quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenenGebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad
Nu heb ik hem opnieuw besteld, met nog wat jurkjes erbij:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nu 2 cadeaubonnen liggen (1304) ben benieuwd hoe mis dat gaat bij een besteling.
Ik hoop met je mee, of eigenlijk ook weer nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef Linnie20v het volgende:
Hai, ik hoop op wat leuke nieuwe dingen!!
We hopen, maar we weten wel beter inimddelsquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, of eigenlijk ook weer niet
Wanneer komt dat dan?!quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef Linnie20v het volgende:
Hai, ik hoop op wat leuke nieuwe dingen!!
29,95 + 4,95 + 1. Toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:13 schreef francis998 het volgende:
vraagje, ik heb een bestelling van 89,71¤ binnen, nu hou ik artikelen twv 29,95¤ en de rest gaat terug, moet ik dan de 29,95¤ + 1¤ betalen, of betaal ik die 1 ¤ bij het inleveren van het pakket bij de TNT???
die 4,95 die tellen niet mee, aangezien ik kortingscode 1304 gebruikt had, en die zorgde ervoor dat er 5 euro afgingen, welke dus eigenlijk de verzendkosten zijn.quote:
Weggesletquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand heeft hier geld verdiend
Tofffffquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die trui en het jasjequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL, ik dacht echt: wáárom noemt ze haar nou weer (wegge)slet, omdat ze zoveel gekocht heeft ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef rena het volgende:
[..]
Weggeslet! Die ballerina's, ring en het jasje heb ik ook. Zijn allemaal tof
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
LOL, ik dacht echt: wáárom noemt ze haar nou weer (wegge)slet, omdat ze zoveel gekocht heeft ofzo?
![]()
Ik dacht serieus hetzelfdequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
LOL, ik dacht echt: wáárom noemt ze haar nou weer (wegge)slet, omdat ze zoveel gekocht heeft ofzo?
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Oh, en degene die een paar topics geleden de haarspeldjes met een levertijd van eind oktober noemde: Thanks! Dankzij jou heb ik nu al een paar weken een echte monsterbestelling staan waar ik maar bij blijf gooien en in veel mindere mate uitkiepen...Mijn bankrekening is alleen minder blij met je
Het meeste wel hoor, ik was van de week in Ede en daar hadden ze bijvoorbeeld de nieuwe jurkjes/blousjes/vesten en die weekendtas al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:45 schreef linpunt het volgende:
Maar, ik vind het lame dat de nieuwe collectie die je op de site kan bestellen nog niet in de winkel ligt :S
oh echt, ik was in Zwolle en ze hebben nog steeds het zwarte shirt met de stipjes niet en bij de mannen alle vesten nog niet. Ik ben er ook serieus heen gegaan voor het college-vest van de mannenafdeling.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het meeste wel hoor, ik was van de week in Ede en daar hadden ze bijvoorbeeld de nieuwe jurkjes/blousjes/vesten en die weekendtas al.
Ik heb 'm gebruikt, heb even aangenomen dat ik 'm toch 1 dezer dagen zelf per mail krijgquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef alors het volgende:
Wooohoeee k heb post van h&m, code 8865 voor 10% op alles muv sale. Op eigen risico
Dat we kunnen verwachten dat je met een boel H&M spullen terugkomt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Okee! Fijn om te weten want dan ga ik effe de stad in!
Dan weten jullie dat!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat we kunnen verwachten dat je met een boel H&M spullen terugkomt?
Even eenquote:
Ik heb 'm ook in de bus gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef alors het volgende:
Wooohoeee k heb post van h&m, code 8865 voor 10% op alles muv sale. Op eigen risico
Haha!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:39 schreef Syrena het volgende:
Ik las nu net pas dat die code met de post komt en niet per mailBedacht toen dat ik net de postbode langs het raam zag lopen, ga kijken, en jawellllll, folder met kortingscode
Ben ik lekker toch legaal geweest vandaag
Niet zoveel, hou wel rekening met dingen die niet rekbaar zijn, omdat er vaak weinig ruimte is voor tieten en heupen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Nora.. het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel kindermaat 170 verschilt van damesmaat S?
Van shirts scheelt het niet veel en van broeken vallen de joggingbroeken als 38.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Nora.. het volgende:
Dat idd, en ook de grootte van de halsopening.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zoveel, hou wel rekening met dingen die niet rekbaar zijn, omdat er vaak weinig ruimte is voor tieten en heupen.
ik ben een S/34/36 en over het algemene past 170 mij perfect, ook de broeken en dergelijkequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Nora.. het volgende:
Goed punt idd, voor de mooie decolleté's hoef je ze niet te kopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat idd, en ook de grootte van de halsopening.
vooral die blouses vindt ik leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
Mijn bestellingZou ik een doos krijgen??
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
Die bikini heb ik ook! Heb 'm alleen nog niet aangehad, draag nu liever die van 4.95 top en 4.95 broekje met streepjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:15 schreef Sts het volgende:
H&M was snel met de bestelling. 5 augustus besteld en nu al binnen.
Wat ik o.a. houd:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De blouse in het donkergrijs en een nog soortgelijke broek ook in taupe en nog een simpel zwart blousje erbij. Ik ben echt heel erg blij met die bikini
De broeken van 7,45 (geen plaatje van) die ik besteld had zaten jammer genoeg echt heel erg suf, driekwartbroeken horen niet tot aan je navel te komen
Nog een paar jassen erbij en je weet zeker dat je een doos krijgtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag geen jassen meer kopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nog een paar jassen erbij en je weet zeker dat je een doos krijgt
Die paarse nep uggsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan 'm niet uit zichzelf terugzetten, en je zal waarschijnlijk al snel bij je saldo een correctie zien van - ¤ 12,45. Dus zou even mailen of ze 'm nog terug kunnen plaatsen, maar meestal heb je pech.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:17 schreef Mutsefluts het volgende:
Ik heb gisteren die haarclipjes uit mijn monsterbestelling gehaald, is hij ergens vandaag in behandeling genomen, wat ik net zie. Ik dus: jeej![]()
Totdat ik zag dat het bedrag van de bestelling op de site (dat ik niet precies ga noemen omdat ik me er stiekem echt voor schaam) niet overeenkomt met het laatste mailtje dat ik kreeg met daarin een bevestiging van m'n wijziging van de bestelling. Ik kom op een verschil van 12,45, wat precies de waarde is van een paars velours strapless jurkje dat ik ook al in het rood heb. Ik weet nu dus al bijna zeker dat dat jurkje mist omdat het het enige ding is dat precies zo duur is. En ik weet heel erg zeker dat ik dat niet zelf uit m'n bestelling heb gegooid, omdat haar rode tweelingzusje echt
is.
Wat kan ik nu het beste doen? Gelijk morgen maar boos bellen of mailen, of rustig het pakketje afwachten en kijken of het er niet op magische wijze alsnog bijzit? Ik moet sowieso nog een boos mailtje sturen omdat ze ineens wel verzendkosten rekenen voor het vorige, door de incapabele TNT-meneer niet afgeleverde pakket
Die heb ik nog nooit op de site gezien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:53 schreef tijdrenner het volgende:
Zien jullie deze schoentjes wel eens voorbij komen in de sale? Ik kijk elke ochtend maar zie ze niet.
[ afbeelding ]
Als ik mij niet vergis zijn dit de UGG Dakota, niet van H&M dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:53 schreef tijdrenner het volgende:
Zien jullie deze schoentjes wel eens voorbij komen in de sale? Ik kijk elke ochtend maar zie ze niet.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook, maar onder de foto stond dat ze ze bij H&M had gekocht.. :Squote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis zijn dit de UGG Dakota, niet van H&M dus.
Raar, heb ze namelijk echt nog noooit gezien bij H&M en kan me ook niet zo heel goed voorstellen dat H&M zulke schoenen verkoopt met een 'bontje' erinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar onder de foto stond dat ze ze bij H&M had gekocht.. :S
Je had gelijk hoor! Ik heb even gebeld, ben heel netjes geholpen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze gaan 'm niet uit zichzelf terugzetten, en je zal waarschijnlijk al snel bij je saldo een correctie zien van - ¤ 12,45. Dus zou even mailen of ze 'm nog terug kunnen plaatsen, maar meestal heb je pech.
170 zit losser, de broeken dan, en bij shirtjes is het allemaal te strak om mijn borsten... Moet er wel bij zeggen dat ik ook wel XS draag naast S.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:23 schreef Nora.. het volgende:
Ah bedankt allemaal voor de info.
@Tegan: bedoel je dat S losser zit of maat 170?
Ik heb alles al in de winkel zien hangen jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:29 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Iemand enig idee of die Autumn Collectie die op hun website staat, ook al in de winkels te verkrijgen is? Ik zou aannemen van wel? Staan 2 hele leuke dingen in die ik graag zou willen hebben, maar pas ze toch liever eerst in de winkel zelf. Morgen ff checken of ik wat kan vinden!
Ik weet het nog niet zo.. hoe zou jij die dragen?quote:
Ik vind het een soepjurkquote:
hakjes of enkelboots, mooie panty en een longsleeve (maar dan wel zo dat je hals vrij blijft). iig geen vestje ivm met de mouwtjes van het jurkje. En je bent winterproof.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo.. hoe zou jij die dragen?
Dat vind ik ook een dilemma, ik vind lange mouwen onder korte mouwen echt afschuwelijk, maar iets over het jurkje is weer zonde voor het jurkje. En blote armen doe ik niet aan onder de 15 graden. En op school is het altijd -10 ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hakjes of enkelboots, mooie panty en een longsleeve (maar dan wel zo dat je hals vrij blijft). iig geen vestje ivm met de mouwtjes van het jurkje. En je bent winterproof.
Nog niks, ik heb er weleens drie weken over gedaan. Vooral nu het vakantietijd is zijn ze misschien wat lakser. Ik heb nog nooit een herinnering gehad ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je via acceptgiro betaalt en het is later dan 14 dagen dat je betaald wat gebeurd er dan?
Ow oke, ja ik zie nou ineens dat het al 2 weken geleden is dat ik het binnen heb gekregen vandaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niks, ik heb er weleens drie weken over gedaan. Vooral nu het vakantietijd is zijn ze misschien wat lakser. Ik heb nog nooit een herinnering gehad ofzo.
Ja, dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Op de site staat bij SPORT een meisje met kort haar en sproetjes. Is dat niet die meid die afgelopen seizoen bij ons te zien was in ANTM? Zo'n latina meisje
en als er niks retour gaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef alors het volgende:
Dat kun je invullen op het retourformulier.
ehhhhhhhhhh... ja dan zou ik even bellen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en als er niks retour gaat
Oh dan ga ik ook eens kijken naar laarzen, 95% in gewone schoenenwinkels hebben laarzen waarin ik kan zwemmen, dus een smalle(re) kuit zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef pinquit het volgende:
rena; ga er maar vanuit dat ze flink smal zijn
Ik moet laarzen ook altijd smaller laten makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan ga ik ook eens kijken naar laarzen, 95% in gewone schoenenwinkels hebben laarzen waarin ik kan zwemmen, dus een smalle(re) kuit zou geweldig zijn
'dit najaar'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:57 schreef turnazz het volgende:
iemand een idee wanneer de grootste H&M winkel van Nederland aan de Dam in Amsterdam opengaat?
en ik ben dus ook iemand die niet in de meeste laarzen past omdat ik teveel kuit heb, life is not fairquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet laarzen ook altijd smaller laten makenBen je al een vermogen kwijt aan laarzen die om de voet passen, kan ik de schacht nog eens laten ombouwen
![]()
Over "dit najaar' gesproken...quote:
Hè verdorie, had ik het net zo goed in de winkel kunnen halen volgende week.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:14 schreef pinquit het volgende:
tussen 20 en 31 augustus. 2 weken is lang, maar is wel h&ms verder.
jepquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hè verdorie, had ik het net zo goed in de winkel kunnen halen volgende week.![]()
Ja, het is de eerste keer dat ik iets koop bij H&M. Ook nog nooit in de winkel iets gekocht.quote:
Om zelf uit te proberenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:05 schreef pinquit het volgende:
in collectie? dat heb ik nog nooit gehadhouden ze t dan voor de grap even ofzo?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:05 schreef pinquit het volgende:
in collectie? dat heb ik nog nooit gehadhouden ze t dan voor de grap even ofzo?
quote:Wat het voor jou betekent als je die melding ziet: de verzender heeft TNT verteld dat jouw pakketje bij de volgende zending zit die TNT daar op komt halen.
Ze kunnen pas leveren vanaf dat zij het pakket daadwerkelijk hebben. Dat is pas als het pakket gesorteerd is. Daarvoor is het pakket aangemeld en onderweg naar een sorteercentrum.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef Blaxje het volgende:
Crap Track&Trace/TNT staat al meer dan een dag lang op "In collectie"Ik dacht dat TNT tegenwoordig verzekerde binnen 1 dag te leveren.
Okéquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ze kunnen pas leveren vanaf dat zij het pakket daadwerkelijk hebben. Dat is pas als het pakket gesorteerd is. Daarvoor is het pakket aangemeld en onderweg naar een sorteercentrum.
Ik dacht het al. Ik hoopte dat iemand me uit die droom kon helpen door te zeggen: JA, ze zijn wijd en ze zullen je passenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef pinquit het volgende:
rena; ga er maar vanuit dat ze flink smal zijn
Laat me weten hoe die eerste is!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Whaaa!!!! Volgens mij nog geen 2 uur geleden bestelling geplaatst, nu al in behandeling...heeft de H&M haast ofzo?
levering stond op eind augustus...
Bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog 2 t-shirts...ben benieuwd
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat me weten hoe die eerste is!
Ohhhhhh dat linker roze shirtje met strikje, wat staat ie je mooiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hm, enkellaarzen waren veel te puntig dus die gaan terug, dat roze jurkje van Divided was echt een prulmaar de rest is leuk, wat aanfoto's:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dankjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhh dat linker roze shirtje met strikje, wat staat ie je mooi
Inderdaad, komen je vormen mooi door naar voren. En rozequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhh dat linker roze shirtje met strikje, wat staat ie je mooi
Grazie!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, komen je vormen mooi door naar voren. En rozenatuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:57 schreef CherryLips het volgende:
O, dus zo hoort dat vestje te zitten
Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zat dat roze vestje echt voor geen meter.
Ik werd er heel propperig van, en ik ben al een appeltjequote:
Oh zondequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd er heel propperig van, en ik ben al een appeltjeIk heb hem nog een maatje kleiner besteld, misschien helpt dat, want hij is echt
Ja, ik vind het ook erg jammer! Zeker voor die prijs...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:49 schreef pinquit het volgende:
jammer ewelinaze waren juist zo leuk!
Die is super leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook erg jammer! Zeker voor die prijs...
Nu ga ik maar deze jurk halen (maar die is niet van de H&M en een stuk duurder)
[ afbeelding ]
Ja, maar ook 90 euro.quote:
Pfoequote:
Ik ben ook klein, maar mij past het uitstekend (jammer genoeg voor mijn portemonnee).quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Pfoe![]()
achja zulke jurkjes passen mij toch niet omdat ik klein ben
Deze ziet er als voorbeeld al niet superslank uit, ben benieuwd hoe hij op een model staat op de site, ff kieken zoquote:
Oh, dat is jammerquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:47 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen... Alles gaat terug. De twee jurkjes met lint in de taille en ruches bij de mouwen zijn echt heel erg leuk, maar ze staan me voor geen meter. Mijn taille valt weg en ik lijk er 9 maanden zwanger inDenk dat ze wel goed staan als je vrij kleine boobies hebt.
[ afbeelding ]
Nou, bij mij niet. Het bovenste stuk waar dat lint zit eindigt precies onder mijn borsten, en is al aan de krappe kant. Het lijfje zou bij mij langer moeten zijn om het iets te laten lijken want nu lijkt het op een zwangerschapsjurk. Denk dat ie met een b-cup uitstekend staat, maar ja, dat heb ik dus nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:33 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Oh, dat is jammerDie jurkjes zijn zo leuk! Zorgt dat lint niet voor wat taille? En hoe zaten ze rondom je borsten? Nadeel van de H&M is dat het daar nog wel eens wat strak wil zitten, terwijl de rest veel te groot is.
Dat is zo balen dan he? Nou helpt het bij die stofjes altijd wel, als je 'm uit de wasmachine, meteen oprekt in de lengte.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:12 schreef Aure het volgende:
Godver, had ik vorige week dit shirt binnen:
[ afbeelding ]
Haal ik hem net uit de wasmachine, issie echt een flink stuk gekrompenIk had hem zelfs nog op 30 gewassen ipv 40 (wat in het label staat). Binnenkort maar ff langs H&m.. Bestelbon ligt alleen nog bij mn ouders
Heb het net ff gemeten, hij is gewoon 20 cm korter geworden![]()
Ja! Ik hou er meestal wel rekening mee dat het iets krimpt, maar 20 cm vind ik toch wel echt iets teveel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is zo balen dan he? Nou helpt het bij die stofjes altijd wel, als je 'm uit de wasmachine, meteen oprekt in de lengte.
Balen, maar moet meteen denken aan toen ik laatst in de H&M was. Toen stond er een meisje voor me die een gekrompen truitje had en ze had het ook op 30 graden gewassen. Waarop de medewerkster zei dat ze gewoon op 40 graden, zoals in het label stond, moest wassen want als je je daar niet aan houdt krimpt het eerder... Ik zag de logica niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:12 schreef Aure het volgende:
Godver, had ik vorige week dit shirt binnen:
[ afbeelding ]
Haal ik hem net uit de wasmachine, issie echt een flink stuk gekrompenIk had hem zelfs nog op 30 gewassen ipv 40 (wat in het label staat). Binnenkort maar ff langs H&m.. Bestelbon ligt alleen nog bij mn ouders
Heb het net ff gemeten, hij is gewoon 20 cm korter geworden![]()
Dat is ook gewoon bullshit, maarja de medewerkers worden daar ook niet uitgekozen op hun iq...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Balen, maar moet meteen denken aan toen ik laatst in de H&M was. Toen stond er een meisje voor me die een gekrompen truitje had en ze had het ook op 30 graden gewassen. Waarop de medewerkster zei dat ze gewoon op 40 graden, zoals in het label stond, moest wassen want als je je daar niet aan houdt krimpt het eerder... Ik zag de logica niet echt eigenlijk.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Balen, maar moet meteen denken aan toen ik laatst in de H&M was. Toen stond er een meisje voor me die een gekrompen truitje had en ze had het ook op 30 graden gewassen. Waarop de medewerkster zei dat ze gewoon op 40 graden, zoals in het label stond, moest wassen want als je je daar niet aan houdt krimpt het eerder... Ik zag de logica niet echt eigenlijk.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Stuur me je T&T linkje eens dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom kunnen jullie wel zien dat het al onderweg is..
Ja die heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stuur me je T&T linkje eens dan?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet.
Kijk, de vorige zijn wel allemaal gewoon betaald en zo:
[ afbeelding ]
Maar bij die laatste paar heb ik gewoon geen T&T meer.
Nee, nog niet, maar dat duurt weer een week voor ik antwoord heb en ik verwacht het vandaag of morgen binnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!!! Wat vreemd
! Heb je al even gemaild naar de klantenservice?
Ach mocht je het morgen nog niet hebben dan is het wel een mailtje waard toch!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar dat duurt weer een week voor ik antwoord heb en ik verwacht het vandaag of morgen binnen.
De aller onderste, is 15 cent goedkoper (dus gewoon een shirtje) dan mijn een na laatste bestelling, en die heeft wel een track&trace code. Dus veel zal het niet uitmaken lijkt me.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef Aure het volgende:
Ja maar soms, als je weinig hebt, dan gaat t met brievenpost en dan heb je geen T&Tcode
Volgens mij hebben ze dat ook nog niet zo lang ingevoerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De aller onderste, is 15 cent goedkoper (dus gewoon een shirtje) dan mijn een na laatste bestelling, en die heeft wel een track&trace code. Dus veel zal het niet uitmaken lijkt me.
Daarom staat er dat het een gewoon shirtje was wat ik toen bestelde. En dat is nu weer zo. Daarom dat tussen haakjes. Maar okay.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat ook nog niet zo lang ingevoerdEn het gaat niet om de prijs, maar of het met brievenpost mee kan of niet
jaa maar wat ik zeg, ze doen het geloof ik nog niet zo lang op die manier! Het staat nu in ieder geval bij de status van je bestelling erboven (dat je geen collonummer hebt als ze t via brievenbuspost doen) terwijl dat er eerder niet stond...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom staat er dat het een gewoon shirtje was wat ik toen bestelde. En dat is nu weer zo. Daarom dat tussen haakjes. Maar okay.
Die met de elastiek aan de zijkant?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik twijfel over de hele oudbollige 6cm hak enkellaarsjes in 't zwart.
Iemand die ze hier ook heeft?
Die waren zo lelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
waar kan ik deze nog vinden? of code ofzo...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze waren altijd uitverkocht in mijn maatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die waren zo lelijk.Maar 's ochtends zijn ze er nog wel ;o
Oh die jasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Yay, net ook besteld.
[ afbeelding ]
Ja die.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die met de elastiek aan de zijkant?
Ik wacht al tijden op de zwarte in mijn maat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ze waren altijd uitverkocht in mijn maatik wacht dan nog wel even tot ik weer naar school moet, dan moet ik sowieso vroeg op
Ja! Ik heb ook 38 of 39 nodigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik wacht al tijden op de zwarte in mijn maat.
Maar of ik grijp net elke keer mis (lijkt me sterk) of ze zijn er niet meer in mijn maat, 39.
Ik had ze laatst per toeval in 38, gelijk besteld enzo.. zag je gewoon m'n tenen doorheen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja! Ik heb ook 38 of 39 nodig
Jaa daar ben ik dus ook bang voor omdat het een best dunne stof is, wil ze liever eerst passen maarja zie ze ook echt nergens meer in de winkels liggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik had ze laatst per toeval in 38, gelijk besteld enzo.. zag je gewoon m'n tenen doorheen.
Oh dat was wel de versie met touw erbij, voor om je benen.
Ik was ook meteen verliefd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die jas![]()
![]()
Ik heb vorige winter een jas gekocht, dus ik koop er dit jaar geen, maar wow deze is echt prachtig
psst ze zijn ook op de kinderafdeling sale, grijs/wit gestreept en turkoise iig...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaa daar ben ik dus ook bang voor omdat het een best dunne stof is, wil ze liever eerst passen maarja zie ze ook echt nergens meer in de winkels liggen
Ze deden niks voor mequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Nora.. het volgende:
Syrena, wat was er mis met al die blousjes? En dat lange bruine vest?
Je hebt 'm toch ook in 2 soorten stof?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:09 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zojuist gepast in de winkel. Valt best tegen, ik vond hem zo leuk. De vorm zelf zit erg leuk, maar die col die lijkt op de website, de modellenfoto en op deze foto veel dikker en steviger om mooi te draperen, maar tis gewoon een slap flubber gevalletje
[ afbeelding ]
Deze kon ik nergens vinden, maar die ga ik dan maar via het internet bestellen.
Open dragen ipv dicht met een stoere singlet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze deden niks voor meBruine vest vond mijn moeder meer iets voor haar, beetje saai, kwam misschien ook door de kleur. En ik heb twee ruiten blouses die veel leuker waren dan die uit het pakket. Punt is dat ik ruiten blousjes echt zoooooo geweldig vind, maar in de meesten zie ik eruit als een boerin
Hmss, ik heb die coltrui in beide H&M winkels in Rotterdam alleen in de dunne versie gezien. Niet de dikke. En op de website zie ik ook maar 1 versie staan. Kzou niet weten of ik dan een dikke of een dunne versie krijg als ik die bestel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Je hebt 'm toch ook in 2 soorten stof?
Ik heb dus de dunne in dezelfde kleur als de foto & staat mij mooier.
M'n zusje heeft ook dezelfde kleur maar de dikke versie, staat haar weer beter.
Als je deze bedoelt:quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:16 schreef ivetje het volgende:
Ik heb in de veronica gids van vorige week (nr.32) een cape zien staan van H&M. Hij is bruin geblokt en 29,95. Er staat als link gewoon hm.com bij, maar ik kan hem op de website echt nergens vindenKan er ook geen pics van vinden op google ofzo helaas. Iemand die me misschien verder kan helpen? Ergens in de winkel al gesignaleerd?
Nou ik zie online toch echt 2 versies staanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
[..]
Hmss, ik heb die coltrui in beide H&M winkels in Rotterdam alleen in de dunne versie gezien. Niet de dikke. En op de website zie ik ook maar 1 versie staan. Kzou niet weten of ik dan een dikke of een dunne versie krijg als ik die bestel.
Denk dat ik inderdaad een beetje kippig was! Nu ik die 2e wat closer zie is die idd de dunne. Maar heb die dikke niet in de 2 H&M winkels gezienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou ik zie online toch echt 2 versies staan![]()
Bij coltruien en dan de eerste, dat is de dikkere versie.
Ja, volgens mij heb ik dat nu.... Scheelt ongeveer 40 euro... Weet even niet wat ik nu moet doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:58 schreef wyccie het volgende:
Gebeurt het jullie wel eens dat wanneer je iets terugstuurt en je hebt berekend wat voor bedrag je moet betalen, de uiteindelijke factuur niet klopt met wat je in gedachten had?![]()
De vorige bestelling netjes op tijd betaald (staat ook op dit overzicht), dus niks resterend van vorige bestellingen.
De huidige aankoop - het retourbedrag + factuurkosten, schelen zo'n 8 euro met wat ik zelf had berekend. Niet zo'n enorm bedrag, maar toch. Het stomme is dat ik het nergens op papier heb staan, kan me alleen nog herinneren dat ik bij het rekenen destijds een bedrag op een kladblaadje had geschreven. Maar dat heb ik natuurlijk opgeruimd tijdens een opruimactie. Nu twijfel ik ook nog aan mezelf.
Je krijgt een acceptgiro bij je bestelling, je kunt die invullen en inleveren bij postkantoren of gewoon online 't bedrag overmaken met het serienummer wat erop staat + naam + klantnr. Heel makkelijk eigenlijk, ik doe 't altijd zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Misschien een domme vraag
Maar ik heb nooit met acceptgiro's gewerkt, en hoe werken die dingen precieswant moet hem nog op sturen ofzo ?
Alvast erg bedankt
Ja klopt die heb ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je krijgt een acceptgiro bij je bestelling, je kunt die invullen en inleveren bij postkantoren of gewoon online 't bedrag overmaken met het serienummer wat erop staat + naam + klantnr. Heel makkelijk eigenlijk, ik doe 't altijd zo.
Rekeningnummer is 231412quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja klopt die heb ik.
Invullen vind ik lastiger, overmaken lijkt me inderdaad beter ja.
Er staan mijn gegevens, en daar onder staat in het blauw
"Op rekening van 231412 H&M Netherlands ..."
Die heb ik dan denk ik nodig toch?
(naast "Over te schrijven storten" staan 11cijfers, weet niet waar die voor zijn. )
Heb nooit zelf dit gedaan namelijk
en ouders zijn er niet dus die kan ik het niet vragen
Hmm ik bij abn amro. Ik zal vanavond eens kijken,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Rekeningnummer is 231412
Persoon: H&M Netherlands
En ik weet niet bij welke bank je zit, bij rabobank kun je gewoon aanklinken per acceptgiro en dan moet je onderaan de 11 cijfers invullen.
Ja, ik heb een tientje openstaan als m'n retour verwerkt is, en dat klopt nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:58 schreef wyccie het volgende:
Gebeurt het jullie wel eens dat wanneer je iets terugstuurt en je hebt berekend wat voor bedrag je moet betalen, de uiteindelijke factuur niet klopt met wat je in gedachten had?![]()
De vorige bestelling netjes op tijd betaald (staat ook op dit overzicht), dus niks resterend van vorige bestellingen.
De huidige aankoop - het retourbedrag + factuurkosten, schelen zo'n 8 euro met wat ik zelf had berekend. Niet zo'n enorm bedrag, maar toch. Het stomme is dat ik het nergens op papier heb staan, kan me alleen nog herinneren dat ik bij het rekenen destijds een bedrag op een kladblaadje had geschreven. Maar dat heb ik natuurlijk opgeruimd tijdens een opruimactie. Nu twijfel ik ook nog aan mezelf.
Die elf cijfers zijn gewoon een soort referentiecode, zodat H&M weet welke rekening betaald is als het binnenkomt. Je kan ook je klantnummer invullen met een bankgiro als je je acceptgiro kwijt bent, dan linkt H&M het ook van jouw saldo. Het hoeven overigens niet perse elf cijfers te zijn, kunnen ook minder of meer cijfers zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm ik bij abn amro. Ik zal vanavond eens kijken,
en waar zijn die 11 cijfers dan precies voor?
Ik wil niet namelijk dat ik iets fout doe ofzo
Ja, die is het dus. Alleen H&M op Hoog catharijne had hem niet hangenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:59 schreef alors het volgende:
[..]
Als je deze bedoelt:
http://www.nitrolicious.c(...)010-product-preview/
Die is dus van Trend, dat zit alleen in h&m's in de 4 grote steden en Maastricht. En daar hebben ze vaak maar kleine hoeveelheden dus je moet echt geluk hebben dat je op een bepaald moment vindt wat je zoekt.
Volgens mij is het per bestelling, als het goed is zie je wel die rode letters onder je bestelling waarin staat dat je de limiet over bent...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh ik had ook nog wel een vraagje,, als je over een bepaalt bedrag heen gaat moet je het dus ophalen bij een Kialapunt, dat bedrag schijnt 400 euro te zijn.. maar nu komt de vraag is dat 't bedrag over de gehele bestellen dus incl de dingen die niet op voorraad waren die later komen of gewoon per thuis geleverde bestelling?
Ik heb namelijk pas bestelling van 170 zoveel gedaan.
Weer 180 voor begin september staan & nog iets voor begin oktober.
Maar nu wilde ik er dus nog wat bij bestellen.
Is je betalingskenmerk, ze moeten wel weten bij welke order het hoort hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm ik bij abn amro. Ik zal vanavond eens kijken,
en waar zijn die 11 cijfers dan precies voor?
Ik wil niet namelijk dat ik iets fout doe ofzo
Die heb ik al een aantal jaren in het zwart, heerlijk vestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuw praktisch vestje, heerlijk zacht!![]()
[ afbeelding ]
Krimpt ie veel in de was? Ik heb met vesten van deze stof altijd dat ze na een aantal keren wassen zo kort en strak worden. Ben nog op zoek naar zoiets, lekker voor op de scooter en voor pretparken enzo zijn ze altijd handig. Maar zit een beetje met de maat te twijfelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die heb ik al een aantal jaren in het zwart, heerlijk vestblijft ook lang mooi (mijne wordt nu een beetje moppig)
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die heb ik al een aantal jaren in het zwart, heerlijk vestblijft ook lang mooi (mijne wordt nu een beetje moppig)
Mijn limiet is ook 400 euro, en ik kies altijd gewoon thuis afleveren. (Trouwens, is het voor iedereen 400 euro? Een kennisje van me had het over 300...) Zolang je bestellingen onder die 400 blijven (het totaalbedrag van al je bestellingen bij elkaar) is er niks lastigs. Zit je boven die limiet, dan wordt het alsnog wel naar je huis gestuurd, maar moet je aan de deur het deel dat boven je limiet zit als rembours betalen. Aan de postbode dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh ik had ook nog wel een vraagje,, als je over een bepaalt bedrag heen gaat moet je het dus ophalen bij een Kialapunt, dat bedrag schijnt 400 euro te zijn.. maar nu komt de vraag is dat 't bedrag over de gehele bestellen dus incl de dingen die niet op voorraad waren die later komen of gewoon per thuis geleverde bestelling?
Ik heb namelijk pas bestelling van 170 zoveel gedaan.
Weer 180 voor begin september staan & nog iets voor begin oktober.
Maar nu wilde ik er dus nog wat bij bestellen.
Ja, hijs mooiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:11 schreef alors het volgende:
HET leren jasje staat online trouwens...
En iemand zocht nog die lange rokken, ze zijn er weer opgezet, staan nu in de sale
Hmm okequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:05 schreef Tamashii het volgende:
Jaa, ik bestel heel veel tegelijk in allerlei maten omdat die nogal verschillen. En meestal valt de kwaliteit ook gewoon heel erg tegen. En dan kan het gewoon in dezelfde doos naar h&m terug gestuurd worden.
Je besteld.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm okeja sorry dat ik dit allemaal vraag hoor, maar ik heb dit nooit gedaan enzo. En als je het terug stuurt he (wat moet je daar dan van betalen?) En dan daarna doe je bijv geld over maken met acceptgiro gedoe, en dan doe je het bedrag van de spullen die je wél hebt gehouden over maken?
Dit staat ook gewoon in de OP en op je facturen dus die zou je ook eens kunnen lezen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm okeja sorry dat ik dit allemaal vraag hoor, maar ik heb dit nooit gedaan enzo. En als je het terug stuurt he (wat moet je daar dan van betalen?) En dan daarna doe je bijv geld over maken met acceptgiro gedoe, en dan doe je het bedrag van de spullen die je wél hebt gehouden over maken?
Nee je limiet is anders, 't gaat erom hoevaak je besteld.. 't begint met limiet van 100.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:33 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Mijn limiet is ook 400 euro, en ik kies altijd gewoon thuis afleveren. (Trouwens, is het voor iedereen 400 euro? Een kennisje van me had het over 300...) Zolang je bestellingen onder die 400 blijven (het totaalbedrag van al je bestellingen bij elkaar) is er niks lastigs. Zit je boven die limiet, dan wordt het alsnog wel naar je huis gestuurd, maar moet je aan de deur het deel dat boven je limiet zit als rembours betalen. Aan de postbode dus.
Dat bedrag zie je ook in je T&T-scherm staan, bij het woordje rembours. Je ziet het ook in je saldo: Als er een bestelling verstuurd is waarmee je boven je limiet komt is het bedrag daarvan lager dan het totale bedrag van die bestelling, het verschil betaal je dan aan de postbode.
En ja, dat gaat wonder boven wonder gewoon goed, zorg alleen wel dat je het precies gepast hebt want ze hebben nooit wisselgeld
Gewoon zelfde doos & met retourbon.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
bestellen jullie vaak heel veel dingen en doen jullie dan de helft terug sturen ofzo , nu ik steeds over 400 euro lees
En hoe sturen jullie eigenlijk dingen terug die je niet wilt? Met wat voor pakket ?
Ik heb soms maat M en soms L, soms maat 40 en soms 42, en ik heb hem in M en hij zit fijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:20 schreef Draadjes het volgende:
Ik heb een vraagje over het fleecevest van de vorige pagina, valt hij groot of klein? Ik twijfel tussen S en XS :S
Dank je, ik bestel hem gewoon in een XS (hou er niet van als hij veel te groot is) past het echt niet ruil ik hem wel omquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb soms maat M en soms S, soms maat 40 en soms 42, en ik heb hem in M en hij zit fijnZou dus gaan voor de XS dan denk ik? Al is het wel H&M dus je weet het maar nooit
Ja hier ook hoor. Nu ook, doos binnen van 400, 300 euro gaat terug. Gewoon omdat sommige dingen zó tegenvallen.quote:
Mooie jas!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:15 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik wil deze al een tijdje. De levertijd is eind September. Ik ben helaas alleen voor de zomer in Nederland en vertrek begin September weer naar het buitenland.
Heeft iemand deze toevallig al in de winkels zien hangen? Ik ben geweest toen de nieuwe collectie net in de winkels lag, maar toen zei het personeel dat 'ie er nog niet was. Nu wel?
[ afbeelding ]
Volgens mij komen winterjassen pas over een paar weken in de winkels te hangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:15 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik wil deze al een tijdje. De levertijd is eind September. Ik ben helaas alleen voor de zomer in Nederland en vertrek begin September weer naar het buitenland.
Heeft iemand deze toevallig al in de winkels zien hangen? Ik ben geweest toen de nieuwe collectie net in de winkels lag, maar toen zei het personeel dat 'ie er nog niet was. Nu wel?
[ afbeelding ]
Oh, bij mij werkt het afleveren dus wel zoals ik zeiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee je limiet is anders, 't gaat erom hoevaak je besteld.. 't begint met limiet van 100.
En dat wordt steeds hoger, en als ik boven de 400 bestel dan krijg ik 't niet thuis maar gaat 't naar een kialapunt.
Maar ik was er al uit, ik zat 3,10 boven 't max bedrag
Dus even wat eruit gegooit.
Wauw...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef alors het volgende:
Als iemand deze tas ziet
[ afbeelding ]
![]()
![]()
waarschuw me dan please
ik vind het een veredelde boodschappentas...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef alors het volgende:
Als iemand deze tas ziet
[ afbeelding ]
![]()
![]()
waarschuw me dan please
Ik heb geen idee.. heb nu deze besteld, vind ik ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw...Misschien volgende week! Wat een leukerd. Zeker echt leer?
Dat is me echt al ZO vaak gebeurdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:20 schreef wyccie het volgende:
Een tip voor wanneer je retourneert in de tas: haal eerst de adressticker van de retourbon af voor je de tas (met de bon erin) dichttapet.![]()
En voortaan maak ik ook een kopie van de retourbon ivm het te betalen bedrag.
Mijne is niet gekrompen en ik was altijd op 60! (kort programma, dat wel). Maar mijne is al een paar jaar oud, mss is de fleece nu anders?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:42 schreef ivetje het volgende:
Ik heb dat vest in maat l besteld. Ben toch bang dat ie krimpt, want dat gebeurt met fleece nogal eens. Zo heb ik iig wat extra ruimte mocht dat het geval zijn. En je doet er vaak nog iets onder aan, dus ik heb met vesten altijd wel de neiging om hem een maatje ruimer te nemen. Ik zou dus voor s gaan
Ik weet niet of hij krimpt hoor. Heb hem net pas besteld. Maar ik heb het wel vaak met fleece. Komt misschien ook omdat ik het soms in de droger gooi. Hopelijk is de l goed voor me. We zullen zien. Hij staat voor eind augustus geplandquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijne is niet gekrompen en ik was altijd op 60! (kort programma, dat wel). Maar mijne is al een paar jaar oud, mss is de fleece nu anders?
'k denk dat (net als dezelfde soort vesten alleen dan met lange mouw) ze van achter korter vallen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef MaLo het volgende:
Die lange vesten, waarvan JOycie er ook één gepost heeft, zijn die lang genoeg om op een legging te dragen?
Ik heb bij een winkel in de stad een heel mooi lang vest gezien dat zeker op een legging kan, maar dat vest is 80 euro. Dus dan koop ik er liever 2 bij H&M voor samen 40 euro
.
Dat vest wat je hier zit is geloof ik wel 30 euro p.s.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef MaLo het volgende:
Die lange vesten, waarvan JOycie er ook één gepost heeft, zijn die lang genoeg om op een legging te dragen?
Ik heb bij een winkel in de stad een heel mooi lang vest gezien dat zeker op een legging kan, maar dat vest is 80 euro. Dus dan koop ik er liever 2 bij H&M voor samen 40 euro
.
Bedoel je die camel met lange mouwen en knoopjes? Dat gaat denk ik wel jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef MaLo het volgende:
.
Thanks. Zal het eens proberen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij komen winterjassen pas over een paar weken in de winkels te hangen.
Je zou hem op zich kunnen bestellen, als ie een week voor je vertrekt dan nog niet in behandeling is genomen kun je hem alsnog annuleren. Soms komen dingen met een latere levertijd toch eerder.
Het camelkleurige vest is 19.95quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vest wat je hier zit is geloof ik wel 30 euro p.s.
Je hebt nu een keer al onze informatie gelezen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat vest met knoopjes kun je idd op een legging doen.
Ik heb zon soort in het bruin en lichtroze. Lichtroze vind ik alleen niet mooi, alleen in het bruin wel.
Maar hij is lang genoeg dus
maar ik heb hem van de primark vandaan en vond daar de stof veel fijner
Ik ben ook erg benieuwd hoe de jas in het echt zit.. Zodra het binnen is laat ik het weten. Blauw vond ik ook erg mooi, maar voor mij niet echt een perfecte kleur, helaas!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:51 schreef ivetje het volgende:
Mijn zending staat alweer voorgemeld
Die zwarte jass van j0ycie88 is ook mooi zeg! Zie dat ze hem ook in blauw hebben. Is weer eens wat anders voor de winter. Hmmm, volgende maand maar eens even naar kijken
Ben ook benieuwd naar hoe die valt, mooie jas!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd hoe de jas in het echt zit.. Zodra het binnen is laat ik het weten. Blauw vond ik ook erg mooi, maar voor mij niet echt een perfecte kleur, helaas!
Ik had een verlanglijstje gemaakt, en de kleine plaatjes daarvan in paint geplakt en dan opgeslagen als .jpgquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar hoe die valt, mooie jas!
Heb ook weer een heel deel dingen besteld. Geen idee hoe jullie die overzichtjes maken, dus kan zo snel niet aangeven wat er allemaal onderweg is.
als je nou op die plaatjes klik met rechtermuis, en dat afbeeldingslocatie kopieren, dan op dat ene icoontje als je bericht plaats (afbeelding invoegen)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had een verlanglijstje gemaakt, en de kleine plaatjes daarvan in paint geplakt en dan opgeslagen als .jpg![]()
Je kunt de plaatjes ook van de site nemen, maar dan zijn ze zo groot.
Ik dacht oeh leuke jas! Eens kijken op de site of ze hem ook in andere kleuren hebben! Is het een mannenjasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:15 schreef -Sisyphus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het vest ook echt supergaaf, maar ben bang dat hij mij weer niet staat (as usual met dat soort dingenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Leuke dingen Bla_bla_bla, Dat barbapappa shirtje is zo stoer! Echt keileuk! Ik zou de jas doenMaar goed die heb ik dan ook besteld, misschien kan ik volgende week je twijfel wegnemen
![]()
Ik vind dat vest wel heel gaaf waar je over twijfelt!
Dat leuke vestje van maar 4,95 hebben ze niet meer in mijn maat, ik baal daar echt van, volgens mij komt ie niet meer ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |