Stuur me je T&T linkje eens dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom kunnen jullie wel zien dat het al onderweg is..
Ja die heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stuur me je T&T linkje eens dan?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet.
Kijk, de vorige zijn wel allemaal gewoon betaald en zo:
[ afbeelding ]
Maar bij die laatste paar heb ik gewoon geen T&T meer.
Nee, nog niet, maar dat duurt weer een week voor ik antwoord heb en ik verwacht het vandaag of morgen binnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!!! Wat vreemd
! Heb je al even gemaild naar de klantenservice?
Ach mocht je het morgen nog niet hebben dan is het wel een mailtje waard toch!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar dat duurt weer een week voor ik antwoord heb en ik verwacht het vandaag of morgen binnen.
De aller onderste, is 15 cent goedkoper (dus gewoon een shirtje) dan mijn een na laatste bestelling, en die heeft wel een track&trace code. Dus veel zal het niet uitmaken lijkt me.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef Aure het volgende:
Ja maar soms, als je weinig hebt, dan gaat t met brievenpost en dan heb je geen T&Tcode
Volgens mij hebben ze dat ook nog niet zo lang ingevoerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De aller onderste, is 15 cent goedkoper (dus gewoon een shirtje) dan mijn een na laatste bestelling, en die heeft wel een track&trace code. Dus veel zal het niet uitmaken lijkt me.
Daarom staat er dat het een gewoon shirtje was wat ik toen bestelde. En dat is nu weer zo. Daarom dat tussen haakjes. Maar okay.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat ook nog niet zo lang ingevoerdEn het gaat niet om de prijs, maar of het met brievenpost mee kan of niet
jaa maar wat ik zeg, ze doen het geloof ik nog niet zo lang op die manier! Het staat nu in ieder geval bij de status van je bestelling erboven (dat je geen collonummer hebt als ze t via brievenbuspost doen) terwijl dat er eerder niet stond...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom staat er dat het een gewoon shirtje was wat ik toen bestelde. En dat is nu weer zo. Daarom dat tussen haakjes. Maar okay.
Die met de elastiek aan de zijkant?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik twijfel over de hele oudbollige 6cm hak enkellaarsjes in 't zwart.
Iemand die ze hier ook heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |