quote:Om 12.00 uur zullen we tijdelijk sluiten voor technisch onderhoud en het up-to-date maken van het systeem.
Ben je bezig met bestellen of het wijzigen van je persoonlijke gegevens of bestellingen, dan willen we je verzoeken dit nu af te sluiten.
We bedanken je voor je begrip!
Wij zijn rond 12.45 uur weer open.
H&M Klantenservice
Tel: 0900-1988 (7.5 cent per gesprek)
Fax: 0900-0401059 001 Deze mededeling niet nogmaals tonen.
Wanneer heb je besteld?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:13 schreef alors het volgende:
nou de geleverde artikelen zijn weer zichtbaar. Baal er alleen wel van dat mn bestelling nog steeds niet in behandeling is genomen...
Eens zien;quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:33 schreef _Surface het volgende:
Verkoopt H&M nog zwarte gleufhoedjes à la Justin Timberlake? Ik zoek namelijk nog zoiets.
Mij ook, van die foute marktshirtsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:02 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:This item has wolves on it which makes it intrinsically sweet and worth 5 stars by itself, but once I tried it on, that's when the magic happened. After checking to ensure that the shirt would properly cover my girth, I walked from my trailer to Wal-mart with the shirt on and was immediately approached by women. The women knew from the wolves on my shirt that I, like a wolf, am a mysterious loner who knows how to 'howl at the moon' from time to time (if you catch my drift!). The women that approached me wanted to know if I would be their boyfriend and/or give them money for something they called mehth. I told them no, because they didn't have enough teeth, and frankly a man with a wolf-shirt shouldn't settle for the first thing that comes to him.
I arrived at Wal-mart, mounted my courtesy-scooter (walking is such a drag!) sitting side saddle so that my wolves would show. While I was browsing tube socks, I could hear aroused asthmatic breathing behind me. I turned around to see a slightly sweaty dream in sweatpants and flip-flops standing there. She told me she liked the wolves on my shirt, I told her I wanted to howl at her moon. She offered me a swig from her mountain dew, and I drove my scooter, with her shuffling along side out the door and into the rest of our lives. Thank you wolf shirt.
Pros: Fits my girthy frame, has wolves on it, attracts women
Cons: Only 3 wolves (could probably use a few more on the 'guns'), cannot see wolves when sitting with arms crossed, wolves would have been better if they glowed in the dark.
Bij dat wolvenshirt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:26 schreef MaLo het volgende:
Zo'n glitterlegging he... Ik vind hem heel gaaf, maar wat draag je er in godsnaam bij.
Tips please
Of misschien dit prachtige shirt?quote:
Als je iets van internet bestelt heb je altijd de mogelijkheid de koop alsnog te ontbinden en het te retourneren. Dus je kunt het gewoon retour sturen en dan heb je geen verzendkosten of retourkosten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:52 schreef bluejean het volgende:
Hoi!
Vraagje: Ik heb spullen besteld via de H&Mwebshop, maar wil alle bestelde artikelen retourneren. Nu meende ik te herinneren dat je in dat geval niet de bezorgkosten hoefde te betalen en ook in de op van dit topic staat:
"Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.".
Maar op mijn factuur kom ik dit echter niet tegen. Zijn de voorwaarden tegenwoordig veranderd? Jammer van die 6,95 in dat geval.
Dank je, ik wist niet zeker of die voorwaarde ook geldt voor verzendkosten. Dus nu betaal ik alleen die 1 euro, begrijp ik?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je iets van internet bestelt heb je altijd de mogelijkheid de koop alsnog te ontbinden en het te retourneren. Dus je kunt het gewoon retour sturen en dan heb je geen verzendkosten of retourkosten.
Nee, je betaalt helemaal niets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef bluejean het volgende:
Dank je, ik wist niet zeker of die voorwaarde ook geldt voor verzendkosten. Dus nu betaal ik alleen die 1 euro, begrijp ik?
Ehm iets simpels? Een lange trui, tuniekje of een effen jurkje met vestje ofzo...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:26 schreef MaLo het volgende:
Zo'n glitterlegging he... Ik vind hem heel gaaf, maar wat draag je er in godsnaam bij.
Tips please
Dat bedoelde ik ook met die artikelen gisteren, zag vanmorgen idd dat er weer andere zogenaamd SOLD OUT zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:58 schreef alors het volgende:
AHAHAH h&m wat een gaRp. Gister stond er een nieuwe trui op, per ongeluk blijkbaar en ze hebben em er nu maar weer afgehaald![]()
Nu staan er andere, gister 'uitverkochte' artikelen wel op. Please doe niet zo sad, alles of niets graag.
Dit is het klassieke egel-geplet-door-steen model.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:04 schreef alors het volgende:
Die bont muts is er nu wel![]()
deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
In dat geval klopt de info in de op niet. Maar volgens mij moet je toch wel die 1 euro betalen, alleen niet indien je je bestelling terugstuurt vanwege een beschadigd of ontbrekend product. Anyhow, ik ben eruit! Thanks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, je betaalt helemaal niets.
Hou alle artikelen --> alleen verzendkosten + kosten artikelen betalen
Stuur alles terug ---> helemaal niets betalen
Hou een deel, stuur een deel terug ---> kosten artikelen + verzendkosten + 1,00 betalen
ja precies, kijk gewoon welke het leukste is/best past. Terug sturen kan immers altijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:31 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik heb die jongensmuts toch maar in de bestelling gedaan....als maandag de andere weer bestelbaar is gooi ik die er ook bij....
premiere van star wars?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, wanneer trek je zo iets aan??????
[ afbeelding ]
Ik heb geen hipperdepippe-feestjes waar ik met zo iets durf te lopen, denk ik....
Er zal maar een zonnestraal tje op vallen![]()
Hehe, eigenlijk had je het roze tuniekje in het midden moeten plaatsen, tussen al het zwart!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
ja precies, kijk gewoon welke het leukste is/best past. Terug sturen kan immers altijd
I haz failed. Bigtime..
[ afbeelding ]
Nee de OP klopt idd niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:18 schreef bluejean het volgende:
In dat geval klopt de info in de op niet. Maar volgens mij moet je toch wel die 1 euro betalen, alleen niet indien je je bestelling terugstuurt vanwege een beschadigd of ontbrekend product. Anyhow, ik ben eruit! Thanks.
ah ja, die had ik dus in XL besteld, en heb m weer teruggestuurd en nu een L besteld... maar álles van mijn laatste bestelling was te grootquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Deze is trouwens erg leuk:
[ afbeelding ]
Maar valt best groot. Volgens mij heb ik zelfs een S nodig.
Ja van de kinderafdelingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, Is dat zwarte ding een legging?
![]()
Die met ritjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |