Als je iets van internet bestelt heb je altijd de mogelijkheid de koop alsnog te ontbinden en het te retourneren. Dus je kunt het gewoon retour sturen en dan heb je geen verzendkosten of retourkosten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:52 schreef bluejean het volgende:
Hoi!
Vraagje: Ik heb spullen besteld via de H&Mwebshop, maar wil alle bestelde artikelen retourneren. Nu meende ik te herinneren dat je in dat geval niet de bezorgkosten hoefde te betalen en ook in de op van dit topic staat:
"Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.".
Maar op mijn factuur kom ik dit echter niet tegen. Zijn de voorwaarden tegenwoordig veranderd? Jammer van die 6,95 in dat geval.
Dank je, ik wist niet zeker of die voorwaarde ook geldt voor verzendkosten. Dus nu betaal ik alleen die 1 euro, begrijp ik?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je iets van internet bestelt heb je altijd de mogelijkheid de koop alsnog te ontbinden en het te retourneren. Dus je kunt het gewoon retour sturen en dan heb je geen verzendkosten of retourkosten.
Nee, je betaalt helemaal niets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef bluejean het volgende:
Dank je, ik wist niet zeker of die voorwaarde ook geldt voor verzendkosten. Dus nu betaal ik alleen die 1 euro, begrijp ik?
Ehm iets simpels? Een lange trui, tuniekje of een effen jurkje met vestje ofzo...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:26 schreef MaLo het volgende:
Zo'n glitterlegging he... Ik vind hem heel gaaf, maar wat draag je er in godsnaam bij.
Tips please
Dat bedoelde ik ook met die artikelen gisteren, zag vanmorgen idd dat er weer andere zogenaamd SOLD OUT zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:58 schreef alors het volgende:
AHAHAH h&m wat een gaRp. Gister stond er een nieuwe trui op, per ongeluk blijkbaar en ze hebben em er nu maar weer afgehaald![]()
Nu staan er andere, gister 'uitverkochte' artikelen wel op. Please doe niet zo sad, alles of niets graag.
Dit is het klassieke egel-geplet-door-steen model.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:04 schreef alors het volgende:
Die bont muts is er nu wel![]()
deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
In dat geval klopt de info in de op niet. Maar volgens mij moet je toch wel die 1 euro betalen, alleen niet indien je je bestelling terugstuurt vanwege een beschadigd of ontbrekend product. Anyhow, ik ben eruit! Thanks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, je betaalt helemaal niets.
Hou alle artikelen --> alleen verzendkosten + kosten artikelen betalen
Stuur alles terug ---> helemaal niets betalen
Hou een deel, stuur een deel terug ---> kosten artikelen + verzendkosten + 1,00 betalen
ja precies, kijk gewoon welke het leukste is/best past. Terug sturen kan immers altijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:31 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik heb die jongensmuts toch maar in de bestelling gedaan....als maandag de andere weer bestelbaar is gooi ik die er ook bij....
premiere van star wars?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, wanneer trek je zo iets aan??????
[ afbeelding ]
Ik heb geen hipperdepippe-feestjes waar ik met zo iets durf te lopen, denk ik....
Er zal maar een zonnestraal tje op vallen![]()
Hehe, eigenlijk had je het roze tuniekje in het midden moeten plaatsen, tussen al het zwart!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
ja precies, kijk gewoon welke het leukste is/best past. Terug sturen kan immers altijd
I haz failed. Bigtime..
[ afbeelding ]
Nee de OP klopt idd niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:18 schreef bluejean het volgende:
In dat geval klopt de info in de op niet. Maar volgens mij moet je toch wel die 1 euro betalen, alleen niet indien je je bestelling terugstuurt vanwege een beschadigd of ontbrekend product. Anyhow, ik ben eruit! Thanks.
ah ja, die had ik dus in XL besteld, en heb m weer teruggestuurd en nu een L besteld... maar álles van mijn laatste bestelling was te grootquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Deze is trouwens erg leuk:
[ afbeelding ]
Maar valt best groot. Volgens mij heb ik zelfs een S nodig.
Ja van de kinderafdelingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, Is dat zwarte ding een legging?
![]()
Die met ritjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |