Die heb ik nog nooit op de site gezien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:53 schreef tijdrenner het volgende:
Zien jullie deze schoentjes wel eens voorbij komen in de sale? Ik kijk elke ochtend maar zie ze niet.
[ afbeelding ]
Als ik mij niet vergis zijn dit de UGG Dakota, niet van H&M dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:53 schreef tijdrenner het volgende:
Zien jullie deze schoentjes wel eens voorbij komen in de sale? Ik kijk elke ochtend maar zie ze niet.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook, maar onder de foto stond dat ze ze bij H&M had gekocht.. :Squote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis zijn dit de UGG Dakota, niet van H&M dus.
Raar, heb ze namelijk echt nog noooit gezien bij H&M en kan me ook niet zo heel goed voorstellen dat H&M zulke schoenen verkoopt met een 'bontje' erinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar onder de foto stond dat ze ze bij H&M had gekocht.. :S
Je had gelijk hoor! Ik heb even gebeld, ben heel netjes geholpen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze gaan 'm niet uit zichzelf terugzetten, en je zal waarschijnlijk al snel bij je saldo een correctie zien van - ¤ 12,45. Dus zou even mailen of ze 'm nog terug kunnen plaatsen, maar meestal heb je pech.
170 zit losser, de broeken dan, en bij shirtjes is het allemaal te strak om mijn borsten... Moet er wel bij zeggen dat ik ook wel XS draag naast S.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:23 schreef Nora.. het volgende:
Ah bedankt allemaal voor de info.
@Tegan: bedoel je dat S losser zit of maat 170?
Ik heb alles al in de winkel zien hangen jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:29 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Iemand enig idee of die Autumn Collectie die op hun website staat, ook al in de winkels te verkrijgen is? Ik zou aannemen van wel? Staan 2 hele leuke dingen in die ik graag zou willen hebben, maar pas ze toch liever eerst in de winkel zelf. Morgen ff checken of ik wat kan vinden!
Ik weet het nog niet zo.. hoe zou jij die dragen?quote:
Ik vind het een soepjurkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |