abonnement Unibet Coolblue
pi_26547254


Ik dacht vanmiddag van hé, H&M heeft eigenlijk nog niet echt een algemeen topic op Fok!. Vandaar dat ik er maar eentje open. Het lijkt me wel een leuk idee om de meningen te peilen over het Zweedse modehuis.

Dus mijn vraag is: wat vindt jij van de H&M??

TS begint: Ondanks dat ik vind dat H&M haar glans een beetje heeft verloren, in de zin van dat de collecties minder sterk zijn als in de voorgaande jaren, blijf ik het geweldig concept vinden. Het is goedkoop en het ziet er leuk en wel trendy uit. Ik kom er altijd met veel plezier, kom vrijwel nooit met lege handen thuis. Wat ik zelf ook graag doe is kledingstukken van de H&M combineren met de duurdere merken en/of tweedehandskleding van het Waterlooplein, Laura Dolls of de Zipper. Zo creëer je echt een eigen stijl.

Topics over specifieke kledinglijnen van de H&M:
H&M by Karl Lagerfeld
Elio Fiorucci for H&M
Stella McCartney for H&M


[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 22-06-2005 18:59:41 ]
pi_26547296
H&M sucked
pi_26547334
Ik vind H&M een leuke winkel, kom er graag, ze hebben er leuke kleren.
pi_26547336
Ik ben een redelijk tevreden klant van de H&M. Ik vind ze niet spotgoedkoop maar ook niet super duur. De kwaliteit is wel heel goed. Mijn H&M broek is niet te verslijten en dat is maar goed ook want het is mijn favo broek . Ik vind de winkels soms wel heel vervelend. Vooral het filiaal in Arnhem. Daar is het zo benauwd dat ik er gek wordt. en nee ik ga er ook nooit met vrouwen naar toe want voor hen is het helemaal de hemel op aarde!
  woensdag 27 april 2005 @ 16:37:51 #5
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_26547351
Ik hou van de H&M!

Lekker gekke shirtjes, mooie nette broeken, leuke bikini's...
Alles wat je zoekt hebben ze er eigenlijk wel. En dan is het nog betaalbaar ook !
Oftewel, I H&M!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_26547368
Ik vond de H&M een leuke winkel.
Eigenlijk alleen de H&M in Eindhoven (voor de kenners; de kleine)

Maar voor mannen is het tegenwoordig niks meer... :|
pi_26547426
Ik kom ook graag bij de H&M en ga inderdaad nooit met lege handen weg daar. De kleding is ideaal als basics, je kan elk seizoen een aantal nieuwe shirtjes halen en weer een hele zooi weggooien. Bovendien zit altijd alles precies goed bij mij, zelfs de broeken en dat heb ik niet vaak. De kwaliteit van de broeken is wel vaak slecht, maar ja daar betaal je ook naar.
pi_26547433
H&M + jongens =
H&M + meiden =
  woensdag 27 april 2005 @ 16:42:12 #9
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26547456
Ik vind H&M ook een leuke winkel! Kan er zo goed als altijd slagen. Maar ik heb inderdaad mijn favoeriete fillialen. Arnhem stad vind ik niks, maar Arnhem Kronenburg daarentegen vind ik een erg prettige winkel
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26547535
Vond het eerst niks, maar de laatste tijd kan ik de H&M steeds meer waarderen . De truitjes vind ik wat minder, zitten vaak een beetje vormloos. De rokken daarentegen zitten geweldig en zien er vaak leuk uit.
  woensdag 27 april 2005 @ 16:48:02 #11
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26547599
Ik vind H&M prima. Koop zelf meestal wat duurdere broeken / broekpakken en shirtjes voor m'n werk, maar de goedkopere t-shirts doen het voor de vrije tijd prima. Gebreid spul koop ik er niet meer, dat valt met de wasbeurt in zicht al uit elkaar.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_26547825
Ja what about de jongens/mannen
pi_26547967
ik kom er nooit
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_26548034
Ik ben het met schatje eens, ik koop er zelf ook vooral de 'basis' dingetjes en die combineer ik dan met kleren die wat minder 13 in een dozijn zijn. Heel Nederland loopt namelijk in dezelfde kleren, dat vind ik zo jammer.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_26548101
Ik ben wel H&M fan. Kom er graag (ook in Arnhem centrum, alleen dan niet op zaterdag). Leuk geprijsd en kwalitatief toch vrij redelijk. Heb vroeger wel een tijd gehad dat ik alleen maar in H&M kleding rondliep en dat werd toch wel vrij saai.

Ik denk dat H&M ook wel wat concurrentie gekregen heeft als winkels als Zara, Mango, Vero Moda en Only. Die hebben ook leuke en niet al te dure kleding.

Ik vind H&M trouwens wel wisselend. De ene keer kom je en wil je de hele winkel wel leegkopen en het andere moment hangt er gewoon helemaal niks leuks tussen.
pi_26548257
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:57 schreef T1andonly het volgende:
Ja what about de jongens/mannen


Wat vind je ervan??

[ Bericht 14% gewijzigd door Mylene op 21-05-2005 22:50:09 ]
pi_26548311
Ik neem voor mijn vriend ook wel eens een overhemd of t-shirt mee van Hennes. Ook heren kunnen er prima slagen vind ik.
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 17:25:48 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_26548386
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:57 schreef T1andonly het volgende:
Ja what about de jongens/mannen
true that
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_26548864
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:35 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik vind het een lekkere vent
Het gaat om de kleding .
Moet zeggen dat deze foto's mijn mening over de H&M enigzins, in positieve zin, hebben beinvloed.
pi_26549033
Ik vind het altijd erg moeilijk om iets leuks te vinden bij de H&M. Ondergoed vind ik helemaal niks, helaas.
pi_26550195
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben het met schatje eens, ik koop er zelf ook vooral de 'basis' dingetjes en die combineer ik dan met kleren die wat minder 13 in een dozijn zijn. Heel Nederland loopt namelijk in dezelfde kleren, dat vind ik zo jammer.
Hetzelfde hier! Je moet wel even zoeken, maar dan vindt je meestal ook wel wat. It's all about combineren. 100% katoenen shirts koop ik wel wat duurder ergens anders, anders loop ik binnen de kortste keren met een tent om mijn lichaam, maar voor de rest vind ik de H&M goed te pruimen!
pi_26550283
H&M is voor paupers
had je niet verwacht!
pi_26550408
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef mx_player het volgende:
H&M is voor paupers
Dat is dus zo'n onzin...
pi_26551036
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef schatje het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat vind je ervan??
Ik heb een pak gekocht bij de H&M!

een zwart pak met krijtstreep(je). vind het wel een mooi pak, draag zelden een pak maar had er toch een nodig voor bepaalde gelegenheden...

verder heb ik zelden of nooit iets gekocht bij de H&M, ga meestal toch voor de ''exclusievere'' merken...

maar ben zeer positief gestemt
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:31:47 #25
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_26551094
Bij H&M is voor mannen ook spul te vinden. Alleen heeft niet elke H&M winkel een mannen afdeling. Eerste keer dat ik bij H&M wat kocht was eigenlijk in London. Maar ze bieden voor een WE prijs kleding die vaak meeloopt met de mode.
Maar ik zou het vooral combineren met andere merken.
If your shaking it more than twice, your playing with it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')