abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71864545
Ik bedoelde, stel je hebt de naleveringen ver uit elkaar liggen dan ga je niet wachten met terugsturen tot alles er is want dan ben je te laat. Dus ik betaal 1 euro per retourzending, of ik nou 1 of 10 artikelen uit een zending retour stuur maakt niet uit.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:16:51 #242
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71864697
Ja dan klopt het en is er onterecht 1.- meer berekent.
(Uiteraard was er 1.- voor de maandfactuur dat snap ik)

Ik kreeg de bestelling incl. 2 naleveringen binnen een tijdsbestek van 3 dagen eigenlijk. En uit elke levering heb ik 1 artikel (3 tezamen dus) terruggestuurd, dat zou mij dan 1.- moeten kosten, maar op mijn pagina zie ik dat er per artikel 1.- is afgetrokken..

Hoe kan dat dan.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71864768
Bel ze en vraag het hun?
pi_71867241
ik heb ineens geen track&trace nummer meer, nu staat er: Bij de kassa ligt een nog niet afgeronde bestelling/wijziging.

ik bestel nooit meer wat. wat een zooitje daar zeg. mijn pakje is nu dus zogenaamd al opgestuurd, retour gegaan en nu ineens nog niet afgerond. rrrright.
pi_71867884
Als ik nu wil kijken wat m'n spul is, krijg ik dit:

"Leveringsinformatie

Een pakje naar ons terugsturen kost (¤ 1,00), je moet dan wel gebruik maken van het door ons voorgedrukte adreslabel. Kilk op het collonummer voor informatie over de aflevering van je bestelling. Als het collonummer ontbreekt, is de bestelling verzonden als brief en kun je deze niet opzoeken.
Als je de afgelopen week iets hebt geretourneerd, is het mogelijk dat dit nog niet bij ons is aangekomen.

Tijdelijk technisch probleem. Probeer he"

Inclusief afgebroken zin op het eind
Tap tap tap
pi_71868257
heb ik ook. zal wel een fout zijn.

@myrkur: ga even naar de kassa en doorloop alle stappen. Misschien ligt er nog iets wat je ooit hebt aangeklikt.
know'm sayin?
word? word.
pi_71868343
Jap, maar denk wel dat die bestelling van me in behandeling is genomen.
Nou ja, het is wel prutserig; maargoed.
pi_71870942
Ik had vraagje. Heb eergister wat besteld, en die stond gister al op 'is onderweg' oid. En daarbij een track and trace code.
Vandaag is echter de bestelling niet meer te zien op de site, en de code bij tnt laat ook niets zien.
Ik heb 5 euro korting code gebruikt, kan het zijn dat ze m'n bestelling op t laatst nog gecancelled hebben?
pi_71871114
Als ie eenmaal onderweg is, kunnen ze hem niet meer annuleren voor zover ik weet.
Tap tap tap
pi_71871118
de site doet volgens mij vaag, bij geleverde artikelen staat bij mij ook niets meer. Dus even afwachten of dat weer gefixt wordt.
know'm sayin?
word? word.
pi_71872052
Ah een melding. Even uploaden

Lekker duidelijk ;P
pi_71872119
Bij mij doet ie wel gewoon
quote:
Om 12.00 uur zullen we tijdelijk sluiten voor technisch onderhoud en het up-to-date maken van het systeem.

Ben je bezig met bestellen of het wijzigen van je persoonlijke gegevens of bestellingen, dan willen we je verzoeken dit nu af te sluiten.

We bedanken je voor je begrip!

Wij zijn rond 12.45 uur weer open.

H&M Klantenservice
Tel: 0900-1988 (7.5 cent per gesprek)
Fax: 0900-0401059 001 Deze mededeling niet nogmaals tonen.
know'm sayin?
word? word.
pi_71872170
Ja, het duurde even; maar zag dr wel leuk uit.
pi_71872459
Hij doet het weer, zending zit in afleverroute
Tap tap tap
pi_71872500
nou de geleverde artikelen zijn weer zichtbaar. Baal er alleen wel van dat mn bestelling nog steeds niet in behandeling is genomen...
know'm sayin?
word? word.
pi_71872970
Oja ik zie mijn bestelling ook weer. Hij is nu echter in behandeling terwijl hij gister onderweg scheen te zijn
Hopelijk duurt t niet 2 weken ofzo..
pi_71872980
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:13 schreef alors het volgende:
nou de geleverde artikelen zijn weer zichtbaar. Baal er alleen wel van dat mn bestelling nog steeds niet in behandeling is genomen...
Wanneer heb je besteld?
Die van mij is namelijk al wel in behandeling genomen. :/
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:31:41 #258
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_71873002
Gisteren pakje opgehaald bij Kiala; faalhazen van HM hebben verkeerde shirtje geleverd, ik had twee dezelfde besteld, krijg ik twee verschillende Grrr.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_71873191
O ja hoor, ik hoor de deurbel boven nooit, maar ik hoorde buiten wel een busje draaien. Ik naar beneden, zie ik de postbode met een pakketje van de H&M door de straat lopen naar de buren van tig huizen verderop die buiten bezig waren. Wel een briefje in de bus. Maargoed, ik was amper aangekleed dus ik heb me even opgefrist en ga het zaakje even halen nu .
Tap tap tap
pi_71875479
H&M zuigt.

Ik doe niet meer. Hele bestelling verwijderd, wel 16 mailtjes over en weer, krijg ik nog maar een paar artikelen van mijn bestelling. Daar deed ik het niet voor! Ik wil de andere artikelen er ook bij!
Ja ik had kortingscodes gebruikt, maar zeg daar dan ook wat van en verwijder niet de hele bestelling . Het was zoveel moeite om de juiste kleding te krijgen, steeds uitverkocht enzo.
pi_71875647
Wehe van m'n hele bestelling gaat vrijwel alles terug . Het leuke jurkje valt he-le-maal verkeerd, de taille zit op een zeer oncharmante plek waardoor ik op een hoogzwangere Klazien lijk en het badpak is te open aan de achterkant en ik ben zo scheef als een hangmat, wat een leuk effect heeft voor de vetjes die uit badpakken willen ontsnappen . Ik had nog een ander jurkje besteld maar die valt twee maten groter dan de rest van de kleren en nog een shirtje dat ik al had viel nu ineens kleiner . Uiteindelijk hou ik een setje maillots, twee shirtjes uit de sale en oogschaduw, maar die oogschaduw kan ik niet meer terugsturen .
Tap tap tap
pi_71876468
Verkoopt H&M nog zwarte gleufhoedjes à la Justin Timberlake? Ik zoek namelijk nog zoiets.
pi_71876681
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:33 schreef _Surface het volgende:
Verkoopt H&M nog zwarte gleufhoedjes à la Justin Timberlake? Ik zoek namelijk nog zoiets.
Eens zien;

Dat zijnde enige 2 die ik kan vinden in shop, misschien in een van de winkels proberen ?
pi_71877271
Bij de heren zijn ze wel, kijk daar maar even
know'm sayin?
word? word.
pi_71879258
Jemig, mijn pakje is al gesorteerd. Maandag besteld, zaterdag geleverd: ik sta versteld!
I had a signature once. It was awful.
pi_71879640
Deze is trouwens erg leuk:

Maar valt best groot . Volgens mij heb ik zelfs een S nodig.
Tap tap tap
pi_71880346
AHAHAH h&m wat een gaRp. Gister stond er een nieuwe trui op, per ongeluk blijkbaar en ze hebben em er nu maar weer afgehaald
Nu staan er andere, gister 'uitverkochte' artikelen wel op. Please doe niet zo sad, alles of niets graag.
know'm sayin?
word? word.
pi_71880477

Doet me denken aan

vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:04:49 #269
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_71880520
right...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_71880617