Ik vind dat ding gaaf maar veel te duurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:01 schreef L.in het volgende:
tvp met foto:
[ afbeelding ]
serieus, wtf heeft H&M nu ook echte clochard fashion!
Dat is alleen wat ik uit de algemene voorwaarden van de H&M haal. Let op je bloeddruk, popje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee de OP klopt idd niet.
Ga jij maar lekker extra betalen, volgens de wet hoef je niets te betalen, ik betaal niets als ik alles retourneer en H&M accepteert dat gewoonals jij ze wat cadeau wil doen, ga je gang.
Uhm nee, niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:01 schreef L.in het volgende:
tvp met foto:
[ afbeelding ]
serieus, wtf heeft H&M nu ook echte clochard fashion!
Zo opwindend ben je niet hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef bluejean het volgende:
Dat is alleen wat ik uit de algemene voorwaarden van de H&M haal. Let op je bloeddruk, popje.![]()
Je hoeft echt niets te betalen als je alles terugstuurt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef bluejean het volgende:
[..]
Dat is alleen wat ik uit de algemene voorwaarden van de H&M haal. Let op je bloeddruk, popje.![]()
![]()
Koop dan deze:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind dat ding gaaf maar veel te duur
lol, iddquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:23 schreef L.in het volgende:
[..]
Koop dan deze:
[ afbeelding ]
Stuur em naar mij op en dan laat ik mijn hond er een tijdje mee spelenscheelt je 40 eurie.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:23 schreef L.in het volgende:
[..]
Koop dan deze:
[ afbeelding ]
Stuur em naar mij op en dan laat ik mijn hond er een tijdje mee spelenscheelt je 40 eurie.
Mja, same..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:59 schreef Linnie20v het volgende:
Ik krijg het benauwd als ik aan een coltrui of andere warme kleren denk ...
*zweet wegveegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |