quote:Op donderdag 23 april 2009 14:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar hoe kwam ze daar bij dan? Of heb je iets wat meestal wel voor een lager niveau zorgt maar bij jou niet?
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he. Maar dat automatisch er vanuit gaan vind ik zoMijn vader loopt op krukken en mensen kijken altijd raar naar hem. Soms richten mensen achter de kassa ook het woord aan mij als ik er bij ben, want ik helemaal
vind, en dan kijk ik gewoon een andere kant op. Come on, alsof iemand gelijk retarted is ofzo, je kan toch gewoon normaal in gesprek gaan met iemand en dan kom je er snel genoeg achter!
Je hebt alleen wat aan je oog? Das toch geen verstandelijke beperking?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Huhuhuh, die tt.
Om even op de vraag van dipkip te antwoorden: Ik heb een lui oog, en een flinke sterkte maar daar heb ik lenzen voor, en dat luie oog zie je alleen als ik moe ben. Dus daar zie je niks van. Dus geen ziekte ofzo. Ik zie er gewoon normaal uit eigenlijk.
Hoe dan? Van je foto? Daar zie ik niks aan. Gewoon een leuke meid.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef DanseMacabre het volgende:
In m'n fobo kun je trouwens zien hoe beperkt ik ben.
Haha zo is hetquote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat bedoel ik, daarom snap ik er geen drol van.
En nu vind ik dat ik best iets mag bestellen, troostshoppen!!
Doen! Of morgenochtend doen zodat je een hele stapel kan bestellenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat bedoel ik, daarom snap ik er geen drol van.
En nu vind ik dat ik best iets mag bestellen, troostshoppen!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Wow dip, het is een wonder!
Ik kan niks naar m'n zin vinden. Iemand een tip?
Staat hier misschien nog wat bij? --> http://shop.hm.com/nl/campaign735pov?category=D Campagne 'Best of Spring 2009'quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
ik word altijd gelukkig van schoenen, en van sale dingen, heb een singlet gescoord voor 2,90, die laat ik niet liggenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
onder nieuwquote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Die papegaai lijkt me wel leuk voor vriendlief.
En ooh dat shirt met die pauweveer.
Waar staat ie?
Bij Divided --> Nieuw en dan dat zwart/bruine t-shirt.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef Dipkip het volgende:
Oooh ik kan het papegaaienapenmannenshirt niet vinden, waar staat die?
En als je er nu een dun hemdje onder doet?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat terug, mooie jurk, fijne stof, fijn model, maar met dat enorme decolleté durf ik echt niet rond te lopen.
Divided.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef La_Vita het volgende:
Deze rokjes vind ik zoo leuk:
[ afbeelding ]
Iemand die weet van welke lijn ze zijn? Hier verkopen ze alleen maar de standaard lijn nl
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Nope, zeker niet. Maarja zij ging er vanuit dat ik net zo was als de andere mensen die zij heeft gezien voor een rijtest.
In m'n fobo kun je trouwens zien hoe beperkt ik ben. Misschien komt het ook omdat ik er jong uitzie, ik ben 1.63 dus dan ben je meteen jong.
Ik ging laatst een fles drank halen bij de supermarkt. Die kreeg ik niet mee, want ik was zeker nog geen 16..
Bummer! Maar toch bedanktquote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
En als je er nu een dun hemdje onder doet?
[..]
Divided.
hempje eronder!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat terug, mooie jurk, fijne stof, fijn model, maar met dat enorme decolleté durf ik echt niet rond te lopen.
en ik ben 1.49 en bijna 20, mensen durven niet snel iets te zeggen omdat ik echt een heule grote mond heb die ik opentrek, ik word alleen wel vaak letterlijk over het hoofd gezien of omver gelopenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ben 26 jaar, ben 1.55 en krijg ook nog steeds 'basisschool-behandeling' bij sommige mensen.
ik haal me effen shirtjes voor onder blousjes etc bij de zeemanquote:Op donderdag 23 april 2009 16:15 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben gezwicht.![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik ook, een grote bek. Je bent zo gewend om altijd voor jezelf op te moeten komen dat je vaak een aanvallende, verdedigende houding aanneemt ook als het niet nodig is waardoor mensen niets meer durven op een gegeven moment. *zucht* Ben ook heel lang klein, lief en schattig geweest tot ik eenmaal doorhad dat anderen dat wel handig vonden ter misbruik!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en ik ben 1.49 en bijna 20, mensen durven niet snel iets te zeggen omdat ik echt een heule grote mond heb die ik opentrek, ik word alleen wel vaak letterlijk over het hoofd gezien of omver gelopen
ahww! je lijkt mij wel, echt waar, iedereen vind me altijd een bitch en gemeen, maar die houding neem ik puur aan om te voorkomen dat er misbruik van me word gemaakt, als je me echt leert kennen ga ik voor je door het vuur, maar voor de rest mogen buitenstaanders afstand houden, me moeder zegt altijd dat ik een muurtje heb gebouwd om mn hartje heen (ook vanwege moelijk verleden) en maar een paar mensen klimmen eroverheen en dat zijn dan ook echt me bestequote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, een grote bek. Je bent zo gewend om altijd voor jezelf op te moeten komen dat je vaak een aanvallende, verdedigende houding aanneemt ook als het niet nodig is waardoor mensen niets meer durven op een gegeven moment. *zucht* Ben ook heel lang klein, lief en schattig geweest tot ik eenmaal doorhad dat anderen dat wel handig vonden ter misbruik!Vaak krijg ik ook de opmerking 'ohw je kwam zo lief / aardig over '' en dan denk ik yeah right, je kent me niet eens dus die lulkoek is slechts gebasseerd op mijn uiterlijk.
ahww jammer! ga je t ruilen of terugsturen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:39 schreef CherryLips het volgende:
godsamme, bijna alles in m'n bestelling van ¤100 was te groot. Goed voor de ego en de portemonnee, maar toch
. Er zaten best leuke dingetjes tussen namelijk.
Terugsturen, ik koop nooit wat in de winkel...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ahww jammer! ga je t ruilen of terugsturen?
[ afbeelding ]
ik heb deze dus besteld, maar ik weet echt niet wat voor schoenen ik eronder aan moet, er komt sowieso nog een legging onder maar wil wel pumps aan.. wat zouden jullie doen voor schoenen?
ja daar dacht ik dus aan, de gene die ik heb besteld en zo verliefd op ben, maar weet echt niet of t staat..quote:Op donderdag 23 april 2009 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terugsturen, ik koop nooit wat in de winkel...
Misschien donkerbruine pumps?
Haha dat muurtje dat ken ik. Eerst dacht ik ja je moet niet telkens zo doen, zo wantrouwend zijn, maar het is gewoon beschermings-mode-on die gestuurd wordt door je intuitie! Niks mis mee, je innerlijke weet heel goed wat goed en slecht voor je is. Heb ook een moeilijk verleden gehad waardoor ik nu soms zo hard overkom, harder dan ik soms wil. Soms weet ik ook niet hoe ik aardig moet overkomen en voelt het nep als ik het probeer! Je moet het ook niet forceren, of het is er of het is er niet. Zou wel 3 sec. langer willen nadenken voor ik uit mijn slof schiet!!! Ik ben altijd zo fel in mijn reactie en daar heb ik vaak spijt van.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ahww! je lijkt mij wel, echt waar, iedereen vind me altijd een bitch en gemeen, maar die houding neem ik puur aan om te voorkomen dat er misbruik van me word gemaakt, als je me echt leert kennen ga ik voor je door het vuur, maar voor de rest mogen buitenstaanders afstand houden, me moeder zegt altijd dat ik een muurtje heb gebouwd om mn hartje heen (ook vanwege moelijk verleden) en maar een paar mensen klimmen eroverheen en dat zijn dan ook echt me beste![]()
me broer had ze pakket binnen van h&m hij alles showen aan mij etcde patser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |