quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef beertenderrr het volgende:
Ja ik wil gaan stijldansen, heb in oktober een trouwerij van een vriend van me, en het is toch tof als ik daarkan dansen niet waar?
Ik wil het dus wel even leren
ik dacht, misschien kan iemand me helpen of een locatie aanwijzen waar dat kan
Je hebt in de stad dansstudio De Haan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef beertenderrr het volgende:
Ja ik wil gaan stijldansen, heb in oktober een trouwerij van een vriend van me, en het is toch tof als ik daarkan dansen niet waar?
Ik wil het dus wel even leren
ik dacht, misschien kan iemand me helpen of een locatie aanwijzen waar dat kan
Is dat die daar bij het hoendiep?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Die TT.
Verder,
[..]
Je hebt in de stad dansstudio De Haan.
Daar heb je tegenwoordig handige knopjes voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:05 schreef beertenderrr het volgende:
fuck, heb gedronken, anders had ik nooit die lapo gemaakt
Geen idee,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is dat die daar bij het hoendiep?
(daar zit er ook eentje)
kan alleen in de nieuwe lay-outquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:14 schreef beertenderrr het volgende:
ja maar dronken enzosorry
iemand een betere TT? Zo ja, pas maar aan
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:15 schreef Renesite het volgende:
Nieuwe malloten? Geen idee, maar joppie_saus is okay.
Hoi, ik ben Alex, en vorige week heb ik je heeeeeeeeel vlug een handje gegevenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, wie zijn al die nieuwe malloten?
Nee, knopjes om sneller een nieuw topic te kunnen openenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:17 schreef Bob. het volgende:
Komen er knopjes waardoor je geen lapo meer maakt?Ikwildie!
Nee, dat moet je handmatig doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:21 schreef beertenderrr het volgende:
past die ook automatisch de wiki aan zodat je niet een oud topique in de lijst in de OP hoeft toe te voegen?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, wie zijn al die nieuwe malloten?
Verder; Hai BradleyQ
ipod met internet functie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:24 schreef joppie_saus het volgende:
De layout op een iPod wordt verneukt
door dat mega plaatje in de op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |