same here...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Jeetje, ja de mijne is ook begin juni maar wel manco. Maar ik heb amper iets nabesteld, alleen de dag erna nog
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe gezellig mee want ik ben ook nog niet in behandeling voor half juni
I know. Ik heb trouwens de groene maar gecanceled.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef liefie_ het volgende:
T we hebben weer eens iets het zelfde besteld haha
Wachten tot hij hem wel vindt... dan issie er ook in een dag, dat welquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:30 schreef liefie_ het volgende:
Kan iemand ff stap voor stap met me door lopen wat ik moet doen met die code die H&M je op een gegeven moment geeft voor de TNT?
Want ik word echt gek
hij zegt al 4 dagen dat de ie niks vind
De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
"Zending gesorteerd in sorteercentrum"![]()
![]()
![]()
Dat betekent toch dat het morgen komt? Ja? Ja? Mooi want dan kan dat ene vestje mee op vakantie en die shirtjes en jaaaaaaaaaaNét op het nippertje *stuitert* Ik ga morgen de hele dag bij de deurbel waken, ben toch vrij
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik heb trouwens de groene maar gecanceled.
Ow dat is iig fijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Wachten tot hij hem wel vindt... dan issie er ook in een dag, dat wel
Maar er staan alleen maar dezelfde dingen in als altijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
De sale is begonnen!!!!!!!!!!![]()
![]()
*scoren gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |