Eens opletten als ik de rest van mijn bestelling ontvang. Het is mij tot nu toe nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt dat alles uit Zweden komt, op de zakken stond in het Zweeds en Engels wat erin zat.
Idemquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hoop dat mijn bestelling een beetje opschiet dan.. betere tvp kon ik even niet verzinnen![]()
Bij mij geven ze het gelukkig altijd bij de buren af.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:06 schreef blaaatkipje het volgende:
Grmbl was vanochtend niet thuis toen ze met mijn bestelling langs kwamen
Gelukkig kreeg ik mijn geld gewoon terug in de winkelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:55 schreef Coconut het volgende:
Alles komt inderdaad uit Zweden. Als je iets retour stuurt wordt dat ook doorgestuurd naar Zweden en daar wordt je retourzending ook pas verwerkt. Dit kan wel meer dan 2 weken duren aldus een klantenservice medewerkster.
Gelukkig doen ze dat hier niet, mijn buren zijn niet echt geweldig betrouwbaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
Bij mij geven ze het gelukkig altijd bij de buren af.
En de reden van retour. Tenminste, dat vul ik wel altijd in.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:34 schreef blaaatkipje het volgende:
je doet de broek weer in de plastic zak die je in de H&M(plastic)zak zet maar daarvoor haal je het stickertje dr af en die plak je op de retourbon/sticker die je over je eigen adres plakt. Je brengt de tas naar het postkantoor en tis klaar
dus wachten met betalen tot de neiuwe rekening?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:28 schreef blaaatkipje het volgende:
ja elke maand krijg je een rekening van wat je hebt 'uitgegeven', als ze jouw retour nog niet verrekend hebben dan komt dat de maand er na I guess?
Ik vulde gewoon het uiteindelijke bedrag in nadat ik iets had teruggestuurd (had een acceptgiro, geen maandfactuur)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoe zit het dan met de rekening? krijg je een nieuwe thuis of wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |