hakjes of enkelboots, mooie panty en een longsleeve (maar dan wel zo dat je hals vrij blijft). iig geen vestje ivm met de mouwtjes van het jurkje. En je bent winterproof.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo.. hoe zou jij die dragen?
Dat vind ik ook een dilemma, ik vind lange mouwen onder korte mouwen echt afschuwelijk, maar iets over het jurkje is weer zonde voor het jurkje. En blote armen doe ik niet aan onder de 15 graden. En op school is het altijd -10 ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hakjes of enkelboots, mooie panty en een longsleeve (maar dan wel zo dat je hals vrij blijft). iig geen vestje ivm met de mouwtjes van het jurkje. En je bent winterproof.
Nog niks, ik heb er weleens drie weken over gedaan. Vooral nu het vakantietijd is zijn ze misschien wat lakser. Ik heb nog nooit een herinnering gehad ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je via acceptgiro betaalt en het is later dan 14 dagen dat je betaald wat gebeurd er dan?
Ow oke, ja ik zie nou ineens dat het al 2 weken geleden is dat ik het binnen heb gekregen vandaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niks, ik heb er weleens drie weken over gedaan. Vooral nu het vakantietijd is zijn ze misschien wat lakser. Ik heb nog nooit een herinnering gehad ofzo.
Ja, dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Op de site staat bij SPORT een meisje met kort haar en sproetjes. Is dat niet die meid die afgelopen seizoen bij ons te zien was in ANTM? Zo'n latina meisje
en als er niks retour gaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef alors het volgende:
Dat kun je invullen op het retourformulier.
ehhhhhhhhhh... ja dan zou ik even bellen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en als er niks retour gaat
Oh dan ga ik ook eens kijken naar laarzen, 95% in gewone schoenenwinkels hebben laarzen waarin ik kan zwemmen, dus een smalle(re) kuit zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef pinquit het volgende:
rena; ga er maar vanuit dat ze flink smal zijn
Ik moet laarzen ook altijd smaller laten makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan ga ik ook eens kijken naar laarzen, 95% in gewone schoenenwinkels hebben laarzen waarin ik kan zwemmen, dus een smalle(re) kuit zou geweldig zijn
'dit najaar'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:57 schreef turnazz het volgende:
iemand een idee wanneer de grootste H&M winkel van Nederland aan de Dam in Amsterdam opengaat?
en ik ben dus ook iemand die niet in de meeste laarzen past omdat ik teveel kuit heb, life is not fairquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet laarzen ook altijd smaller laten makenBen je al een vermogen kwijt aan laarzen die om de voet passen, kan ik de schacht nog eens laten ombouwen
![]()
Over "dit najaar' gesproken...quote:
Hè verdorie, had ik het net zo goed in de winkel kunnen halen volgende week.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:14 schreef pinquit het volgende:
tussen 20 en 31 augustus. 2 weken is lang, maar is wel h&ms verder.
jepquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hè verdorie, had ik het net zo goed in de winkel kunnen halen volgende week.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |