http://www.recessie.com/quote:Op donderdag 16 september 2010 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik eigenlijk verenwaaiers kan krijgen? Naast de Confetti en Mulder (ofzoiets) dan? Ben ik al geweest maar ze hebben niet de juiste kleur (lichtroze).
Dat valt in het niet bij de strepen in de OPquote:Op donderdag 16 september 2010 18:51 schreef Bob. het volgende:
Wat doen die lelijke streepjes nou alweer in de TT?
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:59 schreef moemoe het volgende:
Zal ava van Sebas even laten fixen in de OP.
Ja, maar ik kan de ava van sebas niet fixen op m'n mobiele foonquote:Op donderdag 16 september 2010 19:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, heb je er al zin in?
En jij kunt mijn bovenstaande opmerking vast fixen.
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 18:54 schreef moemoe het volgende:
En beertenderrr, toch niet geweest gisteren?
Opgelostquote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
of je gebruikt deze [ afbeelding ]
Hij stond ook nog op de FOK!servers
Zielige bedoeling? Welnee! Ik had nog wel gezorgd voor een goede opvangquote:Op donderdag 16 september 2010 19:13 schreef beertenderrr het volgende:
Neeal mn vrienden hadden afgezegd en jij was er ook al niet, dus ja
zou dan wel een beetje een zielige bedoeling worden. Dus het wordt een andere keer denk ik
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zielige bedoeling? Welnee! Ik had nog wel gezorgd voor een goede opvang.
Voor 2011, het komt goed.
Dacht je dat echt? Natuurlijk laat ik je niet alleen zitten, je kent me slechtquote:Op donderdag 16 september 2010 19:30 schreef beertenderrr het volgende:wie dan? Theo is tof, maar die was vast alleen aan het koken, dus dan zit ik daar zo alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |