nee want die heb ikquote:Op woensdag 29 september 2010 22:31 schreef Telecaster het volgende:
Zo - eens kijken of dit een correcte fipo wordt!
tsja , Hollywood hequote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef Fems het volgende:
Waarom loopt het in films altijd perfect goed af. En spelen er zulke knappe jongens in?
Ik dus ook.quote:
Nooit last van, zélfs niet in de Haddingestraat of de Naberpassagequote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dingen gaan altijd stuk in parkeergarages...
Tip: gebruik het linkje onderaan de OP van het vorige topic. Kopieer de inhoud van de FOK!wiki-pagina in de OPquote:
Omdat er ook altijd zulke knappe vrouwen in spelen.quote:
HELDquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nooit last van, zélfs niet in de Haddingestraat of de Naberpassage
Dan heb je een te kansarme auto.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Best zonde van al dat lekkere eten!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
tsja , Hollywood he
Wat ik altijd opmerkelijk slecht vind is in bijvoorbeeld een restaurant. dan bestellen ze eten maar eten slechts een half hapje en dan loopt er altijd wel iemand weg. Net als drinken: wordt nooit opgedronken
Hij heeft heul geen autoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dan heb je een te kansarme auto.
Dank U.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tip: gebruik het linkje onderaan de OP van het vorige topic. Kopieer de inhoud van de FOK!wiki-pagina in de OP
Aan de andere kant verklaart dat meteen waarom men er eveneens een stuk minder naar het toilet moet dan in de echte wereld.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
tsja , Hollywood he
Wat ik altijd opmerkelijk slecht vind is in bijvoorbeeld een restaurant. dan bestellen ze eten maar eten slechts een half hapje en dan loopt er altijd wel iemand weg. Net als drinken: wordt nooit opgedronken
Draaicirkel van 9,6 meter -quote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dan heb je een te kansarme auto.
*kuch*quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hij heeft heul geen auto![]()
enkel een Stalen Ros
hehe dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Aan de andere kant verklaart dat meteen waarom men er eveneens een stuk minder naar het toilet moet dan in de echte wereld.
Dat stond op de doos?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Draaicirkel van 9,6 meter -
4100 mm lang
1690 mm breed
Dan zit ik echt liever in de trein.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Daarmee cross ik elke dag heen en terug naar Veendam
Welke trein gaat in 30 minuten naar Veendam. Of wacht, sterker nog, welke trein KOMT in Veendam? Nog leuker: welke trein vertrekt er van mijn huis en stopt IN Veendam EN doet dat in 30 minuten.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dan zit ik echt liever in de trein.
Nog even tot 2040 wachten, dan is de Regiotram erquote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welke trein gaat in 30 minuten naar Veendam. Of wacht, sterker nog, welke trein KOMT in Veendam? Nog leuker: welke trein vertrekt er van mijn huis en stopt IN Veendam EN doet dat in 30 minuten.
(OV doet er 1:15 over, auto 30min)
Dat is kut voor je.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welke trein gaat in 30 minuten naar Veendam. Of wacht, sterker nog, welke trein KOMT in Veendam? Nog leuker: welke trein vertrekt er van mijn huis en stopt IN Veendam EN doet dat in 30 minuten.
(OV doet er 1:15 over, auto 30min)
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nog even tot 2040 wachten, dan is de Regiotram er
wij hebben ook nooit ergens last van hoor, laatst volgens mij zelfs cabrio opengelaten toen 'ie onder de MM stondquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar stopt ie overal? heb je al een schetsquote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!
Ik hoop dan wel iets als een leasebak, reiskostenvergoeding, andere woonplaats, mogelijk andere functie etc etc etc etc... te hebben.
Zo dronken als een:quote:Op woensdag 29 september 2010 23:23 schreef joppie_saus het volgende:
Net samen met een vriend een liter fles Duvel soldaat gemaakt. Ik voel het best wel
Haha, 'schoollokaal'? Hoe oud ben je precies, mac_this? koeshie koeshie.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:21 schreef mac_this het volgende:
goedemorgen, ik zit in het schoollokaal!!
Niet zo moeilijk als je een van de grootste studentensteden hebt.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:57 schreef beertenderrr het volgende:
Mooiste studentes komen uit Groningen
GRONINGEN - De mooiste studentes moet je in Groningen zoeken. Dit blijkt uit een onderzoek van Studenten.nl. Dat werd gehouden onder meer dan 3600 studenten. Daarin behaalden de Groningse dames 25% van het aantal stemmen.
De studentes uit Groningen winnen in het onderzoek dus met grote voorsprong. Maar liefst 25% van de studenten vindt dat de mooiste studentes van Nederland in Groningen wonen. Studentes uit Drenthe, Flevoland en Zeeland worden door de ondervraagden als 'niet mooi' betiteld, slechts 1% van de studenten koos voor studentes uit deze provincies. Ook Overijssel en Friesland bungelen onderaan, slechts 4% en 5% van de studenten hebben hierop gestemd. Limburg en Gelderland zitten in de middenmoot, 7% van de studenten vindt dat de mooiste studentes in deze provincies wonen.
Prins Maurits
Eerder dit jaar bleek dat ook de mooiste mannelijke studenten uit Groningen komen. "Mooie mensen zoeken elkaar dus op", aldus Johanna Buutkamp van Studenten.nl. Ook hebben veel mooie bekende Nederlanders in Groningen gestudeerd, zoals Prins Maurits, Frits Sissing en Chris Zegers. Deze laatste is zelfs meerdere keren als lekkerste man van Nederland betiteld in de media. Johanna Buutkamp van Studenten.nl concludeert: "Het is zien en gezien worden, zowel voor mannelijke als vrouwelijke studenten, Groningen is een echte studentenstad".
Op Studenten.nl is momenteel de finale van de verkiezing Mooiste Studente 2010 in volle gang. Bij de aanmeldingen voor de verkiezing is eenzelfde trend te zien, de mooiste aanmeldingen kwamen uit Noord-Holland, Zuid-Holland en Groningen. Op dit moment kan op de laatste 13 finalisten worden gestemd via www.studenten.nl. Van de 12 mooiste wordt een kalender gemaakt, in lingerie. De allermooiste van 2010 krijgt een prijs van 1000,- euro en een jaar lang gratis lingerie.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-uit-Groningen.dhtml
nou damespics please
Vorig jaar was er precies zo'n nieuwsbericht.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:57 schreef beertenderrr het volgende:
Mooiste studentes komen uit Groningen
GRONINGEN - De mooiste studentes moet je in Groningen zoeken. Dit blijkt uit een onderzoek van Studenten.nl. Dat werd gehouden onder meer dan 3600 studenten. Daarin behaalden de Groningse dames 25% van het aantal stemmen.
De studentes uit Groningen winnen in het onderzoek dus met grote voorsprong. Maar liefst 25% van de studenten vindt dat de mooiste studentes van Nederland in Groningen wonen. Studentes uit Drenthe, Flevoland en Zeeland worden door de ondervraagden als 'niet mooi' betiteld, slechts 1% van de studenten koos voor studentes uit deze provincies. Ook Overijssel en Friesland bungelen onderaan, slechts 4% en 5% van de studenten hebben hierop gestemd. Limburg en Gelderland zitten in de middenmoot, 7% van de studenten vindt dat de mooiste studentes in deze provincies wonen.
Prins Maurits
Eerder dit jaar bleek dat ook de mooiste mannelijke studenten uit Groningen komen. "Mooie mensen zoeken elkaar dus op", aldus Johanna Buutkamp van Studenten.nl. Ook hebben veel mooie bekende Nederlanders in Groningen gestudeerd, zoals Prins Maurits, Frits Sissing en Chris Zegers. Deze laatste is zelfs meerdere keren als lekkerste man van Nederland betiteld in de media. Johanna Buutkamp van Studenten.nl concludeert: "Het is zien en gezien worden, zowel voor mannelijke als vrouwelijke studenten, Groningen is een echte studentenstad".
Op Studenten.nl is momenteel de finale van de verkiezing Mooiste Studente 2010 in volle gang. Bij de aanmeldingen voor de verkiezing is eenzelfde trend te zien, de mooiste aanmeldingen kwamen uit Noord-Holland, Zuid-Holland en Groningen. Op dit moment kan op de laatste 13 finalisten worden gestemd via www.studenten.nl. Van de 12 mooiste wordt een kalender gemaakt, in lingerie. De allermooiste van 2010 krijgt een prijs van 1000,- euro en een jaar lang gratis lingerie.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-uit-Groningen.dhtml
nou damespics please
En elk jaar weer een nieuwe verse lichting!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:11 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, knappe studentes is Groningen
Uhuh. Dat roep ik ook al jaren, maar ik weet toch bijna altijd wel weer iets leukers te bedenken.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Iiik ga vanavond om 23.00u slapen. Stipt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En elk jaar weer een nieuwe verse lichting!
Morgen moet ik weer naar de kroeg.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]Morgen moet ik weer naar school
Ik ga vanavond nog heel even langs een cafe om een beloofd cd'tje aan de bardame af te leveren, maar aangezien dat na de film is en het morgen weer vroeg dag is voor ome Telecaster neem ik daar maar 1 (lekker) biertje. Ik wil natuurlijk ook niet onbeleefd zijn.quote:
Ik denk dat 't het Pakhuis wordt, dat is toch iets meer mijn soort tent.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:26 schreef joppie_saus het volgende:
Haha. Ach het wordt denk ik weer Kokomo. 10 bier 10 euro und loss gehen!
Heeft RTL5 niet weer een chickflick voor je in de aanbieding?quote:
Overdag niet!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:08 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Heeft RTL5 niet weer een chickflick voor je in de aanbieding?
De ongevoelige bruten!quote:
Succes! Zometeen projectoverleg, niks aan de hand.quote:Vanavond wel, maar ja. dan ben ik in de sporthal.
Eerst mijn essay maar eens proberen te schrijven.
Een beetje! Ik ga nu mijn kamer maar opruimen!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef JH87 het volgende:
Heb je 't allemaal nog een beetje onder controle?
Och... ik heb straks nog een stagegesprekquote:Op donderdag 30 september 2010 09:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik heb nu al geen zin meer
Jaaaa ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:48 schreef JH87 het volgende:
Mijn kamer is altijd netjes opgeruimd.
Bij mij komt oneself em binnenkort stofzuigenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:35 schreef Fems het volgende:
[..]
Een beetje! Ik ga nu mijn kamer maar opruimen!
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:13 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Bij mij komt oneself em binnenkort stofzuigen
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Er worden mij woorden in de mond gelegd hier, potdulleme.
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Zullen we 'n heel gesprek via die smilie-dingen voeren anders?
omdat je een vrouw bentquote:Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef Fems het volgende:
Waarom maak ik altijd een ergere rotzooi ervan als ik mijn kamer opruim?
Haha, daar heb je gelijk in. Heb al best wat weggedaan voor mijn doen!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
omdat je een vrouw bent
jullie vrouwen gooien nooit wat weg
wij mannen maken gewoon alles kapot en pakken dan een bezem
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:41 schreef Fems het volgende:
Jeee! mijn mutsenverzameling weer gevonden!
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, daar heb je gelijk in. Heb al best wat weggedaan voor mijn doen!
Heeft ook wel een beetje te maken met je definitie van 'opruimen'. Als dat vooral onder bed of in een hoek schuiven is..quote:Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef Fems het volgende:
Waarom maak ik altijd een ergere rotzooi ervan als ik mijn kamer opruim?
de rest in de zomer?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:47 schreef Fems het volgende:
Inderdaad. En schoonmaken en alles weer netjes op zijn plek in de kast zetten.
En mijn mutsenverzameling gaat niet weg! Van de 15 draag ik meer dan de helft in de winter
tja,iedereen kiest z'n eigen vriendenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:51 schreef Fems het volgende:
[..]
Je moet toch een beetje afwisselen.![]()
Op de een of andere manier vind ik mutsen gewoon tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tja,iedereen kiest z'n eigen vriendenJij sluit vriendschap met je kleding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwartje komt net de dampkring in, over 2 uur snap je de grap.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jij sluit vriendschap met je kleding?![]()
Ok, ik zet m'n wekker vast.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef Luco het volgende:
[..]
kwartje komt net de dampkring in, over 2 uur snap je de grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ok, ik zet m'n wekker vast.je bent niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
er moet idd voor getekend worden jaquote:Op donderdag 30 september 2010 13:36 schreef welkominspace het volgende:
bij een aangetekende brief moet je toch tekenen voor ontvangst?
gister vond ik er eentje terug bij m'n oude post(ongelezen) en zowel m'n moeder als ik kunnen ons die brief niet herinneren
WTFquote:Op donderdag 30 september 2010 13:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er moet idd voor getekend worden ja
http://www.tntpost.nl/voo(...)_postzendingen.aspx#quote:Op donderdag 30 september 2010 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
misschien dat ze bij de klantenservice van TNT nog iets na kunnen zoeken.
Telefoonnummer is 058-233 33 33
Albertiaan die zichzelf in de fik zette terwijl hij een Sinterklaaspak droeg. Ouders van die student hebben dat dispuut nu aangeklaagd voor mishandeling ofzo?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
http://www.tntpost.nl/voo(...)_postzendingen.aspx#
hij herkent de 3S code niet.
en Joppie ,wat bazel je nu weer allemaal?
oh ja,dat was ook best wel bizarquote:Op donderdag 30 september 2010 14:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Albertiaan die zichzelf in de fik zette terwijl hij een Sinterklaaspak droeg. Ouders van die student hebben dat dispuut nu aangeklaagd voor mishandeling ofzo?
Niet lang na bezorging verdwijnt het nummer uit het systeem en kun je het niet meer nazoeken, maar misschien dat iemand van de klantenservice het wel nog kan.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
http://www.tntpost.nl/voo(...)_postzendingen.aspx#
hij herkent de 3S code niet.
Woa, serieus? Ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Ouders van die student hebben dat dispuut nu aangeklaagd voor mishandeling ofzo?
er staat dat het pas 5 dagen NA zending kanquote:Op donderdag 30 september 2010 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet lang na bezorging verdwijnt het nummer uit het systeem en kun je het niet meer nazoeken, maar misschien dat iemand van de klantenservice het wel nog kan.
Ja, dat ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Albertiaan die zichzelf in de fik zette terwijl hij een Sinterklaaspak droeg. Ouders van die student hebben dat dispuut nu aangeklaagd voor mishandeling ofzo?
ohoh, binnekort een hospiteer avond bij een albertiaans huisquote:
Ajoh dan word je toch niet gekozen.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ohoh, binnekort een hospiteer avond bij een albertiaans huis![]()
word nu wel een beetje bang
Maar serieus, waarom neem je dan de moeite daar te hospiteren.quote:
je hoefde niet perse een albertiaan te zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom neem je dan de moeite daar te hospiteren.Verder ga ik maar niet meer op dit soort dingen in.
Nee maar waarom wil je met zulke mensen in één huis wonen als je er zo'n hekel aan hebt. Of past dat wel bij je?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je hoefde niet perse een albertiaan te zijn.
je mag ook joost heten
ik heb gewoon woonruimte nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef Slaif het volgende:
[..]
Nee maar waarom wil je met zulke mensen in één huis wonen als je er zo'n hekel aan hebt. Of past dat wel bij je?
Zucht...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:10 schreef welkominspace het volgende:
zijn garageboxen geschikt om in te wonen?
wel lekker goedkoop
Succesquote:
Beetje een onderdanige rol aannemen hè. Er zal vast een Albertushuis zijn dat een soort van huisdier zoekt in de vorm van een lome drugskikkert.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef Slaif het volgende:
Nee maar waarom wil je met zulke mensen in één huis wonen als je er zo'n hekel aan hebt. Of past dat wel bij je?
How come?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:59 schreef Oneself het volgende:
[..]Ik heb een beetje een onheilspellend gevoel op 't moment.
Haha. ik ben 14quote:Op donderdag 30 september 2010 09:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, 'schoollokaal'? Hoe oud ben je precies, mac_this? koeshie koeshie.
Iiik ga vanavond om 23.00u slapen. Stipt.
Eet een muts!quote:
Ik moet ook naar de kapper...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef joppie_saus het volgende:
Joppie was naar de kapper, nu ziet Joppie er niet meer uit
En muisjes?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb al een beschuit met vruchten hagel op (2)
Haha, ik redeneerde ook al mee in een vorig topic. alleen toen had ik een ander accout, en had een naam: Hc-jhonnyquote:Op donderdag 30 september 2010 16:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hm, ik weet 't niet. We zien het wel.
Ah, mac_this, 14? Haha, welkom iig
Zo erg?quote:
Oh ja, die naam is bekend idd!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha, ik redeneerde ook al mee in een vorig topic. alleen toen had ik een ander accout, en had een naam: Hc-jhonny!
maar dankje voor mijn welkom!
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh ja, die naam is bekendrucht idd!
Foto!quote:
Haha, inderdaad! maar heb beloofd niet te veel te baggeren nu, en heb gevraagd om fok!zelfmoord te plegen op dat account, en kan er nog wel bij, maar echt alles is wegquote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh ja, die naam is bekend idd!
Haha, fok!zelfmoord. En ja, nooit te laat voor een nieuwe start.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:55 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! maar heb beloofd niet te veel te baggeren nu, en heb gevraagd om fok!zelfmoord te plegen op dat account, en kan er nog wel bij, maar echt alles is weg! vond het wel grappig. dus toen dacht ik; Naja, dan maar een nieuw account
!
Oh, ja. ik moet wel ook even op de hoogte zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 16:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, fok!zelfmoord. En ja, nooit te laat voor een nieuwe start.![]()
Foto van Joppie's nieuwe hippe haircut btw.![]()
MAVO bestaat toch niet eens meer? VMBO T L of P?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef mac_this het volgende:
[..]
Oh, ja. ik moet wel ook even op de hoogte zijn!
en ik zal even iets over mij vertellen(aangezien dat wss allemaal weg is
!)
Ik ben dus Jhonny,
En zit op middelbare school. ben nog maa 14 (jammergenoeg, drank is zoooo lekker)!
en doe MAVO. (en niet gaan roepen 'Ik doe de UNI' want dat weet ik allemaal nog wel!
/ edit, die foto wil/moet ik ook even zien!
In de zin van... zeg dan gewoon niks, als je niks te zeggen hebt.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, is er wat?
Ik heb een beetje een onheilspellend gevoel op 't moment.
Hmm, nou. bij ons willen ze weer met de MAVO leerwijze beginnen, sluit beter aan bij het mbo ofzo roepen ze steeds. dus ja, we noemen het gewoon weer MAVO.. vind het wel raar op school, al die domme leerwegen, doe het dan in een keer goed, net zo als duitsland, de Hauptschule of de Realschule, of Gymnasium of hoger.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
[..]
MAVO bestaat toch niet eens meer? VMBO T L of P?
een moeilijkheidsgraad is relatiefquote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef mac_this het volgende:
[..]
Is dat een beetje moeilijk dan?
Is het moeilijk voor jou? Over moeilijk doen gesproken.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:18 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
een moeilijkheidsgraad is relatief
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:19 schreef Slaif het volgende:
[..]
Is het moeilijk voor jou? Over moeilijk doen gesproken.
Ik weiger vooralsnog een jas aan te doen. Dan maar koud.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef Oneself het volgende:
Gezellig, veel plezier! Warme jas aan doen.
Hallo. Okee, vertel.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:49 schreef MaxMark het volgende:
Hallo. Ik kom ook even meeredeneren.
Ik heb het ooit in een soort hanekam gehad. Zijkanten opgeschoren, bovenop iets langer en stekels en dat dan naar achter door laten lopen, waarbij de randen achterop ook opgeschoren waren. Was nog best tofquote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef Mistaken het volgende:
Ik wil het achter en aan de zijkanten opscheren en bovenop gewoon kort.
Maar ik durf niet, want straks zie ik eruit als een josti!![]()
Okee, dankjewel voor je bijdrage. Einde redenering.quote:
Plaatje? Want opscheren is ook kort.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef Mistaken het volgende:
Ik wil het achter en aan de zijkanten opscheren en bovenop gewoon kort.
Maar ik durf niet, want straks zie ik eruit als een josti!![]()
Wat redeneer jij nou?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Okee, dankjewel voor je bijdrage. Einde redenering.
IK SNAP HET NIET!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb het ooit in een soort hanekam gehad. Zijkanten opgeschoren, bovenop iets langer en stekels en dat dan naar achter door laten lopen, waarbij de randen achterop ook opgeschoren waren. Was nog best tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Mistaken het volgende:
@Oneself: Zoals deze.
[ afbeelding ]Haha, oeh la la. Jij grappenmaker van de bingoclub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wel dan?
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Mistaken het volgende:
@Oneself: Zoals deze.
[ afbeelding ]Of dit dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Ik vergelijk jouw kapster met mijn kapsters. Overal lachen ze schaapachtig om en ze gaan alleen maar op vakantie naar Ameland en hebben het daar altijd over.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:29 schreef joppie_saus het volgende:
Rene lacht mij uit om mijn date van morgen
Nee, in de domme Hollanders kapperstent. Voor het laatst. Mijn kappersabonnement is afgelopenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, jou kapsters ja. Maar jij komt in een Turkentent
quote:
Ik ben wel dol op programma's als deze. Die geven je een brede kijk op de sociale activiteiten van lagere klasses in Nederland.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef joppie_saus het volgende:
Dat zegt iets over kapsters en kijkt zelf Oh Oh Cherso, man
Plebs? Ach, zo kijk je niet naar cliënten. Daarom is dit zo'n fijn programma.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef joppie_saus het volgende:
Als je gewoon alle afleveringen 'Probleemwijken' terug kijkt ben je ook snel klaar. Of krijg je op je stage al niet genoeg plebs langs?
QFT trouwens.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zou Barbie wel geven trouwens.
Met jou praten niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:49 schreef joppie_saus het volgende:
Hmmm, nou ja goed, het is verkwisting van je tijd
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef joppie_saus het volgende:
'Man bijt hond' is pas heerlijk om te kijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben wel dol op programma's als deze. Die geven je een brede kijk op de sociale activiteiten van lagere klasses in Nederland.
Wat een naar programma.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef joppie_saus het volgende:
Dat zegt iets over kapsters en kijkt zelf Oh Oh Cherso, man
Dat ga je niet menen zeg.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef joppie_saus het volgende:
Grapjequote:Op donderdag 30 september 2010 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen zeg.
Ze is echt lelijk.
Haha, arme jongen.. Dat stomme geluidje er ook gewoon weer achteraan.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef joppie_saus het volgende:
Man bijt Hond doet me hieraan denken:
http://www.dumpert.nl/med(...)hen_met_de_ncrv.html
niet zo dom praten man, dat weet ik ook wel. maar jij luistert(de) toch ook nooit naar je ouders????!!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:38 schreef joppie_saus het volgende:
Het is voor 14-jarigen al lang en breed kinderbedtijd
Ik nog niet. Nog even m'n film afkijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Oneself het volgende:
Slaap lekker!
Ik duik er ook in, denk ik.
Truste!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:03 schreef beertenderrr het volgende:
ik ga ook slapen, ben gesloopt
Jawel hoor. 10 uur stipt naar bedquote:Op donderdag 30 september 2010 22:59 schreef mac_this het volgende:
[..]
niet zo dom praten man, dat weet ik ook wel. maar jij luistert(de) toch ook nooit naar je ouders????!!
En handjes boven de dekens.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jawel hoor. 10 uur stipt naar bed
Tjonge, wat hightech.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:11 schreef joppie_saus het volgende:
Precies. De kuisheidsgordel werd nog net niet omgegespt.
Hoi! Goede avond gehad in je opgeruimde kamer?quote:
En dan blijf je zeker in de buurtquote:Op donderdag 30 september 2010 23:18 schreef BradleyQ het volgende:
Dan sla ik Fems liever in de boeien hoor.
Met de ducttapemethode hoef je je helemaal niet meer te scheren.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:17 schreef joppie_saus het volgende:
Doet zo pijn als je het eraf trekt en al helemaal als je de mikmak niet scheert..
Denk je dat je dat kan winnen?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:18 schreef BradleyQ het volgende:
Dan sla ik Fems liever in de boeien hoor.
Proost dan! Ik heb er net ook even een flesje rood Australie bij opengetrokken.quote:
Sja. Het enige dat ik onthaar is m'n gezicht.quote:
Mijn open fles rood was oud. De dichte fles laat ik nog dicht..quote:Op donderdag 30 september 2010 23:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik heb er net ook even een flesje rood Australie bij opengetrokken.
(M'n bier was op.)
Oude wijn gaat bij mij door de tomatensoep of -saus. ;-)quote:Op donderdag 30 september 2010 23:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn open fles rood was oud. De dichte fles laat ik nog dicht..![]()
dit weekend naar thuisthuis, maar een paar goede flessen meesneaken.
In dat geval: slaap lekker zo!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb geen bier meer in huis. Voel me ook niet lekker genoeg eigenlijk voor bier, lig al lekker op bed nuEven samenvattingen voetbal kijken en dan tukje doen
Ben jij ook zo een die bier en wijn over z'n eten gooit?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oude wijn gaat bij mij door de tomatensoep of -saus. ;-)
Oeh, stiekem drank meesnaaien bij je ouders - pure nostalgie!
Huh, wait, whut?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:30 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een die bier en wijn over z'n eten gooit?![]()
Vlees in wijn, pasta met wijn, beer battered/boasted spareribs, pastasaus met cognac, dat soort dingen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:33 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Huh, wait, whut?![]()
Thanks Telecaster, maar het duurt nog een uurtje hoorde ik net. Ik maak deel 463 nog wel mee denk ik, haha.
Nou! Wijn door saus, vlees uren laten pruttelen in goed bier... mjam. Niks mis mee!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:30 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een die bier en wijn over z'n eten gooit?![]()
Dat dus. "Wat de boer niet kent, dat vreet ie niet"-mensen missen toch een hoop heerlijks.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:35 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Vlees in wijn, pasta met wijn, beer battered/boasted spareribs, pastasaus met cognac, dat soort dingen.
Nog nooit gedaanquote:Op donderdag 30 september 2010 23:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou! Wijn door saus, vlees uren laten pruttelen in goed bier... mjam. Niks mis mee!
Ah! Dat krijg je als erkend niet-voetbalvolger, dan weet je nooit hoe lang zo'n uitzending duurt.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:33 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Huh, wait, whut?![]()
Thanks Telecaster, maar het duurt nog een uurtje hoorde ik net. Ik maak deel 463 nog wel mee denk ik, haha.
Toch eens doen, als je er de tijd voor hebt. Erg lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |