quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:23 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, vandaag eens op de fiets naar het werk. Het lijkt immers mooi weer te blijven.
Met de bus naar het UMCG gaan. Met een stop van 10min op station. Scheelt me een half uurquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en dus moeten mensen opeens "gezond" doen![]()
![]()
![]()
liever altijd lui![]()
volgens mij heb ik maandag een college in leiden
ja, okquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met de bus naar het UMCG gaan. Met een stop van 10min op station. Scheelt me een half uur
Li.quote:
La.quote:
Ja hoor, ik ben genereusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, gaaf! Heb je ook een PM voor mij?
Titel: "PM" met inhoud "PM" is niet grappig jaquote:
Ik stuur hem wel even door! Remlof wil je namelijk niet PMen!quote:
lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel even door! Remlof wil je namelijk niet PMen!
(ECHT NIET REMLOF! DAT WIL JE NIET!!)
Dunno. Is omdat appel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lol
lekker subtiel tussen haakjes ook weer![]()
waarom geen smiley's in de PM eigenlijk?
ik zit nog niet lang genoeg op fok om al die dingen uit m'n kop te weten
Ik gebruik ze ook op irc, op twitter en in smsjes. Dat is pas ergquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno. Is omdat appel.
Ik weet ze uit mijn kopHeb ze in mijn msn
! Zulks soort dingen
ik kan de meeste IRL perfect nadoenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook op irc, op twitter en in smsjes. Dat is pas erg
Dat lukt me het beste met dequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik kan de meeste IRL perfect nadoen
Inhoud van PM's posten. Ban.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Titel: "PM" met inhoud "PM" is niet grappig ja!
nee ik heb zo text to speech programmaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hoort het nog door het scherm heen, hè?
Dat lijkt me vet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ik heb zo text to speech programma
Och, daar zou ik het wel op kunnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:18 schreef Oneself het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_2010__.html?p=21,2
Telegraaf![]()
enzo, maar ik vind haar helemaal niet zo mooi. Dat kan best beter. Stomme dingen eigenlijk ook.
Lang verhaal dat niet online komtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Oneself het volgende:
Hoestie met je?
En ja, hier ook. Ik heb net keihard gedanst op superhare muziek. Thuis. Dikke lol gehad.
Nee, echt niet. Dat was sarcasme, sowieso. Barbie is vies en eng. Deze studente niet. Ik zou het er ook wel onder en achter kunnen trouwensquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:22 schreef Oneself het volgende:
Alexxxxxxxxxxxx! Hoi!
En Joppiesaus, jij zou het ook op Barbie kunnen, toch?
Oh oei. Niet goed? Hier prima, druk. En ik kan niet meer tegen wijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lang verhaal dat niet online komtEn met jou?
Lekker toch![]()
![]()
Fijne dromen!
Wat ik heb gedaan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Dat was sarcasme, sowieso. Barbie is vies en eng. Deze studente niet. Ik zou het er ook wel onder en achter kunnen trouwens
Maar oneself, wat heb je gedaan dan
Mooi dat je gelukkig bentquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh oei. Niet goed? Hier prima, druk. En ik kan niet meer tegen wijn.Maar verder gelukkig.
Ja dansen alsof je gestoord bent![]()
Thanks, jij ook
Waarom niet? Is heerlijk. En omdat ik weer eens thuis was en er keihard fijne dansmuziek op stond. Is gewoon bevrijdend, ofzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ja hoezo zou je uit het niets gaan dansen op superharde muziek
Precies.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:34 schreef joppie_saus het volgende:
Haha oke nou ja als jij hetl leuk vinddat uiterlijk van Barbie is veel te erg, dat verneukt het innerlijk
Haha indeed! 'Van groete wor je nie swangah.. En dan loop ik door naar d'r zus.'quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:49 schreef Bob. het volgende:
Jokertje is trouwens een baas. Maar niet zo'n baas als Matsoe Matsoe.En Barbie is liefff.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Floxie, lijk je op Barbie? Joppie heeft dan wel interesse.
Draag je ook sokken als je geen voeten hebt? Waarom draag je dan in godsnaam een BH.quote:
universitaire Bieb bedoel je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:27 schreef Bob. het volgende:
Pff, net toen ik bezig was met koffie zetten werd de stroom uitgeschakeld door de klus-mannetjes die weer eens in mijn huis bezig zijn.En in de UB hebben ze alleen maar slootwater.
Dit wordt niks vandaag.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:41 schreef Bob. het volgende:
Ja, meestal loop ik ook wel langs de Simon Lévelt.Misschien zo ook maar eens doen in m'n pauze.
bikkelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:45 schreef Fems het volgende:
Zo. weer wakker. Klein beetje koppijn is weg, gelukkig! Nu maar de wedstrijd gaan spelen, joehoe.
Break a leg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:45 schreef Fems het volgende:
Zo. weer wakker. Klein beetje koppijn is weg, gelukkig! Nu maar de wedstrijd gaan spelen, joehoe.
Haha die zat bij mij op school en was vorig jaar nog een collega van me.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:18 schreef Oneself het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_2010__.html?p=21,2
Telegraaf![]()
enzo, maar ik vind haar helemaal niet zo mooi. Dat kan best beter. Stomme dingen eigenlijk ook.
Oeh, welke film?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:44 schreef Bob. het volgende:
Hm ja, op tijd naar bed gaan is ook erg lastig, ik ben er ook niet zo'n ster in.![]()
En geen tijd, moet zo nog studeren, en dan vanavond naar de bios.Ga jij er wel heen?
Woah, dat ziet er echt bijzonder goed uit. Wat tof!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:11 schreef Oneself het volgende:
Oh, daar wacht ik al ´n poosje op, die lijkt me leuk! Laat je weten of het wat is?
Op reis naar o.a. de Cook Islands.
Koud? Ik zweet na de rotdag die ik achter de rug heb nog steeds behoorlijkquote:
Ohja, dat avontuur! Ben je er een beetje klaar voor?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:52 schreef JH87 het volgende:
Groetjes!
Ik ga bijna 24u lang naar thuisthuis, da's voor het eerst sinds juni ofzo.
Aw, wat was er?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Koud? Ik zweet na de rotdag die ik achter de rug heb nog steeds behoorlijk
Hartstikke. En hoe is het met jouw avonturen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ohja, dat avontuur! Ben je er een beetje klaar voor?
Leek een rustige dag op het werk te worden, maar de motor van de auto die ik mee had hield er mee op en ik werd pas na enkele uren afgesleept. Daarna via via een andere auto weten te regelen zodat ik de dienst af kon maken en dankzij een behulpzame collega was ik om 17:00 klaar ipv de geplande 15:00 uur.quote:
boattrip en roadtripquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef Oneself het volgende:
Winnaars!
Vanavond (leuke?) telefilm. En nu kip tandoori. Muha.
telefilm? wtfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Telefilm.
Lellebelle.
Gaan jullie nog leuke dingen doen?
En Alexx, je mag wel in m'n backpack!
Zo in de stad wat drinken, vieren dat we (gedeeld) 1e staan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Telefilm.
Lellebelle.
Oei, niet leuk. Waarom kan je niet mee?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
telefilm? wtf
ik ga me lekker vervelen
al m'n vrienden zijn op stap en ik kan niet mee
Open haard klinkt goed. Istie ook aangestoken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oei, niet leuk. Waarom kan je niet mee?
En gezellig Luco, enjoy.
Ik ga heerlijk tv kijken naast de open haard. Yeah!
omdat m'n knie naar de knoppen is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oei, niet leuk. Waarom kan je niet mee?
En gezellig Luco, enjoy.
Ik ga heerlijk tv kijken naast de open haard. Yeah!
Haha, ja hij is ook aangestoken. Zometeen iig. Smartass!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Open haard klinkt goed. Istie ook aangestoken?
Precies, stappen is ook niet alles. Beetje sfeer creeren, leuke film of boek en voila; heerlijk avondje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
omdat m'n knie naar de knoppen is.
ik kan hooguit eens in de paar maanden met een stapel pijnstillers uit
mwah beetje tv kijken en computeren is ook best
Whehe tofquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Telefilm.
Lellebelle.
Je hebt er tenminste goed weer bij - succes!quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:22 schreef joppie_saus het volgende:
Goedemorgen stad! Dalijk 4mijl, niet echt zin.
Have fun!!!!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:22 schreef joppie_saus het volgende:
Goedemorgen stad! Dalijk 4mijl, niet echt zin.
Ik ook niet! wel gepoetst en op gereden!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ongetwijfeld! Heb zelf nog nooit een pony versierd![]()
Wel eens fotos gemaakt van meisjes die een pony versierden, maar die werd niet roze
ik in een karretje er achterquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:10 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ook niet! wel gepoetst en op gereden!
lekker de binnenstad onnodig blokkerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:46 schreef Luco het volgende:
6.7 km rennen, je moet er maar zin in hebben...
en als ik niet zo lui was ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:49 schreef Fems het volgende:
Ach! Als ik fit was en geen ledematenproblemen had, had ik ook meegedaan.
hoe is het weer dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:34 schreef Luco het volgende:
Ik vind hardlopen niks, dus dit is niks voor mij. Zie ook weinig bekenden lopen, ga zo maar weer lekker naar binnen, het is koud buiten...
Fraai doch frisjes.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoe is het weer dan?
ik moet zo naar buiten
loser!quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:26 schreef joppie_saus het volgende:
Bummer! Ik wou onder het half uur lopen, nu heb ik 30:39 min. Kutzooi!
Sunde man!quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:26 schreef joppie_saus het volgende:
Bummer! Ik wou onder het half uur lopen, nu heb ik 30:39 min. Kutzooi!
Op het station van de trap pleuren,quote:
Arme jij. Met die stomme dienstregeling van vandaag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
In een trein van de NS, dat is het probleem.
Komt door die gladheid dusquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op het station van de trap pleuren,. Ofzoiets, niet echt geheel vallen maar eerder een paar trappen naar beneden en dan met mijn been langs de rand van de trappen schuren ofzo. Ik weet niet echt hoe het gebeurde maar ik hinkel nu en die schaafwond is behoorlijk groot,
.
Stomme NSdienstregeling voor extreem weer. Anders had ik niet eens een trap af gemoeten.
Vooral ook arme jij. Ik ben niet van de trap gevallen. Groepshug.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Arme jij. Met die stomme dienstregeling van vandaag.
Die kuttrap moest ik laatst nemen met buitenlandse studenten met 2 grote koffers each. Sinds wanneer komt de trein vanaf Schiphol aan op dat kutperronquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op het station van de trap pleuren,. Ofzoiets, niet echt geheel vallen maar eerder een paar trappen naar beneden en dan met mijn been langs de rand van de trappen schuren ofzo. Ik weet niet echt hoe het gebeurde maar ik hinkel nu en die schaafwond is behoorlijk groot,
.
Stomme NSdienstregeling voor extreem weer. Anders had ik niet eens een trap af gemoeten.
Auw, pijnlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Deze trap bevond zich op station Zwolle.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die kuttrap moest ik laatst nemen met buitenlandse studenten met 2 grote koffers each. Sinds wanneer komt de trein vanaf Schiphol aan op dat kutperron!
Precies.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind het anders een prachtige ochtend.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:41 schreef Oneself het volgende:
Heuj.
Ja, watskeburt, Rene? Kon je niet slapen?
Hoera voor slapeloosheid!quote:
juistquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind het anders een prachtige ochtend.
Nog steedsquote:
Maar wel koud! Althans, vanmorgen,.quote:
Het is nu gewoon weer een gigantisch verschil tussen zon en schaduw.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar wel koud! Althans, vanmorgen,.
Ik heb liever koud met een zonnetje dan koud zonder zonnetje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar wel koud! Althans, vanmorgen,.
Goed punt, goed punt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik heb liever koud met een zonnetje dan koud zonder zonnetje.
Voeg er bergen aan toe en het plaatje is compleet. Kempkensberg telt niet mee als optiequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Luco het volgende:
En ik heb dan nog liever koud met wolken en sneeuw
De hoogste berg van NL met sneeuw, dat zou pas bizar zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
Voeg er bergen aan toe en het plaatje is compleet. Kempkensberg telt niet mee als optie
Noooo, sneeuw is hel als je moet fietsen. Helemaal als er grapjassen langs de kant staan. Slechte dingen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Luco het volgende:
En ik heb dan nog liever koud met wolken en sneeuw
Oud Groninger, eigenlijkquote:
Klopt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:59 schreef Khalein het volgende:
[..]
Oud Groninger, eigenlijkBen een aantal jaar van Fok! verdwenen geweest, nu maar weer eens aan de snuffel. Vroeger heette dit type topic volgens mij Groningen Centraal en stond er een kaartje met locaties van Groningers in de OP
Leiderdorpquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef welkominspace het volgende:
weet iemand nog een leuk dorp in omgeving van leiden om te wonen?
Niet echt. Waarom ga je eigenlijk naar de randstad voor 'n half jaartje?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef welkominspace het volgende:
meerdere redenen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:06 schreef Oneself het volgende:
[..]
Niet echt. Waarom ga je eigenlijk naar de randstad voor 'n half jaartje?
En die OP is flink gegroeid sindsdien dan.
Woar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:20 schreef joppie_saus het volgende:
Met beetje pech ben ik daarnet geflitst
Ter Aarquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef welkominspace het volgende:
wat een naamquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ter Aar
Weet iemand een leuk dorp in de omgeving van Praag om te wonen?
En ik heb nooit op die kaart gestaan
Is een leuk dorp hoor! Kennis van me woont daar, afgelopen kerst nog een bestuursvergadering gehad aldaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat een naam
ik trouwens ook niet, sta nu volgens mij ook niet eens in de OP
Met een beetje geluk niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:20 schreef joppie_saus het volgende:
Met beetje pech ben ik daarnet geflitst
ik heb wel familie in leiden en den haag maar flevoland lijkt me dichterbij voor als ik in de weekeinden naar grunn komquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is een leuk dorp hoor! Kennis van me woont daar, afgelopen kerst nog een bestuursvergadering gehad aldaarHeb een vriendin gehad die in Leiden woont/woonde, dus ben een klein beetje bekend in de regio dar.
Nou ja, ik reed 100, 70 toegestaan. Ging vol in de ankers, maar ik schat met 80 er langs. Dan krijg je:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja, ik reed 100, 70 toegestaan. Ging vol in de ankers, maar ik schat met 80 er langs. Dan krijg je:waar precies dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Nope. Nobodyquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Je stond niet met je precieze woonlocatie op het www. Alleen met je wijk of richting waar je woonde. Je kòn wel je adres neerplempen, maar volgens mij deed niemand dat.
staat daar een paal dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef joppie_saus het volgende:
Europaweg:
http://maps.google.com/ma(...)cbp=12,116.18,,0,8.9
Verdomd, die variant was er ook nog iddquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:03 schreef Luco het volgende:
Groningen stad #10 Groningen, Beernburgje? Martini dan?
Zo dus.
Oldskool hoor, en op deze manier heeft dat locatie aangeven wel wat ja. Al vind ik de huidige OP beter.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:03 schreef Luco het volgende:
Groningen stad #10 Groningen, Beernburgje? Martini dan?
Zo dus.
Is dat dat discrete groene ding?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef welkominspace het volgende:
ja maar ik heb hem nooit zien staan
yup, das goed om te wetenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Is dat dat discrete groene ding?
Ja, en hij staat in de bosjes dus ik zag em laatquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Is dat dat discrete groene ding?
garagequote:
Haha, waarom zo'n fixatie op de garage?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
garage![]()
![]()
mooi wonen daar maar wel prijzig.
en ik kan daar tenminste een mooie woning krijgen zonder zo'n achterlijk puntensysteem
Walibi World next door, jeweets.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Und Biddinghuizen. Ik zou voor 'n stad gaan.
ninja editquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, waarom zo'n fixatie op de garage?
Und Biddinghuizen. Ik zou voor 'n stad gaan.
Mijn mobiel is trouwens raar bezig; hij mikt willekeurige smsjes zo weg.![]()
Six Flagsquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:54 schreef MaxMark het volgende:
Wat een gay naam eigenlijk, Walibi World
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ninja edit
mwah, een rustig dorpje lijkt me wel wat.
ook omdat ik m'n dochter er ook wel vaak wil hebben dan.
en een garage is gewoon lekker om je motor/auto of wat dan ook binnen te zetten.
of een werkplaats van maken.
ik ga zeker wel een abbo nemen als ik daar woonquote:
bij mij zelf past het niet echt hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Hm ja, kan ik me ook wel voorstellen. Ach, whatever suits you, toch?
yup, lijkt me wel leuk om een lekker groot huis te hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef Oneself het volgende:
Naja, goed voornemen toch? Goed kijken wat je mogelijkheden zijn.
Overigens ben ik helemaaall niet van het Walibi met al z'n achtbanen enzo. Ik was altijd al de schijtluis.![]()
En Grey's Anatomy was zo naar net.
Kijk dan toch ook Bones!quote:
quote:
Kom je ook naar Rembrandtsplein?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:20 schreef JH87 het volgende:
Oh en ik heb kaartjes gekregen voor NL - Zweden morgen dus dan die kant maar op.
Richting Hoogezand staat die paal er niet, op de terugweg wel. Stelletje Jodenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik rij elke dag langs die paal.
Altijd met precies 70 op mijn teller.
mss weet wikipedia hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Richting Hoogezand staat die paal er niet, op de terugweg wel. Stelletje JodenEn precies de maximumsnelheid haal ik ook nooit...
@WIS, geen id. Waarschijnlijk omdat ze Fries zijn
Naar hoogezand haal ik makkelijk 120 bij de paalquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef joppie_saus het volgende:
Richting Hoogezand staat die paal er niet, op de terugweg wel. Stelletje JodenEn precies de maximumsnelheid haal ik ook nooit...
Sja, als je zelf te hard rijdt moet je nu eenmaal niet zeuren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon laf om een groene paal tussen de bomen te zetten, maar goed. Word weer 30-40 euro en dan is het weer klaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:34 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja, als je zelf te hard rijdt moet je nu eenmaal niet zeuren.
Hoe kun je trouwens zien dat die paal joods is?
het verbaast me dat die dingen niet vaker gesloopt wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon laf om een groene paal tussen de bomen te zetten, maar goed. Word weer 30-40 euro en dan is het weer klaar.
tis meer dat ze hier zo ruzie krijgen met bewonersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou ofniet! Een beetje hun werk doen, hoe durven ze!
ik heb geen directe baasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:46 schreef joppie_saus het volgende:
Honden hebben een baas, mensen een werkgever.
En katten personeel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:46 schreef joppie_saus het volgende:
Honden hebben een baas, mensen een werkgever.
Hij valt inderdaad minder op dan die overvloedige aantallen roodwitte borden met "70" erop.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon laf om een groene paal tussen de bomen te zetten, maar goed. Word weer 30-40 euro en dan is het weer klaar.
in den haag hebben ze politie strepenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hij valt inderdaad minder op dan die overvloedige aantallen roodwitte borden met "70" erop.
een leidinggevende functie in een psychiatrische instelling.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef Oneself het volgende:
WIS, gefeli! Wat is je job nu? Is het leuk? En dan doel ik niet op het dikke salaris.
Zeg is eerlijk, hoe vaak houd jij je aan de maximumsnelheid?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hij valt inderdaad minder op dan die overvloedige aantallen roodwitte borden met "70" erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |