quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef Noortje. het volgende:
Hoe zit het trouwens met de maten van broeken? Bij sommige staan ze van maat 32 tot 40 ofzo, en bij andere broeken is het maat 26 tot 34? Wat komt ongeveer overeen met maat 40 normaal gesproken?
quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens meer wat er nou eigenlijk in die eerste bestelling allemaal zit...
van mij?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:50 schreef MaLo het volgende:
Dat tweede vestje uit de bestelling van <naam kwijt> heb ik aan het begin van de winter gekocht. Is echt een superleuk vestje, ik heb het ontzettend veel gedragen!
Ja die van jou jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij?
Jeuj
Ik heb mezelf voor genomen alleen maar dingen nog in de sale te kopen behalve als ik echt iets nodig heb
Maar ja dat heb ik al nooit meer geloof ik, mn kast zit nu aardig vol
Oke die jurkjes had ik echt nodig! en er was korting en zo
Nee die gooi ik altijd weg als ik er eenmaal uit besteld heb.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:53 schreef MaLo het volgende:
Noortje, heb je geen folder van de H&M? Daar staan die maattabellen wel in.
Ik heb maat 36/38 en ik bestel meestal wijrdtemaat 28/29 (iedere broek van H&M lijkt weer anders te vallen)
Dat heb ik nou altijd als ik bij de H&M shop. Gooi ik vrolijk van alles in mijn winkelmandje 'Hee dat is goedkoop!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef Noortje. het volgende:
Mijn verlanglijstje is zooooo lang! En ik heb hem al twintig keer ingekort en al deze dingen vind ik zó leuk!Mijn geld wat doe je
Edit: Heb het even bij elkaar opgeteld: ¤380,10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom is er tegenwoordig geen rust om een leuke topictitel te verzinnen !!!???!!!!
Sorry ik was lui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bestel gewoon twee of drie maten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
TeeveepeeZouden ze groot vallen?!
Nou bij mij is dus alles boven de 20 euro en dan ook nog een paar sokken, ondergoed etc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd als ik bij de H&M shop. Gooi ik vrolijk van alles in mijn winkelmandje 'Hee dat is goedkoop!' en 'Zo'n leuk truitje voor maar een tientje?
![]()
'
En dan schrikken als je bij de kassa komt
Ik zoek nog zo'n trainingsbroek voor skireis (wat dus vrijdag is).quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:42 schreef Ynge het volgende:
Deze broek is echt fijn! Net met korting (¤8)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |