Het gaat om de kledingquote:
Hetzelfde hier! Je moet wel even zoeken, maar dan vindt je meestal ook wel wat. It's all about combineren. 100% katoenen shirts koop ik wel wat duurder ergens anders, anders loop ik binnen de kortste keren met een tent om mijn lichaam, maar voor de rest vind ik de H&M goed te pruimen!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben het met schatje eens, ik koop er zelf ook vooral de 'basis' dingetjes en die combineer ik dan met kleren die wat minder 13 in een dozijn zijn. Heel Nederland loopt namelijk in dezelfde kleren, dat vind ik zo jammer.
Dat is dus zo'n onzin...quote:Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef mx_player het volgende:
H&M is voor paupers
Ik heb een pak gekocht bij de H&M!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vind je ervan??
Ja, ik heb het geluk dat ik A'dam woon, waar ik de keuze heb uit acht vestigingen. De vestiging in de Kalvertoren heeft alle H&M concepten die er zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:31 schreef PS het volgende:
Alleen heeft niet elke H&M winkel een mannen afdeling.
Dat is trouwens wel een van de meest slordige vestigingen die ik ooit gezien heb. Veel bezoekers natuurlijk op die locatie, maar zet dan wat meer personeel in. Als het overgrote deel van de kleding op de grond ligt of in de verkeerde rekken hangt, hoeft het van mij niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het geluk dat ik A'dam woon, waar ik de keuze heb uit acht vestigingen. De vestiging in de Kalvertoren heeft alle H&M concepten die er zijn.
H&M Beautybox.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef DarkElf het volgende:
Laatst zag ik in Den Haag een speciale lingerie H&M, erg leuke dingen
ook hoor. OOk een prima idee van ze, de hunkemoller of de livera
is nou niet echt bij mij bekend om speciale lingerie en bij de H&M
zitten er toch hele leuke dingen bij.
bronquote:H&M opende 7 april 2004 in Den Haag zijn eerste H&M Beautybox: een winkel van 300 vierkante meter met alleen maar vrouwendingetjes zoals make-up, accessoires en lingerie.
H&M Beautybox is een echte verwenwinkel met de bekende H&M prijskaartjes, betaalbaar dus. In een barokachtig interieur met ruime paskamers, vrouwvriendelijk licht en zelfs badjassen voor het geval je terug de winkel in moet voor een andere maat.
Qua accessoires is het hier ook goed vertoeven: de wanden hangen vol met oorhangers in verschillende knalkleuren en de tassen en make-up collecties zijn hier een stuk uitgebreider dan in de 'normale' H&M.
Voorlopig blijft het bij dit ene filiaal. Tot nu toe zijn er nog geen plannen om ook in andere Nederlandse steden een H&M Beautybox te openen.
Bereid je voor op een zwijnenstal met allemaal hoofddoek-figuren, die er ook niet vies zijn vaan voordringen. (In die dump H&M.)quote:Op woensdag 27 april 2005 20:45 schreef Kyara het volgende:
hmm, misschien binnekort toch maar eens een dagje naar Den Haag.......
Hm, voor dat geld hebben ze natuurlijk geen personeel dat je helpt bij het vinden van een andere maat.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef schatje het volgende:
"en zelfs badjassen voor het geval je terug de winkel in moet voor een andere maat."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |