Goede intuitie!quote:Op zondag 5 september 2010 12:50 schreef Maharbal het volgende:
Mijn intuitie zegt mij dat het vorige topique vol was
quote:Op zondag 5 september 2010 12:54 schreef Luco het volgende:
Toevallig 2 keer goed uitgegaan deze week, ook omdat ik volgende week weer gewoon elke dag college heb en over 2 weken practica...
Precies, dat heet 'het er nog even van nemen'quote:Op zondag 5 september 2010 12:54 schreef Luco het volgende:
Toevallig 2 keer goed uitgegaan deze week, ook omdat ik volgende week weer gewoon elke dag college heb en over 2 weken practica...
Heh, daar heb ik ook een handje van. Als ik een nummer leuk vind....dan is dat het enige dat ik de hele dag door afspeel, ook in de autoquote:Op zondag 5 september 2010 12:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Precies, dat heet 'het er nog even van nemen'
Oh mensen, nummer dat ik nu luister heb ik nog maar 45 keer achter elkaar gehoord.
* moemoe doet dat ookquote:Op zondag 5 september 2010 13:00 schreef Maharbal het volgende:
Heh, daar heb ik ook een handje van. Als ik een nummer leuk vind....dan is dat het enige dat ik de hele dag door afspeel, ook in de auto
Lekker.quote:Op zondag 5 september 2010 13:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Neu, heb eerst filmpje gekeken op bed en toen lekker rustig opgestaan
Zo frustrerend inderdaad. Mijn probleem is dat ik na het stappen steevast rond een uur of 9 á 10 wakker word, en dan gewoon niet meer verder kan slapen. Nogal vervelend aangezien ik vaak om een uur of 5 of 6 terug ben van het stappen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Lekker.
Ik vind het zo frustrerend dat ik niet gewoon decadent lang in m'n bed kan blijven liggen... Wordt geheid voor twaalven wakker, ongeacht hoe laat ik erin lig. Donderdag, vandaag weer...
Herkenning. Vandaag viel dan nog mee bij mij, maar als ik dan mensen hoor die tot 5 uur op bed blijven...quote:Op zondag 5 september 2010 13:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zo frustrerend inderdaad. Mijn probleem is dat ik na het stappen steevast rond een uur of 9 á 10 wakker word, en dan gewoon niet meer verder kan slapen. Nogal vervelend aangezien ik vaak om een uur of 5 of 6 terug ben van het stappen.
Haha dat vind ik wel knap! Ik voel me altijd zo'n enorme luie donder als ik weer eens pas om 12.00/13.00 uur wakker ben.quote:Op zondag 5 september 2010 13:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zo frustrerend inderdaad. Mijn probleem is dat ik na het stappen steevast rond een uur of 9 á 10 wakker word, en dan gewoon niet meer verder kan slapen. Nogal vervelend aangezien ik vaak om een uur of 5 of 6 terug ben van het stappen.
Bah, en daarna aan de warme prakquote:Op zondag 5 september 2010 13:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Herkenning. Vandaag viel dan nog mee bij mij, maar als ik dan mensen hoor die tot 5 uur op bed blijven...
Same here. Echt irritant.quote:Op zondag 5 september 2010 13:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |