You're lucky.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was zaterdag samen met een ex van me op stap, was erg gezellig!
Joppie heeft een goed antwoord gegeven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
You're lucky.
Ik zal even korte samenvatting geven.
Joppie en Vriendinnetje hebben bijna jaartje verkering. Dan is het eind juni en heeft Vriendinnetje vakantie, Joppie niet, en op vrijdagochtend belt Joppie naar Vriendinnetje die hij al een week niet gezien heeft door school/studie/werk. Vriendinnetje zegt: ik mis je zo en ik wil met jou op vakantie we moeten volgende week gaan boeken lekker samen in hotelletje in Kroatië ik ben gek op jou. Joppie denkt:
Zaterdag en zondag geen teken van leven van Vriendinnetje. Geen smsje wordt beantwoord, geen telefoontje opgenomen. Zondagavond eindelijk teken van leven. Vriendinnetje was ziek en brak. Nou goed, kan gebeuren. Maandag ochtend weer smsje van vriendinnetje, ze ligt nog steeds ziek op bed. Dus Joppie dnekt ik ga even langs, ik ga even lief doen, want ik wilde toch nog even met haar praten.
Joppie komt daar, loopt ze fris en fruitig in een zomers jurkje door het huis heen. Als ze mij ziet is ze eerst blij, en dan komt het hoge woord eruit: Joppie, ik weet niet of we samen nog wel verder moeten. Joppie denkt terug aan de vrijdag ervoor en denkt:x 100 ongeveer.
Nou prima. Vriendinnetje gaat op vakantie en smst vanuit haar vakantieland dat ze Joppie mist en met Joppie af wil spreken. Joppie is terug van vakantie en komt vriendinnejte vandaag tegen in Assen. Vriendinnetje zegt: ik wil je voorlopig niet zien. Joppie weer:![]()
+ flikker maar op
We hebben ook flink wat afgeruziet voor we weer vriendschappelijk met elkaar om gingen hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
You're lucky.
Ik zal even korte samenvatting geven.
Joppie en Vriendinnetje hebben bijna jaartje verkering. Dan is het eind juni en heeft Vriendinnetje vakantie, Joppie niet, en op vrijdagochtend belt Joppie naar Vriendinnetje die hij al een week niet gezien heeft door school/studie/werk. Vriendinnetje zegt: ik mis je zo en ik wil met jou op vakantie we moeten volgende week gaan boeken lekker samen in hotelletje in Kroatië ik ben gek op jou. Joppie denkt:
Zaterdag en zondag geen teken van leven van Vriendinnetje. Geen smsje wordt beantwoord, geen telefoontje opgenomen. Zondagavond eindelijk teken van leven. Vriendinnetje was ziek en brak. Nou goed, kan gebeuren. Maandag ochtend weer smsje van vriendinnetje, ze ligt nog steeds ziek op bed. Dus Joppie dnekt ik ga even langs, ik ga even lief doen, want ik wilde toch nog even met haar praten.
Joppie komt daar, loopt ze fris en fruitig in een zomers jurkje door het huis heen. Als ze mij ziet is ze eerst blij, en dan komt het hoge woord eruit: Joppie, ik weet niet of we samen nog wel verder moeten. Joppie denkt terug aan de vrijdag ervoor en denkt:x 100 ongeveer.
Nou prima. Vriendinnetje gaat op vakantie en smst vanuit haar vakantieland dat ze Joppie mist en met Joppie af wil spreken. Joppie is terug van vakantie en komt vriendinnejte vandaag tegen in Assen. Vriendinnetje zegt: ik wil je voorlopig niet zien. Joppie weer:![]()
+ flikker maar op
Dat was wel duidelijk jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Oneself het volgende:
Had trouwens heul niet door dat topic dicht was.
Wanneer is datquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:46 schreef Oneself het volgende:
Joppie heeft een stom vriendinnetje en moet gewoon lekker meedoen aan de KEI-week.
Leest makkelijker weg dan een ik, zij verhaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Mistaken het volgende:
Joppie spreekt in derde vorm enkelvoud.
Volgende week.quote:
Ja, zie het nu ook pas dat ik dat tot aan het laatste schreef. Maar goed, het verhaal is wel duidelijk haha.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef Jesse_ het volgende:
Dat je het nog je vriendinnetje durft te noemen
Niks mis met de TTquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Alles mis met de TT, de TT is saai en lelijk.![]()
En je punt is? Als je een hippe TT weet, stel 'm voor in FB?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |