LOL, ik dacht echt: wáárom noemt ze haar nou weer (wegge)slet, omdat ze zoveel gekocht heeft ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef rena het volgende:
[..]
Weggeslet! Die ballerina's, ring en het jasje heb ik ook. Zijn allemaal tof
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
LOL, ik dacht echt: wáárom noemt ze haar nou weer (wegge)slet, omdat ze zoveel gekocht heeft ofzo?
![]()
Ik dacht serieus hetzelfdequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
LOL, ik dacht echt: wáárom noemt ze haar nou weer (wegge)slet, omdat ze zoveel gekocht heeft ofzo?
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Oh, en degene die een paar topics geleden de haarspeldjes met een levertijd van eind oktober noemde: Thanks! Dankzij jou heb ik nu al een paar weken een echte monsterbestelling staan waar ik maar bij blijf gooien en in veel mindere mate uitkiepen...Mijn bankrekening is alleen minder blij met je
Het meeste wel hoor, ik was van de week in Ede en daar hadden ze bijvoorbeeld de nieuwe jurkjes/blousjes/vesten en die weekendtas al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:45 schreef linpunt het volgende:
Maar, ik vind het lame dat de nieuwe collectie die je op de site kan bestellen nog niet in de winkel ligt :S
oh echt, ik was in Zwolle en ze hebben nog steeds het zwarte shirt met de stipjes niet en bij de mannen alle vesten nog niet. Ik ben er ook serieus heen gegaan voor het college-vest van de mannenafdeling.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het meeste wel hoor, ik was van de week in Ede en daar hadden ze bijvoorbeeld de nieuwe jurkjes/blousjes/vesten en die weekendtas al.
Ik heb 'm gebruikt, heb even aangenomen dat ik 'm toch 1 dezer dagen zelf per mail krijgquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef alors het volgende:
Wooohoeee k heb post van h&m, code 8865 voor 10% op alles muv sale. Op eigen risico
Dat we kunnen verwachten dat je met een boel H&M spullen terugkomt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Okee! Fijn om te weten want dan ga ik effe de stad in!
Dan weten jullie dat!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat we kunnen verwachten dat je met een boel H&M spullen terugkomt?
Even eenquote:
Ik heb 'm ook in de bus gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef alors het volgende:
Wooohoeee k heb post van h&m, code 8865 voor 10% op alles muv sale. Op eigen risico
Haha!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:39 schreef Syrena het volgende:
Ik las nu net pas dat die code met de post komt en niet per mailBedacht toen dat ik net de postbode langs het raam zag lopen, ga kijken, en jawellllll, folder met kortingscode
Ben ik lekker toch legaal geweest vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |