hakjes of enkelboots, mooie panty en een longsleeve (maar dan wel zo dat je hals vrij blijft). iig geen vestje ivm met de mouwtjes van het jurkje. En je bent winterproof.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo.. hoe zou jij die dragen?
Dat vind ik ook een dilemma, ik vind lange mouwen onder korte mouwen echt afschuwelijk, maar iets over het jurkje is weer zonde voor het jurkje. En blote armen doe ik niet aan onder de 15 graden. En op school is het altijd -10 ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hakjes of enkelboots, mooie panty en een longsleeve (maar dan wel zo dat je hals vrij blijft). iig geen vestje ivm met de mouwtjes van het jurkje. En je bent winterproof.
Nog niks, ik heb er weleens drie weken over gedaan. Vooral nu het vakantietijd is zijn ze misschien wat lakser. Ik heb nog nooit een herinnering gehad ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je via acceptgiro betaalt en het is later dan 14 dagen dat je betaald wat gebeurd er dan?
Ow oke, ja ik zie nou ineens dat het al 2 weken geleden is dat ik het binnen heb gekregen vandaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niks, ik heb er weleens drie weken over gedaan. Vooral nu het vakantietijd is zijn ze misschien wat lakser. Ik heb nog nooit een herinnering gehad ofzo.
Ja, dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Op de site staat bij SPORT een meisje met kort haar en sproetjes. Is dat niet die meid die afgelopen seizoen bij ons te zien was in ANTM? Zo'n latina meisje
en als er niks retour gaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef alors het volgende:
Dat kun je invullen op het retourformulier.
ehhhhhhhhhh... ja dan zou ik even bellen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en als er niks retour gaat
Oh dan ga ik ook eens kijken naar laarzen, 95% in gewone schoenenwinkels hebben laarzen waarin ik kan zwemmen, dus een smalle(re) kuit zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef pinquit het volgende:
rena; ga er maar vanuit dat ze flink smal zijn
Ik moet laarzen ook altijd smaller laten makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan ga ik ook eens kijken naar laarzen, 95% in gewone schoenenwinkels hebben laarzen waarin ik kan zwemmen, dus een smalle(re) kuit zou geweldig zijn
'dit najaar'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:57 schreef turnazz het volgende:
iemand een idee wanneer de grootste H&M winkel van Nederland aan de Dam in Amsterdam opengaat?
en ik ben dus ook iemand die niet in de meeste laarzen past omdat ik teveel kuit heb, life is not fairquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet laarzen ook altijd smaller laten makenBen je al een vermogen kwijt aan laarzen die om de voet passen, kan ik de schacht nog eens laten ombouwen
![]()
Over "dit najaar' gesproken...quote:
Hè verdorie, had ik het net zo goed in de winkel kunnen halen volgende week.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:14 schreef pinquit het volgende:
tussen 20 en 31 augustus. 2 weken is lang, maar is wel h&ms verder.
jepquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hè verdorie, had ik het net zo goed in de winkel kunnen halen volgende week.![]()
Ja, het is de eerste keer dat ik iets koop bij H&M. Ook nog nooit in de winkel iets gekocht.quote:
Om zelf uit te proberenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:05 schreef pinquit het volgende:
in collectie? dat heb ik nog nooit gehadhouden ze t dan voor de grap even ofzo?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:05 schreef pinquit het volgende:
in collectie? dat heb ik nog nooit gehadhouden ze t dan voor de grap even ofzo?
quote:Wat het voor jou betekent als je die melding ziet: de verzender heeft TNT verteld dat jouw pakketje bij de volgende zending zit die TNT daar op komt halen.
Ze kunnen pas leveren vanaf dat zij het pakket daadwerkelijk hebben. Dat is pas als het pakket gesorteerd is. Daarvoor is het pakket aangemeld en onderweg naar een sorteercentrum.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef Blaxje het volgende:
Crap Track&Trace/TNT staat al meer dan een dag lang op "In collectie"Ik dacht dat TNT tegenwoordig verzekerde binnen 1 dag te leveren.
Okéquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ze kunnen pas leveren vanaf dat zij het pakket daadwerkelijk hebben. Dat is pas als het pakket gesorteerd is. Daarvoor is het pakket aangemeld en onderweg naar een sorteercentrum.
Ik dacht het al. Ik hoopte dat iemand me uit die droom kon helpen door te zeggen: JA, ze zijn wijd en ze zullen je passenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef pinquit het volgende:
rena; ga er maar vanuit dat ze flink smal zijn
Laat me weten hoe die eerste is!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Whaaa!!!! Volgens mij nog geen 2 uur geleden bestelling geplaatst, nu al in behandeling...heeft de H&M haast ofzo?
levering stond op eind augustus...
Bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog 2 t-shirts...ben benieuwd
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat me weten hoe die eerste is!
Ohhhhhh dat linker roze shirtje met strikje, wat staat ie je mooiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hm, enkellaarzen waren veel te puntig dus die gaan terug, dat roze jurkje van Divided was echt een prulmaar de rest is leuk, wat aanfoto's:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dankjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhh dat linker roze shirtje met strikje, wat staat ie je mooi
Inderdaad, komen je vormen mooi door naar voren. En rozequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhh dat linker roze shirtje met strikje, wat staat ie je mooi
Grazie!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, komen je vormen mooi door naar voren. En rozenatuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:57 schreef CherryLips het volgende:
O, dus zo hoort dat vestje te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |