal daar niet eens pootje baden in zoet water, want dan krijg je worm-infecties. Whut.
De zanger sting?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:59 schreef Oneself het volgende:
Hoi trouwens![]()
Nog meer mensen naar Sting? Ik hoor het her en der om me heen namelijk.
Doen! Vriendinnetje is geweest en die 's sindsdien lyrisch wat Afrika betreft. Wat voor project lijkt je leuk?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
whehe, ik wilde in de zomer ook naar afrika gaan maar idd dat gezeik eromheen.
ik denk dat ik volgend jaar wel een paar maanden ga helpen in zo'n project
wie wat waarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, het Engelse werkwoord 'sting'. Ja, de zanger.
Euh, gister en as we speak. Er zijn vast nog genoeg kaarten, die zijn alleen niet heel nuttig meer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie wat waar
ik wil ook heen,zijn er nog kaarten?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Euh, gister en as we speak. Er zijn vast nog genoeg kaarten, die zijn alleen niet heel nuttig meer.
Ah die bilharzia dingen? Ik ken 't probleem.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Toen ik klein was of gister?
Heb inderdaad DTP en Hepatitis B buiktyfus, DTP en Hepatitis A en B gehad, derde dan in m'n been. Moet nog twee keer terug. Men moet wat over hebben voor gekke oorden.. We mogen eenmaal daar niet eens pootje baden in zoet water, want dan krijg je worm-infecties. Whut.
Hee, als je zeker weet dat je homo of bi bent, vertel het ze dan gewoon zonder zo te twijfelen. Hoe langer je wacht, hoe groter je 't voor jezelf maakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
voor m'n broer heb ik ook nog wel een leuke sms
"hoe zou mamma reageren als ik vertel..."
Bil-wat? Jij hebt 't gehad?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah die bilharzia dingen? Ik ken 't probleem.
ja, maar het is toch lastiger dan je denkt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:16 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hee, als je zeker weet dat je homo of bi bent, vertel het ze dan gewoon zonder zo te twijfelen. Hoe langer je wacht, hoe groter je 't voor jezelf maakt.
Ik vind Sting alleen leuk omdat ik er mee opgegroeid ben, maar verder.. Ja, Desert Rose is supermooi maar that's it.
[..]
Bil-wat? Jij hebt 't gehad?![]()
Bilharzia! Google maar. En nee, heb 't niet gehad, maar was wel één van de dingen waar ik destijds ook rekening mee moest houden. Moet je ook nog aan de malaria?quote:
'Google maar'. Leg gewoon uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:20 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bilharzia! Google maar. En nee, heb 't niet gehad, maar was wel één van de dingen waar ik destijds ook rekening mee moest houden. Moet je ook nog aan de malaria?
Ja, gewoon, die enge wormen! De beschrijving klinkt iig smerig genoeg om maar niet in een meer te springen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
'Google maar'. Leg gewoon uit.![]()
En het is trouwens Schistosomiasis, duh.
Haha en ja, ik moet nog aan de malaria, we krijgen dagpillen, gezien we niet al te lang doorbrengen in het risicogebied.
Jelmer. Verre reis weer overleefd?quote:
Ja precies, dat was het argument van onze arts ook; gezien de bijwerkingen en onze korte verblijftijd daar is een dagpil fijner. Waar ben jij geweest?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, gewoon, die enge wormen! De beschrijving klinkt iig smerig genoeg om maar niet in een meer te springen.
En da's wel prima van die dagpillen, ik hoor wel eens dat die eenkeerperweekpillen echt veel bijwerkingen hebben enzo. Heb ik zelf bij dagpillen nooit meegemaakt.
[..]
Jelmer. Verre reis weer overleefd?
Amelia Earhart op het moment, wiezo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja precies, dat was het argument van onze arts ook; gezien de bijwerkingen en onze korte verblijftijd daar is een dagpil fijner. Waar ben jij geweest?
Nietz; wie voel jij je?
ARGHL! Hij was hier?! Geutver! Sinds ik hier woon mis ik echt alle concertenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:59 schreef Oneself het volgende:
Hoi trouwens![]()
Nog meer mensen naar Sting? Ik hoor het her en der om me heen namelijk.
Nee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:13 schreef welkominspace het volgende:
accepteert AH ook highway flessen?
gewoon gelukt hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:27 schreef moemoe het volgende:
Och, wat is nutteloos? Als jij dat wil, gewoon doen.
Ze hebben gewonnen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:54 schreef Fems het volgende:
Zo, hoi!
Weer thuis, trots op mijn meiden!
ik ga zo bami makenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:03 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik krijg zin in eten, er wordt hier pasta gegeten.![]()
Dat is ook belangrijk, want dan kan de coach trots zijn op haar team.quote:
Klinkt goed! Gewoon lekker laat avondeten, krijg je nog bezoek of?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ga zo bami maken
helemaal naar de stad gefietst omdat m'n boullion op was
neuh, ik kook altijd pas laat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gewoon lekker laat avondeten, krijg je nog bezoek of?
* GekruldeMondhoek is jaloers.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
neuh, ik kook altijd pas laat.
vaak sta ik om een uur of 1 nog te koken
of ik maak s'middags heel veel eten klaar en dan kan ik daar later voor de tv nog lekker van smullen.
ik ben dan ook wel een keukenprins
Meppen die handel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:56 schreef Renesite het volgende:
lam op de bank.
Kut collega die niet kwam opdagen. Om 17.15 gebeld of ik kon komen. Shitzooi
Gewoon, ik had zo'n gevoel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Amelia Earhart op het moment, wiezo?
Dan zeg je: sterkte ermee en goed weekend verder.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:56 schreef Renesite het volgende:lam op de bank.
Kut collega die niet kwam opdagen. Om 17.15 gebeld of ik kon komen. Shitzooi
Arnhemquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:02 schreef Oneself het volgende:
Moemoe; woon je in Arnhem? Leuk! Arnhem rocks.
Soms is het ook belangrijk je van je beste kant te laten zien, vind ik persoonlijk. Maar kut is het wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan zeg je: sterkte ermee en goed weekend verder.
dacht het ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Last time I've checked: Groningen.
Ofnie?
Wederom een zaak van: geen zin te vertellen, doet een ander wel. Of je let goed op. Ik ben heus niet zo preuts dat ik geen gegevens op internet wil maar ik noem het zelf nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dacht het ook
welke AH werk je eigenlijk?
dat heb je eerder verteld jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wederom een zaak van: geen zin te vertellen, doet een ander wel. Of je let goed op. Ik ben heus niet zo preuts dat ik geen gegevens op internet wil maar ik noem het zelf niet!
Afspraak bij de dokter lijkt mij?quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:30 schreef welkominspace het volgende:
godverdomme, die kut uitslag is terug.
ben dus ergens allergisch voor maar weet niet wat
ben eerst 3 kwartier gaan wandelen ter afleiding,ben zelfs weer gaan roken van de jeuk![]()
heb gelukkig nog wat jägenmeister gevonden![]()
niet te harden
Misschien ben je daar wel allergisch voor.quote:
als ik daar allergisch voor zou zijn had ik het wel eerder gemerktquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Misschien ben je daar wel allergisch voor.
Of 't is uitdekastkomstress. Dat kan natuurlijk ook.
Nou ja, je kan natuurlijk spontaan allergisch zijn voor iet waar je jaren tegen hebt gekund.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik daar allergisch voor zou zijn had ik het wel eerder gemerkt
ja ik heb ook een lijstje gemaakt van wat ik gister gegeten en gedronken heb.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou ja, je kan natuurlijk spontaan allergisch zijn voor iet waar je jaren tegen hebt gekund.
Het menselijk lichaam is een wonderlijk fenomeen, kortom.
Met groot enthousiasme, merk ik.quote:
Vind je het gek dat je om 9 uur nog niet kan tukkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja ik heb ook een lijstje gemaakt van wat ik gister gegeten en gedronken heb.
En die XTC was pas om een uur of 5 a 6 net
En het maar gek vinden dat je niet kan slapen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja ik heb ook een lijstje gemaakt van wat ik gister gegeten en gedronken heb.
En die XTC was pas om een uur of 5 a 6 net
Daar kan ik niet tegenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Met groot enthousiasme, merk ik.![]()
Wat een belachelijke hoeveelheid daglicht overigens!
ik had toch al door idd al door dat ik niet ging kunnen slapen dus wilde ik het ff wat leuker makenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je om 9 uur nog niet kan tukken.
Zet gewoon wat chille muziek op.
Ach, het is zo beter opstaan dan met dat druilweer van vrijdag.quote:
Ja, je wordt ook een dagje ouder natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had toch al door idd al door dat ik niet ging kunnen slapen dus wilde ik het ff wat leuker maken
Ze klapten dit keer harder in dan ik gewend ben
sterker nog, over 2 weken ofzo ben ik jarigquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ja, je wordt ook een dagje ouder natuurlijk.
*duikt onder bureau*
daar heb ik niets van gezien, was de hele dag binnenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, het is zo beter opstaan dan met dat druilweer van vrijdag.
Ook een mooie gelegenheid voor je coming ut natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
sterker nog, over 2 weken ofzo ben ik jarig
Da's wel lekker kosteneffectief, in elk geval. Ons bin't zuunig.quote:ik gebruik deze pillen regelmatig (met mate) maar meestal zijn ze niet zo sterk
laatste keer was niet eens zo bizar lang geleden ofzo![]()
maar alleen maar beter
Je hebt er weinig aan gemist. Geen dag om een lied over te schrijven, zou De Dijk zeggen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
daar heb ik niets van gezien, was de hele dag binnen
ik had er alleen wel meteen 2 genomen omdat ze altijd zo bagger werken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:03 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ook een mooie gelegenheid voor je coming ut natuurlijk.![]()
[..]
Da's wel lekker kosteneffectief, in elk geval. Ons bin't zuunig.
Wat doe je dan zoal als je aan het spacen bent, normaal gesproken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had er alleen wel meteen 2 genomen omdat ze altijd zo bagger werken.
Dus ging ik het ff "inwandelen" door de wijk en toen sloegen in als een bom.
Schrok me de tering, ik ging er vanuit dat ik weinig effect zo hebben
van allesquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal als je aan het spacen bent, normaal gesproken?
Hoe laat verwacht je ons?quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
van alles
ligt er ook aan wat voor een soort pillen ik heb.
Van deze stond ik ineens strak(zag er vast geinig uit op straat)
maar meestal ga ik voor de pillen met meer mdma zodat ik lekker kan chillen met muziek of een goeie film kijken.
Maar soms ga ik ook op avontuur en beland ik opeens in de stad ofzo.![]()
ik verwacht volgende week een lading goeie pillen![]()
Dat wordt pas een verjaardagsfeest![]()
Hoe bedoel je met meer mdma? Als het goed is is dat het enige wat erin zitquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
van alles
ligt er ook aan wat voor een soort pillen ik heb.
Van deze stond ik ineens strak(zag er vast geinig uit op straat)
maar meestal ga ik voor de pillen met meer mdma zodat ik lekker kan chillen met muziek of een goeie film kijken.
Maar soms ga ik ook op avontuur en beland ik opeens in de stad ofzo.![]()
ik verwacht volgende week een lading goeie pillen![]()
Dat wordt pas een verjaardagsfeest![]()
nee, tegenwoordig zit in heel veel pillen een merendeel speed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met meer mdma? Als het goed is is dat het enige wat erin zit.
Maar je gaat nooit naar feestjes ofzo?
moet eerst nog ergens een zaaltje afhurenquote:
Met karaokefaciliteit?quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
moet eerst nog ergens een zaaltje afhuren
Zo, jij weet dus totaal niet waar je het over hebtquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, tegenwoordig zit in heel veel pillen een merendeel speed.
een goeie pil bevat zo'n 500 mg MDMA.
ik ben nog steeds op zoek naar pure MDMA maar dat is moeilijk te krijgen
hoeveelheden kan ik idd fout hebben maar hier in groningen zit er wel veel speed in hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zo, jij weet dus totaal niet waar je het over hebt.
Speed zit juist nauwelijks in pillen en een gemiddelde pil bevat maar 80-100mg MDMA. 500mg in 1 keer zou ik niemand aanraden.
Lees je eens in zou ik zeggen: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_info12.shtml
Dat is gewoon niet zo. Uit cijfers van het Trimbos instituut blijkt dat er maar 1.4-4% van de xtc-pillen speed bevatten. Heb ook regelmatig verschillende pillen hier in Groningen laten testen en ik heb ook nog nooit speed erin gehad. Er zijn natuurlijk wel speedpillen, maar dan zit er juist geen MDMA in.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoeveelheden kan ik idd fout hebben maar hier in groningen zit er wel veel speed in hoor.
ik koop meestal in bulk vanuit breda,rechtstreeks van de drukkerij zodat ik weet dat ik goeie heb![]()
m'n pupillen worden al wat kleiner
laatste keer dat ik in groningen heb gekocht is ook wel een jaar of 3 terug hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet zo. Uit cijfers van het Trimbos instituut blijkt dat er maar 1.4-4% van de xtc-pillen speed bevatten. Heb ook regelmatig verschillende pillen hier in Groningen laten testen en ik heb ook nog nooit speed erin gehad. Er zijn natuurlijk wel speedpillen, maar dan zit er juist geen MDMA in.
De markt is momenteel ook goed hoor, verschillende pillen nu in de omloop met >140mg. Anders gewoon eens je shit laten testen bij VNN, is gratis en anoniem. Dan weet je tenminste wat erin zit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
laatste keer dat ik in groningen heb gekocht is ook wel een jaar of 3 terug hoor.
weet iig dat ik de pillen die ik zelf bij de drukker weghaal beter vind dan die ik hier in groningen haalde.
en die verkopen ook altijd wel goed.
maar ik kan het idd mis hebben hoor maar ik vind die uit breda het lekkerst.
toen ik de laatste keer vrijkwam gaf ik ook een feest en toen had ik pas goeie![]()
Toen hoefde ik maar een halve te nemen en had ik een te gekke avond
ik breng ze nooit zelf heen,dat laat ik anderen altijd doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De markt is momenteel ook goed hoor, verschillende pillen nu in de omloop met >140mg. Anders gewoon eens je shit laten testen bij VNN, is gratis en anoniem. Dan weet je tenminste wat erin zit.
¤250 per 100 ongeveer, ligt een beetje aan wat voor pillen het zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik breng ze nooit zelf heen,dat laat ik anderen altijd doen
ik weet ook niet hoe de prijzen hier zijn qua inkoop.
maar ik verkoop ze meestal tussen de 4-8 euro per stuk(afhankelijk van de locatie)
maar omdat ik rechtstreeks en ook veel inkoop heb ik altijd een hele goeie prijs.
ja ik meestal tussen de 1,50 en 2,50 per stuk en de dubbele gaan vaak voor 3,50 richting mijquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
¤250 per 100 ongeveer, ligt een beetje aan wat voor pillen het zijn.
Geen idee. Ga je ongetwijfeld zeggen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:03 schreef joppie_saus het volgende:
Goedemorgen. Hoe zwaar kan je verneukt worden in de stad door iemand met wie je een jaar lang alles gedeeld hebt
tisser gebeurd?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:03 schreef joppie_saus het volgende:
Goedemorgen. Hoe zwaar kan je verneukt worden in de stad door iemand met wie je een jaar lang alles gedeeld hebt
"Zeer zwaar", waarschijnlijk?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:03 schreef joppie_saus het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:09 schreef joppie_saus het volgende:
Joppie gaat naar de stad, komt op feestje zijn ex tegen. Ze is nuchter en groet hem normaal. Nog geen anderhalfuur later is ze dronken, als ik haar weer tegen kom in een andere club. Ik had met der afgesproken drankje te doen, dus ik wil dat voorstellen aan haar, loopt ze door alsof ze mij niet kent. Ik erachteraan, zo van wat doe je dom. Loopt ze naar de eerste de beste sjap, pakt hem vol op ze bek en gaat daarna stoer doen van kijk eens wat me gelukt is. Vervolgens zegt ze: ken ik jou wie ben jij wat val je me lastig tegen mij
Ben ik even blij dat ik niet met m'n moeder mee ben geweest.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat was het gister druk in de IKEA zeg, allemachtig.
Hij kon zich niks meer van de avond herinneren?;)quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:56 schreef welkominspace het volgende:
vanavond poging # 3 ofzo doen
heb het m'n broer wel verteld, maar we hadden allebei pillen op dus dat was ook niet echt heel serieus
Ik bel je wlequote:Op zondag 17 oktober 2010 16:31 schreef Oneself het volgende:
Haha, mijn mobiele telefoon is mijn huistelefoon.En ik vrees dattie uitstaat.
Naja, vind 'em wel weer, stom ding.
quote:
Ooooo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:58 schreef joppie_saus het volgende:
Ooooo, wat zijn ze stil! Ooooooo, wat zijn ze stil!
Iets met Friezen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:58 schreef joppie_saus het volgende:
Ooooo, wat zijn ze stil! Ooooooo, wat zijn ze stil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |