Weet nog niet, vrienden zijn nog niet aanspreekbaar en ik wil niet alleen. Ik sla maar eens over denk ik.quote:Op zondag 26 september 2010 15:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij gaat ook? Ik ga zo maar eens die kant op.
Misschien is de jumbo dichterbjiquote:Op zondag 26 september 2010 15:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zo, we zijn in Groningen. Ik heb trek, en dorst, maar we hebben geen eten bij ons, en de AH to Go is wel ver weg.
ik ben gister nog helemaal naar de stad gelopen voor shag en brood.quote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef Bob. het volgende:
Oja, eten.. Het immer terug kerende probleem van zondagen.
Ik heb ook geen zin om naar 't UMCG te lopen vandaag.
Dan laat je toch gewoon je ID zien?quote:Op zondag 26 september 2010 16:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben gister nog helemaal naar de stad gelopen voor shag en brood.
muts bij de korenbeurs moest persé ID zien
dus heb ik bij de drie gezusters maar een pakje uit de automaat getrokken.
maar door dat gezeik wel het brood vergeten
Aan het begin gebeurde het me telkens maar nu zorg ik gewoon dat ik op zaterdag eten koop voor zondag. Zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef nietzman het volgende:
Ik vraag me af waarom het voor sommige mensen nog steeds 'nieuw' is dat de winkels op zondag dicht zijn..
Het is niet nieuw voor me.quote:Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef nietzman het volgende:
Ik vraag me af waarom het voor sommige mensen nog steeds 'nieuw' is dat de winkels op zondag dicht zijn..
ik had niet eens schoenen aan, laat staan id bij mequote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan laat je toch gewoon je ID zien?
Eh, wat? Geen schoenen?quote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had niet eens schoenen aan, laat staan id bij me
ieder mens met ogen in z'n fucking kop ziet wel dat ik geen 15 jarige ben
Zonder die kerel waren ze ook wel failliet gegaan.quote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef joppie_saus het volgende:
Vitesse, kijken hoe lang de luchtbel blijft bestaan.
Hooguit een paar jaar misschien.quote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef joppie_saus het volgende:
Vitesse, kijken hoe lang de luchtbel blijft bestaan.
Dat zeg ik, kijken hoe lang het uitstel van executie is.quote:Op zondag 26 september 2010 16:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zonder die kerel waren ze ook wel failliet gegaan.
Dan zou de evolutie je ook gewoon achter moeten laten.quote:Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef Bob. het volgende:
Het is niet nieuw voor me.Ik heb gewoon geen zin om op zaterdag al aan mijn eten voor zondag te denken.
slippersquote:
340 E.quote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom zijn mijn voetbalschoenen nog niet stuk, ik wil deze:
http://www.voetbaldirect.(...)urial-miracle-fg.jpg
BUT THEN FIRE LE MISSILES!quote:Op zondag 26 september 2010 17:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Neenee:
http://www.purple-twinkie.com/FlashMovies/EndWorld.php
Welke snackbar?quote:Op zondag 26 september 2010 20:10 schreef welkominspace het volgende:
net ff bij de snackbar lekkere tjap tjoy gehaald![]()
voor 6 euro eet je met z'n 2en zeer goed![]()
go turken
van wat?quote:Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef Fems het volgende:
Wie wil voor mij een juridische analyse maken?
Van wat?quote:Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef Fems het volgende:
Hangt er vanaf welk deel van het recht het zal gaan betreffen. Ben maar in een paar delen een beetje thuisquote:Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef Fems het volgende:
Nee, torrentjes heeft die website nietquote:
Toedeloe!quote:Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef Luco het volgende:
slaap lekker allemaal! Ik ga er maar eens induiken.
Misschien is het handig als je laat weten wat de opdracht is. Het 'internationale' recht is nogal breed namelijk..quote:
Tss.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan zou de evolutie je ook gewoon achter moeten laten.
quote:Op zondag 26 september 2010 17:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Neenee:
http://www.purple-twinkie.com/FlashMovies/EndWorld.php
Haha gastquote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef beertenderrr het volgende:
terug in Groningen
zo even op de PM van oneself reageren
Word.quote:Op zondag 26 september 2010 23:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
![]()
"..to go hang with Hawai. Alaska can come too."
Het was! Gosling en de Upsessions waren voor mij de hoogtepunten die Heineken en Palm uit plastic goed wisten te maken,.quote:
Maar ja. Een hele dag muntthee drinken terwijl je naar bandjes staat te koekeloeren is ook wel weer meteen zoiets.quote:Op maandag 27 september 2010 08:21 schreef beertenderrr het volgende:
evenementen bier is de laatste jaren echt afgezakt. En het was al troep...
Maar uit plastic smaakt het toch minder,quote:Op maandag 27 september 2010 10:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als er Heineken of Palm staat aangegeven, is het dus geen evenementenbier.
Tja dat is dan persoonlijke beleving, het bier is gewoon hetzelfde als uit een flesje.quote:Op maandag 27 september 2010 10:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar uit plastic smaakt het toch minder,
Tuurlijk. Maar hetzelfde bier smaakt nu eenmaal anders in blik, glas, plastic of van de tap.quote:Op maandag 27 september 2010 10:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Tja dat is dan persoonlijke beleving, het bier is gewoon hetzelfde als uit een flesje.
Ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 27 september 2010 10:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar hetzelfde bier smaakt nu eenmaal anders in blik, glas, plastic of van de tap.
Het merk is wel degelijk van belang. Bijvoorbeeld Dommelsch is niet te drinken. Zit helemaal geen smaak aan het evenementenbier van dat merk.quote:Op maandag 27 september 2010 11:08 schreef Fems het volgende:
Echter. Het evenementenbier heeft ook wel weer wat, aangezien ej dan meestal op een tof evenement bent en het er toch bij hoort.
Niet? Drink eens, bijvoorbeeld, Pauwel Kwak uit fles of van de tap - een wereld van verschil.quote:
Ik ben opgegroeid met evenementenbier van grolsch.. Je kan het verschil zo goed proeven. Je hebt goed evenementbier van grolsch en waterig evenementenbier.quote:Op maandag 27 september 2010 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het merk is wel degelijk van belang. Bijvoorbeeld Dommelsch is niet te drinken. Zit helemaal geen smaak aan het evenementenbier van dat merk.
Hmmmm... Grolsch. Hadden ze dat maar in de Oosterpoort in plaats van Heineken.quote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met evenementenbier van grolsch.. Je kan het verschil zo goed proeven. Je hebt goed evenementbier van grolsch en waterig evenementenbier.
Grolsch is gewoon goed bier. Er zijn heel wat merken die er minder van brouwen.quote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met evenementenbier van grolsch.. Je kan het verschil zo goed proeven. Je hebt goed evenementbier van grolsch en waterig evenementenbier.
Er zit zoveel verschil tussen Grolsch en Heineken. Best raar, want ik drink nu meestal Heineken, aangezien de meeste kroegen hier dat als standaard bier hebben. Grolsch ligt veel zwaarder, verscheidene vrienden vonden dat ik mijn kratje grolsch onder mijn bed moest vervangen voor een kratje heineken, aangezien grolsch koppijn bier is?quote:Op maandag 27 september 2010 11:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hmmmm... Grolsch. Hadden ze dat maar in de Oosterpoort in plaats van Heineken.
Als het standaardbier in een kroeg Heineken is is dat ofwel een tent waar ik niet kom, ofwel een tent waar ik dan wel ander bier drink. ;-)quote:Op maandag 27 september 2010 11:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Er zit zoveel verschil tussen Grolsch en Heineken. Best raar, want ik drink nu meestal Heineken, aangezien de meeste kroegen hier dat als standaard bier hebben.
Hier niet in elk geval.quote:Grolsch ligt veel zwaarder, verscheidene vrienden vonden dat ik mijn kratje grolsch onder mijn bed moest vervangen voor een kratje heineken, aangezien grolsch koppijn bier is?
Werken, gezond eten en een filmpje pakken.quote:Op maandag 27 september 2010 11:21 schreef Fems het volgende:
Ik heb er ook absoluut geen last van hoor.. Maar hoor het van verschillende kanten.
Hoe gaan jullie je dag invullen vandaag?
Klinkt goed.quote:Op maandag 27 september 2010 11:25 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Werken, gezond eten en een filmpje pakken.
Thrills and excitement.
Ik doe een project bij KPN, op dit moment - m'n vaste baan heb ik bij een detacheringsbureau.quote:
Berichten posten, boodschappen doen, werk zoeken, lezen, tv-kijken en nog wat dingenquote:Op maandag 27 september 2010 11:21 schreef Fems het volgende:
Ik heb er ook absoluut geen last van hoor.. Maar hoor het van verschillende kanten.
Hoe gaan jullie je dag invullen vandaag?
Woeste plannen niet. Absoluut niet.quote:Op maandag 27 september 2010 11:32 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik doe een project bij KPN, op dit moment - m'n vaste baan heb ik bij een detacheringsbureau.
Jij nog woeste plannen? Of ben je daar niet meer mobiel genoeg voor sinds zaterdag?
Het is er weer voor.quote:Op maandag 27 september 2010 11:52 schreef Fems het volgende:
[..]
Woeste plannen niet. Absoluut niet.
Ik zit nu te studeren. Moet een opdracht af (die ik eigenlijk gister al af wilde hebben). Straks nog een college en dan naar huis. Vanavond chill bankhangen.
Dank jequote:
Sja, ieder z'n / haar voorkeuren natuurlijk. Persoonlijk word ik nooit blij van de pilsners van Heineken, Amstel (hoewel hun herfstbock altijd wel erg goed te doen is), Bavaria en Dommelsch.quote:Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, je moet het lusten. Vriend van me uit Enschede lust geen Heineken. En het zal kwalitatief ook wel beter zijn ik vind het niet lekker
Hertog Janquote:Op maandag 27 september 2010 08:21 schreef beertenderrr het volgende:
evenementen bier is de laatste jaren echt afgezakt. En het was al troep...
Ach gutjes! Snel weer beter worden jongen!quote:
Daar is het weer ook wel naar...quote:Op maandag 27 september 2010 12:42 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, morgen maar weer naar stage. Voel me nu vooral lamlendig.
Maar dat is meer iets voor thuis bij de open haard, of in de zomer (ach, wat lijkt dat alweer lang geleden..!) op een picknick - niet echt iets voor als je in de Oosterpoort staat te wiegen op een fijn potje rocksteady.quote:Op maandag 27 september 2010 12:37 schreef Fems het volgende:
Gelukkig bestaan er ook nog goede wijnen
Helemaal gelijk. Heerlijk thuis op de bank met een rood wijntje.quote:Op maandag 27 september 2010 12:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dat is meer iets voor thuis bij de open haard, of in de zomer (ach, wat lijkt dat alweer lang geleden..!) op een picknick - niet echt iets voor als je in de Oosterpoort staat te wiegen op een fijn potje rocksteady.
Open haard aan, muziekje erbij, kat op schoot - niks meer aan doen. :-)quote:Op maandag 27 september 2010 13:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Heerlijk thuis op de bank met een rood wijntje.![]()
Hm, dat doe ik dan eigenlijk weer nooit.quote:Ook vind ik tijdens spelletjesspelen een wijntje vaak meer op zijn plek dan een biertje.
Dit vond ik vroeger ook, maar je moet het gewoon leren drinken. Slootwater is natuurlijk pure kul, want kwalitatief is het uitstekend bier. Het is echt geen bocht als Lindeboom of Oranjeboom (Dommelsch is trouwens ook niet te zuipen). Nu drink ik een Grolsch zo weg, maar het heeft een heel eigen smaak (die je wat vaker moet drinken om te kunnen waarderen). Ik denk ook niet dat jij dan speciaal bieren lekker vindt, alleen mis je dan wel wat. Kanonquote:Op maandag 27 september 2010 11:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dank je
Grolsch drink ik ook niet. Jupiler, Dommelsch, Heineken, Amstel, maakt me allemaal niks uit maar uit principe geen Grolsch. Das net slootwater
Ook al zit ik daar dan stijf van de heroine....quote:Op maandag 27 september 2010 13:40 schreef joppie_saus het volgende:
Klinkt wel beetje burgerlijk, Telecaster
Mwah. Ik vind het meer een alcoholbom dan dat het nou echt een mooi uitgebalanceerd bier is.quote:Op maandag 27 september 2010 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Kanon. Dan noem je ook gelijk een biertje
Is wel lekker trouwens
Net zoals veel van de Belgische bieren
Op zich eensch, al moet ik toegeven dat Lindeboom van de tap nog wel te doen is.quote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Slaif het volgende:
[..]
Het is echt geen bocht als Lindeboom of Oranjeboom (Dommelsch is trouwens ook niet te zuipen).
Nee.quote:Op maandag 27 september 2010 14:04 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Op zich eensch, al moet ik toegeven dat Lindeboom van de tap nog wel te doen is.
Klopt, maar ik denk noem een uiterste.quote:Op maandag 27 september 2010 14:03 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het meer een alcoholbom dan dat het nou echt een mooi uitgebalanceerd bier is.
Het is, kortom, geen Pauwel Kwak, Gouden Carolus of Maredsous.
Westmalle Tripel vind ik ook wel oke. Iemand trouwens al Japans Iki Bier gehad? Dat is echt lekkerquote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Slaif het volgende:
[..]
Dit vond ik vroeger ook, maar je moet het gewoon leren drinken. Slootwater is natuurlijk pure kul, want kwalitatief is het uitstekend bier. Het is echt geen bocht als Lindeboom of Oranjeboom (Dommelsch is trouwens ook niet te zuipen). Nu drink ik een Grolsch zo weg, maar het heeft een heel eigen smaak (die je wat vaker moet drinken om te kunnen waarderen). Ik denk ook niet dat jij dan speciaal bieren lekker vindt, alleen mis je dan wel wat. Kanon
Ja, wat een leuk bandje. Ik heb er nu al zin in dat ze in Simplon staan.quote:
Ach, ze hebben het bij de Minnaar, en (al drink ik daar meestal toch wat anders) het is te doen.quote:
Geen half werk.quote:Op maandag 27 september 2010 14:08 schreef Slaif het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk noem een uiterste.
Stok- en stokoud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist ook dat je die kroeg bedoelde. Wij hebben het bij de voetbal gehad, maar dan kreeg je al hoofdpijn als je naar huis fietste. Het kost trouwens geen drol qua fust, dus ik ben benieuwd wat de prijs voor een biertje is. Na veel klachten hebben we nu HJ op de tapquote:Op maandag 27 september 2010 14:26 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, ze hebben het bij de Minnaar, en (al drink ik daar meestal toch wat anders) het is te doen.
Maar, zoals gezegd - smaken verschillen.
[..]
Geen half werk.
welke buurt?quote:Op maandag 27 september 2010 14:26 schreef JH87 het volgende:
Pff, de lul die ooit heeft bedacht dat het handig is pakketjes bij afwezigheid maar bij buren af te geven moet echt worden aangepakt. Bel nu verdomme al vier dagen aan bij één of andere 'buurman' die ik nog nooit gezien heb. Fucking irritant, zet zo'n pakketje gewoon bij een TNT-servicepunt neer. GVD.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
welke buurt?
mss is het wel een drugspand
Je bent wel volhardend, eh?quote:
Haha, waarom verdedig je je gelijk?quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je bent wel volhardend, eh?
(39. Maar: goed geconserveerd - al m'n vrienden die wel kroost hebben zien er in 1 jaar tijd 10 jaar ouder uit.)
Niet onaardig. :-)quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik wist ook dat je die kroeg bedoelde. Wij hebben het bij de voetbal gehad, maar dan kreeg je al hoofdpijn als je naar huis fietste. Het kost trouwens geen drol qua fust, dus ik ben benieuwd wat de prijs voor een biertje is. Na veel klachten hebben we nu HJ op de tap
Size does matter.quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
Groningen op je fobo.![]()
Toch fijn om te weten dat je schoenmaat 45 is!
Zie jij er dan uit als 29 of zij als 49?quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je bent wel volhardend, eh?
(39. Maar: goed geconserveerd - al m'n vrienden die wel kroost hebben zien er in 1 jaar tijd 10 jaar ouder uit.)
Allebei.quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Slaif het volgende:
[..]
Zie jij er dan uit als 29 of zij als 49?
Uit ironische overwegingen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, waarom verdedig je je gelijk?
*dingdongquote:
Nou. Ik heb nu al zin in de fietstocht naar huis.quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef JH87 het volgende:
Ik vind dit weer pas relaxed als ik vanavond thuis zit en de deur niet meer uit hoef.
Oh, de meeste mensen zijn nogal verbaasd als ze horen hoe oud ik ben.quote:
Vreemde fantasieën hou je er wel op na. En bewonderenswaardig taalgebruik.quote:Op maandag 27 september 2010 14:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
*dingdong
JH87:"dag meneer,er is hier een pakketje voor mij bezorgd"
drugspand-meneer:"hoe bedoel je vriend?
opkankeren
hier ligt GEEN pakketje voor jou
"
Dat, of je loopt er met een kilo coke naar buiten
Ja ik vond het ook een veelzeggende post (over de persoon).quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vreemde fantasieën hou je er wel op na. En bewonderenswaardig taalgebruik.
Hm, wat is dan progressie he..quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oh, de meeste mensen zijn nogal verbaasd als ze horen hoe oud ik ben.
Aan de andere kant doe ik in een gemiddelde week, behalve dat studeren door werken is vervangen en dat ik in plaats van een studentenkamer een compleet huis heb, nog steeds precies hetzelfde als toen ik 20 was.
Wat dat betreft zit er werkelijk geen enkele progressie in.
Ik vind het zo leuk dat die nicknames dan in het verhaaltje worden verwerkt. Stel je voor dat je je echt voorstelt als 'JH87' of 'Oneself' ofzo.quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
ben een beetje stonedquote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Progressie wordt zwaar overschat - ik was gewoon al snel af.quote:
Nope - hier gestudeerd en vervolgens blijven plakken. Bevalt nog steeds meer dan prima.quote:Altijd in Grunn gewoond btw?
Di/do/za is markt maar goeie kaaswinkels.. Geen idee. Supermarkt? Of ben je een enorme kaasfijnproever?quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben een beetje stoned![]()
maar mij is serieus wel eens zoiets gebeurt, alleen belde ik gewoon per ongeluk bij de verkeerde deur aan
is het vandaag btw markt? of weet een van jullie nog een goeie kaaswinkel?
ik heb zin in kaas
JH87 is een briljante nick ja.quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat die nicknames dan in het verhaaltje worden verwerkt. Stel je voor dat je je echt voorstelt als 'JH87' of 'Oneself' ofzo.
Er zit eentje in 't begin links (vanaf 't Zuiderdiep gerekend) van de Oosterstraat, meen ik.quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
of weet een van jullie nog een goeie kaaswinkel?
Is maar goed ook, ik ga toch niet mijn eigen naam gebruiken bij drugsdeals! Dan is 'Oneself' juist een goeie. Angstaanjagend enzo.quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
JH87 is een briljante nick ja.En van jou weten we je naam niet eens (toch?
), dus dan kun je moeilijk iets anders doen bij fantasievolle maffiapraktijken of drugsdeals!
Tsja.quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
), dus dan kun je moeilijk iets anders doen bij fantasievolle maffiapraktijken of drugsdeals!
oh jaquote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Er zit eentje in 't begin links (vanaf 't Zuiderdiep gerekend) van de Oosterstraat, meen ik.
ik houd wel van lekkere kaasquote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Di/do/za is markt maar goeie kaaswinkels.. Geen idee. Supermarkt? Of ben je een enorme kaasfijnproever?
En nu ga ik even zitten. Daag![]()
ik word wel met m'n welkominspace serieus genomenquote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef joppie_saus het volgende:
Van joppie_saus zal wel niemand bang worden
Staghouwer. 't Is eigenlijk een bakker, maar ze hebben er redelijk wat kaas - in elk geval lekkerder kaas dan in de supermarkten in Paddepoel.quote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zit er bij paddepoel niet een?
Succes met je kaasvreetkick. ;-)quote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
klaarmaken voor vertrek.
jointe dichtdraaien en naar de bus hollen
whehe,die arme mensen bij de bakkerquote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Succes met je kaasvreetkick. ;-)
Haha!quote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef joppie_saus het volgende:
Van joppie_saus zal wel niemand bang worden
Oneself is 1 van de weinigen hier die nog redelijk anoniem rondlurkt volgens mij.quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
beertenderrr kan je wel heel mooi uitspreken bij bokswedstrijdenquote:Op maandag 27 september 2010 15:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha!
'Handen omhoog!! Hier is joppie_saus!!'![]()
En het ergste is dat ik er nog heel hard om moet lachen ook.
Ik lach met je meequote:Op maandag 27 september 2010 15:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha!
'Handen omhoog!! Hier is joppie_saus!!'![]()
En het ergste is dat ik er nog heel hard om moet lachen ook.
Klompenquote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Oneself is 1 van de weinigen hier die nog redelijk anoniem rondlurkt volgens mij.
En woei, ik heb nieuwe zaalschoenen. Type UFO maar ze zitten heerlijk!
Dat zeg ik, type UFO. Neemt niet weg dat ze heerlijk zitten en dat je sportschoenen koopt omdat ze in eerste instantie goed zitten en niet omdat ze mooi zijn... Had ook Nike Hyperdunks kunnen nemen maar die zaten wel heel erg strak rond m'n enkels...quote:
Heus niet 'rondlurken'!quote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Oneself is 1 van de weinigen hier die nog redelijk anoniem rondlurkt volgens mij.
En woei, ik heb nieuwe zaalschoenen. Type UFO maar ze zitten heerlijk!
De nick vind ik dan nog wel positief eigenlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 16:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik lach met je meeSnap nog steeds niet waarom ik deze nick gekozen heb, maar om nou een nieuwe account te maken vind ik zo wat
quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 27 september 2010 16:16 schreef Slaif het volgende:
[..]
De nick vind ik dan nog wel positief eigenlijk.
Komen zo ook in Simplon?quote:Op maandag 27 september 2010 14:25 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ja, wat een leuk bandje. Ik heb er nu al zin in dat ze in Simplon staan.
Yup! - 4 december.quote:
Een keertje per week maar?quote:Damn ik moet zo snel mogelijk 18 worden een rijbewijs scoren want ik wil echt elke week wel naar Vera/Simplon.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kapper__.html?p=2,1quote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef ralfseltje het volgende:
Heeft die kapper van laatst nou nog straf gekregen eigenlijk?
het was toch ook geen Nederlander die kapper? iets in een andere taal denk ikquote:Op maandag 27 september 2010 17:02 schreef beertenderrr het volgende:
wat had hij nou op de grond geschreven eigenlijk?alleen het laatste woord is me duidelijk
Komkom, "Gihad Botros" is een traditioneel Groninger naam.quote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
het was toch ook geen Nederlander die kapper? iets in een andere taal denk ik
Start is inderdaad waardeloos, je moet je er doorheen drukken en niet bang zijn een elleboog uit te delen om uit de drukte te komenquote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef beertenderrr het volgende:
tof joppieik wil ook meedoen, maar heb geen startbewijs
volgend jaar dan maar. Wat voor tijd wil je gaan lopen? Ik had al gehoord dat het niet een evenement was waarbij je een snelle tijd neerzet, omdat de start waardeloos geregeld is
op marktplaats zijn er nog wel een hoop aanbiedingen, misschien dat ik voor de grap mee ga doen
Bij de gemeentelijke verkoop.quote:Op maandag 27 september 2010 17:48 schreef Jesse_ het volgende:
Waar kan ik een goedkope fiets (max 50e) krijgen?
En dan niet bij de gemeentelijke verkoop
www.marktplaats.nlquote:Op maandag 27 september 2010 17:48 schreef Jesse_ het volgende:
Waar kan ik een goedkope fiets (max 50e) krijgen?
En dan niet bij de gemeentelijke verkoop
mocht ik gaan kijken, en je nog tegenkomen ook, dan ga ik wel heel hard KOMOP JOPPIE SAUS roepenquote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ook geen idee in welk startvak ik zit, weet alleen dat ik met de bedrijvenloop mee doe omdat ik met mijn stage mee doe. Als je iemand in een geel broekje met nummer 1 erop en een wit shirt met een groot oranjelogo ziet lopen ben ik het
Nee, dan moet je natuurlijk KOM OP JOPPIE UNDERSCORE SAUS roepen. Wel goed doen he!quote:Op maandag 27 september 2010 17:51 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
mocht ik gaan kijken, en je nog tegenkomen ook, dan ga ik wel heel hard KOMOP JOPPIE SAUS roepen
Jij voetbalt, dan moet je ook een slanke schoen hebben. Ik hoef er geen dingen mee weg te schoppen, land snel op andermans voeten en heb dus juist wat meer steun nodig, ook rond m'n enkels.quote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
@Luco, dit waren mijn zaalschoenen altijd. Beetje Christelijker formaat: http://nl-img2.ciao.com/i(...)/product-1270765.jpg
Sticker? Ik zeg: geen half werk en gooi gewoon drie liter joppiesaus over je heen.quote:Op maandag 27 september 2010 18:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zal wel een sticker op mijn voorhoofd plakken, ik ben joppie!
Wat was er bij jou misquote:
Want de rest van de mensheid zou de kreet "joppie underscore saus" wel snappen?quote:
Nee, maar een kreet scheelt mij een half uur lopen met de geur van saus op mijn schoudersquote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Want de rest van de mensheid zou de kreet "joppie underscore saus" wel snappen?
iPhone gedrag inderdaad.quote:Op maandag 27 september 2010 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon telefoon zeggen hoor.
Geen geld voor.quote:Op maandag 27 september 2010 16:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Pff, goeie comeback.![]()
Gitaarmat; elke week? Ga er dan gewoon naast wonen.
Lijkt me een slechte grap.quote:Op maandag 27 september 2010 18:44 schreef nietzman het volgende:
http://nos.nl/artikel/187(...)laudia-de-breij.html
Hoe dan?.
Ja, tuurlijk mag dat. Hoi BT.quote:Op maandag 27 september 2010 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon telefoon zeggen hoor.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, dan moet je natuurlijk KOM OP JOPPIE UNDERSCORE SAUS roepen. Wel goed doen he!
quote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef Bob. het volgende:
Ziet er goed uit Beertender.Ik moet nog boodschappen gaan doen en koken en pff geen zin.
Daar zijn vaatwassers voorquote:Op maandag 27 september 2010 19:18 schreef beertenderrr het volgende:
[..]het smaakte ook wel redelijk goed
al duurde het koken en voornamelijk het voorbereiden (ik haat groente schillen, ben er zo traag in
) super lang. Zometeen lekker afwassen, hiep hoi
die heb ik niet, heb niet eens een aansluitingquote:
Hm. Als je eenmaal aan de zegeningen der vaatwasser gewend bent vraag je je af hoe je het ooit zonder hebt gekund.quote:Op maandag 27 september 2010 19:25 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
die heb ik niet, heb niet eens een aansluitingen verder kost het denk ik ook maar 15 minuten, dus moet het geen probleem zijn.
En als je nou terug gaat van vaatwasser naar zelf afwassen?quote:Op maandag 27 september 2010 19:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Als je eenmaal aan de zegeningen der vaatwasser gewend bent vraag je je af hoe je het ooit zonder hebt gekund.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
En als je nou terug gaat van vaatwasser naar zelf afwassen?
In de vaatwasser zetten is niet stapelenquote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef beertenderrr het volgende:
ik heb eigenlijk altijd met de hand afgewassen, dus heel vreemd is het niet. Krijg je als je van kamperen houdtdaarnaast heb ik niet genoeg servies om een halve afwasmachine te vullen
en ik ga geen vuile vaat stapelen, dat is echt te
Bovendien is 'ie na een week best wel vol.quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In de vaatwasser zetten is niet stapelen
Met welke saus?quote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb weer gezondigdGing even naar Saturn voor een versterker en kon het niet laten een hot wing te halen bij KFC
Nee okee, maar als je thuisthuis vaatwassers gewend bent.. Daar doelde ik meer op.quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.
Hey, ik ga toch ook niet met m'n wasmand naar een rivieroever om daar op een steen handmatig het vuil uit m'n wasgoed te meppen maar ik gooi m'n gedragen goed toch ook simpelweg in de wasmachine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met een leuk muziekje op je hoofd is het ook wel goed te doen.![]()
jij zo vanquote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb weer gezondigdGing even naar Saturn voor een versterker en kon het niet laten een hot wing te halen bij KFC
Dat gaat stinkenquote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In de vaatwasser zetten is niet stapelen
quote:Op maandag 27 september 2010 20:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee okee, maar als je thuisthuis vaatwassers gewend bent.. Daar doelde ik meer op.Ik word er gewoon heel erg sjacherijnig van. Dus als ik dan zo'n vervelende taak kan automatiseren zal ik dat zeker niet nalaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, zo. Nee, dat was inderdaad ver voor mijn tijd.
Maar ja, het waren andere tijden. Het was oorlog, je moest door.![]()
En met een leuk muziekje op je hoofd is het ook wel goed te doen.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
Natuurlijk wel even snel een beetje spoelen voor je het erin gooit.quote:
Oooooh... dat scheelt dus weer enorm in de calorietjes.quote:
Haha, ik geef je groot gelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik word er gewoon heel erg sjacherijnig van. Dus als ik dan zo'n vervelende taak kan automatiseren zal ik dat zeker niet nalaten.
Maar natuurlijk.quote:
Hm, ik weet dat 't bestaat, maar 't lijkt me geen programma dat me erg zou boeien.quote:Elke keer als ik nu iets van 'spotten' ('Duivelse Spotter' bijv) lees, moet ik aan Sniper van Oh Oh Cherso denken.
Ey.quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef beertenderrr het volgende:
ik download nu the roast of david hasselhoffstudie ontwijkend gedrag in optima forma, maar maakt niet uit
Ah, fraai. Ken je Eleni Mandell dan?:quote:
Gelukkig niet zeg. De boog kan niet altijd gespannen zijn.quote:En Telecaster, zo heel diepgaand is het hier niet, geloof ik.
Ook dat scheelt.quote:Overigens wist ik niet dat Theo van Gogh zo werd genoemd. Maar goed, ik beschouw mezelf ook niet als fanatiek gelovige.
aanrader om te kijkenquote:
Het is echt de meest neppe en slechte tv ooit gemaaktquote:Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
aanrader om te kijkenvooral het eerste gedeelte is geweldig
grappen over duitsers/WW2/negers/etc wat discriminerend is, vind ik gewoon hilarisch
![]()
nee, dat is alles van MTV.quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is echt de meest neppe en slechte tv ooit gemaakt
haha wat domquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
http://www.sport1.nl/Video/108292-bizarre-goal-kuijt.html
Ik vind het zo jammer dat 'die bioscoopje' geen pauzes heeft.quote:Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaa toch! http://frontpage.fok.nl/s(...)iller-inside-me.html
Die bioscoopje toch!
Al doende leert men.quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog beter ja. Ik repeteer al een jaar in groningen en we komen er nu pas achter dat er eentje vlakbij het station zit, 300m ofzo. in de barestraat
Welnee. Pauzes in films zuigen - een kwestie van je blaas trainen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat 'die bioscoopje' geen pauzes heeft.
Nou, voor de liefhebbers van The Hoff dan maar:quote:Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
aanrader om te kijkenvooral het eerste gedeelte is geweldig
grappen over duitsers/WW2/negers/etc wat discriminerend is, vind ik gewoon hilarisch
![]()
Ik heb dat toen vorige keer ook gedaan, Book of Eli, geloof ik. Je merkt er niks van, het zijn net echte mensen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:22 schreef Bob. het volgende:
Ik ga niet, hele zaal met fok!ers lijkt me gek.
Hoezo jammer? Vind ik juist fijn!quote:Op maandag 27 september 2010 23:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat 'die bioscoopje' geen pauzes heeft.
Haha, en wat Bob. zegt idd.
quote:Op maandag 27 september 2010 23:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou, voor de liefhebbers van The Hoff dan maar:
[ afbeelding ]
Genieten!
Ach ja. Ik doe mensen nu eenmaal graag een plezier zo vlak voor bedtijd.quote:
Dat dus. Niets zo irritant als wanneer je net lekker in je verhaal zit, de film bruut wordt afgekapt omdat 1) mensen een slappe blaas hebben, 2) mensen kennelijk nog geen anderhalf uur zonder sigaret kunnen overleven of 3) de recette van het buffet weer eens dient te worden opgestuwd.quote:
He jasses.quote:Op maandag 27 september 2010 23:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou, voor de liefhebbers van The Hoff dan maar:
[ afbeelding ]
Genieten!
Omdat het dan zo'n lange zit wordt. In filmhuizen draaien ze ook zonder pauzes, dan word ik toch een beetje kriebelig.quote:
of 4) Je gewoon even moet bewegen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat dus. Niets zo irritant als wanneer je net lekker in je verhaal zit, de film bruut wordt afgekapt omdat 1) mensen een slappe blaas hebben, 2) mensen kennelijk nog geen anderhalf uur zonder sigaret kunnen overleven of 3) de recette van het buffet weer eens dient te worden opgestuwd.
Ah. Ik post even een weinig verhullend plaatje van The Hoff, en twee minuten later: daar is ze weer.quote:
Ik ben bepaald niet de kleinste, en zelfs ik hou het makkelijk vol. Een kwestie van karakter. ;-)quote:Op maandag 27 september 2010 23:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
of 4) Je gewoon even moet bewegen.
Haha 'een kwestie van karakter'. Wat insinueer je?quote:Op maandag 27 september 2010 23:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik ben bepaald niet de kleinste, en zelfs ik hou het makkelijk vol. Een kwestie van karakter. ;-)
Ik, iets insinueren? Nimmer!quote:Op maandag 27 september 2010 23:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha 'een kwestie van karakter'. Wat insinueer je?
Natuurlijk. Echt. daar zat ik op te wachten!quote:Op maandag 27 september 2010 23:38 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah. Ik post even een weinig verhullend plaatje van The Hoff, en twee minuten later: daar is ze weer.
dromen over Hassel?quote:Op maandag 27 september 2010 23:41 schreef Fems het volgende:
[..]
Natuurlijk. Echt. daar zat ik op te wachten!![]()
Zo maar lekker slapen.
Verdomd handig toch, zo'n online Hoffscanner die je alarmeert!quote:Op maandag 27 september 2010 23:41 schreef Fems het volgende:
[..]
Natuurlijk. Echt. daar zat ik op te wachten!![]()
Ja, ik duik er ook zo in - weer even wat hoognodig bijslapen na dit weekend.quote:Zo maar lekker slapen.
Nou vertel; je noemt het zo vaak: wat voor spannends heb je gedaan tijdens je weekend?quote:Op maandag 27 september 2010 23:44 schreef Telecaster het volgende:
Ja, ik duik er ook zo in - weer even wat hoognodig bijslapen na dit weekend.
Oh, had ik dat nog niet verteld..?quote:Op maandag 27 september 2010 23:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nou vertel; je noemt het zo vaak: wat voor spannends heb je gedaan tijdens je weekend?
Nou. Vooral een hoop bier, whiskey en wat dies meer zij.quote:
Och, met stoer heeft het weinig te maken natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef Bob. het volgende:
Stoer hoor, zo laat naar bed gaan elke keer.
*Sorry*.quote:Op maandag 27 september 2010 23:54 schreef beertenderrr het volgende:
ik had minstens heroïne verwacht![]()
Niet bewust. Maar met die usernames hier weet je het maar nooit natuurlijk.quote:ken je welcomeinspace ook?
Voice of Hollandquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 23:54 schreef beertenderrr het volgende:
ik had minstens heroïne verwacht![]()
ken je welcomeinspace ook?
Oh ja, probleemloos - een kwestie van bijhouden.quote:Op maandag 27 september 2010 23:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
En inderdaad: spannend weekend dus, Telecaster! Hou je dat nou wel vol op je 39e?
Welnee, een volkomen terechte opmerking van je.quote:Haha sorry flauw, ik weet het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |