abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85101461
Nou, heb mijn bestelling binnen!

1. Zwarte trui: wel heel kort, maar hij staat wel leuk!
2. Poederkleurig shirtje met zwarte randjes: wel okee, wel typisch H&M-doorschijnend
3. Vestje: past precies, leuk voor die 4,95
4. Uhm. Die kreeg ik dus niet binnen. Kreeg wel iets roze-wit gestreept, maar dan strapless en afzakkend. Niet mooi.
5. Glittertruitje past wel, is wel zonder taille. Je moet dus als een model gaan staan om er vorm in te krijgen. Wel leuk voor het stappen.
6. Wahhh... hoge schoenen! Wel gaaf, moet er een beetje aan wennen. Maar met een 80 den-panty en een zwart rokje denk ik erg leuk...!
pi_85101479
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Nora.. het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel kindermaat 170 verschilt van damesmaat S?
Niet zoveel, hou wel rekening met dingen die niet rekbaar zijn, omdat er vaak weinig ruimte is voor tieten en heupen.
know'm sayin?
word? word.
pi_85101589
quote:
Van shirts scheelt het niet veel en van broeken vallen de joggingbroeken als 38.
Ik heb nu voor het eerst een spijkerbroek 170X besteld, ben erg benieuwd (plus nog een shirt van de kinderafdeling en de paarse fake uggs :@ oja en nog een joggingbroek zodat ik die aan kan als m'n andere in de was zit)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85101614
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef alors het volgende:

[..]

Niet zoveel, hou wel rekening met dingen die niet rekbaar zijn, omdat er vaak weinig ruimte is voor tieten en heupen.
Dat idd, en ook de grootte van de halsopening.
pi_85101627
quote:
ik ben een S/34/36 en over het algemene past 170 mij perfect, ook de broeken en dergelijke
pi_85102088
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Dat idd, en ook de grootte van de halsopening.
Goed punt idd, voor de mooie decolleté's hoef je ze niet te kopen :')
know'm sayin?
word? word.
pi_85102403
Mijn bestelling :@ Zou ik een doos krijgen??
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85102425
En ja, ik hou van ruiten overhemden :') _O-
pi_85102517
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
vooral die blouses vindt ik leuk ;)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:07:33 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_85104248
quote:
[ afbeelding ]
Leuk! :D
Ik hoop met je mee dat je een doos krijgt _O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_85104616
H&M was snel met de bestelling. 5 augustus besteld en nu al binnen.

Wat ik o.a. houd:

De blouse in het donkergrijs en een nog soortgelijke broek ook in taupe en nog een simpel zwart blousje erbij. Ik ben echt heel erg blij met die bikini O+

De broeken van 7,45 (geen plaatje van) die ik besteld had zaten jammer genoeg echt heel erg suf, driekwartbroeken horen niet tot aan je navel te komen :')
pi_85105012
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:15 schreef Sts het volgende:
H&M was snel met de bestelling. 5 augustus besteld en nu al binnen.

Wat ik o.a. houd:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De blouse in het donkergrijs en een nog soortgelijke broek ook in taupe en nog een simpel zwart blousje erbij. Ik ben echt heel erg blij met die bikini O+

De broeken van 7,45 (geen plaatje van) die ik besteld had zaten jammer genoeg echt heel erg suf, driekwartbroeken horen niet tot aan je navel te komen :')
Die bikini heb ik ook! Heb 'm alleen nog niet aangehad, draag nu liever die van 4.95 top en 4.95 broekje met streepjes :') (broekje is een stuk kleiner, dus meer vel dat bruin wordt :7 )
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:11:17 #63
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85106805
quote:
[ afbeelding ]
Nog een paar jassen erbij en je weet zeker dat je een doos krijgt :P
pi_85107528
Hehe, vorige week een broek en een vest besteld. Krijg ik het vandaag binnen, zitten er drie jurken en twee witte broeken in voor een vrouw. Papier dat er bij zat was voor iemand uit Wenen dacht ik, rare was dat mijn factuur er wel bijzat. Meteen maar weer teruggestuurd en kijken of ik alsnog mijn broek en vest binnen krijg. :{
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_85107599
Bestelling van 6 augustus is afgeleverd bij de buren :o
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85109235
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Nog een paar jassen erbij en je weet zeker dat je een doos krijgt :P
Ik mag geen jassen meer kopen :@ :')
pi_85112187
Morgen komt mn bestelling zeer waarschijnlijk *O*
pi_85114004
quote:
[ afbeelding ]
Die paarse nep uggs :D Zo lelijk maar leuk O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_85114070
Ik had ook mijn bestelling binnen vandaag, het zwarte stippenjurkje in een maat groter zit goed als ik een ongevormde bh draag :') _O- *O* Hij is geweldig O+ En had ook dat glittertopje in een maat kleiner besteld en dan is hij best tof!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_85114301
Ik ga bestellen O+ :

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2010 22:39:22 ]
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:17:47 #71
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85118388
'k Heb ook weer besteld (onderste heb ik al binnen, rest niet.)

't Zwarte jurkje zit zo onwijs mooi!
pi_85122802
Over die S vs. 170. Ik vind qua broeken dat ze net wat losser zitten, maar niet storend. En shirtjes/jurkjes passen mijn borsten dus echt niet goed in, hoge kragen ook.
pi_85123685
Ik heb gisteren die haarclipjes uit mijn monsterbestelling gehaald, is hij ergens vandaag in behandeling genomen, wat ik net zie. Ik dus: jeej *O*

Totdat ik zag dat het bedrag van de bestelling op de site (dat ik niet precies ga noemen omdat ik me er stiekem echt voor schaam :')) niet overeenkomt met het laatste mailtje dat ik kreeg met daarin een bevestiging van m'n wijziging van de bestelling. Ik kom op een verschil van 12,45, wat precies de waarde is van een paars velours strapless jurkje dat ik ook al in het rood heb. Ik weet nu dus al bijna zeker dat dat jurkje mist omdat het het enige ding is dat precies zo duur is. En ik weet heel erg zeker dat ik dat niet zelf uit m'n bestelling heb gegooid, omdat haar rode tweelingzusje echt O+ is.

Wat kan ik nu het beste doen? Gelijk morgen maar boos bellen of mailen, of rustig het pakketje afwachten en kijken of het er niet op magische wijze alsnog bijzit? Ik moet sowieso nog een boos mailtje sturen omdat ze ineens wel verzendkosten rekenen voor het vorige, door de incapabele TNT-meneer niet afgeleverde pakket :{
pi_85127721
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 01:17 schreef Mutsefluts het volgende:
Ik heb gisteren die haarclipjes uit mijn monsterbestelling gehaald, is hij ergens vandaag in behandeling genomen, wat ik net zie. Ik dus: jeej *O*

Totdat ik zag dat het bedrag van de bestelling op de site (dat ik niet precies ga noemen omdat ik me er stiekem echt voor schaam :')) niet overeenkomt met het laatste mailtje dat ik kreeg met daarin een bevestiging van m'n wijziging van de bestelling. Ik kom op een verschil van 12,45, wat precies de waarde is van een paars velours strapless jurkje dat ik ook al in het rood heb. Ik weet nu dus al bijna zeker dat dat jurkje mist omdat het het enige ding is dat precies zo duur is. En ik weet heel erg zeker dat ik dat niet zelf uit m'n bestelling heb gegooid, omdat haar rode tweelingzusje echt O+ is.

Wat kan ik nu het beste doen? Gelijk morgen maar boos bellen of mailen, of rustig het pakketje afwachten en kijken of het er niet op magische wijze alsnog bijzit? Ik moet sowieso nog een boos mailtje sturen omdat ze ineens wel verzendkosten rekenen voor het vorige, door de incapabele TNT-meneer niet afgeleverde pakket :{
Ze gaan 'm niet uit zichzelf terugzetten, en je zal waarschijnlijk al snel bij je saldo een correctie zien van - ¤ 12,45. Dus zou even mailen of ze 'm nog terug kunnen plaatsen, maar meestal heb je pech.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85128211
Zien jullie deze schoentjes wel eens voorbij komen in de sale? Ik kijk elke ochtend maar zie ze niet. :(

pi_85129972
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:53 schreef tijdrenner het volgende:
Zien jullie deze schoentjes wel eens voorbij komen in de sale? Ik kijk elke ochtend maar zie ze niet. :(

[ afbeelding ]
Die heb ik nog nooit op de site gezien.

Alleen deze

know'm sayin?
word? word.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 11:12:33 #77
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85132131
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:53 schreef tijdrenner het volgende:

[ afbeelding ]
Als ik mij niet vergis zijn dit de UGG Dakota, niet van H&M dus.
pi_85133835
Het lijkt net of ze ze verkeerd om aan heeft :@
pi_85133992
Ik ben al voorgemeld :o Drie dingen komen na, het vestje van 4.95 komt pas in oktober :')
pi_85135386
Hallo ik heb gisteren iets besteld, maar wil de bestelling wijzigen. Maar als ik dat probeer staat er in het rood: "Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden."

Als ik op Geleverde artikelen klik, staat mijn bestelling er wel bij met als tekst "Je bestelling is in behandeling".

Komt dit vaker voor?

Opgelost :@
pi_85135519
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Als ik mij niet vergis zijn dit de UGG Dakota, niet van H&M dus.
Dat dacht ik ook, maar onder de foto stond dat ze ze bij H&M had gekocht.. :S
  Moderator woensdag 11 augustus 2010 @ 12:40:58 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_85135637
Vanavond maar eens wat leuke dingen uitzoeken, ik kreeg gisteren een kortingscode in de brievenbus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_85137276
Ah bedankt allemaal voor de info.
@Tegan: bedoel je dat S losser zit of maat 170?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:21:44 #84
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85139656
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef tijdrenner het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar onder de foto stond dat ze ze bij H&M had gekocht.. :S
Raar, heb ze namelijk echt nog noooit gezien bij H&M en kan me ook niet zo heel goed voorstellen dat H&M zulke schoenen verkoopt met een 'bontje' erin
pi_85145156
Mijne is ook alweer voorgemeld!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:53:34 #86
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_85149138
gvd, ik had een bestelling geplaatst,die zou pas begin september komen.Krijg ik vandaag een kortingscode thuis,ik dacht mooi dat verwerk ik nog mooi in die bestelling, is die vandaag blijkbaar in behandeling genomen en kan ik m niet meer invoeren :( Ik dacht ja daag ,ik bestel t gewoon nog eens en dan wel met code, en dan laat ik de eerste bestelling meteen retour gaan,maar ik krijg die code niet aan de gang :( t werkt niet , grrrrr

dus ben ik maar naar de stad gegaan en heb daar 2 dingetjes gehaald voor mijn cadeaubon die ik nog had O-) en dan zal mijn jas wel snel komen *O*
pi_85154155
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ze gaan 'm niet uit zichzelf terugzetten, en je zal waarschijnlijk al snel bij je saldo een correctie zien van - ¤ 12,45. Dus zou even mailen of ze 'm nog terug kunnen plaatsen, maar meestal heb je pech.
Je had gelijk hoor! Ik heb even gebeld, ben heel netjes geholpen!
Er bleken nog meer dingen uit m'n bestelling gehaald dus het was maar goed dat ik belde. Een deel daarvan wordt nu alsnog nageleverd omdat het nu ineens toch wel op voorraad was... Het andere deel wordt gewoon niet geleverd, dat schijnt niet meer binnen te komen :{ En dat paarse jurkje waar het om begon, dat was er nu niet en de dame die me hielp kon ook niet zien wanneer dat weer binnenkwam dus dat moest ik zelf in de gaten houden. Dat is wel jammer, maar misschien ook wel beter voor me :P De zuinige calvinist in me vindt het slecht dat ik hetzelfde jurkje in 2 kleuren koop als ik ook met 1 toekan. Het hebberige meisje baalt nu wel als een stekker :P
pi_85156820
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:23 schreef Nora.. het volgende:
Ah bedankt allemaal voor de info.
@Tegan: bedoel je dat S losser zit of maat 170?
170 zit losser, de broeken dan, en bij shirtjes is het allemaal te strak om mijn borsten... Moet er wel bij zeggen dat ik ook wel XS draag naast S.
pi_85157797
Iemand enig idee of die Autumn Collectie die op hun website staat, ook al in de winkels te verkrijgen is? Ik zou aannemen van wel? Staan 2 hele leuke dingen in die ik graag zou willen hebben, maar pas ze toch liever eerst in de winkel zelf. Morgen ff checken of ik wat kan vinden!
pi_85161457
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:29 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Iemand enig idee of die Autumn Collectie die op hun website staat, ook al in de winkels te verkrijgen is? Ik zou aannemen van wel? Staan 2 hele leuke dingen in die ik graag zou willen hebben, maar pas ze toch liever eerst in de winkel zelf. Morgen ff checken of ik wat kan vinden!
Ik heb alles al in de winkel zien hangen ja :Y
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:20:54 #91
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_85174082
ik heb de jassen nog niet gezien, en een mevrouw vroeg iets uit de catalogus,en toen antwoordde een medewerkster dat ze het wel binnen hadden maar pas over 2 weken in de winkel mochten hangen. Ik vermoed dat dat een jas was
pi_85174135
Ik heb gisteren eindelijk deze tas in het wit gekocht O+ Na veel twijfelen. De ritsopening is niet zo handig, maar hij is zo leuk O+
Tap tap tap
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:22:52 #93
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_85178523
Ik kreeg zojuist een mail, mijn pakketje is aangekomen op het Kialapunt.

Met in het rood de mededeling:
OPGELET: OP VERZOEK VAN H&M KAN HET PAKKET ALLEEN MAAR AFGEHAALD WORDEN DOOR UZELF. U KAN NIET AAN IEMAND ANDERS VRAGEN OM HET PAKKET AF TE HALEN.

Maar goed dat ik niet het Kialapunt bij het werk van mijn vriend heb gekozen :{. Wat is dit nu weer voor onzin. Het gaat om een pakketje van 34 euro?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_85180344
Dit jurkje O+

know'm sayin?
word? word.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:10:19 #95
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:11:19 #96
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85184325
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef alors het volgende:
Dit jurkje O+

[ afbeelding ]
Ik weet het nog niet zo.. hoe zou jij die dragen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85184399
quote:
Dit jurkje O+

[ afbeelding ]
Meen je dit nou :D? Wat een gruwel!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:58:32 #99
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_85185016
quote:
Dit jurkje O+

[ afbeelding ]
Ik vind het een soepjurk :D.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_85186745
Kortingscode is hier binnen. Maar liefst 10 % korting.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')