quote:Op donderdag 23 april 2009 14:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar hoe kwam ze daar bij dan? Of heb je iets wat meestal wel voor een lager niveau zorgt maar bij jou niet?
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he. Maar dat automatisch er vanuit gaan vind ik zoMijn vader loopt op krukken en mensen kijken altijd raar naar hem. Soms richten mensen achter de kassa ook het woord aan mij als ik er bij ben, want ik helemaal
vind, en dan kijk ik gewoon een andere kant op. Come on, alsof iemand gelijk retarted is ofzo, je kan toch gewoon normaal in gesprek gaan met iemand en dan kom je er snel genoeg achter!
Je hebt alleen wat aan je oog? Das toch geen verstandelijke beperking?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Huhuhuh, die tt.
Om even op de vraag van dipkip te antwoorden: Ik heb een lui oog, en een flinke sterkte maar daar heb ik lenzen voor, en dat luie oog zie je alleen als ik moe ben. Dus daar zie je niks van. Dus geen ziekte ofzo. Ik zie er gewoon normaal uit eigenlijk.
Hoe dan? Van je foto? Daar zie ik niks aan. Gewoon een leuke meid.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef DanseMacabre het volgende:
In m'n fobo kun je trouwens zien hoe beperkt ik ben.
Haha zo is hetquote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat bedoel ik, daarom snap ik er geen drol van.
En nu vind ik dat ik best iets mag bestellen, troostshoppen!!
Doen! Of morgenochtend doen zodat je een hele stapel kan bestellenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat bedoel ik, daarom snap ik er geen drol van.
En nu vind ik dat ik best iets mag bestellen, troostshoppen!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Wow dip, het is een wonder!
Ik kan niks naar m'n zin vinden. Iemand een tip?
Staat hier misschien nog wat bij? --> http://shop.hm.com/nl/campaign735pov?category=D Campagne 'Best of Spring 2009'quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
ik word altijd gelukkig van schoenen, en van sale dingen, heb een singlet gescoord voor 2,90, die laat ik niet liggenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
onder nieuwquote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Die papegaai lijkt me wel leuk voor vriendlief.
En ooh dat shirt met die pauweveer.
Waar staat ie?
Bij Divided --> Nieuw en dan dat zwart/bruine t-shirt.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef Dipkip het volgende:
Oooh ik kan het papegaaienapenmannenshirt niet vinden, waar staat die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |