ook, en ik sta op een of andere lijst ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zie je er een beetje louche uit?![]()
Ik kom trouwens wel soms politie tegen hoor, als ik weer eens ergens fiets waar het niet mag, of door het rood fiets.Maar ik geloof dat ze voor dat soort dingen sowieso niet zo snel boetes geven? En voor licht ook alleen als ze een speciale controle hebben, en die kom ik nooit tegen.
Hahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef Slaif het volgende:
Ik moest vanacht mn bvo´tje weggooien. Ze vonden het niet zo leuk dat ik nog een adje nam voordat ik dat deed
die heb je wel, maar zijn bagger(onstabiel,niet luchtdicht) ik zou kiezen voor een iets duurderequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef Jesse_ het volgende:
Waar in de stad verkopen ze goedkope waterpijpen?
(10-15e voor eentje van 24cm)
lijst van veelplegers/verdachte figuren ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
HahaGewoon doen!
Wat voor lijst, Welkominspace?
En 'middag' onderhand, korfballer!
Net m'n bed uit, mag ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
En 'middag' onderhand, korfballer!
Dan kan je niet meer klok kijken?quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lijst van veelplegers/verdachte figuren ofzo
ik val onder "verdachte figuren"![]()
weet niet hoe ze het in hun maffe kop halen
ben een keurig nette jongenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer klok kijken?![]()
[..]
Ik ook niet.
hoeveel krijg ik als ik je bij de wouten breng?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lijst van veelplegers/verdachte figuren ofzo
Het is een cadeautje dus bagger is geoorloofdquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die heb je wel, maar zijn bagger(onstabiel,niet luchtdicht) ik zou kiezen voor een iets duurdere
als je kijkt naar hoelang die dingen meegaan
alleen vrouwelijke agenten geven je dan een beloningquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
hoeveel krijg ik als ik je bij de wouten breng?
of heb je nog geen wanted poster
tabakszaak homan ,vanaf 10 euroquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is een cadeautje dus bagger is geoorloofd
Nou toe maar dan, foto?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben een keurig nette jongen![]()
het enige wat mss verboden kan zijn is het feit dat ik gewoon woest aantrekkelijk ben
meet? ^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |