Ja, het is de eerste keer dat ik iets koop bij H&M. Ook nog nooit in de winkel iets gekocht.quote:
Om zelf uit te proberenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:05 schreef pinquit het volgende:
in collectie? dat heb ik nog nooit gehadhouden ze t dan voor de grap even ofzo?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:05 schreef pinquit het volgende:
in collectie? dat heb ik nog nooit gehadhouden ze t dan voor de grap even ofzo?
quote:Wat het voor jou betekent als je die melding ziet: de verzender heeft TNT verteld dat jouw pakketje bij de volgende zending zit die TNT daar op komt halen.
Ze kunnen pas leveren vanaf dat zij het pakket daadwerkelijk hebben. Dat is pas als het pakket gesorteerd is. Daarvoor is het pakket aangemeld en onderweg naar een sorteercentrum.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef Blaxje het volgende:
Crap Track&Trace/TNT staat al meer dan een dag lang op "In collectie"Ik dacht dat TNT tegenwoordig verzekerde binnen 1 dag te leveren.
Okéquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ze kunnen pas leveren vanaf dat zij het pakket daadwerkelijk hebben. Dat is pas als het pakket gesorteerd is. Daarvoor is het pakket aangemeld en onderweg naar een sorteercentrum.
Ik dacht het al. Ik hoopte dat iemand me uit die droom kon helpen door te zeggen: JA, ze zijn wijd en ze zullen je passenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef pinquit het volgende:
rena; ga er maar vanuit dat ze flink smal zijn
Laat me weten hoe die eerste is!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Whaaa!!!! Volgens mij nog geen 2 uur geleden bestelling geplaatst, nu al in behandeling...heeft de H&M haast ofzo?
levering stond op eind augustus...
Bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog 2 t-shirts...ben benieuwd
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat me weten hoe die eerste is!
Ohhhhhh dat linker roze shirtje met strikje, wat staat ie je mooiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hm, enkellaarzen waren veel te puntig dus die gaan terug, dat roze jurkje van Divided was echt een prulmaar de rest is leuk, wat aanfoto's:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dankjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhh dat linker roze shirtje met strikje, wat staat ie je mooi
Inderdaad, komen je vormen mooi door naar voren. En rozequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhh dat linker roze shirtje met strikje, wat staat ie je mooi
Grazie!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, komen je vormen mooi door naar voren. En rozenatuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:57 schreef CherryLips het volgende:
O, dus zo hoort dat vestje te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |