http://www.recessie.com/quote:Op donderdag 16 september 2010 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik eigenlijk verenwaaiers kan krijgen? Naast de Confetti en Mulder (ofzoiets) dan? Ben ik al geweest maar ze hebben niet de juiste kleur (lichtroze).
Dat valt in het niet bij de strepen in de OPquote:Op donderdag 16 september 2010 18:51 schreef Bob. het volgende:
Wat doen die lelijke streepjes nou alweer in de TT?
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:59 schreef moemoe het volgende:
Zal ava van Sebas even laten fixen in de OP.
Ja, maar ik kan de ava van sebas niet fixen op m'n mobiele foonquote:Op donderdag 16 september 2010 19:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, heb je er al zin in?
En jij kunt mijn bovenstaande opmerking vast fixen.
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 18:54 schreef moemoe het volgende:
En beertenderrr, toch niet geweest gisteren?
Opgelostquote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
of je gebruikt deze [ afbeelding ]
Hij stond ook nog op de FOK!servers
Zielige bedoeling? Welnee! Ik had nog wel gezorgd voor een goede opvangquote:Op donderdag 16 september 2010 19:13 schreef beertenderrr het volgende:
Neeal mn vrienden hadden afgezegd en jij was er ook al niet, dus ja
zou dan wel een beetje een zielige bedoeling worden. Dus het wordt een andere keer denk ik
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zielige bedoeling? Welnee! Ik had nog wel gezorgd voor een goede opvang.
Voor 2011, het komt goed.
Dacht je dat echt? Natuurlijk laat ik je niet alleen zitten, je kent me slechtquote:Op donderdag 16 september 2010 19:30 schreef beertenderrr het volgende:wie dan? Theo is tof, maar die was vast alleen aan het koken, dus dan zit ik daar zo alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
Donderdag niks, het is donderdag, meer niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef Oneself het volgende:
Slijm slijm.![]()
Trouwens, die TT; donderdag wat?
En ik vind die streepjes wel leuk.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:37 schreef JH87 het volgende:
Ik vrees van niet. Enkel nog wat chocoladesaus in de koelkast. En de chocolademousse is ook al een uur op.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef beertenderrr het volgende:
waarom vind ik het erg dat scharrels/exen een nieuw vriendje vinden die totaal niets te bieden hebbenecht allemaal van die losers die als hoogtepunt in de week de kroeg hebben
ambitie is vaak ook een onbegrepen woord, want zonder diploma kan je ook geld verdienen. Zucht
![]()
Nu klinkt het overigens net alsof iedereen die na mij komt een soort van minder iswhehe. Was niet de insteek.
Hmm. Nieuwe scharrels etc zijn nooit leuk. Hoe ver je ook over je ex heen bent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas! Maar je had voor zover je het kon vinden toch voor een dichte deur gestaan want ik ga m'n nest in. Welterusten.quote:
trusten!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Helaas! Maar je had voor zover je het kon vinden toch voor een dichte deur gestaan want ik ga m'n nest in. Welterusten.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Nieuwe scharrels etc zijn nooit leuk. Hoe ver je ook over je ex heen bent...het duurt even, maar het komt wel weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag wederom een lastige dag, maar vanaf dan is de gifbeker leeg
gelukkig genoeg leuke dingen te doen hier in Groningen zodat ik me niet hoef te vervelen
![]()
JH
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
quote:
druk dan meteen op die knop dat je teruggebeld wordtquote:
Gaat daar nog een hele ceremonie aan vooraf of haal je 'm ergens bij een loketje op?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef Oneself het volgende:
Ah, mooi zo, Luco!![]()
Ik ga mijn diploma nu afhalen.
quote:
Ugly Duckquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand een suggestie voor een restaurantje o.i.d. waar ik na mijn buluitreiking koffie kan gaan drinken? Detail: er zijn vijf kinderen bij waarvan de oudste bijna 5 is, en de jongste 1,5 maand.
Mofongo is vast dichtbijquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand een suggestie voor een restaurantje o.i.d. waar ik na mijn buluitreiking koffie kan gaan drinken? Detail: er zijn vijf kinderen bij waarvan de oudste bijna 5 is, en de jongste 1,5 maand.
Ik had twee krentenbolletjes met hamquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Pistoletje Hawaii bij lunchroom Solo aan de vismarkt
ROFLquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
Op het werk vandaag:
Meisje met hoofddoekje om, ziek met slangen en zo. Ze zit in een rolstoel en wordt voortgeduwd door haar moeder. Ze komt langs de Milo en vraagt
"Mamma, mag ik zo'n Heliumballon als ik straks beter ben?"
De moeder: "Tuurlijk, maar beter ben je voorlopig nog niet..."
![]()
![]()
Le fuck?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
Op het werk vandaag:
Meisje met hoofddoekje om, ziek met slangen en zo. Ze zit in een rolstoel en wordt voortgeduwd door haar moeder. Ze komt langs de Milo en vraagt
"Mamma, mag ik zo'n Heliumballon als ik straks beter ben?"
De moeder: "Tuurlijk, maar beter ben je voorlopig nog niet..."
![]()
![]()
Dat laatste klinkt wel heel erg lullig, maar ik heb em inderdaad gewoon bij de balie opgehaald. Daar stond een hele lieve mevrouw achter die helemaal blij en enthousiast voor me was en het alsnog wel 'speciaal' maakte. En er werden foto's gemaakt met bloemen enzo dus het viel mee. Ik heb em nu iig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Gaat daar nog een hele ceremonie aan vooraf of haal je 'm ergens bij een loketje op?
Ik kan er ook voor kiezen m'n papiertje bij een loketje op te halen. Mea culpa als het ietwat bot overkwam.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel heel erg lullig, maar ik heb em inderdaad gewoon bij de balie opgehaald. Daar stond een hele lieve mevrouw achter die helemaal blij en enthousiast voor me was en het alsnog wel 'speciaal' maakte. En er werden foto's gemaakt met bloemen enzo dus het viel mee. Ik heb em nu iig.
Hi peepszszsz.
Personeelsfeestje zaterdagavondquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel heel erg lullig, maar ik heb em inderdaad gewoon bij de balie opgehaald. Daar stond een hele lieve mevrouw achter die helemaal blij en enthousiast voor me was en het alsnog wel 'speciaal' maakte. En er werden foto's gemaakt met bloemen enzo dus het viel mee. Ik heb em nu iig.
Hi peepszszsz.
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Nee, niet bot, maar 'ergens bij een loketje' klinkt gewoon wat ..simpel. Al was het dat ook wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik kan er ook voor kiezen m'n papiertje bij een loketje op te halen. Mea culpa als het ietwat bot overkwam.
Mooi dat het speciaal was, mag ook wel.
Ah leuk! Heb je leuke collega's? En dat wordt bunkeren dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Personeelsfeestje zaterdagavondUiteten. Voorafgaand daaraan eigenlijk ook nog een BBQ
Ah, leuk. Scheelt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:18 schreef Renesite het volgende:
Jawel
Eigenlijk is het een afscheidsfeestje, maar ben zeg maar overgeplaatst.
Een ander filiaal. Kan nu in het weekend werken. Het oude filiaal was alleen maar doordeweeks openquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah, leuk. Scheelt.
Overgeplaatst van wat naar wat?
Mijn bacheloruitreiking ga ik in pak heen, net als bijna alle andere studenten die 'm af mogen halen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, niet bot, maar 'ergens bij een loketje' klinkt gewoon wat ..simpel. Al was het dat ook wel.![]()
Ach, dat ceremoniele heeft wel wat maar hoeft wat mij betreft ook weer niet.
[..]
Ah leuk! Heb je leuke collega's? En dat wordt bunkeren dus.
= Win?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:27 schreef Bob. het volgende:
Faaldag. Zou de hele middag gaan studeren, maar inplaats daarvan heb ik 5 uur lang koffie zitten drinken en kletsen.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geschikt voor kinderen en is er taart?.
In dat geval is het een serieuze kandidaat.quote:
Niet bepaald. Ik wil mijn gemiddelde een wat omhoog halen, maar ik heb echt 0,0 discipline.quote:
Ik heb m'n diploma afgelopen jaar gewoon echt heel saai bij de balie afgehaald. Die diplomauitreiking vond ik zo genant toen ik er een keer bij was, dat ik daar zelf niets mee te maken wilde hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, niet bot, maar 'ergens bij een loketje' klinkt gewoon wat ..simpel. Al was het dat ook wel.![]()
Ach, dat ceremoniele heeft wel wat maar hoeft wat mij betreft ook weer niet.
Goed, gezien de link ga ik hem maar niet openen hier in de woonkamer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef joppie_saus het volgende:
Kent iemand wat van deze dames? Namen en telefoonnummers mogen ge PM't worden
http://www.jaggle.nl/V2/c(...)ing_naakt_of_zoiets/
Ja, weet ik veel. Ik zag de URL en zag iets van 'naakt_enzo'quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef joppie_saus het volgende:
Het enige wat je ziet zijn tieten, wow
*Seen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef joppie_saus het volgende:
Haha gewoon kijken, niks schokkends
Nouja, ik zou zulke foto's ook niet zo nodig in de woonkamer met mijn ouders er naast hoeven kijken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef joppie_saus het volgende:
Haha gewoon kijken, niks schokkends
Begeleiding, contacten, gezelligheid, alles kanquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
*Seen.
Ik denk over eentje na. Ze lijkt vanaf een afstand wel erg op een docente. Maar het lijkt me sterk dat ze nu nog bij een studentenvereniging zit!
ik zit et vanaf tien uur, tot zo'n zes uur. Kantine,dienst, vervolgens wachten op mn o de bank zetteneigen wedstrijd, daarna bij het eerste wissel zitten. Dan eindelijk eindelijk web, richting Amsterdam. Lange dagquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:56 schreef joppie_saus het volgende:
En ik stond om half 9 op het voetbalveld in Kardinge, bij mijn buurjongentje te kijken. Wat nou weekend
gaat goed komen!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:30 schreef Fems het volgende:
Ik heb volgende week mijn eerste wedstrijd.
Na 9 maanden weer een wedstrijd spelen. Hopelijk laat de coach me voluit gaan en houd ik mijn andere enkel heel. Aangezien ik wel aan het compenseren ben.
Heb je zelf in de hand toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:52 schreef Renesite het volgende:
Waarom altijd twee dingen op een dag terwijl volgend weekend stil zielig en agendaloos is (afgezien van twee avondjes werken)
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:11 schreef JH87 het volgende:
Vier auto's aan gort gereden hier voor de deur vannacht. Vast één of andere dronken mongool die niet meer in staat was recht vooruit te rijden.
Oke, mijn conclusie was wellicht iets te voorbarig. Snap alleen niet waarom ik inderdaad drie auto's afgevoerd zag worden, maar dat er nog steeds eentje stuk staat te zijn.quote:Man met Porsche van de weg geraakt
GRONINGEN – Een 39-jarige automobilist uit Garrelsweer is vrijdagavond op de Aweg met zijn auto van de weg geraakt. Vermoedelijk kwam dit door een combinatie van een glad wegdek en een te hoge snelheid. De bestuurder botste met zijn bolide tegen twee geparkeerde auto’s aan. De schade was dusdanig dat alle drie de voertuigen moesten worden afgesleept. Gelukkig raakte niemand gewond.
Ik sta inmiddels nog steeds op het voetbalveld maar nu bij mijn eigen club..tenen voel ik amper en vanavond FC Groningen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:07 schreef Luco het volgende:
[..]
ik zit et vanaf tien uur, tot zo'n zes uur. Kantine,dienst, vervolgens wachten op mn o de bank zetteneigen wedstrijd, daarna bij het eerste wissel zitten. Dan eindelijk eindelijk web, richting Amsterdam. Lange dag
Zat net lekker in een seriequote:
En dat heb je 72 minuten vol kunnen houden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zat net lekker in een serie
(wou Glee zien, waar al die drukte in vredesnaam nou over was)
Nee, 42minuten. Die overige 30 minuten heb ik gebruikt om iets van Scrubs te bekijken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En dat heb je 72 minuten vol kunnen houden?
Oh, vet lekker!quote:Op zondag 19 september 2010 00:45 schreef Bob. het volgende:
Ik heb enge films gekeken en frambozen bosbessentaart gebakken. Nom.Nu zit mijn witte trui wel compleet onder de roze vlekken.
![]()
Veel plezier in Amsterdam!
Hompen aan van zulks!quote:Op zondag 19 september 2010 03:16 schreef Renesite het volgende:
Zag nog iemand met dreads en zulks in 't Pakhuis vanavond. Had gelijk een nader te benoemen persoon verwacht. Maar er zijn meer met dreads
Zijn er mensen die die niet hebben gezien dan?quote:Op zondag 19 september 2010 04:27 schreef Oneself het volgende:
Iemand 'Psycho' van Alfred Hitchcock eigenlijk wel eensgezien?
Nee, omdat ik een broer heb die ook nog onder die vleugels bivakkeert.quote:Op zondag 19 september 2010 10:44 schreef nietzman het volgende:
But hey, omdat je nog onder moeders vleugel woont.
Omdat dat wat ik zei dus.quote:Op zondag 19 september 2010 10:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een broer heb die ook nog onder die vleugels bivakkeert.
Deels. Want zonder hem had ik er geen last van. Ouders bezitten nog wel enig empathie.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 11:10 schreef joppie_saus het volgende:
Over een uurtje Feyenoord - Ajax kijken. Hup Feyenoord!
Jazeker, Mr. Toughguy. En velen met mij, vermoed ik.quote:Op zondag 19 september 2010 07:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die niet hebben gezien dan?
maar je laat je nu wel een beetje bijscholen dus?quote:Op zondag 19 september 2010 14:13 schreef Oneself het volgende:
Jazeker, Mr. Toughguy. En velen met mij, vermoed ik.
Wat vínd je leuk?quote:Op zondag 19 september 2010 15:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Aangezien ik in de herfstvakantie bij mijn zus ga logeren in Groningen, wat is leuk in Groningen? Aangezien zij naar de Universiteit is op sommige tijden, moet ik me wel zien te vermaken.
Zuipen doe je niet wanneer je zus colleges heeft.quote:Op zondag 19 september 2010 15:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja, zuipen natuurlijk. Maar ook lopen, game winkels bezoeken, en fietsen.
Klopt het dat de Ikea wat verder van het centrum is? De Nedgame is maar 1 km van mijn zus haar huis weg, dus daar ga ik wel kijken. Het Noorderplantsoen is ook dichtbij, dus ik zal daar ook eens gaan kijken.quote:Op zondag 19 september 2010 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zuipen doe je niet wanneer je zus colleges heeft.
Lopen: alles binnen de diepenring is wel leuk eigenlijk, beetje sightseeing en zo. Gamewinkels: natuurlijk de mediamarkt/saturn maar je hebt ook Nedgame.
Verder is het Noorderplantsoen wel een bezoekje waard.
Ja, beetje lastig zo eigenlijk - alles in Groningen vind ík heel normaal gevonden!
Ikea is praktisch gezien wel op loopafstand, tho hij zit wat verder van het centrum ja. Fiets pakken, richting station, linksaf en dan alsmaar de weg volgen.quote:Op zondag 19 september 2010 15:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klopt het dat de Ikea wat verder van het centrum is? De Nedgame is maar 1 km van mijn zus haar huis weg, dus daar ga ik wel kijken. Het Noorderplantsoen is ook dichtbij, dus ik zal daar ook eens gaan kijken.
Voor gametjak ga je naar de dimplus!quote:Op zondag 19 september 2010 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zuipen doe je niet wanneer je zus colleges heeft.
Lopen: alles binnen de diepenring is wel leuk eigenlijk, beetje sightseeing en zo. Gamewinkels: natuurlijk de mediamarkt/saturn maar je hebt ook Nedgame.
Verder is het Noorderplantsoen wel een bezoekje waard.
Ja, beetje lastig zo eigenlijk - alles in Groningen vind ík heel normaal gevonden!
Ik game per defenitie niet.quote:Op zondag 19 september 2010 15:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor gametjak ga je naar de dimplus!
Zondequote:Op zondag 19 september 2010 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik game per defenitie niet.
Maar idd, Dimension Plus is ook goed jong.
Waarom sta ik centraal? En hoe moet je dit 'lezen' ?quote:Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef MaxMark het volgende:
Vriendgraaf
[ afbeelding ]
Nogal Groningen-gericht
Jij staat niet centraal. Ik sta centraal, het is mijn graafquote:Op zondag 19 september 2010 17:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Waarom sta ik centraal? En hoe moet je dit 'lezen' ?
Als Bol.com mee werkt, inderdaad wel ja. Nog meer klassiekers die iedereen al gezien heeft? De winter komt er immers weer aan.quote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
maar je laat je nu wel een beetje bijscholen dus?
Dat kun je wel stellen ja. Komt door een subforum voor de crewquote:Op zondag 19 september 2010 17:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij staat niet centraal. Ik sta centraal, het is mijn graaf
Je ziet hier met wie ik het meest in een topic, over heel Fok! zit. Dus in mijn geval vooral mensen van dit topic. Daarnaast zie je of deze mensen onderling ook met elkaar posten, door middel van de lijntjes die verbonden zijn (ook in dit geval vooral mensen van dit topic) én vervolgens kun je ook nog zien met wie mensen van jouw topics, het meest praten. Peterselieman is een mooi voorbeeld, die zit blijkbaar het meest in topics met andere lui van de Sportcrew
Ah oke, ik snap. Waar kan je die maken?quote:Je ziet hier met wie ik het meest in een topic, over heel Fok! zit. Dus in mijn geval vooral mensen van dit topic. Daarnaast zie je of deze mensen onderling ook met elkaar posten, door middel van de lijntjes die verbonden zijn (ook in dit geval vooral mensen van dit topic) én vervolgens kun je ook nog zien met wie mensen van jouw topics, het meest praten. Peterselieman is een mooi voorbeeld, die zit blijkbaar het meest in topics met andere lui van de Sportcrew
Vriendjesgraaf van augustus 2010quote:Op zondag 19 september 2010 19:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ah oke, ik snap. Waar kan je die maken?
Nee nee, zo werkt het niet. Ik ga iets selectiever te werk.quote:Op zondag 19 september 2010 18:16 schreef Luco het volgende:
Ga gewoon die top250 van imdb af. Leon the professional en Cidade de Deus zijn zeker toffe films!
Psycho heb ik trouwens ook nog niet gezien.
Dat zakt wel af na A´foort en Zwolle, uit´raard.quote:Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef Luco het volgende:
Druk in de trein vandaag... Op hilversum al alle plekken vol...
Heel goede editie dit jaar. Was erg onder de indruk van oa Iron & Wine, Damien Jurado, Frank Fairfield en uiteraard Wilco. Deer Tick was ook tof.quote:Op zondag 19 september 2010 18:51 schreef Mistaken het volgende:
JA! Hoe was TakeRoot?
Ik kon niet heen, wegens armoede.![]()
Zijn er nog meer mensen geweest?
na amersfoort inderdaad rustiger, zo maar eens zwolle afwachten...quote:Op zondag 19 september 2010 21:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat zakt wel af na A´foort en Zwolle, uit´raard.
Haha, ja, geboren in een woongroep?quote:Op zondag 19 september 2010 21:37 schreef PPL het volgende:
Ik woon er niet, maar ben er wel geboren.
Mag ik nu ook meedoen hier? ()
Niet dat ik er veel vanaf weet hoor, met mijn ouders naar Amsetrdam verhuist vlak voor mijn zesde verjaardag.
Prima!quote:
We hadden het over op kamers wonen, waarop hij vroeg of ik nu wel een leuke woongroep had. En bedankt...quote:Op zondag 19 september 2010 21:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ja, geboren in een woongroep?
En Luco; wieso?
[..]
Prima!
Woongroepquote:Op zondag 19 september 2010 21:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ja, geboren in een woongroep?
Is me wel bekend inderdaad. Mijn moeder werkte vroeger in het ziekenhuis en op de een of andere manier viel die naam regelmatig als ze er over praattequote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Woongroep
Ehm nee, in Huize Tavernier (tenminste... volgens mijn ouders was dat vroeger een kraamkliniek waar ik dus ter wereld ben gekomen).
[ afbeelding ]
En, is deze wel leuk?quote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef Luco het volgende:
[..]
We hadden het over op kamers wonen, waarop hij vroeg of ik nu wel een leuke woongroep had. En bedankt...
Dat is nu toch Molendrift? Opgezet door de moeder van een vriend van me.quote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Woongroep
Ehm nee, in Huize Tavernier (tenminste... volgens mijn ouders was dat vroeger een kraamkliniek waar ik dus ter wereld ben gekomen).
[ afbeelding ]
Best wel. 9 van de 10 die ik ken heeft een mongoloide huisgenoot. Te alle tijde.quote:Op zondag 19 september 2010 22:41 schreef Bob. het volgende:
Ach, studentenhuis lijkt ook verdacht veel op een woongroep, toch?
Daarom, alleen net iets minder begeleid wonen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:41 schreef Bob. het volgende:
Ach, studentenhuis lijkt ook verdacht veel op een woongroep, toch?
Een woongroep is niet alleen maar voor mensen waar iets mee aan de hand is hoor.quote:Op zondag 19 september 2010 22:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daarom, alleen net iets minder begeleid wonen.
klopt, sponsoren de g korfballers van mn vereniging.quote:Op zondag 19 september 2010 22:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat is nu toch Molendrift? Opgezet door de moeder van een vriend van me.
Dan is een studentenhuis sowieso een woongroep.quote:Op zondag 19 september 2010 22:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Een woongroep is niet alleen maar voor mensen waar iets mee aan de hand is hoor.Ik ken juist haast alleen woongroepen voor gewone mensen.
Ja precies, ik moest ook als eerst denken aan de hippie-versie van woongroepen, niet aan 'speciale woongroepen'.quote:Op zondag 19 september 2010 22:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Een woongroep is niet alleen maar voor mensen waar iets mee aan de hand is hoor.Ik ken juist haast alleen woongroepen voor gewone mensen.
Dat ligt er natuurlijk maar aan waar je van houdt.quote:Op zondag 19 september 2010 23:14 schreef Floxcie het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat goede uitgaansgelegenheden in Groningen zijn dit weekend, 25 en 26 september?
Ja, daardoor wilden ze de shirts van mijn voetbalteam (waar ook de zoon van de oprichtster in zat) niet sponsorenquote:Op zondag 19 september 2010 22:55 schreef Luco het volgende:
[..]
klopt, sponsoren de g korfballers van mn vereniging.
quote:Op zondag 19 september 2010 23:18 schreef joppie_saus het volgende:
Waar houd je van?
Vera kan, als je lekker wilt losgaan naar Kokomo, Oceans (zal niet iedereen mij in dank afnemen) en verder nog, tsja, de stad wijst zich wel
Ik wil voornamelijk lekker losgaan met een vriendin, zij is alleen nog maar 16 jaar. Welke clubs in Groningen zullen voor haar leeftijd geschikt zijn? Heb namelijk geen zin in problemen met portiers.quote:Op zondag 19 september 2010 23:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk maar aan waar je van houdt.
Café 'De Rechter'.quote:Op maandag 20 september 2010 01:03 schreef Fems het volgende:
Ze is nog maar 16? Dan is er maar een kroeg waar je naar toe kan gaan. En ik kom nu niet op de naam, het heeft een 'juridische' naam.
Jij bent lang weggeweestquote:
Het pleidooi zocht ikquote:Op maandag 20 september 2010 02:03 schreef Oneself het volgende:
Het Pleidooi? Is er toch ook eentje?
BQ, hoi! Toevallig net aanwezig als 16-jarige meisjes ten sprake komen..?
Is het al vrijdagquote:
Gelukkig zijn er maar honderd van zulke sites...quote:
Gelukkig maakt dat geen reet uit, want ik vind het nog steeds grappig.quote:Op maandag 20 september 2010 14:26 schreef Slaif het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er maar honderd van zulke sites...
Ik ben alleen geïnteresseerd in jou en in 14-jarige zeilmeisjes.quote:Op maandag 20 september 2010 02:03 schreef Oneself het volgende:
Het Pleidooi? Is er toch ook eentje?
BQ, hoi! Toevallig net aanwezig als 16-jarige meisjes ten sprake komen..?
Ik zat vast voor het vandaliseren van het Lefier gebouw.quote:Op maandag 20 september 2010 08:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij bent lang weggeweest!
Goedemorgen.
Wat is er met Bob. gebeurdquote:Op maandag 20 september 2010 17:05 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik ben alleen geïnteresseerd in jou en in 14-jarige zeilmeisjes.![]()
[..]
quote:
dat is niet erg aardig neequote:Op maandag 20 september 2010 17:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als er een nieuwere jongere versie lang komt hè.
ik hoop dat-ie wel een goede regeling met je treft?quote:Op maandag 20 september 2010 17:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, want als ik op mannen viel zou ik zeker wél op jou vallen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:30 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Bob. is wel lief, maar volgens mij valt ze op vrouwen.
Je wordt dus al ingeruild voor 3 maanden jonger... Schandalig.quote:Op maandag 20 september 2010 17:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wie weet is Bradley in het echt wel een hele lieve, spontane, aardige, leuke, lieve jongen!quote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, want als ik op mannen viel zou ik zeker wél op jou vallen.
Zie, je volgt mijn logica. Je bent onmiskenbaar lesbisch.quote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, want als ik op mannen viel zou ik zeker wél op jou vallen.
quote:Op maandag 20 september 2010 17:37 schreef Bob. het volgende:
Maar ik ga even hardlopen, duimen jullie voor een zonnetje?
Echt? Ik dacht altijd dat Oneself nog een jong blommetje was!quote:Op maandag 20 september 2010 17:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Je wordt dus al ingeruild voor 3 maanden jonger... Schandalig.
Brede smaak heb jij: van 14 tot 34quote:Op maandag 20 september 2010 17:44 schreef BradleyQ het volgende:
Mijn grens ligt in de buurt van 34.
Hoe jong?quote:Op maandag 20 september 2010 17:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd dat Oneself nog een jong blommetje was!
Klopt. 15 is prima.quote:Op maandag 20 september 2010 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, 14 is gewoon veel te jong.
Dat mens mag best wel een hoge golf pakken. De uitkomst na die golf, een verdrinking of een kapot zeil op de stille oceaan maakt mij dan niet uit.quote:Op maandag 20 september 2010 18:13 schreef BradleyQ het volgende:
Laura Dekker is de enige uitzondering hoor.
Of de pastoor/domineequote:Op maandag 20 september 2010 18:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Onder de 11, zijn ze van papa zelf.
Er kan erg veel verschil zitten tussen drie twee maanden jonger of ouder, natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2010 17:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd dat Oneself nog een jong blommetje was!
Hoe dichter bij de 0...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke maar even serieus, wat kost een scartkabel van ongeveer een halve meter tegenwoordig?#26 || Luciano da Silva
Ik dacht meer richting de 19.quote:Op maandag 20 september 2010 18:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Er kan erg veel verschil zitten tussen drie twee maanden jonger of ouder, natuurlijk.
Stiekem ben ik ook gewoon een 13-jarig meisje. En maar stoer doen!
Joppie, echt..![]()
Ja, ongezond, zoveel zelfstandigheid!quote:Op maandag 20 september 2010 18:18 schreef Renesite het volgende:
Dat mens mag best wel een hoge golf pakken.
Ja, de media hebben die aversie gewekt bij mijquote:Op maandag 20 september 2010 19:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, ongezond, zoveel zelfstandigheid!
Heb je het echt gemist?quote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik dacht al dat ik een topic miste,.
Beeldvorming met een potje pindasaus.quote:
Ja.quote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef JH87 het volgende:
Jullie met je beeldvorming altijd. Wat is er nu mis met pindasaus bij je nasi of kipsate.
Had Bob. dat nu ook niet?quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef BradleyQ het volgende:
Volgens mij trek ik rare mensen aan.
Doe maar, blijven daar.quote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef boernbrok het volgende:
mörn eem zundappje rieden, eem de sloot in rieden
Aldus een dame op training nadat ze me vol in m'n kruis sloegquote:Pakken wat je pakken kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |