abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:33:17 #1
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69691757

[ Bericht 80% gewijzigd door Starlie op 04-06-2009 09:38:30 ]
pi_69691787
*Eensch is met TT!
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:27 schreef Inu het volgende:

[..]

Maar er staan alleen maar dezelfde dingen in als altijd

Ik zag gisteren trouwens in de winkel dat roze jurkje met tule, die komt echt niet eens over mn kont, zo kort is die
Ik heb dingen gezien die er eerst nog niet stonden bovendien was de sale nu nog helemaal vol (denk aan 25 pagina's tops!).. Ik heb wat spulletjes gescored, die heb ik er de afgelopen dagen niet in zien staan..

De score:

Nu maar 3,90!!

pi_69691816
NEEE geen sale nu ik alleen mobiel op internet kan.

Ah well, ik mag toch niet meer shoppen van mezelf deze maand.
pi_69691889
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
*Eensch is met TT!
[..]

Ik heb dingen gezien die er eerst nog niet stonden bovendien was de sale nu nog helemaal vol (denk aan 25 pagina's tops!).. Ik heb wat spulletjes gescored, die heb ik er de afgelopen dagen niet in zien staan..

De score:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu maar 3,90!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meeste ervan dacht ik al gezien te hebben, maar wel leuk

Verkapte tvp
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:38:53 #5
125420 Starlie
pi_69691892

Vind het niet vreemd dat deze in de sale staat.. het is toch net of je vriend erop is.......
pi_69691914
Hmm ik heb alles maar weer terug gelegd, behalve schoenen (maar die kan ik altijd wel kopen)
Had ik alleen maar meer van wat er in het pakket zit waar ik op zit te wachten (die bolero in een andere kleur bv) dan kan ik beter ff wachten om te checken of het klopt

Wel zitten er dingen in mn pakket die nu in de sale zijn gegaan geloof ik...
Dan kan ik de klantenservice wel mailen he? mits ik het wil houden?
Ik geloof dat ik het een keer eerder gedaan heb zo en het toch voor de sale prijs heb gekregen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_69691953
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:38 schreef Inu het volgende:

[..]

Meeste ervan dacht ik al gezien te hebben, maar wel leuk

Verkapte tvp
Ook in de sale? Misschien was ik dan steeds te laat hoor, dat kan

Zomerspulletjes

Gelijk gemaild of ik mijn nognietbetaalde singletjes á 7,90 per stuk ook voor 3,90 kan krijgen en de blazertjes die ik voor 24,90 per stuk heb besteld voor 17,90 kan krijgen Meestal is het geen probleem, maar het is toch even afwachten.
pi_69691977
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef liefie_ het volgende:
Hmm ik heb alles maar weer terug gelegd, behalve schoenen (maar die kan ik altijd wel kopen)
Had ik alleen maar meer van wat er in het pakket zit waar ik op zit te wachten (die bolero in een andere kleur bv) dan kan ik beter ff wachten om te checken of het klopt

Ik geloof dat ik het een keer eerder gedaan heb zo en het toch voor de sale prijs heb gekregen
Ja dat doe ik ook altijd Het is nog nooit een probleem geweest en dus altijd aangepast..
pi_69692041
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef liefie_ het volgende:

Ik heb net even gekeken, maar het meeste dat ik besteld had was al in de sale
pi_69692043
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:41 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook altijd Het is nog nooit een probleem geweest en dus altijd aangepast..
DAn vind ik het een leuke sale
Ff afwachten hoeveel ik wil houden van het pakket dat nu manco staat dan, misschien kunnen er dan nog wat schoenen van af
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_69692496
Wow, zomersale.... en net nu mijn pakketje al in behandeling is genomen, pffft, dat gaat veel te snel
I had a signature once. It was awful.
pi_69692573
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:43 schreef liefie_ het volgende:

[..]

DAn vind ik het een leuke sale
Ff afwachten hoeveel ik wil houden van het pakket dat nu manco staat dan, misschien kunnen er dan nog wat schoenen van af
Hahaha prachtig Komt vast goed! Het kan mij gewoon 30 euro schelen op mijn factuur bedenk ik me net Dan kan mijn saleshopping van vanochtend er ook wel af
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:05:32 #13
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69692630
Mijn bestelling is nog steeds manco, sinds vrijdag !
Whatever I want.
pi_69692676
Hier gelukkig geen saleplundering, tenzij vriendin een lening af kan sluiten voor dr H&M aankopen. Voor mannen hebben ze nooit leuke dingen in de sale
pi_69692684
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Wow, zomersale.... en net nu mijn pakketje al in behandeling is genomen, pffft, dat gaat veel te snel
Te snel? Ik wacht al 2 maanden op m'n pakketje.
pi_69692974
AAAAHHH

Als nou vandaag heel veel niet past (áls het vandaag binnenkomt) mag ik morgenochtend winkelen
pi_69693101
"Wenkbrauwgel"

Wtf, ben ik nu wereldvreemd of is dit echt idioot?
pi_69693358
Tvp.
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:37:58 #19
123170 alors
zlata1234
pi_69693476
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
"Wenkbrauwgel"

Wtf, ben ik nu wereldvreemd of is dit echt idioot?
jij.

Jaa eindelijk sale!
know'm sayin?
word? word.
pi_69693511
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
De sale is begonnen!!!!!!!!!!

*scoren gaat
omg, echt he ik doe zoveel moeite om alles te weerstaan, staat er levensgroot in t rood op de homepagina SALE
pi_69693553
ik sta btw nog manco voor begin juni, ik wil niet dat ie zaterdag komt dan kan ik hem niet naar boven glippen
pi_69693597
Mijn pakketje is nu al boven budget eigenlijk. Dus ik pas voor de sale.
pi_69693602
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:37 schreef alors het volgende:

[..]

jij.

Jaa eindelijk sale!
Hehe, dat dacht ik al.

Wat erg, ik hoop gewoon serieus dat vandaag heel veel niet past, want alles wat er nu in staat is nog veeeeel leuker
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:43:12 #24
125420 Starlie
pi_69693629
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef Kleintje19 het volgende:
ik sta btw nog manco voor begin juni, ik wil niet dat ie zaterdag komt dan kan ik hem niet naar boven glippen
Haha zooo herkenbaar van toen ik nog thuis woonde!!
Alhoewel.. nu moet ik af en toe ook stiekem dingen naar binnen smokkelen...
Soms verstop ik het in de droger als daar nog handdoeken in liggen ofzo
pi_69693804
ik heb gefaald:

12,90

9,90

ik gooi er wel wat anders uit
pi_69693834
Maar die blousejes zijn wel
pi_69693907
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef Starlie het volgende:

[..]

Haha zooo herkenbaar van toen ik nog thuis woonde!!
Alhoewel.. nu moet ik af en toe ook stiekem dingen naar binnen smokkelen...
Soms verstop ik het in de droger als daar nog handdoeken in liggen ofzo
nou ik betaal t ook gewoon altijd netjes enzo alleen heb ik er al 2 binnen gekregen van ebay, moeten er nog 2 binnen komen van ebay en ook dus nog 2 van de h&m alles in de maand juni
pi_69693910
tvp
pi_69693977
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:49 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Maar die blousejes zijn wel
ja heb er 2 shirtjes en een jeans voor uit gegooid, lange blousjes met taille riem staat mij leuheukk en nee dat is niet arrogant maar t kleed heel erg af

naast die 2 op de vorige pagina heb ik ook deze in mn mandje:
pi_69693996
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:48 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb gefaald:
[ afbeelding ]
12,90

[ afbeelding ]
9,90

ik gooi er wel wat anders uit
Die bovenste is echt Die heb ik ook!! Ik vond hem in het echt nog leuker dan op de site

Waar staat die onderste?

Is die bovenste maar 12,90? Ik heb 'm voor 19,90! *Mailen gaat*
pi_69694220
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ja heb er 2 shirtjes en een jeans voor uit gegooid, lange blousjes met taille riem staat mij leuheukk en nee dat is niet arrogant maar t kleed heel erg af

naast die 2 op de vorige pagina heb ik ook deze in mn mandje:
[ afbeelding ]
Die is helemaal leuk! Hihi, ach jij bent tenminste nog zo verstandig om er dingen voor uit te gooien, ik doe dat nooit, gooi het er gewoon bij onder het motto: Er gaat vast wel iets terug.

Als mijn pakketje nou eens binnenkwam, kon ik mezelf misschien een beetje inhouden Maar voor dat vest dat ik besteld heb ben ik vast allergisch, want eigenlijk ben ik allergisch voor wol en dit is 50% wol. Dus die gaat terug en vast nog wel iets en dan kan ik best nog iets bestellen toch?
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:09:06 #32
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69694500
Even wat spulletjes uit de sale gehaald .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_69694752
@ mensen die mailen gaan als ze sale artikelen voor de volle mep hebben betaald....
Dat is toch gewoon bad luck? Als ik iets in de winkel koop en een week later ligt het voor een tientje goedkoper...dan ga ik daar echt niet mee terug...
Hoever terug kun je gaan wat betreft het verkrijgen van korting? Ik bedoel, doe je dat ook als je iets al een tijd in huis hebt??

Tvp dus.
pi_69694881
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef Linnie20v het volgende:
@ mensen die mailen gaan als ze sale artikelen voor de volle mep hebben betaald....
Dat is toch gewoon bad luck? Als ik iets in de winkel koop en een week later ligt het voor een tientje goedkoper...dan ga ik daar echt niet mee terug...
Hoever terug kun je gaan wat betreft het verkrijgen van korting? Ik bedoel, doe je dat ook als je iets al een tijd in huis hebt??

Tvp dus.
Ik doe het alleen als ik het nog niet betaald heb. In dit geval heb ik het nog niet betaald en staat het in de sale. Nu vraag ik dus of het mogelijk is om het met de korting te krijgen, maar dat zou ik niet doen als ik het al betaald heb. Dat is inderdaad bad luck..
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:19:15 #35
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69694919
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef Linnie20v het volgende:

Tvp dus.
Als ik het nog mag ruilen, of het pakket net ontvangen heb, dan mail ik wel ffkes. Als het buiten de ruilperiode is heeft het ook geen zin lijkt me!
pi_69694975
Nee oke, dan is het goed.
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:22:21 #37
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69695045
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:20 schreef Linnie20v het volgende:
Nee oke, dan is het goed.
Fijn, ik zou toch niet willen dat je ons verafschuwt om onze slinkse truukjes .
pi_69695117
Whehe, ik zou niet duuurven!!
pi_69695189

zal ik ze toch nemen? vind ze niet heel speciaal maar zijn maar 20 pleurie nu
pi_69695288
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Die bovenste is echt Die heb ik ook!! Ik vond hem in het echt nog leuker dan op de site

Waar staat die onderste?

Is die bovenste maar 12,90? Ik heb 'm voor 19,90! *Mailen gaat*
die onderste heb ik via die bovenste, er stond dit is ook vast iets voor jou, toen aangeklikt, kon em anders niet vinden, dus die ff in je mandje gooien en dan onderaan kijken
pi_69695435
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:28 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

die onderste heb ik via die bovenste, er stond dit is ook vast iets voor jou, toen aangeklikt, kon em anders niet vinden, dus die ff in je mandje gooien en dan onderaan kijken
Hmm, die bovenste kan ik ook niet vinden, probeer het morgen nog wel een keer. Thanks iig
pi_69695451
Zucht.. .sale.. hebbenhebbenhebben..
pi_69695499
verdomme, klotesite...loopt de hele tijd vast...
Ben natuurlijk de enige die hier last van heeft

Ik was vanmorgen om 9 uur al dingen in mijn mandje aan het gooien en ben nu nog steeds niet bij de kassa gekomen
pi_69695508
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hmm, die bovenste kan ik ook niet vinden, probeer het morgen nog wel een keer. Thanks iig
ik zal wel ff voor je zoeken

ik heb me bestelling naar eind juni gezet
dan gaan me ouders op vakantie
pi_69695526
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Linnie20v het volgende:
verdomme, klotesite...loopt de hele tijd vast...
Ben natuurlijk de enige die hier last van heeft

Ik was vanmorgen om 9 uur al dingen in mijn mandje aan het gooien en ben nu nog steeds niet bij de kassa gekomen
nee hij is bij mij ook errug traag...
pi_69695560
Chauffeur onderweg, en ik ga net zwemmen met m'n ma Nouja, dan hoop ik op een pakketje als ik terug kom.
pi_69695650
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik zal wel ff voor je zoeken

ik heb me bestelling naar eind juni gezet
dan gaan me ouders op vakantie
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_BLOUSE&shoptype=S
pagina 4, even in je mandje gooien, dan naar de kassa en dan staat die zwarte eronder, dan verwijder je deze weer.
pi_69695768

deze staan manco, van 4,90 voor 3,90 maar met 2 euro kan ik wel leven ga daarvoor niet mailen
waren ze nou 2,90 geweest had ik ze getackeld
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:46:05 #49
123170 alors
zlata1234
pi_69695865
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik ze toch nemen? vind ze niet heel speciaal maar zijn maar 20 pleurie nu
Beter pleur je ze nu in je mandje, reken je af en denk je dan nog even verder over dit helse dilemma
know'm sayin?
word? word.
pi_69695888
Argh.

Ik had tussenuren, en ik wil dat leuke jurkje
Dus ik naar Utrecht toe, eerst bij die in HC geweest.. Gevraagd

'Nee, die hebben we niet, hij is van Divided. Dan moet je naar de Steenweg toe.'

Nou oke, dus ik naar de Steenweg...
Daar gevraagd:
'Ja, die hebben we. Hij moet boven liggen.'

Dus ik; Rennen naar boven toe.
Daar rondkijken, zag hem nergens staan.
Nog een keer vragen.

'Nee, die is al een hele tijd niet meer binnengekomen. Ik kan je ook niets zeggen of hij nog een keer binnenkomt.
Probeer het anders op de Oude Gracht, misschien hebben zij hem nog.''

Ik naar het 3e H&M pand. Daar nog een keer gevraagd en daar hebben ze hem ook al niet ;{

Weet iemand de artikelcode van die jurk; volgens die medewerksters zou het me misschien wel kunnen lukken via de online shop. (Terwijl ik die jurk er niet zie staan.)
Dan kan ik altijd nog een mailtje sturen naar de klantenservice. ;o Ik wil die jurk verdomme

Picturee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')