Ik heb dingen gezien die er eerst nog niet stondenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar er staan alleen maar dezelfde dingen in als altijd
Ik zag gisteren trouwens in de winkel dat roze jurkje met tule, die komt echt niet eens over mn kont, zo kort is die
Meeste ervan dacht ik al gezien te hebben, maar wel leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
*Eensch is met TT!
[..]
Ik heb dingen gezien die er eerst nog niet stondenbovendien was de sale nu nog helemaal vol (denk aan 25 pagina's tops!).. Ik heb wat spulletjes gescored, die heb ik er de afgelopen dagen niet in zien staan..
De score:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu maar 3,90!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ook in de sale? Misschien was ik dan steeds te laat hoor, dat kanquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Meeste ervan dacht ik al gezien te hebben, maar wel leuk
Verkapte tvp![]()
Ja dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef liefie_ het volgende:
Hmm ik heb alles maar weer terug gelegd, behalve schoenen (maar die kan ik altijd wel kopen)
Had ik alleen maar meer van wat er in het pakket zit waar ik op zit te wachten (die bolero in een andere kleur bv) dan kan ik beter ff wachten om te checken of het klopt
Wel zitten er dingen in mn pakket die nu in de sale zijn gegaan geloof ik...
Dan kan ik de klantenservice wel mailen he? mits ik het wil houden?
Ik geloof dat ik het een keer eerder gedaan heb zo en het toch voor de sale prijs heb gekregen
Ik heb net even gekeken, maar het meeste dat ik besteld had was al in de salequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef liefie_ het volgende:
Hmm ik heb alles maar weer terug gelegd, behalve schoenen (maar die kan ik altijd wel kopen)
Had ik alleen maar meer van wat er in het pakket zit waar ik op zit te wachten (die bolero in een andere kleur bv) dan kan ik beter ff wachten om te checken of het klopt
Wel zitten er dingen in mn pakket die nu in de sale zijn gegaan geloof ik...
Dan kan ik de klantenservice wel mailen he? mits ik het wil houden?
Ik geloof dat ik het een keer eerder gedaan heb zo en het toch voor de sale prijs heb gekregen
DAn vind ik het een leuke salequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook altijdHet is nog nooit een probleem geweest en dus altijd aangepast..
Hahaha prachtigquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
DAn vind ik het een leuke sale
Ff afwachten hoeveel ik wil houden van het pakket dat nu manco staat dan, misschien kunnen er dan nog wat schoenen van af
Te snel? Ik wacht al 2 maanden op m'n pakketje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Wow, zomersale.... en net nu mijn pakketje al in behandeling is genomen, pffft, dat gaat veel te snel
jij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
"Wenkbrauwgel"
Wtf, ben ik nu wereldvreemd of is dit echt idioot?
omg, echt he ik doe zoveel moeite om alles te weerstaan, staat er levensgroot in t rood op de homepagina SALEquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
De sale is begonnen!!!!!!!!!!![]()
![]()
*scoren gaat
Hehe, dat dacht ik al.quote:
Haha zooo herkenbaar van toen ik nog thuis woonde!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef Kleintje19 het volgende:
ik sta btw nog manco voor begin juni, ik wil niet dat ie zaterdag komtdan kan ik hem niet naar boven glippen
nou ik betaal t ook gewoon altijd netjes enzo alleen heb ik er al 2 binnen gekregen van ebay, moeten er nog 2 binnen komen van ebay en ook dus nog 2 van de h&m alles in de maand juniquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Haha zooo herkenbaar van toen ik nog thuis woonde!!![]()
Alhoewel.. nu moet ik af en toe ook stiekem dingen naar binnen smokkelen...
Soms verstop ik het in de droger als daar nog handdoeken in liggen ofzo
ja heb er 2 shirtjes en een jeans voor uit gegooid, lange blousjes met taille riem staat mij leuheukkquote:
Die bovenste is echtquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:48 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb gefaald:
[ afbeelding ]
12,90
[ afbeelding ]
9,90
ik gooi er wel wat anders uit
Die is helemaal leuk! Hihi, ach jij bent tenminste nog zo verstandig om er dingen voor uit te gooien, ik doe dat nooit, gooi het er gewoon bij onder het motto: Er gaat vast wel iets terug.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja heb er 2 shirtjes en een jeans voor uit gegooid, lange blousjes met taille riem staat mij leuheukken nee dat is niet arrogant maar t kleed heel erg af
naast die 2 op de vorige pagina heb ik ook deze in mn mandje:
[ afbeelding ]
Ik doe het alleen als ik het nog niet betaald heb. In dit geval heb ik het nog niet betaald en staat het in de sale. Nu vraag ik dus of het mogelijk is om het met de korting te krijgen, maar dat zou ik niet doen als ik het al betaald heb. Dat is inderdaad bad luck..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef Linnie20v het volgende:
@ mensen die mailen gaan als ze sale artikelen voor de volle mep hebben betaald....![]()
Dat is toch gewoon bad luck? Als ik iets in de winkel koop en een week later ligt het voor een tientje goedkoper...dan ga ik daar echt niet mee terug...
Hoever terug kun je gaan wat betreft het verkrijgen van korting? Ik bedoel, doe je dat ook als je iets al een tijd in huis hebt??
Tvp dus.
Als ik het nog mag ruilen, of het pakket net ontvangen heb, dan mail ik wel ffkes. Als het buiten de ruilperiode is heeft het ook geen zin lijkt me!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef Linnie20v het volgende:
@ mensen die mailen gaan als ze sale artikelen voor de volle mep hebben betaald....![]()
Dat is toch gewoon bad luck? Als ik iets in de winkel koop en een week later ligt het voor een tientje goedkoper...dan ga ik daar echt niet mee terug...
Hoever terug kun je gaan wat betreft het verkrijgen van korting? Ik bedoel, doe je dat ook als je iets al een tijd in huis hebt??
Tvp dus.
Fijn, ik zou toch niet willen dat je ons verafschuwt om onze slinkse truukjesquote:
die onderste heb ik via die bovenste, er stond dit is ook vast iets voor jou, toen aangeklikt, kon em anders niet vinden, dus die ff in je mandje gooien en dan onderaan kijkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die bovenste is echt![]()
![]()
Die heb ik ook!! Ik vond hem in het echt nog leuker dan op de site
Waar staat die onderste?
Is die bovenste maar 12,90? Ik heb 'm voor 19,90! *Mailen gaat*
Hmm, die bovenste kan ik ook niet vinden, probeer het morgen nog wel een keer. Thanks iigquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die onderste heb ik via die bovenste, er stond dit is ook vast iets voor jou, toen aangeklikt, kon em anders niet vinden, dus die ff in je mandje gooien en dan onderaan kijken
ik zal wel ff voor je zoekenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, die bovenste kan ik ook niet vinden, probeer het morgen nog wel een keer. Thanks iig
nee hij is bij mij ook errug traag...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Linnie20v het volgende:
verdomme, klotesite...loopt de hele tijd vast...
Ben natuurlijk de enige die hier last van heeft
Ik was vanmorgen om 9 uur al dingen in mijn mandje aan het gooien en ben nu nog steeds niet bij de kassa gekomen
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_BLOUSE&shoptype=Squote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik zal wel ff voor je zoeken![]()
ik heb me bestelling naar eind juni gezet
dan gaan me ouders op vakantie
Beter pleur je ze nu in je mandje, reken je af en denk je dan nog even verder over dit helse dilemmaquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik ze toch nemen? vind ze niet heel speciaal maar zijn maar 20 pleurie nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |