abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71872052
Ah een melding. Even uploaden

Lekker duidelijk ;P
pi_71872119
Bij mij doet ie wel gewoon
quote:
Om 12.00 uur zullen we tijdelijk sluiten voor technisch onderhoud en het up-to-date maken van het systeem.

Ben je bezig met bestellen of het wijzigen van je persoonlijke gegevens of bestellingen, dan willen we je verzoeken dit nu af te sluiten.

We bedanken je voor je begrip!

Wij zijn rond 12.45 uur weer open.

H&M Klantenservice
Tel: 0900-1988 (7.5 cent per gesprek)
Fax: 0900-0401059 001 Deze mededeling niet nogmaals tonen.
know'm sayin?
word? word.
pi_71872170
Ja, het duurde even; maar zag dr wel leuk uit.
pi_71872459
Hij doet het weer, zending zit in afleverroute
Tap tap tap
pi_71872500
nou de geleverde artikelen zijn weer zichtbaar. Baal er alleen wel van dat mn bestelling nog steeds niet in behandeling is genomen...
know'm sayin?
word? word.
pi_71872970
Oja ik zie mijn bestelling ook weer. Hij is nu echter in behandeling terwijl hij gister onderweg scheen te zijn
Hopelijk duurt t niet 2 weken ofzo..
pi_71872980
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:13 schreef alors het volgende:
nou de geleverde artikelen zijn weer zichtbaar. Baal er alleen wel van dat mn bestelling nog steeds niet in behandeling is genomen...
Wanneer heb je besteld?
Die van mij is namelijk al wel in behandeling genomen. :/
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:31:41 #258
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_71873002
Gisteren pakje opgehaald bij Kiala; faalhazen van HM hebben verkeerde shirtje geleverd, ik had twee dezelfde besteld, krijg ik twee verschillende Grrr.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_71873191
O ja hoor, ik hoor de deurbel boven nooit, maar ik hoorde buiten wel een busje draaien. Ik naar beneden, zie ik de postbode met een pakketje van de H&M door de straat lopen naar de buren van tig huizen verderop die buiten bezig waren. Wel een briefje in de bus. Maargoed, ik was amper aangekleed dus ik heb me even opgefrist en ga het zaakje even halen nu .
Tap tap tap
pi_71875479
H&M zuigt.

Ik doe niet meer. Hele bestelling verwijderd, wel 16 mailtjes over en weer, krijg ik nog maar een paar artikelen van mijn bestelling. Daar deed ik het niet voor! Ik wil de andere artikelen er ook bij!
Ja ik had kortingscodes gebruikt, maar zeg daar dan ook wat van en verwijder niet de hele bestelling . Het was zoveel moeite om de juiste kleding te krijgen, steeds uitverkocht enzo.
pi_71875647
Wehe van m'n hele bestelling gaat vrijwel alles terug . Het leuke jurkje valt he-le-maal verkeerd, de taille zit op een zeer oncharmante plek waardoor ik op een hoogzwangere Klazien lijk en het badpak is te open aan de achterkant en ik ben zo scheef als een hangmat, wat een leuk effect heeft voor de vetjes die uit badpakken willen ontsnappen . Ik had nog een ander jurkje besteld maar die valt twee maten groter dan de rest van de kleren en nog een shirtje dat ik al had viel nu ineens kleiner . Uiteindelijk hou ik een setje maillots, twee shirtjes uit de sale en oogschaduw, maar die oogschaduw kan ik niet meer terugsturen .
Tap tap tap
pi_71876468
Verkoopt H&M nog zwarte gleufhoedjes à la Justin Timberlake? Ik zoek namelijk nog zoiets.
pi_71876681
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:33 schreef _Surface het volgende:
Verkoopt H&M nog zwarte gleufhoedjes à la Justin Timberlake? Ik zoek namelijk nog zoiets.
Eens zien;

Dat zijnde enige 2 die ik kan vinden in shop, misschien in een van de winkels proberen ?
pi_71877271
Bij de heren zijn ze wel, kijk daar maar even
know'm sayin?
word? word.
pi_71879258
Jemig, mijn pakje is al gesorteerd. Maandag besteld, zaterdag geleverd: ik sta versteld!
I had a signature once. It was awful.
pi_71879640
Deze is trouwens erg leuk:

Maar valt best groot . Volgens mij heb ik zelfs een S nodig.
Tap tap tap
pi_71880346
AHAHAH h&m wat een gaRp. Gister stond er een nieuwe trui op, per ongeluk blijkbaar en ze hebben em er nu maar weer afgehaald
Nu staan er andere, gister 'uitverkochte' artikelen wel op. Please doe niet zo sad, alles of niets graag.
know'm sayin?
word? word.
pi_71880477

Doet me denken aan

vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:04:49 #269
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_71880520
right...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_71880617
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:02 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]

Doet me denken aan

[ link | afbeelding ]

Mij ook, van die foute marktshirts
know'm sayin?
word? word.
pi_71880659
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:04 schreef Whiskers het volgende:
right...
quote:
This item has wolves on it which makes it intrinsically sweet and worth 5 stars by itself, but once I tried it on, that's when the magic happened. After checking to ensure that the shirt would properly cover my girth, I walked from my trailer to Wal-mart with the shirt on and was immediately approached by women. The women knew from the wolves on my shirt that I, like a wolf, am a mysterious loner who knows how to 'howl at the moon' from time to time (if you catch my drift!). The women that approached me wanted to know if I would be their boyfriend and/or give them money for something they called mehth. I told them no, because they didn't have enough teeth, and frankly a man with a wolf-shirt shouldn't settle for the first thing that comes to him.

I arrived at Wal-mart, mounted my courtesy-scooter (walking is such a drag!) sitting side saddle so that my wolves would show. While I was browsing tube socks, I could hear aroused asthmatic breathing behind me. I turned around to see a slightly sweaty dream in sweatpants and flip-flops standing there. She told me she liked the wolves on my shirt, I told her I wanted to howl at her moon. She offered me a swig from her mountain dew, and I drove my scooter, with her shuffling along side out the door and into the rest of our lives. Thank you wolf shirt.

Pros: Fits my girthy frame, has wolves on it, attracts women
Cons: Only 3 wolves (could probably use a few more on the 'guns'), cannot see wolves when sitting with arms crossed, wolves would have been better if they glowed in the dark.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:26:05 #272
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_71882011
Zo'n glitterlegging he... Ik vind hem heel gaaf, maar wat draag je er in godsnaam bij .
Tips please
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_71882117
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:26 schreef MaLo het volgende:
Zo'n glitterlegging he... Ik vind hem heel gaaf, maar wat draag je er in godsnaam bij .
Tips please
Bij dat wolvenshirt?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:40:27 #274
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_71882280
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bij dat wolvenshirt?
Of misschien dit prachtige shirt?

You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_71882496
TNT heeft een briefje in mijn bus gedaan met een verkeerde huisnr. Heb 2x aangebeld en misgegokt. Morgen klagen op het postkantoor!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71883770
Hoi!
Vraagje: Ik heb spullen besteld via de H&Mwebshop, maar wil alle bestelde artikelen retourneren. Nu meende ik te herinneren dat je in dat geval niet de bezorgkosten hoefde te betalen en ook in de op van dit topic staat:

"Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.".

Maar op mijn factuur kom ik dit echter niet tegen. Zijn de voorwaarden tegenwoordig veranderd? Jammer van die 6,95 in dat geval .
pi_71883836
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:52 schreef bluejean het volgende:
Hoi!
Vraagje: Ik heb spullen besteld via de H&Mwebshop, maar wil alle bestelde artikelen retourneren. Nu meende ik te herinneren dat je in dat geval niet de bezorgkosten hoefde te betalen en ook in de op van dit topic staat:

"Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.".

Maar op mijn factuur kom ik dit echter niet tegen. Zijn de voorwaarden tegenwoordig veranderd? Jammer van die 6,95 in dat geval .
Als je iets van internet bestelt heb je altijd de mogelijkheid de koop alsnog te ontbinden en het te retourneren. Dus je kunt het gewoon retour sturen en dan heb je geen verzendkosten of retourkosten.
pi_71884065
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als je iets van internet bestelt heb je altijd de mogelijkheid de koop alsnog te ontbinden en het te retourneren. Dus je kunt het gewoon retour sturen en dan heb je geen verzendkosten of retourkosten.
Dank je, ik wist niet zeker of die voorwaarde ook geldt voor verzendkosten. Dus nu betaal ik alleen die 1 euro, begrijp ik?
pi_71884303
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef bluejean het volgende:
Dank je, ik wist niet zeker of die voorwaarde ook geldt voor verzendkosten. Dus nu betaal ik alleen die 1 euro, begrijp ik?
Nee, je betaalt helemaal niets.

Hou alle artikelen --> alleen verzendkosten + kosten artikelen betalen
Stuur alles terug ---> helemaal niets betalen
Hou een deel, stuur een deel terug ---> kosten artikelen + verzendkosten + 1,00 betalen
pi_71885082
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:26 schreef MaLo het volgende:
Tips please
Ehm iets simpels? Een lange trui, tuniekje of een effen jurkje met vestje ofzo...
know'm sayin?
word? word.
pi_71885458
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:58 schreef alors het volgende:
AHAHAH h&m wat een gaRp. Gister stond er een nieuwe trui op, per ongeluk blijkbaar en ze hebben em er nu maar weer afgehaald
Nu staan er andere, gister 'uitverkochte' artikelen wel op. Please doe niet zo sad, alles of niets graag.
Dat bedoelde ik ook met die artikelen gisteren, zag vanmorgen idd dat er weer andere zogenaamd SOLD OUT zijn
Ik wilde de bont muts kopen, maar die is nu dus SOLD OUT uhh yeah right!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Linnie20v op 14-08-2009 21:05:06 ]
pi_71885648
Die bont muts is er nu wel

deze bedoel je toch?

know'm sayin?
word? word.
pi_71885681
Niet die fugly one van acryl he, wacht ik ga ff kijken

NIET deze dus....deze is te moskou-ig

Ik wil die waar vorig jaar ook zo'n run op was, dae met die oorflappen lekkah warmpjes
pi_71885768
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:04 schreef alors het volgende:
Die bont muts is er nu wel

deze bedoel je toch?

[ afbeelding ]
Dit is het klassieke egel-geplet-door-steen model.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71885784
Ooh deze hebben ze bij de heren

en deze bij de kids -> jongens

know'm sayin?
word? word.
pi_71885849
Die herenmuts is me te bont woordgrap FTW!

Die van de jongens moet ik eens checken, weet niet of ik mijn kop daarin ga krijgen

maat 152/170 gaat dat lukken ladies??
Ik heb met petten meestal een S-je...

Kan ook wachten tot maandag de muts ineens niet meer sold out is whehe
pi_71885868
puike woordgrap trouwens !

jawel joh gewoon de grootste maat bestellen hij is maar 8 euro ook
know'm sayin?
word? word.
pi_71885992
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee, je betaalt helemaal niets.

Hou alle artikelen --> alleen verzendkosten + kosten artikelen betalen
Stuur alles terug ---> helemaal niets betalen
Hou een deel, stuur een deel terug ---> kosten artikelen + verzendkosten + 1,00 betalen
In dat geval klopt de info in de op niet. Maar volgens mij moet je toch wel die 1 euro betalen, alleen niet indien je je bestelling terugstuurt vanwege een beschadigd of ontbrekend product. Anyhow, ik ben eruit! Thanks.
pi_71886369
@ Alors, ik heb die jongensmuts toch maar in de bestelling gedaan....als maandag de andere weer bestelbaar is gooi ik die er ook bij....
pi_71886410
Oke, wanneer trek je zo iets aan??????

Ik heb geen hipperdepippe-feestjes waar ik met zo iets durf te lopen, denk ik....

Er zal maar een zonnestraal tje op vallen
pi_71886470
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:31 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik heb die jongensmuts toch maar in de bestelling gedaan....als maandag de andere weer bestelbaar is gooi ik die er ook bij....
ja precies, kijk gewoon welke het leukste is/best past. Terug sturen kan immers altijd

I haz failed. Bigtime. .

know'm sayin?
word? word.
pi_71886498
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, wanneer trek je zo iets aan??????

[ afbeelding ]

Ik heb geen hipperdepippe-feestjes waar ik met zo iets durf te lopen, denk ik....

Er zal maar een zonnestraal tje op vallen
premiere van star wars?

Ik vind het stiekem wel tof hoor, maar ja wanneer draag je dat idd...
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:37:01 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71886535
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef alors het volgende:

[..]

ja precies, kijk gewoon welke het leukste is/best past. Terug sturen kan immers altijd

I haz failed. Bigtime. .

[ afbeelding ]
Hehe, eigenlijk had je het roze tuniekje in het midden moeten plaatsen, tussen al het zwart!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71886756
Hou jij van zwart Alors?
pi_71886938
Ja dat is mijn innerlijke goth

Toen ik alles aan het plakken was viel het me ook op

Normaal heb ik wel veel kleur, maarja sommige dingen moeten nu eenmaal zwart. Paar dingen waren ook alleen maar in zwart, of het alternatief was bruin, daar hou ik niet van.
know'm sayin?
word? word.
pi_71887084
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:18 schreef bluejean het volgende:
In dat geval klopt de info in de op niet. Maar volgens mij moet je toch wel die 1 euro betalen, alleen niet indien je je bestelling terugstuurt vanwege een beschadigd of ontbrekend product. Anyhow, ik ben eruit! Thanks.
Nee de OP klopt idd niet.

Ga jij maar lekker extra betalen, volgens de wet hoef je niets te betalen, ik betaal niets als ik alles retourneer en H&M accepteert dat gewoon als jij ze wat cadeau wil doen, ga je gang.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:55:58 #298
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71887101
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Deze is trouwens erg leuk:

[ afbeelding ]

Maar valt best groot . Volgens mij heb ik zelfs een S nodig.
ah ja, die had ik dus in XL besteld, en heb m weer teruggestuurd en nu een L besteld... maar álles van mijn laatste bestelling was te groot en ik ben toch echt niks afgevallen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71887145
@ Alors, Is dat zwarte ding een legging?

Die met ritjes
pi_71887348
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, Is dat zwarte ding een legging?

Die met ritjes
Ja van de kinderafdeling
know'm sayin?
word? word.
pi_71887599
okay ik gooi em wel dicht, tot straks
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: