Niet zoveel, hou wel rekening met dingen die niet rekbaar zijn, omdat er vaak weinig ruimte is voor tieten en heupen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Nora.. het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel kindermaat 170 verschilt van damesmaat S?
Van shirts scheelt het niet veel en van broeken vallen de joggingbroeken als 38.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Nora.. het volgende:
Dat idd, en ook de grootte van de halsopening.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zoveel, hou wel rekening met dingen die niet rekbaar zijn, omdat er vaak weinig ruimte is voor tieten en heupen.
ik ben een S/34/36 en over het algemene past 170 mij perfect, ook de broeken en dergelijkequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Nora.. het volgende:
Goed punt idd, voor de mooie decolleté's hoef je ze niet te kopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat idd, en ook de grootte van de halsopening.
vooral die blouses vindt ik leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
Mijn bestellingZou ik een doos krijgen??
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
Die bikini heb ik ook! Heb 'm alleen nog niet aangehad, draag nu liever die van 4.95 top en 4.95 broekje met streepjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:15 schreef Sts het volgende:
H&M was snel met de bestelling. 5 augustus besteld en nu al binnen.
Wat ik o.a. houd:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De blouse in het donkergrijs en een nog soortgelijke broek ook in taupe en nog een simpel zwart blousje erbij. Ik ben echt heel erg blij met die bikini
De broeken van 7,45 (geen plaatje van) die ik besteld had zaten jammer genoeg echt heel erg suf, driekwartbroeken horen niet tot aan je navel te komen
Nog een paar jassen erbij en je weet zeker dat je een doos krijgtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag geen jassen meer kopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nog een paar jassen erbij en je weet zeker dat je een doos krijgt
Die paarse nep uggsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan 'm niet uit zichzelf terugzetten, en je zal waarschijnlijk al snel bij je saldo een correctie zien van - ¤ 12,45. Dus zou even mailen of ze 'm nog terug kunnen plaatsen, maar meestal heb je pech.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:17 schreef Mutsefluts het volgende:
Ik heb gisteren die haarclipjes uit mijn monsterbestelling gehaald, is hij ergens vandaag in behandeling genomen, wat ik net zie. Ik dus: jeej![]()
Totdat ik zag dat het bedrag van de bestelling op de site (dat ik niet precies ga noemen omdat ik me er stiekem echt voor schaam) niet overeenkomt met het laatste mailtje dat ik kreeg met daarin een bevestiging van m'n wijziging van de bestelling. Ik kom op een verschil van 12,45, wat precies de waarde is van een paars velours strapless jurkje dat ik ook al in het rood heb. Ik weet nu dus al bijna zeker dat dat jurkje mist omdat het het enige ding is dat precies zo duur is. En ik weet heel erg zeker dat ik dat niet zelf uit m'n bestelling heb gegooid, omdat haar rode tweelingzusje echt
is.
Wat kan ik nu het beste doen? Gelijk morgen maar boos bellen of mailen, of rustig het pakketje afwachten en kijken of het er niet op magische wijze alsnog bijzit? Ik moet sowieso nog een boos mailtje sturen omdat ze ineens wel verzendkosten rekenen voor het vorige, door de incapabele TNT-meneer niet afgeleverde pakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |