Die waren zo lelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
waar kan ik deze nog vinden? of code ofzo...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze waren altijd uitverkocht in mijn maatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die waren zo lelijk.Maar 's ochtends zijn ze er nog wel ;o
Oh die jasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Yay, net ook besteld.
[ afbeelding ]
Ja die.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die met de elastiek aan de zijkant?
Ik wacht al tijden op de zwarte in mijn maat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ze waren altijd uitverkocht in mijn maatik wacht dan nog wel even tot ik weer naar school moet, dan moet ik sowieso vroeg op
Ja! Ik heb ook 38 of 39 nodigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik wacht al tijden op de zwarte in mijn maat.
Maar of ik grijp net elke keer mis (lijkt me sterk) of ze zijn er niet meer in mijn maat, 39.
Ik had ze laatst per toeval in 38, gelijk besteld enzo.. zag je gewoon m'n tenen doorheen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja! Ik heb ook 38 of 39 nodig
Jaa daar ben ik dus ook bang voor omdat het een best dunne stof is, wil ze liever eerst passen maarja zie ze ook echt nergens meer in de winkels liggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik had ze laatst per toeval in 38, gelijk besteld enzo.. zag je gewoon m'n tenen doorheen.
Oh dat was wel de versie met touw erbij, voor om je benen.
Ik was ook meteen verliefd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die jas![]()
![]()
Ik heb vorige winter een jas gekocht, dus ik koop er dit jaar geen, maar wow deze is echt prachtig
psst ze zijn ook op de kinderafdeling sale, grijs/wit gestreept en turkoise iig...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaa daar ben ik dus ook bang voor omdat het een best dunne stof is, wil ze liever eerst passen maarja zie ze ook echt nergens meer in de winkels liggen
Ze deden niks voor mequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Nora.. het volgende:
Syrena, wat was er mis met al die blousjes? En dat lange bruine vest?
Je hebt 'm toch ook in 2 soorten stof?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:09 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zojuist gepast in de winkel. Valt best tegen, ik vond hem zo leuk. De vorm zelf zit erg leuk, maar die col die lijkt op de website, de modellenfoto en op deze foto veel dikker en steviger om mooi te draperen, maar tis gewoon een slap flubber gevalletje
[ afbeelding ]
Deze kon ik nergens vinden, maar die ga ik dan maar via het internet bestellen.
Open dragen ipv dicht met een stoere singlet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze deden niks voor meBruine vest vond mijn moeder meer iets voor haar, beetje saai, kwam misschien ook door de kleur. En ik heb twee ruiten blouses die veel leuker waren dan die uit het pakket. Punt is dat ik ruiten blousjes echt zoooooo geweldig vind, maar in de meesten zie ik eruit als een boerin
Hmss, ik heb die coltrui in beide H&M winkels in Rotterdam alleen in de dunne versie gezien. Niet de dikke. En op de website zie ik ook maar 1 versie staan. Kzou niet weten of ik dan een dikke of een dunne versie krijg als ik die bestel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Je hebt 'm toch ook in 2 soorten stof?
Ik heb dus de dunne in dezelfde kleur als de foto & staat mij mooier.
M'n zusje heeft ook dezelfde kleur maar de dikke versie, staat haar weer beter.
Als je deze bedoelt:quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:16 schreef ivetje het volgende:
Ik heb in de veronica gids van vorige week (nr.32) een cape zien staan van H&M. Hij is bruin geblokt en 29,95. Er staat als link gewoon hm.com bij, maar ik kan hem op de website echt nergens vindenKan er ook geen pics van vinden op google ofzo helaas. Iemand die me misschien verder kan helpen? Ergens in de winkel al gesignaleerd?
Nou ik zie online toch echt 2 versies staanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
[..]
Hmss, ik heb die coltrui in beide H&M winkels in Rotterdam alleen in de dunne versie gezien. Niet de dikke. En op de website zie ik ook maar 1 versie staan. Kzou niet weten of ik dan een dikke of een dunne versie krijg als ik die bestel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |