TT is leuk!quote:
ik dus ook gisteravond redelijk laat, kom ik vanochtend is ie al in behandeling genomenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Rekkof het volgende:
Gisteravond bestelling gedaan bij H&M, vanochtend in bestelling genomen! Normaal wel blij mee, maar als ik mn bestelling nacheck hebben ze dingen er dubbel ingedaan en de spullen die een lange levertijd hadden liggen eruit. dus nu krijg ik alleen maar zwarte en grijze spullen ipv de andere kleurige zomerdingen![]()
over smaakt valt niet te twistenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Terrrrrrrrrrrrug vind post! Spam ik gewoon nog een keer dat geweldige rokje
[ afbeelding ]
jaloers!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Kleintje19 het volgende:
ik dus ook gisteravond redelijk laat, kom ik vanochtend is ie al in behandeling genomen
Die vind ik ook leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Terrrrrrrrrrrrug vind post! Spam ik gewoon nog een keer dat geweldige rokje
[ afbeelding ]
vind t stiekem ook wel kut, nu moet ik wachten tot ik de sale kan leegrovenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
jaloers!![]()
wel voordeel dat ik mijn ene paarse shirtje kon veranderen in een ander paarse shirtje die net wat toffer is
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
Volgens de site is mijn bestelling gisteren afgeleverdik was toen niet thuis en er staat hier ook niets, en ik heb geen briefje in de bus gehad wie het heeft.
Wat moet ik nu doen? Hebben jullie dit wel eens gehad?
Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef zoeperzazke het volgende:
'vermist'-briefjes aan alle bomen en lantaarnpalen?
tnt zijn echt hoeren, gelukkig heb ik wel een lieve postbode, maar op me oude adres was dat anders, die zette het gewoon voor de deur neer!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |