Ik heb dingen gezien die er eerst nog niet stondenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar er staan alleen maar dezelfde dingen in als altijd
Ik zag gisteren trouwens in de winkel dat roze jurkje met tule, die komt echt niet eens over mn kont, zo kort is die
Meeste ervan dacht ik al gezien te hebben, maar wel leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
*Eensch is met TT!
[..]
Ik heb dingen gezien die er eerst nog niet stondenbovendien was de sale nu nog helemaal vol (denk aan 25 pagina's tops!).. Ik heb wat spulletjes gescored, die heb ik er de afgelopen dagen niet in zien staan..
De score:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu maar 3,90!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ook in de sale? Misschien was ik dan steeds te laat hoor, dat kanquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Meeste ervan dacht ik al gezien te hebben, maar wel leuk
Verkapte tvp![]()
Ja dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef liefie_ het volgende:
Hmm ik heb alles maar weer terug gelegd, behalve schoenen (maar die kan ik altijd wel kopen)
Had ik alleen maar meer van wat er in het pakket zit waar ik op zit te wachten (die bolero in een andere kleur bv) dan kan ik beter ff wachten om te checken of het klopt
Wel zitten er dingen in mn pakket die nu in de sale zijn gegaan geloof ik...
Dan kan ik de klantenservice wel mailen he? mits ik het wil houden?
Ik geloof dat ik het een keer eerder gedaan heb zo en het toch voor de sale prijs heb gekregen
Ik heb net even gekeken, maar het meeste dat ik besteld had was al in de salequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef liefie_ het volgende:
Hmm ik heb alles maar weer terug gelegd, behalve schoenen (maar die kan ik altijd wel kopen)
Had ik alleen maar meer van wat er in het pakket zit waar ik op zit te wachten (die bolero in een andere kleur bv) dan kan ik beter ff wachten om te checken of het klopt
Wel zitten er dingen in mn pakket die nu in de sale zijn gegaan geloof ik...
Dan kan ik de klantenservice wel mailen he? mits ik het wil houden?
Ik geloof dat ik het een keer eerder gedaan heb zo en het toch voor de sale prijs heb gekregen
DAn vind ik het een leuke salequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook altijdHet is nog nooit een probleem geweest en dus altijd aangepast..
Hahaha prachtigquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
DAn vind ik het een leuke sale
Ff afwachten hoeveel ik wil houden van het pakket dat nu manco staat dan, misschien kunnen er dan nog wat schoenen van af
Te snel? Ik wacht al 2 maanden op m'n pakketje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Wow, zomersale.... en net nu mijn pakketje al in behandeling is genomen, pffft, dat gaat veel te snel
jij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
"Wenkbrauwgel"
Wtf, ben ik nu wereldvreemd of is dit echt idioot?
omg, echt he ik doe zoveel moeite om alles te weerstaan, staat er levensgroot in t rood op de homepagina SALEquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
De sale is begonnen!!!!!!!!!!![]()
![]()
*scoren gaat
Hehe, dat dacht ik al.quote:
Haha zooo herkenbaar van toen ik nog thuis woonde!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef Kleintje19 het volgende:
ik sta btw nog manco voor begin juni, ik wil niet dat ie zaterdag komtdan kan ik hem niet naar boven glippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |