bronquote:De Britse ontwerper Matthew Williamson, wiens ontwerpen zich kenmerken door een uitbundig gebruik van kleuren en met altijd de belofte van de zon, zal voor voorjaar/zomer 2009 een collectie voor H&M ontwerpen.
Op 23 april wordt in een aantal geselecteerde winkels een exclusieve dameslijn gelanceerd die half mei gevolgd wordt door de perfecte zomerkleding voor dames én heren in alle H&M-winkels wereldwijd.
“Het is een ongelofelijke kans om met H&M te kunnen samenwerken en een ‘Matthew Williamson for H&M’ capsulecollectie te creëren. H&M heeft een nieuw fenomeen in de modewereld gecreëerd met haar unieke, limited edition capsulecollecties die in samenwerking met high-end designers worden ontworpen. Dat is echt fantastisch en ik vind het spannend dat nu mijn ontwerpen voor H&M voor zoveel mensen wereldwijd bereikbaar zullen zijn. Ik hoop dan ook dat iedereen mijn kleding met veel plezier zal dragen”, aldus Matthew Williamson.
“Matthew is fantastisch met prints. Hij heeft oog voor speciale combinaties en werkt daar op een nieuwe en geheel eigen manier mee. Zijn mixes creëren een enorm hedendaagse Londense look. Het is een stijl voor mensen die er écht speciaal willen uitzien. Maar zijn kleding kan ook op een nonchalante manier gedragen worden, het is speels. Daarbij is hij fantastisch met kleuren, hij weet ze perfect met elkaar te combineren. Dit is een hele stylish samenwerking voor H&M en geheel in lijn met wat wij voor ogen hebben voor de voorjaars- en zomercollecties”, vertelt Margareta van den Bosch, creatief adviseur bij H&M.
quote:According to WWD, “Matthew Williamson will be the face — alongside Daria Werbowy — of the campaign for his upcoming collection for H&M.” The campaign shot in Tulum, Mexico by Solve Sundsbo will feature the designer modeling pieces from his menswear collection and he will also appear in the H&M TV ads as well. The ads will launch in May which will be Williamson’s modeling debut and the women’s collection is set to hit selected stores on April 23, 2009, followed by another range for women and men in mid-May. An H&M spokeswoman said the “exclusive” women’s range would be carried in about 200 stores, with the second delivery slated for all of its 1,700 stores. I can’t wait to see how the collection turned out!
Nou.. het lijkt vast op een hoop dingen, maar niet op Karl Kani!quote:
Jawel, die streepjes, die hysterische kleurtjes.. Bah!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Nou.. het lijkt vast op een hoop dingen, maar niet op Karl Kani!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |