abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2005 @ 19:36:29 #26
48233 Auticia
warriorette
pi_26551205
Ik vind het een geweldige winkel, ben het wel met schatje eens wat betreft de 'suffere collecties'.
Alleen ik kom er nog wel eens met lege handen naar buiten, soms heb ik een boel om af te rekenen bij de kassa en als ik soms die rijen zie dan wordt ik helemaal onpasselijk!
Dus dan hang ik alles maar weer terug en ga naar huis, .
I bet you are flying inside.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:41:59 #27
117388 iZiL
Princesse (A)
pi_26551333
Kom er alleen voor de sieraden
pi_26551663
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:31 schreef PS het volgende:
Alleen heeft niet elke H&M winkel een mannen afdeling.
Ja, ik heb het geluk dat ik A'dam woon, waar ik de keuze heb uit acht vestigingen. De vestiging in de Kalvertoren heeft alle H&M concepten die er zijn.

De concepten op een rijtje:

* Cosmetic
* Divided Female (Young)
* Divided Male (Young)
* Dubbster (Kids)
* H&M Baby (Kids)
* H&M Bib (Ladies)
* H&M Kids (Kids)
* H&M Ladies (Ladies)
* H&M L.O.G.G. (Kids)
* H&M L.O.G.G. (Ladies)
* H&M L.O.G.G. (Men)
* H&M L.O.G.G. Sport (Ladies)
* H&M L.O.G.G. Sport (Men)
* H&M Mama (Ladies)
* H&M Man Dressed (Men)
* H&M Man (Men)
* H&M Trend Ladies (Ladies)
* Underwear (Kids)
* Underwear (Ladies)
* Underwear (Men)

Ik vind de baby- en kinderkleding trouwens ook heel leuk .
pi_26551766
tis idd erg moeilijk om een H&M zonder iets te verlaten

goed concept, idd dertien in een dozijn maar goed, de prijs is
nu eenmaal erg toegankelijk voor vrijwel iedereen..

Laatst zag ik in Den Haag een speciale lingerie H&M, erg leuke dingen
ook hoor. OOk een prima idee van ze, de hunkemoller of de livera
is nou niet echt bij mij bekend om speciale lingerie en bij de H&M
zitten er toch hele leuke dingen bij.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26551796
Ik vind die cosmetica dingetjes er altijd wel leuk uit zien. Helaas hebben ze die in Arnhem niet. Heeft iemand daar eigenlijk ervaring mee? Is het wat?
pi_26552002
Ook ikwilookwatzeggen haalt veel van zijn kleding bij de H&M

Alhoewel ik vind dat ze voor mannen vrij weinig keuze hebben en dat is jammer, ik kom zo
heel nu en dan mensen op straat tegen die dezelfde trui of broek dragen. En het is er vaak
(te) druk. Geloof dat ik mijn vriendin heb belooft morgen naar de H&M in Amersfoort te gaan.

*zucht
pi_26552087
Ik vind H&M ook leuk Ik ga echter niet heel vaak naar andere steden om te winkelen, en omdat er in mijn woonplaats tot nu toe geen een zat, heb ik er toch niet veel kleding van.
Maar van de zomer komt er hier ook een
pi_26552088
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, ik heb het geluk dat ik A'dam woon, waar ik de keuze heb uit acht vestigingen. De vestiging in de Kalvertoren heeft alle H&M concepten die er zijn.
Dat is trouwens wel een van de meest slordige vestigingen die ik ooit gezien heb. Veel bezoekers natuurlijk op die locatie, maar zet dan wat meer personeel in. Als het overgrote deel van de kleding op de grond ligt of in de verkeerde rekken hangt, hoeft het van mij niet meer.
pi_26552096
Op zich hebben ze er leuke dingen, vind niet alles leuk, maar dat heb je bijna nergens.

Volgens mij zou je je op zich heel apart kunnen kleden met alleen maar dingen van H&M als je dat zou willen, het gaat om het combineren en niet alles van H&M wordt door half Nederland gedragen. Nou koopt niemand alles bij dezelfde winkel, maar het zou wel mogelijk zijn denk ik.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_26552118
Ik winkel meestal in Zwolle en daar hebben ze geen h&m, maar de keren dat ik in de H&M was verschilde het per vestiging.
Utrecht Hoog Catherijne:

Amsterdam (weet nie precies welke meer):

Rotterdam

Maar dat kan ook net komen doordat ik op het goede moment tijdens een goede collectie kwam. maar ik weet zeker dat als ik niet langer dan een half uur had gehad in Rotterdam dat ik dan de halve winkel had leeggekocht (als ik het geld had) In Utrecht kon ik vrijwel niks vinden (tot 3x toe) En Amsterdam was redelijk maar neit super
pi_26552214
Het is wel een leuke winkel.
Kleding in allerlei kleuren. Het is leuke kleding, maar geen kwaliteit op zich.
Na een klein tidje gaat het nogal uitrekken etc. Maar goed, voor die prijs is het wel acceptabel. Het is gewoon hele goede combinatie kleding.
Ik kom er regelmatig
pi_26552430
H&M, Leuke winkel.. ik slaag er voor veel maar nooit voor broeken die zijn meestal te kort das wel jammer.
pi_26552459
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef DarkElf het volgende:

Laatst zag ik in Den Haag een speciale lingerie H&M, erg leuke dingen
ook hoor. OOk een prima idee van ze, de hunkemoller of de livera
is nou niet echt bij mij bekend om speciale lingerie en bij de H&M
zitten er toch hele leuke dingen bij.
H&M Beautybox.
quote:
H&M opende 7 april 2004 in Den Haag zijn eerste H&M Beautybox: een winkel van 300 vierkante meter met alleen maar vrouwendingetjes zoals make-up, accessoires en lingerie.

H&M Beautybox is een echte verwenwinkel met de bekende H&M prijskaartjes, betaalbaar dus. In een barokachtig interieur met ruime paskamers, vrouwvriendelijk licht en zelfs badjassen voor het geval je terug de winkel in moet voor een andere maat.

Qua accessoires is het hier ook goed vertoeven: de wanden hangen vol met oorhangers in verschillende knalkleuren en de tassen en make-up collecties zijn hier een stuk uitgebreider dan in de 'normale' H&M.

Voorlopig blijft het bij dit ene filiaal. Tot nu toe zijn er nog geen plannen om ook in andere Nederlandse steden een H&M Beautybox te openen.
bron

Ik wil er ook eentje in A'dam .
pi_26552732
oh, dat klinkt wel erg leuk!
pi_26552782
Dat is het ook!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26552843
In de Grote Marktstraat in Den Haag zit ook een dump H&M, waar alles echt 2 of 5 euro kost ongeveer. Ik heb daar nog heel wat leuke jurkjes vandaan.
pi_26552877
hmm, misschien binnekort toch maar eens een dagje naar Den Haag.......
pi_26552912
De laatste tijd heb ik trouwens wel irritatie met de pasvorm, vooral van de Divided kleertjes. Maat 42 zit nog niet goed bij mijn schouders (ik ben groot), en bij de buik is het te wijd. Broeken zijn ook altijd te kort.
pi_26552988
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:45 schreef Kyara het volgende:
hmm, misschien binnekort toch maar eens een dagje naar Den Haag.......
Bereid je voor op een zwijnenstal met allemaal hoofddoek-figuren, die er ook niet vies zijn vaan voordringen. (In die dump H&M.)

Wel komt er bijna dagelijks nieuwe zooi binnen, zodat het aanbod altijd anders is. Soms hangt er niks, soms hebben ze juist superleuke dingen.
  woensdag 27 april 2005 @ 20:51:12 #45
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26552999
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef schatje het volgende:
"en zelfs badjassen voor het geval je terug de winkel in moet voor een andere maat."
Hm, voor dat geld hebben ze natuurlijk geen personeel dat je helpt bij het vinden van een andere maat.

OT:
Ik ben H&M een beetje ontgroeid geloof ik.
Ik heb er jaren bergen kleding gekocht (en vaak ook weer retour gebracht nadat ik het thuis, ivm te drukke paskamers, had gepast), maar tegenwoordig beperk ik me tot een T-shirtje of een basic capuchonvestje.
En het ondergoed daar: Snoopy of cheap-ordinair...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_26553649
Ik koop er alleen basic kleding. Simpele witte shirtjes, hemdjes en longsleeves. En af en toe een riem.
Ik vind de H&M trouwens een straf om naar binnen te moeten op donderdagavond, zaterdag en zondag
amokaapjeeh O+
  woensdag 27 april 2005 @ 21:28:33 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26553939
Geweldig voor kleine meisjeskleding
Er zijn periodes dat (bijna) de hele garderobe van mijn dochtertje uit H&M bestaat

Voor mezelf.. 't scheelt wel eens. Soms kan ik erg leuke dingen vinden, komt ook regelmatig voor dat het 't allemaal net niet is.
Ook het verschil in filialen is zo duidelijk.. sommigen zijn zo'n grote bende dat ik niet eens meer zin heb om te kijken, terwijl andere juist weer hartstikke netjes en overzichtelijk zijn.

Voor Swets neem ik ook wel eens wat mee, maar op de een of andere manier gaat dat altijd weer terug omdat 't net een hobbezak is als hij het aanheeft.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 27 april 2005 @ 21:31:00 #48
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_26554005
De mannenkleding bij H&M is echt waardeloos. Slechte pasvorm, weinig maten en niet echt goedkoop...
pi_26554063
H&M zelfde concept als IKEA
  woensdag 27 april 2005 @ 21:35:30 #50
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26554135
Ik heb er van de week nog een bikini gekocht. als ik er ben, koop ik altijd wel iets. Vooral voor topjes en shirtjes is het mijn favoriet. Vaak hou ik het er echter niet zo lang vol, het is krap, benauwd, druk en alles hangt er door elkaar. En dat geldt voor elk filiaal in Amsterdam dat ik de afgelopen jaren heb bezocht
De lingerie vind ik er overigens maar slecht. Verveldende stofjes en pasvorm is ook niet ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')