Ik had 't niet door, ik wilde gewoon hoi zeggen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:58 schreef Oneself het volgende:
Jij vuile! Beetje snel dat topic volgooien he!
Oh.. Naja, in dat geval:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik had 't niet door, ik wilde gewoon hoi zeggen.
teamleider.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:55 schreef Oneself het volgende:
En 'leidinggevende functie' staat hier voor?
Klinkt interessant tho!
TT's zijn overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef Oneself het volgende:
Doe dan op z'n minst een TT met overvallen op juweliers; zie dit:
http://oogtv.nl/ met filmpje van overval in Oosterstraat
[..]
Oh.. Naja, in dat geval:
HOI JOP!!
Ja tentamenperiode, hier ook bijna.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb je lang niet gesproken Jop,.
Maar ik moet ook weer leren,.
Jeweet, het is een goed ritueel; dat ijs,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja tentamenperiode, hier ook bijna.
Maar dan moeten we weer ijsje gaan doen.
Waarom gaat hij nou niet even dichterbij staan om de gezichten te filmen, nu zie je geen reet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
Heus niet!
Dit ook niet trouwens, zo eng:
Webicon zeker? Die zijn afgeschaft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:08 schreef welkominspace het volgende:
post ik al lang zonder plaatje?![]()
Ik had altijd een garfield met WIS op z'n trui![]()
waar issie heen?
sinds wanneer dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Webicon zeker? Die zijn afgeschaft.
Na het treinstation natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Jou favoriete plaats in Groningen zeker?
station groningenquote:
Wat een kutfilmpje. Film fatsoenlijk of film niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
Heus niet!
Dit ook niet trouwens, zo eng:
Oh, jij zou er lekker op af lopen met je camera op hun bakkes? Zullen ze vast geweldig vinden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wat een kutfilmpje. Film fatsoenlijk of film niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |